eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie na 2014r./2015r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Radzymin: Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie na 2014r./2015r.
Numer ogłoszenia: 253430 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 22 7865037, faks 22 7865037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-radzymin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie na 2014r./2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku 1 Przedłużacz do pompy Infuł. KZ-11 jałowy, niepiroge. nietoksycz. średnica wew. 1,24cm długość 1500mm 200 szt 2 Worki do moczu 2000 ml sterylne. 1000 szt 3 Szpatułki drewniane 1 op. 100szt. 180 op 4 Veuflon 20G x 11/4 różowy 1,1 x 32 mm 2 500 szt 5 Veuflon 22 G x 1 niebieski 0,9 x 25 mm 2 500 szt 6 Venflon 18 G x ? zielony 1,3 x 45 mm 500 szt 7 Veuflon 16 G szary 1,7 x 45 mm 50 szt 8 Velflon 26 G x 3/4 fioletowy 0,62 x 19 mm 500 szt 9 Velflon bezpieczny 20G x 1 ? różowy 1,1 x 32 mm 1000 szt 10 Velflon bezpieczny 26G x 3/4 fioletowy 0,6,19 mm 500 szt 11 Lancety bezpieczne igła znajduje się w plastykowej obudowie nakłucie aktywowane przez dociśniecie nakłuwacza do opuszki palca rozmiar 2,4 mm 5 000 szt 12 Lancety bezpieczne igła znajduje się w plastykowej obudowie nakłucie aktywowane przez dociśniecie nakłuwacza do opuszki palca rozmiar 1,8 mm 5 000 szt 13 Ostrze chirurgiczne Nr 11 100 szt. w op. 30 op 14 Ostrze chirurgiczne Nr 15 15 op 15 Prześcieradła papierowe rolk szer. 50 cm. długość 80 m. 1000 szt 16 Pojemnik na zużyte igły 1 L 1500 szt 17 Pojemnik na zużyte igły 0,7 L 300 szt 18 Pojemnik na zużyte igły 0,2 L 200 szt 19 Szkiełka do cyt. z jednej strony wymatowione 50 szt w op. 30 op 20 Ustniki do spir. MicroLab jednorazowe papierowe 60 mm x 28 mm x 30 mm 400 szt 21 Wymienna głowica pneumotachograficzna bez filtra antybakteryjnego do Spirometru LUNGTEST Mobile 10 szt 22 Ustniki do spir. jednorazowe papierowe 60 mm x 28 mm x 30 mm 400 szt 23 Ustniki do spir. jednorazowe papierowe 60 mm x 29 mm x 31 mm Spirometr LUNGTEST Mobile 400 szt 24 Osłonki na głowicę USG 1 op. 144 szt. 10 op 25 Utrwalacz do szkieł cytologicznych w aerozolu 30 szt. 26 Wziernik XXS 600 szt. 27 Wziernik ginekologiczny Nr L 600 szt. 28 Wziernik ginekologiczny Nr XS 800 szt. 29 Wziernik ginekologiczny Nr S 1000 szt 30 Wziernik ginekologiczny Nr M 1000 szt 31 Podkład podfoliowany 40 x 50 po 80 szt w rolce 60 rolek 32 Kieliszki do podawania leków op. 75 szt 250 op. 33 Opaski na zwłoki 200 szt. 34 Opaski identyfikacyjne dla pacjentów 800 szt 35 Staza automatyczna 30 szt 36 Bicakcilar korek do kaniuli, dwufunkcyjny typu kombi, uniwersalny umożliwiający jednoczesne zabezpieczenie kaniuli i strzykawki, trzpień koreczka poniżej krawędzi korka. 400 szt. 37 Kranik trójprzewodowy 300 szt 38 Koreczki do7velflonów białe 600 szt 39 Maski higieniczne na gumki, osłonki na twarz 50 szt. w op. 1200 szt. 40 Basen plastikowy 10 szt. 41 Kaczka plastikowa 10 szt. 42 Miski nerkowe plastikowe 10 szt. 43 Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 80 mm 20szt. 44 Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 90 mm 20 szt. 45 Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 70 mm 5 szt 46 Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 30 mm 5 szt 47 Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 50 mm 5 szt 48 Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 60 mm 5 szt 49 Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 40 mm 5 szt 49 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 8,5 z medycznego CPV 10 szt. 50 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 8 z medycznego CPV 10 szt 51 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 7,5 z medycznego CPV 10 szt 52 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 7 z medycznego CPV 10 szt 53 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 6,5 z medycznego CPV 10 szt 54 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 6 z medycznego CPV 10 szt 55 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 5,5 z medycznego CPV 10 szt 56 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 5 z medycznego CPV 10 szt 57 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 4,5 z medycznego CPV 10 szt 58 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 4 z medycznego CPV 10 szt 59 Bezigłowy port do iniekcji, objętość wypełnienia 0,09 ml 500 szt Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Szczoteczki cytologiczne 1 Szczoteczki cytologiczne jednorazowego użytku typu CytoBrush 2000 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Materiały i sprzęt jednorazowego użytku strzykawki 1 Strzykawka Luer 20 ml. skala co 1 ml rozszerzona do 24 ml plastik w 1 op. 100 szt. 120 op. 2 Strzykawka Luer 5 ml. skala 0,2 ml rozszerzona do 6,0 ml Plastik w 1 op. 100 szt. 140 op. 3 Strzykawka Luer 10 ml. skala co 0,5 ml rozszerzona do 12 ml Plastyki w 1 op. 100 szt. 100 op. 4 Strzykawka Luer 2 ml. skala co 0,1 ml rozszerzona do 3,0 ml Plastyki w 1 op. 100 szt. 160 op. 5 Strzykawki do pompy infuzyjnej 20 ml. 200 szt 6 Strzykawka do pompy infuzyjnej 50/60 ml 100 szt. 7 Aparat typu Mini - spike do przygotowywania i pobierania leków z filtrem bakteryjnym 0,45?m 500 szt 8 Żel do USG 500g 400 szt 9 Żel do EKG 500g 30 szt 10 Żel do holtera ścieralny 15 op. 11 Przedłużacz do tlenu 16 x 3000 mm 200szt 12 Maski do podawania tlenu 200 szt 13 Dren do maski tlenowej dł. 2,10 m 200 szt 14 Strzykawka 100 ml z końcówką do cewników Luer 200 szt. 15 Strzykawka 1 ml insulinowa z oddzielną igłą z podziałką 0,1 ml 100szt. 16 Strzykawka 20 ml do leków światłoczułych 100 szt 17 Strzykawka 50 ml do leków światłoczułych 150 szt . Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Sprzęt jednorazowego użytku cewniki 1 Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr16 100 szt 2 Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr18 200 szt 3 Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr20 80 szt 4 Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr22 80 szt 5 Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr24 30 szt 6 Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr14 30 szt. 7 Cewnik do odsysania Nr 14 30 szt 8 Cewnik do odsysania Nr 16 30 szt 9 Cewnik do odsysania Nr 18 30szt 10 Cewnik do odsysania Nr 20 30 szt 11 Cewnik do odsysania Nr 22 30 szt 12 Cewnik do podawania tlenu przez nos 180 cm. 500 szt 13 Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 25mm 20 szt 14 Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 29 mm 20 szt. 15 Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 32 mm 20 szt. 16 Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 36 mm 20 szt. 17 Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 41 mm 20 szt 18 Zgłębnik żołądkowy Nr 24 30 szt 19 Zgłębnik żołądkowy Nr 22 30 szt. 20 Zgłębnik żołądkowy Nr 20 30 szt. 21 Zgłębnik żołądkowy Nr 18 30 szt. 22 Igła do aspiracji tępa z filtrem 18G Rozmiar 1,3 x 40 100 szt w op. 100 op. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Sprzęt jednorazowego użytku igły 1 Igła luer 0,60 x 25 23G x 1 100 szt. w op. 50 op 2 Igła luer 0,50x25 25Gx 1 100 szt. w op. 300 op 3 Igła luer 0,70 x 40 22G x 1 1/2 100 szt. w op. 100 op 4 Igła luer 0,80 x 40 21G x 1 1/2 100 szt. w op. 250 op 5 Igła luer 0,90 x 40 20G x 1 1/2 100 szt. w op. 150 op 6 Igła luer 1,2 x 40 18G x 1 1/2 100 szt. w op. 350 op 7 Igły PENOFINE 0,33x12,7 29G 100 szt. w op. 10 op 8 Igła 0,3 x 13 30G x 1/2 po 100 szt w op. 20 op 9 Igła 0,4 x 19 27G x 3/4 po 100 szt w op. 10 op. 10 Igła stomatologiczna 0,4 x 4 cm 300 szt 11 Igła stomatologiczna 0,4 x 6 cm 300 szt 12 Igła typu motylek 21G 0,8 50 szt . Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Sprzęt jednorazowego użytku rękawice 1 Rękawice latex bezkalkowe rozmiar S po 100 szt op. 500 op 2 Rękawice latex bezkalkowe rozmiar L po 100 szt op. 150 op 3 Rękawice latex bezkalkowe rozmiar M po 100 szt op. 800 op 6 Rękawice chirurg. steryl. 7,5 nie pudrowane 1200 szt 7 Rękawice chirurg. steryl. 8,5 nie pudrowane 100szt 8 Rękawice chirurgicz. ster. Nr 7 nie pudrowane 600 szt. 9 Rękawice chirurgicz. ster. Nr 6 nie pudrowane 500 szt. 10 Rękawice nitrylowe S b/pudrowane po 100 szt w op 500 szt 11 Rękawice nitrylowe M b/pudrowane po 100 szt w op 700 op 12 Rękawice sterylne 6,5 mm bez pudrowe po 100 szt w op 500 szt 13 Rękawice sterylne 8,0 mm bez pudrowe po 100 szt w op 100 szt. 15 Rękawice nitrylowe L b/pudrowanepo 100 szt w op 150 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Materiały opatrunkowe 1 Opaska dziana 4 x 10 3 000 szt 2 Opaska dziana 4 x 15 3 000 szt 3 Opaska dziana 4 x 5 2 000 szt 4 . Opaska elastyczna 4 x 10 200 szt 5 Opaska elastyczna 4 x 15 300 3zt 7 Gaza sterylna 1 x 1 m2 300 szt 8 Gaza opatrunkowa sterylna 1 x 1/2 m2 200 szt 9 Wata bawełniana 200 g 20 op. 10 Lignina płaty w jednym op. 5 kg 60 op. 11 Plaster z opatrunkiem 1 m x 6 cm do cięcia 200 op 12 Opaski gipsowe 3x 120 mm 1 op. 12 szt. 30 szt 13 Plaster 10 cm b/ opatrunk.10 mb. op. 50 op 14 Plaster 15 cm b/ opatrunk10 mb. op. 30 op 15 Przylepiec b/ opatrunk hypoalergiczny włókninowy 5x2,5 1200 szt 16 Przylepiec b/ opatrunk hypoalergiczny tkaninowy biały 5 x 2,5 360 szt. 17 Przecinak do tabletek 10 szt 18 Kompres bawełniany nie jałowy 7,5 x7,5 cm 100 szt. w op. 1 000 op. 19 Kompres bawełniany nie jałowy 10 x 10 cm 100 szt. w po. 1 200 op. 20 Kompres bawełniany nie jałowy 5x5 cm 100 szt. w op. 3000 op. 21 Codofix Nr 4 siatka zabezpieczająca dł. 7 m. 100 op. 22 Rękaw do sterylizacji 5 cm x 200 m op. 20 op. 23 Serweta operacyjna jałowa z otworem 50 cm x 75 cm 6 x 8 100 szt 25 Codofix Nr 14 siatka zabezpieczająca dł. 7 m. 5 op. 26 Codofix nr 10 siatka zabezpieczająca dł. 7 m. 5 op. 27 Codofix nr 8 siatka zabezpieczająca dł. 7 m. 5 op. 28 Codofix nr 6 siatka zabezpieczająca dł. 7 m. 5 op. 29 Chusty chirurgiczne jałowe 45/45 cm. serwety chirurgiczne wykonane z gazy 400 szt. 30 Samoprzylepny plaster do mocowania kaniuli 8x6 cm przeźroczysty po 50 szt w op 120 op 31 Uchwyty do worków na mocz 200 szt 32 Paski fluoresceinowe do diagnostyki zaburzeń filmu łzowego 1 op. 100 szt 5 op. 33 Opatrunek diagnostyczny, jałowy 56 mm x 70 mm w 1 op. 25 szt. 2 op. 34 Aparaty do pompy objętościowej 100 szt 35 Przedłużacz do pompy infuzyjnej ciemny, do leków światłoczułych dł. 150 cm 150 szt 36 Myjki jednorazowe 500 szt 37 Prześcieradło na łóżko jednorazowego użytku fizelinowe 150 szt 38 Poszewka na poduszkę jednorazowego użytku fizelinowa 150 szt 39 Poszwa na kołdrę jednorazowego użytku fizelinowa 150 szt 40 Pokrowiec na materac 150 szt 41 Spódnice fizelinowe 150 szt 42 Kapcie fizelinowe 150 szt 43 Lignina w zwojach 1000 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Przyrządy do infuzji 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS, z długą, elastyczną komorą kroplową, o długości min. 60 mm, część przezroczysta, nie zawierający ftalanów, igła boczna ścięta dwupłaszczyznowo, wyposażona w szczelny, zamykany napowietrznik, filtr płynu o średnicy oczek 15 um, dren o długości 150 cm, posiada precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni podczas przepływu w infuzji oraz dodatkowym miejscem do umieszczania igły bocznej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy200 szt w op 70 op. po 200 szt w op 2 Przyrząd do przetaczania krwi typ TS z duża komorą kroplową o długości 90 mm, 20 kropli = 1 ml +- 0,1,ml, wykonany z tworzywa nie zawierającego ftalanów zaopatrzony w zamykany, antybakteryjny filtr powietrza, wtopiony w komorę kroplową filtr krwi o wielkości oczek 200um, dren długości 150 cm posiadający precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni oraz dodatkowym otworem do umieszczania kolca igły biorczej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy 300 szt . . Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy Elektrody do EKG 1 Elektrody do EKG 50 szt. w op. jednorazowe Sorimex po 50 szt w op 200 op . Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy Sprzęt jednorazowego użytku 1 Fartuchy fizelinowe 1000 szt.. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy Materiały opatrunkowe 1 Steri-strip - paski do zamykania ran szwy zewnętrzne 6 mm x 38 mm 100 szt. 2 Steri-strip - paski do zamykania ran szwy zewnętrzne 3mm x 75 mm 100 szt. 3 Steri-strip - paski do zamykania ran szwy zewnętrzne 6 mm x 100mm 100 szt 4 Steri-strip - paski do zamykania ran szwy zewnętrzne 6 mm x 75 mm 100 szt 5 Szyna na palec S rozmiar 230 x 20 mm 30 szt 6 Szyna na palec M rozmiar 400 x 20 mm 30 szt 7 Szyna na palec L rozmiar 500 x 25 mm 30 szt 8 Aerochamber niemowleta 1 szt 9 Aerochamber dzieci 1 szt. 10 Komplety do inhalatora z maską dziecięcą 30 op 11 Pojemnik na kał n/jałowy 2000 szt 12 Pojemnik na mocz 200 szt 13 Pończochy p/żylakowe małe długie AG 400 SL 20 szt 14 Pończochy p/żylakowe małe krótkie AG 400 SS 40 szt 15 Pończochy p/żylakowe średnie krótkie AG 400 MS 50 szt 16 Pończochy p/żylakowe duże krótkie AG 400 BS 20 szt 17 Torebka do sterylizacji 130 x 254 100 szt w op. 150 op 18 Torebka do sterylizacji 200 x 330 100 szt w op. 80 op 19 Torebka do sterylizacji 90x 230 100 szt w op. 150 op 20 Wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji 500 szt w op. 10 op 21 Wymiennik ciepła i wilgoci do rurki intubacyjnej 10 szt 22 Pojemnik do ssaka (wymienny firma MEVACS jednorazowy 2000 ml 10 szt 23 Filrt do ambu Bakteryjno -wirusowy HME 20 szt Przedmiot zamówienia będzie posiadał co najmniej 12 miesięcznym terminem ważności - licząc od momentu ich dostarczenia do siedziby Kupującego, posiadające dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2010r Nr 107, poz. 679 z dn. 17.06.2010r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.14.11.00-1, 33.19.41.00-7, 31.71.11.40-6, 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określone w art. 22 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. wg. wzoru załącznika nr 3 do SIWZ (oryginał) potwierdzone : zezwolenie zgodne z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania zezwolenia Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2010r Nr 107, poz. 679 z dn. 17.06.2010r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - SPZZOZ ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin, budynek przychodni II piętro pok. 221..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - SPZZOZ ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin, budynek przychodni II piętro pok. 221..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.09.2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczoteczki cytologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały i sprzęt jednorazowego użytku strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przyrządy do infuzji 1 Przyrząd do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Elektrody do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.