eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 200 000 EURO na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Pzp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Rumia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 200 000 EURO na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Pzp.
Numer ogłoszenia: 253165 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi , ul. Abrahama 17, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6710556, faks 058 6610836.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 200 000 EURO na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Pzp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych i dzieci oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych. 2. Przez niezbędne warunki socjalne w schronisku lub noclegowni Zamawiający rozumie: 1) przebywanie w pomieszczeniach gwarantujących poczucie bezpieczeństwa, intymności i poszanowania godności, 2) zapewnienie dostępu do węzłów sanitarnych z ciepłą wodą, 3) pokoje z oknami, (max. do 10 osób w 1 pokoju), wyposażone w łóżka, szafy ubraniowe, stół z krzesłami, stoliki nocne (dopuszczalne łóżka piętrowe), 4) w okresie grzewczym zapewnienie temperatury min. 18 o C, 5) zapewnienie izolatki dla osób podejrzanych o choroby zakaźne, względnie stanowiących zagrożenie dla współmieszkańców, 6) w odniesieniu do części A i B zapewnienie opieki lekarskiej, pielęgniarskiej i psychologicznej. 7) zapewnienie miejsca umożliwiającego swoim mieszkańcom spożywanie posiłków. 3. Wykonawca prowadzący schronisko lub noclegownię, świadczący usługę stanowiącą przedmiot zamówienia zobowiązany jest jednocześnie do: 1) prowadzenia rejestru osób korzystających z pomocy placówki skierowanych przez MOPS w Rumi, 2) prowadzenia pracy socjalnej w tym motywowania osób bezdomnych, u których występuje problem uzależnienia, do podjęcia terapii odwykowej, 3) zapewnienia osobom dorosłym jednego gorącego posiłku dziennie, w miejscu do tego przeznaczonym. 4) zapewnienia trzech posiłków dziennie (w tym jednego gorącego) dzieciom do lat 18, w miejscu do tego przeznaczonym, 5) zapewnienia trzech posiłków dziennie (w tym jednego gorącego), osobom dorosłym wymagającym zwiększonej opieki ze względu na wiek lub stan zdrowia (po konsultacji z pracownikiem socjalnym kierującym do placówki), w miejscu do tego przeznaczonym 6) w miarę możliwości - zmiany odzieży w punkcie jej wymiany na czystą oraz umożliwienia wyprania brudnej, 7) zapewnienia dostępu do informacji dot. różnych form pomocy, 8) zapewnienia środków higieny osobistej, 9) stałej współpracy z pracownikiem ds. bezdomnych MOPS w Rumi, w szczególności przy realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności. 4. Wymogi stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy prowadzącemu schronisko lub noclegownię, należy udokumentować stosownym załącznikiem do oferty (tj.: opracowanym Programem Podejmowanych Działań i Pracy z Osobami Bezdomnymi). Ww. Program zostanie przedłożony do akceptacji Zamawiajacemu. 1) Część A Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 8 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet, które z uwagi na wiek, niepełnosprawność oraz długotrwałą chorobę wymagają opieki i wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz zapewnienia opieki lekarskiej, pielęgniarskiej i psychologicznej, 2) Część B - Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 12 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet i samotnych matek z dziećmi, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu 3) Część C Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych osób i rodzin, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu 4) Część D Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 20 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają wsparcia w aktywizacji zawodowej i codziennym funkcjonowaniu; 5) Część E Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 12 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają doraźnego wsparcia w codziennym funkcjonowaniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem usług schronienia dla min. 30 osób bezdomnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe na stanowiskach: 1) osoba kierująca placówką (co najmniej jedna osoba), 2) opiekunowie (co najmniej dwie osoby), pracownik socjalny (co najmniej jedna osoba). Ponadto osoba kierująca placówką powinna posiadać co najmniej jednoroczny staż w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone kursy i szkolenia związane z tematyką bezdomności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa (umowy), która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie zawierała zapisy podane we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem treści oferty. 2. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; c) zmiana bazy lokalowej wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizacji zamówienia w proponowanym w ofercie lokalu, pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego, zaproponowany nowy lokal powinien posiadać warunki co najmniej takie lub lepsze jak ten, który ma zostać zastąpiony; d) wynikających ze zmian obowiązujących przepisów prawnych; e) będących działaniem siły wyższej. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego. Dokonywanie zmian jest możliwe o ile wynika to z okoliczności, których, pomimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i zmiany takie są niezależne od woli stron umowy oraz są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników szkolenia zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) 5. w przypadku, gdy umowę podpisuje inna osoba/osoby niż wskazana(e) w dokumentach rejestrowych należy złożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z wypisem z odpowiedniego rejestru,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.rumia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi ul. Ślusarska 2, 84-230 Rumia w pok. Nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi ul. Ślusarska 2, 84-230 Rumia w pok. Nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 8 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet, które z uwagi na wiek, niepełnosprawność oraz długotrwałą chorobę wymagają opieki i wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz zapewnienia opieki lekarskiej, pielęgniarskiej i psychologicznej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 8 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet, które z uwagi na wiek, niepełnosprawność oraz długotrwałą chorobę wymagają opieki i wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz zapewnienia opieki lekarskiej, pielęgniarskiej i psychologicznej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 12 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet i samotnych matek z dziećmi, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 12 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet i samotnych matek z dziećmi, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych osób i rodzin, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych osób i rodzin, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 20 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają wsparcia w aktywizacji zawodowej i codziennym funkcjonowaniu;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 20 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają wsparcia w aktywizacji zawodowej i codziennym funkcjonowaniu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 12 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają doraźnego wsparcia w codziennym funkcjonowaniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 12 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają doraźnego wsparcia w codziennym funkcjonowaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.