eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup 20 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Warszawa: Zakup 20 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym
Numer ogłoszenia: 253050 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 20 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), dalej - ustawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 20 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic (dalej: Oprogramowanie) wraz z 12 miesięczną usługą wsparcia technicznego (dalej: Usługa ATiK), w tym: 1) dostarczenie 10 szt. licencji Oprogramowania wraz z podręcznikiem użytkownika, instrukcją instalacji i obsługi Oprogramowania (dalej: Dokumentacja) i dokumentami licencyjnymi, przy czym: a) warunki licencji na dostarczone Oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w § 4 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz), b) świadczenie Usługi ATiK na dostarczone 10 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w § 6 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 5 ust. 5 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 2) dostarczenie kolejnych licencji Oprogramowania wraz z Dokumentacją i dokumentami licencyjnymi w ilości maksymalnie 10 szt., które Zamawiający zastrzega sobie jako prawo opcji, zgodnie z pkt 3, przy czym: a) warunki licencji na dostarczone Oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w § 4 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, b) świadczenie Usługi ATiK na dostarczone 10 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w § 6 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 5 ust. 5 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 3. Zamawiający, w terminie od 01 stycznia 2015 r. do 30 listopada 2015 r., zastrzega sobie prawo złożenia Wykonawcy zamówienia (dalej Zamówienie) na sprzedaż i dostarczenie Oprogramowania w ilości określonej w Zamówieniu, wraz z zapewnieniem Usługi ATiK. Przy realizacji Zamówienia zastosowanie mają postanowienia wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz dotyczące sprzedaży i dostarczenia Oprogramowania. Wzór Zamówienia określa Załącznik nr 3 do wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 4. Niezłożenie przez Zamawiającego Zamówienia na dostarczenie kolejnych licencji, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2), oznacza rezygnację Zamawiającego z korzystania z prawa opcji i nie wymaga podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za dostawę 10 szt. Oprogramowania wraz z Usługą ATiK, o których mowa w pkt 2 ppkt 1). 5. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze Umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 6. Zatem 20 szt. to maksymalna liczba licencji Oprogramowania i usług ATiK jaką Zamawiający może zakupić w ramach niniejszego postępowania, z czego 10 szt. (licencji Oprogramowania i usług ATiK) stanowi zakup minimalny, a zakup kolejnych licencji Oprogramowania i usług ATiK w ilości maksymalnie10 szt. został przez Zamawiającego zastrzeżony jako prawo opcji na podstawie z art. 34 ust. 5 ustawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia tj. zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują, dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie oprogramowania narzędziowego o wartości brutto każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), Uwaga: Jeżeli wartość zamówienia wskazanego w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jego wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A - tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia zamówienia o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A - tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym (wg załącznika nr 1 do siwz). 2. Do oferty oprócz dokumentów wskazanych w pkt III.4 i pkt III. 5 należy załączyć: 1) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, 2) dowód wniesienia wadium (oryginał w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, winno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą), 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do daty wystawienia dokumentu stosuje się postanowienia pkt III.4.3.1) odpowiednio,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższych przypadkach: 1) W przypadku zmiany stawek podatku VAT wartość tego podatku zostanie naliczona według stawek właściwych, obowiązujących w dniu wystawienia faktury VAT, przy czym łączna wartość wynagrodzenia z tytułu wykonania Umowy nie przekroczy kwoty brutto określonej w § 8. ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz; 2) na warunkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl. nr sprawy: DZP-2610-25/2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33 02-822 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 13:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33 02-822 Warszawa Parter - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Zamawiający informuje, że nie był przeprowadzany dialog techniczny w rozumieniu art. 31 a ustawy. 2) Czas trwania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2): a) Wykonawca dostarczy, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, 10 sztuk nośników, na których zostało utrwalone Oprogramowanie wraz z dokumentem licencji i Dokumentacją oraz zapewnia Usługę ATiK w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru, o którym mowa w §5 ust. 4 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. b) W przypadku korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji i złożenia Zamówienia na kolejne nośniki, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, Wykonawca dostarczy nośniki, na których zostało utrwalone Oprogramowanie wraz z dokumentem licencji i Dokumentacją, w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego Zamówienia oraz zapewnia Usługę ATiK w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru, o którym mowa w §5 ust. 4 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.