eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sarnaki › Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. Krok w przód

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Sarnaki: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. Krok w przód
Numer ogłoszenia: 253532 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sarnaki , ul. Berka Joselewicza 3, 08-220 Sarnaki, woj. mazowieckie, tel. 083 3599198, faks 083 3599198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarnaki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. Krok w przód.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 4 szkoleń zawodowych dla 9 osób w ramach projektu systemowego pt. Krok w przód realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Wypis z KRS lub inny dokument stwierdzający uprawnienia do prowadzenia przedmiotowej działalności. Spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie zrealizował należycie co najmniej dwa szkolenia grupowe (dla minimum 2 osób, w przypadku części II dla min. 1 osoby) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.Spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. w przypadku Kursu Prawa jazdy kat B: co najmniej 1 samochodem osobowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż 8 lat temu, rok produkcji od 2007 r), do nauki jazdy i spełniającym wymogi egzaminacyjne oraz placem manewrowym, 2. w przypadku Kursu prawa jazdy kat. C + CE + kurs kwalifikacyjny na przewóz rzeczy kwalifikacja wstępna przyspieszona + HDS, co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do nauki jazdy spełniającym wymagania i dopuszczonym do prowadzenia nauki jazdy placem manewrowym o parametrach pozwalających na przeprowadzenie nauki jazdy w warunkach wymaganych przepisami, jedną salą wykładową wyposażoną w pomoce dydaktyczne, 3. W przypadku Kursu operator koparko - ładowarki, własną koparko - ładowarką, 4. W przypadku Kursu - Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz programów magazynowych, co najmniej 2 rodzajami kas fiskalnych. spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie prowadzenia szkolenia w ramach Kursu Prawa jazdy kat B Wykonawcy powinni wskazać, że kadra dydaktyczna, którą dysponują składa się między innymi, z co najmniej jednego instruktora prawa jazdy kat. B. Wskazani przez Wykonawcę wykładowcy instruktorzy, powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie oraz najmniej dwuletnie doświadczenie przy realizacji zadań w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować, - w zakresie prowadzenia szkolenia w ramach Kursu prawa jazdy kat. C + CE + kurs kwalifikacyjny na przewóz rzeczy kwalifikacja wstępna przyspieszona+ HDS Wykonawcy powinni wskazać, że kadra dydaktyczna, którą dysponują składa się między innymi, z co najmniej jednego instruktora prawa jazdy kat. CE. Wskazani przez Wykonawcę wykładowcy instruktorzy, powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie oraz najmniej dwuletnie doświadczenie przy realizacji zadań w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować, - w zakresie prowadzenia szkolenia w ramach Kursu - operator koparko - ładowarki Wykonawcy powinni wskazać, że kadra dydaktyczna, którą dysponują składa się między innymi, z co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych w ramach kursu. Wskazani przez Wykonawcę wykładowcy powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie przy realizacji zadań w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować, - w zakresie prowadzenia szkolenia w ramach Kursu - Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz programów magazynowych Wykonawcy powinni wskazać, że kadra dydaktyczna, którą dysponują składa się między innymi, z co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych w ramach kursu. Wskazani przez Wykonawcę wykładowcy, powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie oraz najmniej dwuletnie doświadczenie przy realizacji zadań w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować. spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

referencje, lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/start/34
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach, ul. Berka Joselewicza 3, 08-220 Sarnaki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach, ul. Berka Joselewicza 3, 08-220 Sarnaki pokój kierownika GOPS.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu - Kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu Kurs prawa jazdy kat. B dla 3 osób (2 mężczyzn i 1 kobieta) odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. 2. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 5 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw. 3. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin/os., w tym 30 godzin dydaktycznych (45 min) i 30 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe). Każdy uczestnik najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia musi otrzymać harmonogram szkolenia w formie papierowej 4. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - pomieszczenie na terenie miasta Łosice lub poza terenem miasta Łosice, jeśli Wykonawca zapewni transport w ramach oferty; zajęcia praktyczne - w siedzibie Wykonawcy po jego wyborze - maksymalnie 50 km od Sarnak. 5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego, oraz wykorzystywany sprzęt, muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i PPOŻ. 6. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe (prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis), harmonogram szkolenia. 8. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 9. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 10. Wykonawca do 31 października 2014 roku skieruje wszystkie osoby na egzamin państwowy oraz dokona jego opłaty. 11. Wykonawca zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe (podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi). W koszt Kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. 12. Wykonawca skieruje uczestników i pokryje koszty niezbędnych badań lekarskich. 13. Osoby skierowane na szkolenie nie będą posiadały założonego Profilu Kandydata na Kierowcę, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do skierowania kandydatów na badania lekarskie w celu uzyskania zaświadczenia lekarza o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów. 14. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia wyłącznie z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość przyłączenia uczestników kursu do innej grupy szkoleniowej o ile grupa taka będzie w tym czasie kurs odbywała kurs..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu - Prawo jazdy kat. C + CE + kurs kwalifikacyjny na przewóz rzeczy kwalifikacja wstępna przyspieszona + HDS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu Kurs prawa jazdy kat. C + CE + kurs kwalifikacyjny na przewóz rzeczy kwalifikacja wstępna przyspieszona + HDS dla 2 osób (mężczyzn) odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. 2. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 5 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw. Ilość godzin szkolenia: - 50 godz.os (prawo jazdy kat. C), w tym: 20 godzin dydaktycznych (45 min.) i 30 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe), 45 godzin/os. (prawo jazdy kat. CE), w tym: 20 godzin dydaktycznych (45 min) i 25 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe), 140 godzin.os. (kwalifikacja wstępna przyspieszona), w tym: 130 godz. teorii (45 min.) i 10 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe) oraz 35 godz./os. HDS, w tym: 30 godzin dydaktycznych (45 min.) i 5 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe). Uczestnik, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, musi otrzymać harmonogram szkolenia w formie papierowej. 3. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - pomieszczenie na terenie miasta Łosice lub poza terenem miasta Łosice, jeśli Wykonawca zapewni transport w ramach oferty; zajęcia praktyczne - w siedzibie Wykonawcy po jego wyborze - maksymalnie 50 km od Sarnak. 4. Warunki lokalowe: sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i PPOŻ. 5. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe (prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis), harmonogram szkolenia. 7. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 8. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 9. Wykonawca do 31 października 2014 r. roku skieruje wszystkie osoby na egzamin Państwowy oraz dokona jego opłaty. 10. Wykonawca zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe (podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi), w koszt Kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. 11. Wykonawca skieruje uczestnika i pokryje koszty niezbędnych badań lekarskich. 12. Osoba skierowana na szkolenie nie będzie posiadała założonego Profilu Kandydata na Kierowcę, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do skierowania kandydata na badania lekarskie i wniesienie za niego opłaty w celu uzyskania zaświadczenie lekarza o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów oraz badania psychotechniczne. 13. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość przyłączenia uczestnika kursu do innej grupy szkoleniowej o ile grupa taka będzie w tym czasie kurs odbywała..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu - Operator koparko - ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu Operator koparko - ładowarki dla 2 osób (mężczyzn) odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. 2. Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznych i praktycznych umiejętności w zakresie obsługi i budowy koparko - ładowarki, a także uzyskania uprawnień państwowych w zakresie obsługi tego typu sprzętu potwierdzonych wpisem do centralnego rejestru osób uprawnionych. 3. Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 176 godzin. Uczestnicy, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, muszą otrzymać harmonogram szkolenia w formie papierowej. 4. Częstotliwość zajęć: zajęcia powinny odbywać się w wymiarze do 40 godzin zajęć dydaktycznych w tygodniu, max 8 godzin lekcyjnych dziennie. 5. Miejsce realizacji usługi: zajęcia dydaktyczne w siedzibie Wykonawcy, po jego wyborze, maksymalnie 50 km od Sarnak; zajęcia praktyczne - w siedzibie Wykonawcy po jego wyborze maksymalnie 50 km od Sarnak. 6. Wykonawca ponosi koszt dowozu Uczestników na egzamin państwowy. 7. Wykonawca ponosi koszty dojazdu Uczestników z Sarnak do miejsca, gdzie będą odbywały się zajęcia dydaktyczne i praktyczne. 8. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępnych w ministerialnych bazach danych. www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 9. Materiały szkoleniowe (prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis, w tym jeden komplet do dokumentacji projektu), przekazane nieodpłatnie uczestnikowi kursu powinny być adekwatne do treści kursu, dobre jakościowo, przekazywane na początku szkolenia. 10. Wykonawca winien dysponować ilościowo i jakościowo pomieszczeniami, sprzętem i pomocami dydaktycznymi do potrzeb powyższego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 11. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 12. W trakcie zajęć należy przewidzieć przerwy kawowe w ramach, których Wykonawca zapewni Uczestnikom kawę, herbatę, napoje, soki, ciastka, paluszki. 13. Pomieszczenia, materiały szkoleniowe zapewnione przez Wykonawcę podczas szkolenia teoretycznego, muszą być odpowiednio oznakowane poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni Uczestnikom badania lekarskie celem wydania zaświadczeń o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia zatrudnienia, jako operator koparko - ładowarki. 15. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 16. Wykonawca zorganizuje i uwzględni w przedłożonej ofercie koszt przystąpienia do egzaminu państwowego w tym dowozu na egzamin oraz wydanie dokumentów potwierdzających nabycie uprawnień, w tym opłacenie wykonania zdjęć do tych dokumentów. 17. Po zakończeniu kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację kursu, tj. oryginały list obecności, obecność na zajęciach uczestnik potwierdza własnoręcznym podpisem, kopie dziennika zajęć, rejestru wydanych oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, oświadczeń uczestnika potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, imienne listy potwierdzające poczęstunek, kopię polisy ubezpieczenia, kopię zaświadczenia lekarza o braku przeciwwskazań zdrowotnych do obsługi koparko - ładowarki. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość przyłączenia Uczestników kursu do innej grupy szkoleniowej o ile grupa taka będzie w tym czasie kurs odbywała kurs..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu - Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz programów magazynowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja kursu Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz programów magazynowych dla 4 osób (kobiet) odbywać się będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 31 października 2014 r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. 2. Szkolenie adresowane jest do osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku sprzedawcy. 3. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w zakresie realizowania zadań na stanowisku sprzedawcy z uwzględnieniem umiejętności obsługi kas fiskalnych, pracy w programie komputerowym sprzedażowym i magazynowym. 4. Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 100 godzin zajęć lekcyjnych, w tym 48 godzin zajęć teoretycznych. Każdy uczestnik najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia musi otrzymać harmonogram szkolenia w formie papierowej. 5. Częstotliwość zajęć: zajęcia powinny odbywać się w wymiarze do 40 godzin zajęć dydaktycznych w tygodniu, max 8 godzin lekcyjnych dziennie, lecz nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych dziennie, w dni powszednie, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych. 6. Miejsce realizacji usługi: zajęcia dydaktyczne w Sarnakach, zajęcia praktyczne - w Sarnakach. 7. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępnych w ministerialnych bazach danych. www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 8. Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny dostęp do sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia. 9. Materiały szkoleniowe (prezentacja szkolenia lub podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, teczka na materiały szkoleniowe, notes, długopis), przekazywane nieodpłatnie uczestnikom kursu powinny być adekwatne do treści kursu, dobre jakościowo, przekazywane na początku szkolenia. 10. Wykonawca winien dysponować ilościowo i jakościowo pomieszczeniami, sprzętem i pomocami dydaktycznymi do potrzeb powyższego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 11. Wykonawca winien dysponować na każdego uczestnika odrębnym zestawem komputerowym z odpowiednim do zakresu kursu legalnym oprogramowaniem oraz odrębną kasą fiskalną. 12. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 13. W trakcie zajęć należy przewidzieć przerwy kawowe w ramach, których instytucja szkoleniowa zapewni uczestnikom kawę, herbatę, napoje, soki, cukier, śmietankę, ciastka, paluszki. 14. Pomieszczenia, materiały szkoleniowe zapewnione przez Wykonawcę podczas szkolenia muszą być odpowiednio oznakowane poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 15. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni badania SANEPID wszystkim uczestnikom kursu, a w przypadku, gdy uczestnik posiada aktualne badania, Wykonawca zapewnia wpis lekarza do książeczki SANEPID. 16. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 17. Wykonawca dokona końcowego sprawdzenia wiadomości egzaminem wewnętrznym i wyda uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 18. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia: oryginały list obecności, obecność na zajęciach uczestnik potwierdza własnoręcznym podpisem, kopie dziennika zajęć, rejestru wydanych oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, imienne listy potwierdzające poczęstunek, kopię polisy ubezpieczenia, kopie zaświadczeń SANEPID, bądź kopię wpisu lekarza o zdolności do pracy w książeczkach SANEPID..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.