To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Warszawa: Promocja i działania z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 252634 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198666 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja i działania z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług promocyjnych i działań z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w oparciu o Strategię Muzeum na lata 2015 -2022 Od marki lokalnej do marki europejskiej, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres usług obejmuje: 1. Działania z zakresu promocji: przygotowanie planu promocji Muzeum w oparciu o strategię i roczny kalendarz wydarzeń; a) współpraca w pozyskiwaniu przestrzeni reklamowej z zakresu ATL,BTL, mediów społecznościowych; b) przygotowanie media planów; c) kwartalny audyt strony internetowej Muzeum zakończony raportem zawierającym ocenę i rekomendacje co do dalszych działań; d) kwartalny audyt Fanpaga Muzeum na portalu społecznościowym Facebook zakończony raportem zawierającym ocenę i rekomendację co do dalszych działań; e) przygotowywanie ofert z zakresu zakupu mediów. 2. Działania z zakresu public relations: a) kreowanie w mediach potrzeb na wiadomości tematyczne związane z Muzeum; b) opracowywanie i dystrybucja (przekazywanie) informacji prasowych do mediów polskich i zagranicznych wraz z odpowiednimi tłumaczeniami (minimum język angielski, francuski, niemiecki, rosyjski i chiński); c) komunikacja i przekaz do mediów informacji o kalendarzu wydarzeń Muzeum, projektach, wydawnictwach (w tym pozyskiwaniem recenzji wydawnictw) oraz działaniach edukacyjnych (m.in. lekcje muzealne oraz warsztaty); d) prowadzenie działań mediowych zgodnie z kalendarzem wizerunkowym Muzeum według przyjętego harmonogramu (załącznik 1 A do SIWZ); e) budowanie i przekazanie Muzeum bazy danych dziennikarzy (minimum 1000 rekordów) oraz jej comiesięczna aktualizacja; f) inicjowanie i koordynacja wywiadów z przedstawicielami Muzeum; g) organizacja konkursów w radio oraz opracowanie koncepcji konkursów na portalu społecznościowym Facebook (minimum 20 konkursów w trakcie trwania umowy); h) organizacja konferencji, briefingów prasowych oraz przygotowywanie notatek prasowych, oświadczeń dla mediów oraz udział w wydarzeniach dla mediów; i) czynne pozyskiwanie patronów mediowych oraz partnerów do kluczowych programów i wydarzeń organizowanych przez Muzeum; j) przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych na rzecz Muzeum, skierowanych głównie do polskich i zagranicznych informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych i innych związanych z działalnością Muzeum (przekazywanie do minimum 40 podmiotów); k) tworzenie i rozsyłanie comiesięcznego kalendarium wydarzeń Muzeum w języku polskim i angielskim do wyżej wymienionych podmiotów; l) zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. 3. Inne działania: a) pozyskiwanie Mecenasów i Sponsorów dla Muzeum; b) wspieranie organizacyjno - promocyjne projektów marketingowych realizowanych przez Muzeum lub mecenasów Muzeum.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
V5 GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
V5 GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Victoria Promotion spółka z o.o. sp.komandytowa ul. Śląska 4, 60-614 Poznań, ul. Śląska 4, 60-614 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 504000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 578592,00
Oferta z najniższą ceną: 578592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 578592,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 1. Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz z Oprogramowaniem, niezbędnymi licencjami i gwarancją producenta w ilości: a) Serwer (wariant A) - 6 szt. b) Serwer (wariant B) - 1 szt. c) Serwer (wariant C) - 1 szt. d) Serwer (wariant D) - 2 szt. e) KVM (wariant A) - 1 szt. f) KVM (wariant B) - 2 szt. 2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w pkt. 4 Złącznika nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, 3. Wsparcie inżynierskie w zakresie konfiguracji i utrzymania Urządzeń KVM oraz Serwerów zgodnie z wymaganiami określonymi w Złączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gadżetów promocyjnych (butelek termicznych) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku UMG "Kotwica" -3
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Zakup gadżetów konferencyjnych - KKE
- U/10/2024 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.