Ogłoszenie nr 25304 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Skrzyszów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327879-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 331825-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 344366-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Skrzyszów, krajowy numer identyfikacyjny
54899100000, ul.
Skrzyszów 642
,
33156
Skrzyszów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
146 326 330, faks
146 326 332, e-mail
sekretariat@ug.skrzyszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.271.20.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2016/2017 w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów tj.: Ładnej, Łękawicy, Pogórskiej Woli, Skrzyszowie oraz Szynwałdzie. W zakres prac wchodzi odśnieżanie dróg wymienionych w załączniku nr 9 wg ustalonej kolejności odśnieżania zgodnej z obowiązującymi standardami, likwidacja śliskości (piaszczenie), dostawa mieszanki żużlowo - piaskowej w wyznaczone miejsca w poszczególnych miejscowościach do ręcznego posypywania przez samych mieszkańców (użytkowników) dróg (załącznik nr 10), utrzymanie drożności krat ściekowych w okresie roztopów, oczyszczenie nawierzchni dróg i chodników z materiałów po zimowym utrzymaniu dróg oraz jednorazowe oczyszczenie osadników krat ściekowych z piasku i mieszanki żużlowo - piaskowej. Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 11 i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. W trakcie odśnieżania nie dopuszcza się zasypywania chodników usuniętym z jezdni śniegiem
II.4) Główny kod CPV:
90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
16.11.2016-30.04.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Skrzyszów w sezonie 2016/2017 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Transportowo - Handlowa Kazimierz Świdziński,
swdominik1991@gmail.com,
Szynwałd 172B,
33-158,
Szynwałd, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Szynwałd w sezonie 2016/2017 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Transportowo - Handlowa Kazimierz Świdziński,
swdominik1991@gmail.com,
Szynwałd 172B,
33-158,
Szynwałd, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Łękawica w sezonie 2016/2017 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Transportowo - Handlowa Kazimierz Świdziński,
swdominik1991@gmail.com,
Szynwałd 172B,
33-158,
Szynwałd, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Ładna w sezonie 2016/2017 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Transportowo - Handlowa Kazimierz Świdziński,
swdominik1991@gmail.com,
Szynwałd 172B,
33-158,
Szynwałd, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Pogórska Wola w sezonie 2016/2017 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Transportowo - Handlowa Kazimierz Świdziński,
swdominik1991@gmail.com,
Szynwałd 172B,
33-158,
Szynwałd, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/01/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wzrost wynagrodzenia Wykonawcy o 50% wartości zamówienia, tj.: wartość umowy brutto wynosi: część I zamówienia: 38 224,08 zł brutto; część II zamówienia: 60 888,78 zł brutto; część III zamówienia: 53 533,63 zł brutto; część IV zamówienia: 26 167,71 zł brutto; część V zamówienia: 23 768,71 zł brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy stała się konieczna, spowodowana okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
W wyniku ostrej i intensywnej zimy, w porównaniu do kilku ubiegłych lat, nastąpiła konieczność zwiększenia zakontraktowanych środków
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI SKRZYSZÓW
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Wymiana nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym w Skrzyszowie
więcej: przetargi SKRZYSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Umowa ramowa na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje ogólnobudowlane w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fiz. lub współwłasność Miasta Łódź i SP
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.