eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojsławice › Opracowanie, wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych/informacyjnych oraz zakup i dostawę środków trwałych w ramach projektu pn. Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Wojsławice: Opracowanie, wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych/informacyjnych oraz zakup i dostawę środków trwałych w ramach projektu pn. Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego
Numer ogłoszenia: 253260 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojsławice , ul. Rynek 20B, 22-120 Wojsławice, woj. lubelskie, tel. 082 5669102, faks 082 5669102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojslawice.eurzad.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych/informacyjnych oraz zakup i dostawę środków trwałych w ramach projektu pn. Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/ informacyjnych: 1. Opracowanie i wykonanie witaczy - 6 szt. - Gmina Leśniowice - 1 szt. - Gmina Dorohusk - 5 szt. 2. Opracowanie i wykonanie tablic ogłoszeniowych - 19 szt. - Gmina Leśniowice - 19 szt. 3. Zakup i dostawa słupów ogłoszeniowych - 9 szt. - Gmina Leśniowice - 3 szt. - Gmina Wojsławice - 6 szt. 4. Opracowanie i wykonanie tablic kierunkowych - 40 szt. - Gmina Leśniowice - 10 szt. - Gmina Żmudź - 15 szt. - Gmina Dorohusk - 15 szt. 5. Opracowanie i wykonanie tablic ogłoszeniowych zawierających mapę atrakcji i przebieg trasy rowerowej - 7 szt. - Gmina Leśniowice - 3 szt. - Gmina Żmudź - 1 szt. - Gmina Dorohusk - 2 szt. - Gmina Wojsławice - 1 szt. 6. Opracowanie i wykonanie tablic z opisem miejsc atrakcyjnie turystycznie - 28 szt. - Gmina Leśniowice - 10 szt. - Gmina Dorohusk - 5 szt. - Gmina Wojsławice - 13 szt. Wykonawca jest zobowiązany udzielić 24-miesięcznej gwarancji na materiał, nadruk oraz wykonane witacze i tablice. Część II Zakup i dostawa elementów małej architektury 1. Zakup i dostawa stojaków na rowery - 10 szt. - Gmina Leśniowice - 3 szt. - Gmina Żmudź - 3 szt. - Gmina Dorohusk - 1 szt. - Gmina Wojsławice - 3 szt. 2. Zakup i dostawa koszy na śmieci - 33 szt. - Gmina Leśniowice - 10 szt. - Gmina Żmudź - 3 szt. - Gmina Wojsławice - 20 szt. 3. Zakup i dostawa małych pawilonów (namiotów) - 20 szt. - Gmina Leśniowice - 20 szt. 4. Zakup i dostawa ławek i stołów składanych - 20 kompletów. - Gmina Leśniowice - 20 kompletów. 5. Zakup i dostawa ławeczek - 20 szt. - Gmina Leśniowice - 8 szt. - Gmina Żmudź - 3 szt. - Gmina Wojsławice - 9 szt. Część III Zakup i dostawa wyposażenia na konferencje 1. Zakup i dostawa krzeseł i ławek - 100 szt. - Gmina Dorohusk - 50 szt. krzeseł - Gmina Wojsławice - 50 kompletów ławek i krzeseł 2. Zakup i dostawa stołów - 3 szt. - Gmina Wojsławice - 3 szt. 3. Zakup wyposażenia na konferencje - warnik i serwis kawowy - 1 komplet - Gmina Dorohusk - 1 komplet..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-2, 34.92.84.10-5, 39.29.41.00-0, 34.92.84.80-6, 39.11.36.00-3, 39.12.12.00-8, 39.52.25.30-1, 44.31.60.00-8, 39.11.20.00-0, 39.22.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części I zamówienia. a) Wadium ma być wniesione w kwocie 4000,00 PLN b) Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. c) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42 poz. 275). d) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Wojsławicach Nr 66 8188 0003 2001 0000 1821 0007 Jako tytuł wpłaty należy wpisać: Opracowanie, wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych/informacyjnych oraz zakup i dostawę środków trwałych w ramach projektu pn. Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego, Część I Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/informacyjnych - Wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia dla trzech części nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A (dla części I), 2B (dla części II) i 2C (dla części III) do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A (dla części I), 2B (dla części II) i 2C (dla części III) do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A (dla części I), 2B (dla części II) i 2C (dla części III) do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A (dla części I), 2B (dla części II) i 2C (dla części III) do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w art. 22 ust. 1 zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać je łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą dla projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. c) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007 - 2013. d) z uzasadnionych przyczyn w celu prawidłowego zrealizowania wszystkich działań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu konieczna stanie się modyfikacja terminów działań stron w ramach realizacji Umowy, w tym terminu Wykonania Umowy. e) w przypadku gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojsławice, ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Wojsławice, ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa II Infrastruktura ekonomiczna. Działanie 2.4 Schemat B..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/ informacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/ informacyjnych: 1. Opracowanie i wykonanie witaczy - 6 szt. - Gmina Leśniowice - 1 szt. - Gmina Dorohusk - 5 szt. 2. Opracowanie i wykonanie tablic ogłoszeniowych - 19 szt. - Gmina Leśniowice - 19 szt. 3. Zakup i dostawa słupów ogłoszeniowych - 9 szt. - Gmina Leśniowice - 3 szt. - Gmina Wojsławice - 6 szt. 4. Opracowanie i wykonanie tablic kierunkowych - 40 szt. - Gmina Leśniowice - 10 szt. - Gmina Żmudź - 15 szt. - Gmina Dorohusk - 15 szt. 5. Opracowanie i wykonanie tablic ogłoszeniowych zawierających mapę atrakcji i przebieg trasy rowerowej - 7 szt. - Gmina Leśniowice - 3 szt. - Gmina Żmudź - 1 szt. - Gmina Dorohusk - 2 szt. - Gmina Wojsławice - 1 szt. 6. Opracowanie i wykonanie tablic z opisem miejsc atrakcyjnie turystycznie - 28 szt. - Gmina Leśniowice - 10 szt. - Gmina Dorohusk - 5 szt. - Gmina Wojsławice - 13 szt. Wykonawca jest zobowiązany udzielić 24-miesięcznej gwarancji na materiał, nadruk oraz wykonane witacze i tablice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-2, 34.92.84.10-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa elementów małej architektury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa elementów małej architektury 1. Zakup i dostawa stojaków na rowery - 10 szt. - Gmina Leśniowice - 3 szt. - Gmina Żmudź - 3 szt. - Gmina Dorohusk - 1 szt. - Gmina Wojsławice - 3 szt. 2. Zakup i dostawa koszy na śmieci - 33 szt. - Gmina Leśniowice - 10 szt. - Gmina Żmudź - 3 szt. - Gmina Wojsławice - 20 szt. 3. Zakup i dostawa małych pawilonów (namiotów) - 20 szt. - Gmina Leśniowice - 20 szt. 4. Zakup i dostawa ławek i stołów składanych - 20 kompletów. - Gmina Leśniowice - 20 kompletów. 5. Zakup i dostawa ławeczek - 20 szt. - Gmina Leśniowice - 8 szt. - Gmina Żmudź - 3 szt. - Gmina Wojsławice - 9 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.11.36.00-3, 39.12.12.00-8, 39.52.25.30-1, 44.31.60.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia na konferencje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia na konferencje 1. Zakup i dostawa krzeseł i ławek - 100 szt. - Gmina Dorohusk - 50 szt. krzeseł - Gmina Wojsławice - 50 kompletów ławek i krzeseł 2. Zakup i dostawa stołów - 3 szt. - Gmina Wojsławice - 3 szt. 3. Zakup wyposażenia na konferencje - warnik i serwis kawowy - 1 komplet - Gmina Dorohusk - 1 komplet..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8, 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.