eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie warsztatów sportowych w gimnazjach w Częstochowie - 26 części - projekt pn. Kuźnia talentów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Częstochowa: Przeprowadzenie warsztatów sportowych w gimnazjach w Częstochowie - 26 części - projekt pn. Kuźnia talentów.
Numer ogłoszenia: 252690 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów sportowych w gimnazjach w Częstochowie - 26 części - projekt pn. Kuźnia talentów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów sportowych w gimnazjach w Częstochowie, na potrzeby projektu Kuźnia talentów - 26 części, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zakres zamówienia: Część 1: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 1 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 2: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 5 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, każda grupa ok. 10 osobowa, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 3: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 7 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, każda grupa ok. 10 osobowa, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 4: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 9 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 5: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 11 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 6: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 12 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 7: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 17 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 8: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 18 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, każda grupa ok. 10 osobowa, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 9: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 20 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 10: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe  w Gimnazjum nr 22 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 11: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 24 w Zespole Szkół nr 3 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, każda grupa ok. 10 osobowa, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 12: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, każda grupa ok. 10 osobowa, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 13: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gry zespołowe w Gimnazjum nr 19 w Zespole Szkół nr 15 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi: 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 14: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok tenis stołowy i badminton w Gimnazjum nr 5 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 15: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok tenis stołowy i badminton w Gimnazjum nr 9 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 16: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok tenis stołowy i badminton w Gimnazjum nr 11 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 17: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok tenis stołowy i badminton w Gimnazjum nr 12 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 18: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok tenis stołowy i badminton w Gimnazjum nr 18 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, każda grupa ok. 10 osobowa, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 19: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok tenis stołowy i badminton w Gimnazjum nr 21 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 20: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok tenis stołowy i badminton w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, każda grupa ok. 10 osobowa, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi: 30 godzin na grupę. Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 21: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok tenis stołowy badminton w Gimnazjum nr 19 w Zespole Szkół nr 15 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 10 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 22: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gimnastyka sportowo-artystyczna w w Gimnazjum nr 5 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 3 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 23: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gimnastyka sportowo-artystyczna w w Gimnazjum nr 9 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 3 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 24: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gimnastyka sportowo-artystyczna w w Gimnazjum nr 11 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 3 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 25: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gimnastyka sportowo-artystyczna w w Gimnazjum nr 12 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, każda grupa ok. 3 osobowa, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godzin. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. Część 26: Przeprowadzenie warsztatów sportowych, blok gimnastyka sportowo-artystyczna w Gimnazjum nr 19 w Zespole Szkół nr 15 w Częstochowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie ok. 3 osobowej, przewidywana ilość godzin zajęć wynosi 30 godzin na grupę. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie poszczególnych części dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria: a) posiadają wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu wychowania fizycznego i uprawnienia pedagogiczne do nauczania w gimnazjum, b) posiadają co najmniej 100 godzin doświadczenia w nauczaniu wychowania fizycznego młodzieży gimnazjalnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji. 1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.c) i 6.2.a) specyfikacji winny być złożone w oryginale. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1.b) specyfikacji winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.b) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. 1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. 2. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 3. Podane ilości uczestników są orientacyjne i w toku realizacji umowy mogą ulec zmianie w granicach 50%. 4. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przewidzianej do wykonania zamówienia jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji w siedzibie zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.08.2014 r. o godz. 11:00 w sali 108 w siedzibie zamawiającego. 3. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17A, Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL) Składanie odwołań: W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280 z późniejszymi zmianami: Dz. U. z 2013 r., poz. 232); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.