eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki › ŚWIADCZENIE USŁUG ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Żarki: ŚWIADCZENIE USŁUG ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015
Numer ogłoszenia: 253604 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wynajmem i świadczeniem usług sprzętowych wraz z operatorem przy zimowym utrzymaniu dróg (jezdni, zatok autobusowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych) wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2014/2015. Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na zwalczaniu śliskości zimowej, w tym gołoledzi spowodowanej opadami marznącego deszczu (tu materiał do zwalczania śliskości Zamawiającego) i odśnieżaniu dróg. Odśnieżanie, w tym usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg ma na celu zmniejszenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie, zawieje. Zadaniem wykonawców jest odśnieżanie dróg mające nas celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, pasy postojowe, itp. - według wskazań Zamawiającego. Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo-rowerowych w ciągu dróg wojewódzkich należy wykonywać na średniej szerokości 2,00 mb i całej długości wyznaczonej poszczególnej trasy ciągu pieszego bądź ścieżki pieszo rowerowej. Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo-rowerowych należy wykonać poprzez mechaniczne odśnieżanie bądź odśnieżanie i posypanie piaskiem (tu materiał Zamawiającego) za pomocą opłużonego pojazdu mechanicznego bądź ciągnika rolniczego, konstrukcyjnie dostosowanego do montażu pługa oraz rozrzutnika piachu o dopuszczalnej masie całkowitej wraz z osprzętem i ładunkiem nieprzekraczającej 3,5 tony, bądź ręcznie w miejscach trudno dostępnych, na średniej szerokości 2,00 mb i całej długości wyznaczonej, przez koordynatora/dyżurnego akcji zimowego utrzymania dróg, poszczególnej trasy ciągu pieszego bądź ścieżki pieszo rowerowej. Ogółem długość dróg wojewódzkich objętych zimowym utrzymaniem - 117,70 km. Ogółem długość dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem - 157,80 km. Ogółem długość chodników i ścieżek pieszo-rowerowych objętych zimowym utrzymaniem - 48.891,0 mb. Szczegółową lokalizację, wykaz i zakres poszczególnych ciągów dróg, w tym chodników i ścieżek pieszo-rowerowych objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2014/2015 określają Załączniki Nr 1 - 3 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0, 90.61.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty Wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedstawionych dokumentów o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1 ppkt. 1.11, tj. Zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne o którym mowa w art.33 ust.1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz.1265, z póź. zm) na wykonywanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg specjalistycznym sprzętem na pojazdach samochodowych powyżej 3,5 t. W/w zaświadczenie może zostać zastąpione licencją na wykonywanie transportu drogowego o której mowa w art.5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym ( tekst jednolity Dz.U.z 2012 r. poz. 1265, z póź. zm.) - dotyczy przedmiotu zamówienia dla Części od1 do 12, oraz na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 świadczenia z zakresu wykonania usług zimowego utrzymania dróg dla Zamawiających odpowiedzialnych za zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym, o wartości zamówienia minimum 30.000,00 zł - dla części przedmiotu zamówienia od 1 do 10, oraz o wartości minimum 8.000,00 zł w przypadku pozostałych części przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz załączeniem wymaganych dokumentów i wykazu usług na Załączniku Nr 23 do Oferty. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże narzędzia, urządzenia techniczne, potencjał techniczny dostępne Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potencjał Techniczny - Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji potencjału technicznego w zakresie tu określonym, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: Samochód ciężarowy o napędzie min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4) min.190 KM, wyposażony w zamontowaną piaskarko-solarkę i pług odśnieżny średni - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 - 5 - min. po 1 szt. dla danej części zamówienia; Samochód ciężarowy , wyposażony w zamontowaną piaskarkę i pług odśnieżny średni - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 6 - 10 - min. po 1 szt. dla danej części zamówienia; Samochód ciężarowy , wyposażony w pług odśnieżny ciężki - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 11 - 12 - min. po 1 szt. dla danej części zamówienia; Równiarka samojezdna min. 120 KM wyposażona w lemiesz o zmiennej geometrii - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 13 - 14 - min. po 1 szt. dla danej części zamówienia; Ładowarka jednonaczyniowa kołową o pojemności łyżki min. 3,5 m3 - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 15 - 16 - min. po 1 szt. dla danej części zamówienia; Pług wirnikowy - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 17 - min. 1 szt.; Koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. od 1,0 m3 do max. 2,0 m3 - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 18 - min. 1 szt.; Opłużony pojazd mechaniczny, bądź ciągnik rolniczy, konstrukcyjnie dostosowany do montażu pługa oraz rozrzutnika piachu o dopuszczalnej masie całkowitej wraz z osprzętem i ładunkiem nieprzekraczającej 3,5 tony - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 19 - min. 1 szt.; Zamiatarka mechaniczna samojezdna bądź doczepna o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 19 - min. 1 szt. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedstawionych dokumentów stanowiących Zał. Nr 24 do oferty na podstawie oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 25 do oferty. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł - do oferty należy dołączyć dowód opłaty polisy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Formularz Cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne o którym mowa w art.33 ust.1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz.1265, z póź. zm) na wykonywanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg specjalistycznym sprzętem na pojazdach samochodowych powyżej 3,5 t. - dotyczy Części, przedmiotu zamówienia, od 1 do 12 - W.w zaświadczenie może zostać zastąpione licencją na wykonywanie transportu drogowego o której mowa w art.5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 1265, z póź. zm.), Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających i podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych oraz jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub wykonawca występuje jako konsorcjum, Zobowiązanie w oryginale i pozostałe dokumenty określone w Rozdziale V pkt. 2 SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z zasobów innych podmiotów - jeżeli dotyczy, Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w niżej wymienionym zakresie i pod warunkiem: 1. Ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany, przez władzę ustawodawczą, wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT); 2. Zmiana adresu,siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; 3. Danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy banku lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany; 4. Zmiana osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną; 5. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. Termin wykonania usług uzależniony jest od warunków atmosferycznych. Określone w SIWZ terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie tj. przyspieszeniu, skróceniu lub wydłużeniu w zależności od utrzymujących się warunków zimowych i trwającego sezonu zimowego 2014-2015; 6. Zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki; 7. W zakresie powstania zmian w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki - Sekretariat pok. Nr 1- II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym. Samochód ciężarowy pod piaskarko-solarkę o napędzie min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4) min.190 KM. Samochód wraz z solarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Piaskarko-solarka - posyp prawy, posyp lewy lub całą szerokością, procentowe sterowanie ilości mieszanki, sterowanie piaskarko- solarki z kabiny samochodu (własny napęd niezależny od ruchu samochodu). Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym. Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo). Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 1 - 4.900,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym. Samochód ciężarowy pod piaskarko-solarkę o napędzie min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4) min.190 KM. Samochód wraz z solarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Piaskarko-solarka - posyp prawy, posyp lewy lub całą szerokością, procentowe sterowanie ilości mieszanki, sterowanie piaskarko- solarki z kabiny samochodu (własny napęd niezależny od ruchu samochodu). Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym. Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo). Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 2 - 4.900,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym. Samochód ciężarowy pod piaskarko-solarkę o napędzie min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4) min.190 KM. Samochód wraz z solarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Piaskarko-solarka - posyp prawy, posyp lewy lub całą szerokością, procentowe sterowanie ilości mieszanki, sterowanie piaskarko- solarki z kabiny samochodu (własny napęd niezależny od ruchu samochodu). - odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo). Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 3 - 4.900,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym. Samochód ciężarowy pod piaskarko-solarkę o napędzie min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4) min.190 KM. Samochód wraz z solarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Piaskarko-solarka - posyp prawy, posyp lewy lub całą szerokością, procentowe sterowanie ilości mieszanki, sterowanie piaskarko- solarki z kabiny samochodu (własny napęd niezależny od ruchu samochodu). Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo). Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 4 - 4.900,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym. Samochód ciężarowy pod piaskarko-solarkę o napędzie min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4) min.190 KM. Samochód wraz z solarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Piaskarko-solarka - posyp prawy, posyp lewy lub całą szerokością, procentowe sterowanie ilości mieszanki, sterowanie piaskarko- solarki z kabiny samochodu (własny napęd niezależny od ruchu samochodu). Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym. Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo). Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 5 - 4.900,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym Samochód ciężarowy wraz z piaskarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo) Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 6 - 4.200,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym Samochód ciężarowy wraz z piaskarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo) Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 7 - 4.200,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym Samochód ciężarowy wraz z piaskarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo) Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 8 - 4.200,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym Samochód ciężarowy wraz z piaskarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo) Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 9 - 4.200,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym Samochód ciężarowy wraz z piaskarką musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB. Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ww. samochodzie ciężarowym Pług odśnieżny - średni , sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo) Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 10 - 4.200,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odśnieżanie pługiem ciężkim zamontowanym na samochodzie ciężarowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem ciężkim zamontowanym na samochodzie ciężarowym Pług odśnieżny - ciężki, sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo) Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 11 - 1.500,0 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odśnieżanie pługiem ciężkim zamontowanym na samochodzie ciężarowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem ciężkim zamontowanym na samochodzie ciężarowym Pług odśnieżny - ciężki, sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo) Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 12 - 1.500,0 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odśnieżanie równiarką samojezdną min. 120 KM, wyposażoną w lemiesz o zmiennej geometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką samojezdną min. 120 KM - wyposażoną w lemiesz o zmiennej geometrii. Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 13 - 150,0 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odśnieżanie równiarką samojezdną min. 120 KM, wyposażoną w lemiesz o zmiennej geometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką samojezdną min. 120 KM - wyposażoną w lemiesz o zmiennej geometrii. Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 14 - 150,0 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Odśnieżanie ładowarką jednonaczyniową kołową o pojemności łyżki min. 3,5 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie ładowarką jednonaczyniową kołową o pojemności łyżki min. 3,5 m3 Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 15 - 150,0 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Odśnieżanie ładowarką jednonaczyniową kołową o pojemności łyżki min. 3,5 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie ładowarką jednonaczyniową kołową o pojemności łyżki min. 3,5 m3 Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 16 - 150,0 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Odśnieżanie pługiem wirnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem wirnikowym. Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 17 - 60,0 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Odśnieżanie oraz wykonywanie załadunku piasku i mieszanek piaskowo-solnych za pomocą koparko-ładowarki na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. od 1,0 m3 do max. 2,0 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie koparko-ładowarką na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. od 1,0 m3 do max. 2,0 m3, wykonywanie załadunku piasku i mieszanek piaskowo-solnych przy użyciu ww. koparko-ładowarki. Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 18 - 155,0 godz. (praca), 70,0 godz. (postój).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Likwidacja gołoledzi oraz mechaniczne i ręczne odśnieżanie nawierzchni chodników i ścieżek pieszo-rowerowych oraz pozimowe zamiatanie nawierzchni chodników i ścieżek pieszo-rowerowych objętych zimowym utrzymaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja gołoledzi oraz mechaniczne i ręczne odśnieżanie nawierzchni chodników i ścieżek pieszo-rowerowych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. Mechaniczne odśnieżanie i likwidacja gołoledzi na nawierzchni chodników i ścieżek pieszo-rowerowych należy wykonać za pomocą opłużonego pojazdu mechanicznego bądź ciągnika rolniczego, konstrukcyjnie dostosowanego do montażu pługa oraz rozrzutnika piachu o dopuszczalnej masie całkowitej wraz z osprzętem i ładunkiem nieprzekraczającej 3,5 tony. Pozimowe zamiatanie nawierzchni chodników i ścieżek pieszo-rowerowych objętych zimowym utrzymaniem. Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 19 - 100 akcji x 48.891,0 mb (zimowe utrzymanie); 1 akacja x 48.891,0 mb (pozimowe zamiatanie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.