eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Promocja i działania z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-25

Warszawa: Promocja i działania z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 252634 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198666 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja i działania z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług promocyjnych i działań z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w oparciu o Strategię Muzeum na lata 2015 -2022 Od marki lokalnej do marki europejskiej, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres usług obejmuje: 1. Działania z zakresu promocji: przygotowanie planu promocji Muzeum w oparciu o strategię i roczny kalendarz wydarzeń; a) współpraca w pozyskiwaniu przestrzeni reklamowej z zakresu ATL,BTL, mediów społecznościowych; b) przygotowanie media planów; c) kwartalny audyt strony internetowej Muzeum zakończony raportem zawierającym ocenę i rekomendacje co do dalszych działań; d) kwartalny audyt Fanpaga Muzeum na portalu społecznościowym Facebook zakończony raportem zawierającym ocenę i rekomendację co do dalszych działań; e) przygotowywanie ofert z zakresu zakupu mediów. 2. Działania z zakresu public relations: a) kreowanie w mediach potrzeb na wiadomości tematyczne związane z Muzeum; b) opracowywanie i dystrybucja (przekazywanie) informacji prasowych do mediów polskich i zagranicznych wraz z odpowiednimi tłumaczeniami (minimum język angielski, francuski, niemiecki, rosyjski i chiński); c) komunikacja i przekaz do mediów informacji o kalendarzu wydarzeń Muzeum, projektach, wydawnictwach (w tym pozyskiwaniem recenzji wydawnictw) oraz działaniach edukacyjnych (m.in. lekcje muzealne oraz warsztaty); d) prowadzenie działań mediowych zgodnie z kalendarzem wizerunkowym Muzeum według przyjętego harmonogramu (załącznik 1 A do SIWZ); e) budowanie i przekazanie Muzeum bazy danych dziennikarzy (minimum 1000 rekordów) oraz jej comiesięczna aktualizacja; f) inicjowanie i koordynacja wywiadów z przedstawicielami Muzeum; g) organizacja konkursów w radio oraz opracowanie koncepcji konkursów na portalu społecznościowym Facebook (minimum 20 konkursów w trakcie trwania umowy); h) organizacja konferencji, briefingów prasowych oraz przygotowywanie notatek prasowych, oświadczeń dla mediów oraz udział w wydarzeniach dla mediów; i) czynne pozyskiwanie patronów mediowych oraz partnerów do kluczowych programów i wydarzeń organizowanych przez Muzeum; j) przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych na rzecz Muzeum, skierowanych głównie do polskich i zagranicznych informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych i innych związanych z działalnością Muzeum (przekazywanie do minimum 40 podmiotów); k) tworzenie i rozsyłanie comiesięcznego kalendarium wydarzeń Muzeum w języku polskim i angielskim do wyżej wymienionych podmiotów; l) zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. 3. Inne działania: a) pozyskiwanie Mecenasów i Sponsorów dla Muzeum; b) wspieranie organizacyjno - promocyjne projektów marketingowych realizowanych przez Muzeum lub mecenasów Muzeum.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Victoria Promotion spółka z o.o. sp.komandytowa ul. Śląska 4, 60-614 Poznań, ul. Śląska 4, 60-614 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 504000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 578592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 578592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 578592,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.