eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty konserwacyjne w pomieszczeniach budynków administrowanych przez 34 WOG związane z wymianą drzwi, wstawieniem krat, malowaniem, wymianą posadzek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Rzeszów: Roboty konserwacyjne w pomieszczeniach budynków administrowanych przez 34 WOG związane z wymianą drzwi, wstawieniem krat, malowaniem, wymianą posadzek
Numer ogłoszenia: 253544 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne w pomieszczeniach budynków administrowanych przez 34 WOG związane z wymianą drzwi, wstawieniem krat, malowaniem, wymianą posadzek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne w pomieszczeniach budynków administrowanych przez 34 WOG związane z wymianą drzwi, wstawieniem krat, malowaniem wymianą posadzek. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót w budynku Nr 1 w pomieszczeniu Nr 18 oficera dyżurnego należy wymienić 1 szt. drzwi PCV na drzwi stalowe antywłamaniowe klasy 3, od zewnątrz blacha grub. 5 mm, od środka min. 1,5 mm, lakierowane proszkowo w kolorze brązowym, wyposażone w dwa zamki klasy C podklamkowy rozporowy z eurowkładką, zamek dodatkowy z gałką od wewnątrz pomieszczenia od zewnątrz wkładka bębenkowa na klucz, w drzwiach należy zamontować wizjer szerokokątny, samozamykacz olejowy, kołki i miseczkę pod plombę. W trakcie wymiany drzwi należy zdemontować urządzenie elektryczne drzwi, a po zamontowaniu nowych ponownie je zamontować na nowych drzwiach. Drzwi o wymiarach zewnętrznych 1,05 x 2,03. Podczas wymiany i montażu drzwi należy dokonać uzupełnienia tynków szpaletów, następnie uzupełnić podmalowanie farbami emulsyjnymi, olejnymi i uzupełnić wyprawę ścian tynkiem akrylowym mozaika. Przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć podłogi folią. W trakcie wymiany drzwi należy zdemontować urządzenie elektryczne drzwi, a po zamontowaniu nowych ponownie je zamontować na nowych drzwiach. Po wykonaniu prac rozbiórkowych nowe drzwi należy dopasować do otworu tak aby szczelina pomiędzy murem a ościeżnicą wynosiła maksymalnie 1,5 cm. Ościeżnicy nie należy montować w tynku. Szczelinę należy wypełnić pianką montażową. Ościeżnice mocowane w otworach powinny być przymocowane kotwami ściennymi o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianę na głębokość minimum 10 cm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. Podczas wymiany drzwi należy usunąć starą wyprawę szpaletów z tynku mozaikowego, po obsadzeniu drzwi należy ponownie wykonać wyprawę szpaletów z tynku mozaikowego akrylowego o grubości uziarnienia do 1,5 mm. w budynku Nr 1 w pomieszczeniu SUFO należy wymienić 1 szt. drzwi PCV na drzwi stalowe antywłamaniowe klasy 3, od zewnątrz blacha grub. 5 mm, od środka mion. 1,5 mm, lakierowane proszkowo w kolorze brązowym, wyposażone w dwa zamki klasy C podklamkowy rozporowy z eurowkładką, zamek dodatkowy z gałką od wewnątrz pomieszczenia od zewnątrz wkładka bębenkowa na klucz, w drzwiach ma być zamontowany wizjer szerokokątny, samozamykacz olejowy, kołki i miseczka pod plombę. Dodatkowo drzwi mają posiadać zamontowane okienko podawcze o wym. wewnętrznych 0,53 x 0,31, ponadto w okienku tych drzwi należy zamontować półkę metalową zamontowaną od zewnątrz i od wewnątrz pomieszczenia. Wymiary półki z zewnątrz 0,66 x 0,23, od wewnątrz 0,57 x 0,10, okienko ma być otwierane do wewnątrz, zawiasy mają być zamocowane od wewnątrz pomieszczenia, okienko zamykane ma być na zamek o odporności klasy C. W trakcie wymiany drzwi należy zdemontować urządzenie elektryczne drzwi, a po zamontowaniu nowych ponownie je zamontować na nowych drzwiach. Drzwi o wymiarach zewnętrznym 0,90x2,10. Podczas wymiany i montażu drzwi należy dokonać uzupełnienia tynków szpaletów i następnie uzupełnić podmalowanie farbami emulsyjnymi, olejnymi i uzupełnić wyprawę ścian z tynków akrylowych (mozaika). Przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć podłogi folią. W trakcie wymiany drzwi należy zdemontować urządzenie elektryczne drzwi, a po zamontowaniu nowych ponownie je zamontować na nowych drzwiach. Po wykonaniu prac rozbiórkowych nowe drzwi należy dopasować do otworu tak, aby szczelina pomiędzy murem, a ościeżnicą wynosiła maksymalnie 1,5 cm. Ościeżnicy nie należy montować w tynku. Szczelinę należy wypełnić pianką montażową. Ościeżnice mocowane w otworach powinny być przymocowane kotwami ściennymi o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianę na głębokość minimum 10 cm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. Podczas wymiany drzwi należy usunąć starą wyprawę szpaletów z tynku mozaikowego, po obsadzeniu drzwi należy ponownie wykonać wyprawę szpaletów z tynku mozaikowego akrylowego o grubości uziarnienia do 1,5 mm. w budynku Nr 1 w pomieszczeniu Nr 128 należy wymontować stare i zamontować nowe drzwi o klasie odporności RC 1 N, określone w Polskiej Normie PN EN 1627, zabezpieczone od strony zawiasów w blokady przeciwwyważeniowe, a także w dwa zamki mechaniczne klasy nie niższej niż 3 określone w Polskiej Normie PN EN 12209, § 6 ust. 7 pkt. 1 lit. B. Drzwi o wym. 0,90x2,08. W drzwiach należy także zamontować gałko klamkę i wizjer szerokokątny, samozamykacz olejowy. Drzwi malowane proszkowo kolor szary popielaty. Podczas wymiany i montażu drzwi należy dokonać uzupełnienia tynków szpaletów i następnie uzupełnić podmalowanie farbami emulsyjnymi, olejnymi i uzupełnić wyprawę ścian z tynków akrylowych. Ścianę wewnątrz pomieszczenia z otworem drzwiowym należy pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną po wcześniejszym po szpachlowaniu. Przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć podłogi folią. W trakcie wymiany drzwi należy zdemontować urządzenie elektryczne drzwi, a po zamontowaniu nowych ponownie je zamontować na nowych drzwiach. Po wykonaniu prac rozbiórkowych nowe drzwi należy dopasować do otworu tak aby szczelina pomiędzy murem a ościeżnicą wynosiła maksymalnie 1,5 cm. Ościeżnicy nie należy montować w tynku. Szczelinę należy wypełnić pianką montażową. Ościeżnice mocowane w otworach powinny być przymocowane kotwami ściennymi o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianę na głębokość minimum 10 cm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. Podczas wymiany drzwi należy usunąć starą wyprawę szpaletów z tynku mozaikowego, po obsadzeniu drzwi należy ponownie wykonać wyprawę szpaletów z tynku mozaikowego akrylowego o grubości uziarnienia do 1,5 mm. Ponadto, w trakcie robót należy zainstalować 2 czytniki kontroli dostępu oraz wewnątrz pomieszczenia kontroler z zasilaczem w obudowie metalowej, umożliwiający współpracę z istniejącym systemem ROGER. Zainstalowany system należy podłączyć do istniejącej magistrali systemowej. Należy także w ościeżnicy drzwi zamontować elektrozaczep, który ma współpracować z zamontowanymi czytnikami. w budynku Nr 1 w pomieszczeniu Nr 128, 129132 W oknach pomieszczenia należy zamontować kraty stalowe otwierane specjalistyczne dla pomieszczeń kancelarii tajnej wykonane wg. załączonego rysunku. Kraty będą wykonane w ramie z płaskownika o wym. 45x6 mm, z prętów stalowych o średnicy min. 18mm, o rozstawie co 15 cm w poziomie i stężone płaskownikiem o wym. 45x45x6 mm w odstępach co 50 cm. Część krat zgodnie z przedmiarem będzie otwierana, do otwierania należy zamontować zawiasy toczone, zabezpieczone przed wyważeniem. Cała krata będzie zamontowana w ramie wykonanej z kątownika 45x45x6 mm. Nie dopuszcza się prześwitu pomiędzy zewnętrzną częścią otworu okiennego a ramą zamontowanej kraty. Każda krata ma być zabezpieczona dwoma kłódkami klasy nie niższej niż 5 wg normy PN EN 12320 Kraty będą pomalowane na kolor czarny. Kraty maja być mocowane kotwami o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość min. 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic, lub ram krat. Na kraty należy zamontować siatki krepowane z drutu stalowego ocynkowanego o grub. min. 2mm, o oczkach nie większych niż 20x20 mm lub powierzchni oczka nie większej niż 4 cm2. w korytarzu I piętra należy wstawić drzwi z kształtowników PCV o wym. 1,05 x 2,05 m. Drzwi mają być wykonane z PCV pięciokomorowego. Drzwi mają być w kolorze szarym popielatym z zachowaniem proporcji i podziałów jak drzwi już istniejące. Profile mają być bez ołowiu i kadmu. Drzwi maja posiadać uszczelki i samozamykacz, uszczelki powinny być wykonane z wymienialnego elastomeru termoplastycznego, łączone w narożach drzwi pod kątem prostym. W drzwiach należy zamontować zamek z wkładką bębenkową z trzema kluczami. Podczas montażu drzwi należy wykonać instalację przewodami kabelkowymi układając ją w istniejących korytkach z tworzywa. Następnie do wykonanej instalacji należy podłączyć czytnik oraz kontroler czytnik kontroli dostępu, umożliwiający współpracę z istniejącym systemem ROGER. Zainstalowany system należy podłączyć do istniejącej magistrali systemowej. Należy także w ościeżnicy drzwi zamontować elektrozaczep, który ma współpracować z zamontowanymi czytnikami. Dodatkowo należy od wewnątrz zamontować przycisk wyjścia awaryjnego. Drzwi mają być prawe. Płycina drzwi ma być wykonana z tworzywa. Po obsadzeniu drzwi należy zamontować z obydwu stron ościeżnicy opaski ozdobne w kolorze drzwi. w budynku Nr 1 w pomieszczeniu Nr 214 należy wymontować stare i zamontować nowe drzwi o klasie odporności RC 1 N, określone w Polskiej Normie PN EN 1627, zabezpieczone od strony zawiasów w blokady przeciwwyważeniowe, a także w dwa zamki mechaniczne klasy nie niższej niż 3 określone w Polskiej Normie PN EN 12209, § 6 ust. 7 pkt. 1 lit. B. Drzwi o wymiarze zewnętrznym 0,90x2,10. W drzwiach należy także zamontować gałko klamkę i wizjer szerokokątny, samozamykacz. Kolor drzwi brązowy. Podczas wymiany i montażu drzwi należy dokonać uzupełnienia tynków szpaletów i następnie uzupełnić podmalowanie farbami emulsyjnymi. Ścianę wewnątrz pomieszczenia z otworem drzwiowym należy pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną po wcześniejszym poszpachlowaniu. Przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć podłogi folią. W trakcie wymiany drzwi należy zdemontować urządzenie elektryczne drzwi, a po zamontowaniu nowych ponownie je zamontować na nowych drzwiach. Po wykonaniu prac rozbiórkowych nowe drzwi należy dopasować do otworu tak aby szczelina pomiędzy murem a ościeżnicą wynosiła maksymalnie 1,5 cm. Ościeżnicy nie należy montować w tynku. Szczelinę należy wypełnić pianką montażową. Ościeżnice mocowane w otworach powinny być przymocowane kotwami ściennymi o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianę na głębokość minimum 10 cm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. Podczas wymiany drzwi należy usunąć starą wyprawę szpaletów z tynku mozaikowego, po obsadzeniu drzwi należy ponownie wykonać wyprawę szpaletów z tynku mozaikowego akrylowego o grubości uziarnienia już istniejącego. W pomieszczeniu Nr 218 należy zdemontować stare kraty niespełniające wymogów krat dla kancelarii tajnych i zamontować na ich miejsce nowe spełniające te wymogi. Kraty będą wykonane w ramie z płaskownika o wym. 45x6 mm, z prętów stalowych o średnicy min. 18mm, o rozstawie co 15 cm w poziomie i stężone płaskownikiem o wym. 45x45x6 mm w odstępach co 50 cm. Jedna krata będzie otwierana, do otwierania należy zamontować zawiasy toczone, zabezpieczone przed wyważeniem. Cała krata będzie zamontowana w ramie wykonanej z kątownika 45x45x6 mm. Nie dopuszcza się prześwitu pomiędzy zewnętrzną częścią otworu okiennego, a ramą zamontowanej kraty. Kraty będą pomalowane na kolor czarny. Kraty mają być mocowane kotwami o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość min. 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic, lub ram krat. Na kraty należy zamontować siatki krepowane z drutu stalowego ocynkowanego o grub. min. 2mm, o oczkach nie większych niż 20x20 mm lub powierzchni oczka nie większej niż 4 cm2. W pozostałych oknach pomieszczeń należy zamontować ramy z siatką ślimakową lub krepowaną, spełniającą wymogi oczko o wym. 20x20mm, drut stalowy grub. min. 2mm, ocynkowana. Ramy do naciągnięcia siatki będą wykonane z kątownika walcowanego o wym. 45x45x4mm, siatka będzie naciągnięta na płaskowniku o wym. 20x4mm, lub drucie stalowym grub. min. 8 mm, który będzie przyspawany do ramy z kątownika. Rama będzie wzmocniona w środkowej części wspawanym płaskownikiem o wym. 25x4mm. Ramy mocujemy do szpaletów za pomocą kotw metalowych o średnicy d 10mm, na głębokość w ścianę min. 10cm, każda rama mocowana minimum w 4 miejscach. Ramy będą malowane w kolorze czarnym. Ramy otwierane w pomieszczeniach 215, 216, 217, 219. Nie dopuszcza się prześwitu pomiędzy zewnętrzną częścią otworu okiennego a ramą zamontowanej siatki. Mocowanie siatki w otworze okiennym powinno spełniać następujące wymagania;. siatkę mocuje się od zewnętrznej strony okien budynków, siatki mocuje się minimum na trzech krawędziach, ramy siatek musza być mocowane za pomocą kotw o średnicy nie mniejszej niż min. 10 mm, wmurowanych w ścianę na głębokość min. 100 mm, kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm. W budynku Nr 1 w Rzeszowie, ul. Hoffmanowej 10 należy w pomieszczeniach Nr 101, 103, 104, 105 oraz 111 wymienić drzwi drewniane na drzwi o odporności na włamanie klasy B wymiary drzwi 80 x 200, kolor drzwi biały W budynku Nr 4 w Rzeszowie, ul. Hoffmanowej 10 należy W oknie pomieszczenia SUFO należy wstawić kratę osiatkowaną o wym. 1,30 x 1,60 m Krata otwierana parametrykrata wykonana z pręta stalowego okrągłego fi 12mm pręty pionowe odstęp w poziomie co 8 cmpręty poziome wyk. z płaskownika 45 x 6 mm pręty poziome odstęp w pionie co 24 cmrama kraty wykonana z płaskownika 45 x 6 mm wokół każdej kratyościeżnica kraty wykonana z kątownika 50 x 50 x 4mmzawiasy w kratach toczone, zabezpieczone przed możliwością wybicia czopa w przypadku otwierania kraty na zewnątrzuchwyty na zamknięcie na kłódki 2 szt., krata zamykana będzie od wewnątrz mocowanie kraty w ścianie rozstaw kotw co max. 48cm na poziomych i pionowych krawędziach krat, na głębokość min. 10 cm. na kracie zamocowana siatka krepowana z drutu stalowego ocynkowanego grub. min. 1,5mm, oczko 25x25mmkrata pomalowana farbą antykorozyjną i nawierzchniową w kolorze czarnym. krata będzie pomalowana na kolor czarny. W pomieszczeniach Nr 8 wymienić drzwi drewniane na drzwi o odporności na włamanie klasy B wymiary drzwi 80 x 200, kolor drzwi białyw pomieszczeniach Nr 2 wymienić drzwi drewniane na drzwi o odporności na włamanie klasy B wymiary drzwi 80 x 200, kolor drzwi białyW budynku Nr 2 i 3 w Wysoka Głogowska należy Wykonać 2 szt. krat stalowych do zabezpieczenia okien o wym. 1,235 x 1,245 Kraty będą wykonane w ramie z płaskownika o wym. 45x6 mm, z prętów stalowych o średnicy min. 18mm, o rozstawie co 15 cm w poziomie i stężone płaskownikiem o wym. 45x45x6 mm w odstępach co 50 cm. Kraty będą otwierane, do otwierania należy zamontować zawiasy toczone, zabezpieczone przed wyważeniem. Cała krata będzie zamontowana w ramie wykonanej z kątownika 45x45x6 mm. Nie dopuszcza się prześwitu pomiędzy zewnętrzną częścią otworu okiennego, a ramą zamontowanej kraty. Kraty będą pomalowane na kolor czarny. Kraty maja być mocowane kotwami o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość min. 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic, lub ram krat. W budynku Nr 1 w Rzeszowie, ul. Lwowskiej 5 należy wykonać i zamontować jedną kratę stałą o wym. 2,35 x 2,30 mb. wykonać i zamontować 2 szt. krat otwieranych o wym. 2,35 x 2,30 mb. wykonać i zamontować w kratach istniejących,2 szt. kratek otwieranych o wym.; 1,05 x 0,70m kraty będą wykonane w ramie z płaskownika o wym. 45x45x6 mm, z prętów stalowych o średnicy min.18mm, o rozstawie co 15 cm w poziomie i stężone płaskownikiem o wym. 45x45x6 mm w odstępach co 50 cm. Kraty będą otwierane, do otwierania należy zamontować zawiasy toczone, zabezpieczone przed wyważeniem. Cała krata będzie zamontowana w ramie wykonanej z kątownika 45x45x6 mm. Nie dopuszcza się prześwitu pomiędzy zewnętrzną częścią otworu okiennego a ramą zamontowanej kraty. Kraty maja być mocowane kotwami o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość min. 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic, lub ram krat. Kolor kraty czarny lub taki jak zamontowane na budynku. W budynku Nr 1 Krakowska 11B pomieszczenia Nr 25, 26, 27, 28, 29, 30 i 31 należy Wejście główne wymienić 2 szt. drzwi wejściowe na drzwi stalowe antywłamaniowe klasy 3 wejście główne do kompleksu oraz wejście do pomieszczenia dyżurki OD, od zewnątrz blacha grub. 5 mm, od środka min. 1,5 mm, lakierowane proszkowo w kolorze brązowym, wyposażone w dwa zamki klasy C podklamkowy rozporowy z eurowkładką, zamek dodatkowy z gałką od wewnątrz pomieszczenia od zewnątrz wkładka bębenkowa na klucz, w drzwiach należy zamontować wizjer szerokokątny, samozamykacz olejowy, kołki i miseczkę pod plombę. Poz. 67.d6 W pomieszczeniu Dyżurka oficera dyżurnego należy wstawić okienko o wym. 1,30 x 0,80m po uprzednim wykonaniu sklepienia otworu w ścianie z cegły, w oknie należy obsadzić 2 szt. od wewnątrz i zewnątrz podokienniki z aglomarmuru o długości do 1,50m. Szkic znajduje się w zał. 11. W pomieszczeniu należy wykonać sufit podwieszany z płyt o wym. 60 x 60x 1,5cm wykonanych z włókien mineralnych na ruszcie metalowym. Dodatkowo, w pomieszczeniu należy zainstalować gniazdo typu RJ45 i podłączyć do niego sygnał z istniejącej sieci Inter MON oraz gniazdo antenowe i podłączyć do niego sygnał z istniejącej sieci antenowej telewizji naziemnej. Należy rozebrać boazerię ze ścian we wszystkich pomieszczeniach, po zdjęciu boazerii należy przetrzeć tynki ścian, uzupełnić pęknięcia, ubytki tynku, przygotować powierzchnię ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi i wykonanie wyprawy z tynku akrylowego mozaika. Wykonanie wyprawy z tynku akrylowego mozaika na ścianach do wysokości 1,50 mb. Pomalować sufity i ściany w pomieszczeniach farbą emulsyjną akrylową. Zerwać stare posadzki z wykładziny PCV, wyrównać podłoża zaprawą samopoziomującą grub. 5 cm. Na wyrównane i wyschnięte podłoża ułożyć posadzkę właściwą posadzkę z płytek gres z wykonaniem cokolika z płytek wys. 10cm. Wymienić drzwi wejściowe do pomieszczeń drewniane na nowe w wykonaniu z aluminium jednoskrzydłowe przeszklone w 23 powierzchni skrzydła szkłem hartowanym przyciemnianym. Wykonanie i wstawienie w oknach pomieszczeń krat stalowych otwieranych osiatkowanej spełniających warunki krat dla kancelarii tajnych. Zakupienie i zamontowanie kłódek klasy 5 w zamontowanych kratach otwieranych okien. W pomieszczeniu do odpoczynku wykonanie i wstawienie w jednym oknie pomieszczenia kraty stalowej stałej osiatkowanej spełniającej warunki krat dla kancelarii tajnych. Wpuszczenie w tynk przewodów elektrycznych zainstalowanych na sufitach i ścianach w korytkach z tworzywa (demontaż korytek). Wykonanie instalacji elektrycznej w celu przeniesienia wyłączników światła w pomieszczeniach (pokój odpoczynku, pokój duży, kantorek). W pomieszczeniu dyżurka oficera dyżurnego wykonać dodatkowe 2 szt gniazd wtykowych w miejscu wskazanym przez użytkownika. Obniżenie gniazd wtykowych w pomieszczeniach. Wymiana gniazd wtykowych zużytych przepalonych na nowe podwójne z uziemieniem w kolorze białym. W pomieszczeniu odpoczynku zaślepić płytą gipsowo kartonową wodo i ognioodporną na ruszcie metalowym przejście pomiędzy kuchenką, a pomieszczeniem do odpoczynku. Zdemontować stare oprawy oświetleniowe w pomieszczeniach. W pomieszczeniu oficera dyżurnego zamontować 3 szt. opraw rastrowych jarzeniowych 4x18W. W pozostałych pomieszczeniach zamontowanie 9 szt. opraw jarzeniowych świetlówkowych 2x40W wykonanych z blachy z kloszem. Wykonanie demontażu dwóch pionów z rur kanalizacyjnych żeliwnych fi 70 mm i fi 100 mm wraz z demontażem rur wywiewnych, podejść odpływowych fi 50 mm do umywalek, brodzika, kratek ściekowych, fi 100 z miski ustępowej. Wykonanie w tym samym miejscu dwóch pionów kanalizacyjnych z rur PVC o średnicy fi 75 mm i fi 100 mm z podłączeniem do istniejących rurociągów z rur żeliwnych fi 70 mm i fi 100mm, podłączeniem rur wywiewnych i wykonaniem podejść odpływowych pod przybory z rur fi 50mm PVC (umywalki, brodzik, kratki ściekowe) i fi 110 PVC pod płuczkę ustępową. Uzupełnienie posadzek z płytek terakota po wcześniejszym uzupełnieniu izolacji przeciwwodnej. Uzupełnienie gładzi na sufitach w części sufitów po zabetonowanych przebiciach, uzupełnienie malowania sufitów i ścian. W pomieszczeniu kancelarii tajnej 1 piętro zdemontowanie zabudowy rur kanalizacyjnych żeliwnych, wymiana podejść pod przybory z rur PVC, wykonanie nowej zabudowy rur kanalizacyjnych z płyt gipsowo kartonowych wodo i ognioodpornych. Pomalowanie sufitu i ścian pomieszczenia farbami emulsyjnymi akrylowymi. W łazience pom. ZP Mob, II piętro należy zdemontować brodzik emaliowany 80x80 cm i zamontować na jego miejsce nowy brodzik z akrylu o wym. 90 x 90 cm, zdemontować ustęp z miską porcelanową stojącą i dolnopłukiem z tworzywa, zamontować nowe urządzenie kompaktowe porcelanowe białe z podłączeniem do nowego odpływy z rur PVC. Na dachu budynku należy wykonać uzupełnienie pokrycia z papy termozgrzewalnej po uprzednim uzupełnieniu betonu w płycie dachowej. W budynku Nr 12 Krakowska 11B korytarz parter w części wejścia z zewnątrz do budynku korytarza należy wyługować lamperię z farby olejnej, pod wykonanie okładziny ścian przygotowanie powierzchni przez poszpachlowanie nierówności wykonanie okładziny ścian z wyprawy tynku akrylowego mozaika na ścianach korytarza do wysokości 1,50 mb. kolor uzgodnić z użytkownikiem pomalowanie cokołów w korytarzu farba olejną kolor uzgodnić z użytkownikiem Do wszystkich otwieranych siatek i krat Wykonawca zakupi i zamontuje po 2 szt. kłódek na jedną siatkę lub kratę, kłódki minimum klasy nie niższej niż 5 wg. Normy PN EN 12320. Atesty kłódek Wykonawca przekaże protokołem użytkownikowi w dniu odbioru robót. Wymiary elementów podlegających wymianie i montażowi należy wcześniej sprawdzić w naturze. Materiały uzyskane z demontażu Wykonawca przekaże do magazynu SOI w Rzeszowie, zdemontowane elementy drewniane Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Zakres rodzajowo ilościowy robót wyszczególniony jest w przedmiarze. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; 5poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP 55 2014, NIP [Wykonawcy]). 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 13.08.2014 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela - dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych). UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmuje roboty ogólnobudowlane, (np. remont pomieszczeń, elewacji. itp.) na wartość co najmniej 100,0 tys. zł brutto. UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży ogólnobudowlanej, posiadającą: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn zm.), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U z 2013, poz. 932 z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; min. 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, liczone od daty uzyskania uprawnień, doświadczenie przy wykonywaniu co najmniej 2 robót w charakterze kierownika robót w branży ogólnobudowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, ewentualne pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://34wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.34wog.wp.mil.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne/ Zamówienia powyżej 30 000 euro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4784 ; 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B Budynek nr 12, Kancelaria jawna pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.