eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Margonin › Przebudowa dróg na terenie gminy Margonin - cześć nr 1 i 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Margonin: Przebudowa dróg na terenie gminy Margonin - cześć nr 1 i 2.
Numer ogłoszenia: 253456 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Margonin , ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2846068, faks (067) 284 72 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie gminy Margonin - cześć nr 1 i 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gminy Margonin - część nr 1 i 2: Część I - Przebudowa drogi gminnej nr 198024P w Próchnowie wraz z chodnikiem. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej o dł. 210 m i szer. 5 m wraz z chodnikiem w miejscowości Próchnowo. Zadanie obejmuje rozbiórkę konstrukcji jezdni asfaltowej, chodnika oraz podbudowy zjazdów. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w zakresie: - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa z rozbiórki nawierzchni twardej nieulepszonej gr. 10 cm (chodnik) - w ilości 209 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa z rozbiórki nawierzchni twardej nieulepszonej gr. 15 cm (zjazdy, parking, opaska) - w ilości 186 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa z rozbiórki nawierzchni twardej nieulepszonej gr. 25 cm (zjazdy) - w ilości 152 m2, a także wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16P gr. 8 cm w ilości 1078 m2. Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 4 cm - 1070 m2 i nawierzchni z betonowej kostki brukowej: - zjazdy - kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm na podsypce cem-piask. gr. 3 cm; -parking- kostka betonowa czerwonej gr. 8 cm na podsypce cem-piask. gr. 3 cm; - chodniki - kostka betonowa szarej gr. 6 cm na podsypce cem-piask. gr. 3 cm; Nawierzchnie chodnika należy wykonać z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 3 cm w ilości 57 m2. Jak również przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie obrzeży betonowych, oznakowania poziomego, pionowego, krawężników ulic. Część nr II - Budowa drogi do terenów inwestycyjnych w Margońskiej Wsi (w kierunku firmy Agrifirm) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej w Miejscowości Margońska Wieś o długości 223,40 cm i szerokości 6m.Planowana inwestycja wykonana będzie: - z warstwy ścieralnej -beton asfaltowy AC 11S gr. 4 cm; - podbudowa zasadnicza- AC 16P, gr. 8 cm, - podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5; gr. 20 cm, - podłoże ulepszone - kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5MPa, Dowiązanie wysokościowe do istniejących zjazdów indywidualnych nieutwardzonych należy wykonać z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr. min. 20 cm. W ciągu drogi planuje się wykonać wyspę wyniesioną o dł. 7 m i szer. 2m. okrawężnikowaną krawężnikiem betonowym trapezowym 100/30/(15) cm na podsypce cementowo-piaskowej i na lawie z oporem z betonu C12/15 (B-15). Wysepka ma zostać wykonana z: - warstwy ścieralnej - betnowa kostak brukowa koloru czerwonego gr. 8cm, - podsypka cementowo-piaskowa (1:4) gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza - kruszywo łamanego stabilizowane mechanicznie 0/31.5 mmgr. 32 cm i podłoże ulepszone kruszywo stabilizowane cementem o Rm=2,5 MPa gr. 15 cm Szczegółowy zakres zamówienia określony został w projekcie budowlanym, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania gdy nie leży to w interesie publicznym w szczególności uchylenia przewidzianych prawem decyzji, pozwoleń itd..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla: - część nr 1 Przebudowa drogi gminnej nr 198024P w Próchnowie wraz z chodnikiem przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.900,00 zł brutto, słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych brutto 00/100; - część nr 2 Budowa drogi do terenów inwestycyjnych w Margońskiej Wsi (w kierunku firmy Agrifirm) przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.200,00 zł brutto, słownie: pięć tysięcy dwieście złotych brutto 00/100; 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: z adnotacją wadium - BS Chodzież oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: - część nr 1 -Przebudowa drogi gminnej nr 198024P w Próchnowie wraz z chodnikiem lub - część nr 2 - Budowa drogi do terenów inwestycyjnych w Margońskiej Wsi (w kierunku firmy Agrifirm) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2015-10-12 sposób przekazania: oryginał/y w odrębnej kopercie należy złożyć w pokoju nr 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: z adnotacją wadium - BS Chodzież oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: - część nr 1 -Przebudowa drogi gminnej nr 198024P w Próchnowie wraz z chodnikiem lub - część nr 2 - Budowa drogi do terenów inwestycyjnych w Margońskiej Wsi (w kierunku firmy Agrifirm) 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części nr 1 i 2 - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części nr 1 i 2- 2 robót budowlanych w zakresie tożsamym co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 każda z robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących wykonania roboty, określających czy te roboty zostały wykonane zgodnie w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przy czym za roboty tożsame rozumie się zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem robót podstawowych czyli układaniu masy asfaltowej. Niniejszymi robotami o charakterze zamówienia podstawowego są roboty polegające na ułożeniu nawierzchni z masy asfaltowej. Z przedłożonych dokumentów powinno wynikać jaka była wartość poszczególnych robót wchodzących w zakres zadania, na które powoływał się Wykonawca. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionego wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ wg rozdziału VI pkt. C.1, który w sposób nie budzący wątpliwości będzie wskazywał, że roboty żądane przez Zamawiającego zostały wykonane na wartość co najmniej 200.000,00 zł każda w tym postępowaniu. W przypadku składania oferty na dwie części Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku postawionego dla każdej części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części nr 1 i 2 - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części nr 1 i 2 - dysponuje 1 osobą lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Warunek uznaje się za spełniony na podstawie przedstawionego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ wg rozdziału VI pkt. C.2. wraz ze złożeniem oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 8 do SIWZ wg rozdziału VI pkt. C.3. W przypadku składania oferty na dwie części Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku postawionego dla każdej części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy części nr 1 i 2 - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - opłacona polisa w wysokości co najmniej 200.000,00 zł. W przypadku składania oferty na dwie części Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku postawionego dla każdej części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę -zał. nr 1a i nr 1b Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych - tj. pełnomocnictwo Zobowiązanie innego podmiotu ( o ile dotyczy) - zał. nr 6a i nr 6b Kosztorys ofertowy - uproszczony z podaniem cen jednostkowych wykonania robót oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach pośrednich i zysku

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy z Wykonawcą na n/w zasadach: 2.1.zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas pozostający w zwłoce, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona: a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia zamiennego, c) koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedza techniczną, e) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego f) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego jeśli wynika to z okoliczności, które trudno było przewidzieć w momencie udzielenia zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do zakresu wykonanych robót, g) Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.margonin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Margonin ul. Kościuszki 13 64- 830 Margonin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Margonin ul. Kościuszki 13 64- 830 Margonin pokój - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 198024P w Próchnowie wraz z chodnikiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej o dł. 210 m i szer. 5 m wraz z chodnikiem w miejscowości Próchnowo. Zadanie obejmuje rozbiórkę konstrukcji jezdni asfaltowej, chodnika oraz podbudowy zjazdów. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w zakresie: - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa z rozbiórki nawierzchni twardej nieulepszonej gr. 10 cm (chodnik) - w ilości 209 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa z rozbiórki nawierzchni twardej nieulepszonej gr. 15 cm (zjazdy, parking, opaska) - w ilości 186 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa z rozbiórki nawierzchni twardej nieulepszonej gr. 25 cm (zjazdy) - w ilości 152 m2, a także wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16P gr. 8 cm w ilości 1078 m2. Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 4 cm - 1070 m2 i nawierzchni z betonowej kostki brukowej: - zjazdy - kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm na podsypce cem-piask. gr. 3 cm; -parking- kostka betonowa czerwonej gr. 8 cm na podsypce cem-piask. gr. 3 cm; - chodniki - kostka betonowa szarej gr. 6 cm na podsypce cem-piask. gr. 3 cm; Nawierzchnie chodnika należy wykonać z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 3 cm w ilości 57 m2. Jak również przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie obrzeży betonowych, oznakowania poziomego, pionowego, krawężników ulic. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w projekcie budowlanym, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania gdy nie leży to w interesie publicznym w szczególności uchylenia przewidzianych prawem decyzji, pozwoleń itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi do terenów inwestycyjnych w Margońskiej Wsi (w kierunku firmy Agrifirm).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej w Miejscowości Margońska Wieś o długości 223,40 cm i szerokości 6m.Planowana inwestycja wykonana będzie: - z warstwy ścieralnej -beton asfaltowy AC 11S gr. 4 cm; - podbudowa zasadnicza- AC 16P, gr. 8 cm, - podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5; gr. 20 cm, - podłoże ulepszone - kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5MPa, Dowiązanie wysokościowe do istniejących zjazdów indywidualnych nieutwardzonych należy wykonać z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr. min. 20 cm. W ciągu drogi planuje się wykonać wyspę wyniesioną o dł. 7 m i szer. 2m. okrawężnikowaną krawężnikiem betonowym trapezowym 100/30/(15) cm na podsypce cementowo-piaskowej i na lawie z oporem z betonu C12/15 (B-15). Wysepka ma zostać wykonana z: - warstwy ścieralnej - betnowa kostak brukowa koloru czerwonego gr. 8cm, - podsypka cementowo-piaskowa (1:4) gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza - kruszywo łamanego stabilizowane mechanicznie 0/31.5 mmgr. 32 cm i podłoże ulepszone kruszywo stabilizowane cementem o Rm=2,5 MPa gr. 15 cm Szczegółowy zakres zamówienia określony został w projekcie budowlanym, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania gdy nie leży to w interesie publicznym w szczególności uchylenia przewidzianych prawem decyzji, pozwoleń itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.