eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wymiana automatyki i sterowania zwrotnicy tramwajowej przy Rondzie Toruńskim w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Bydgoszcz: Wymiana automatyki i sterowania zwrotnicy tramwajowej przy Rondzie Toruńskim w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 252534 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy , ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5822723, faks 52 5822777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana automatyki i sterowania zwrotnicy tramwajowej przy Rondzie Toruńskim w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 ust. 8 UPZP w związku z art. 3 pkt. 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. z 2013 r. poz. 1409). Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie sieci trakcyjnej polegające na wymianie napędu najazdowego i zjazdowego oraz automatyki sterującej zwrotnicą tramwajową, zlokalizowaną przy Rondzie Toruńskim w Bydgoszczy (wjazd na rondo od strony zachodniej) wraz z uruchomieniem napędów, automatyki i podłączeniem do istniejącego w mieście systemu do komunikacji tramwajowej VETRA oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją własnego projektu, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w następujących dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ: 1) Programie funkcjonalno- użytkowym (PFU), 2) wzorze umowy, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl. Zamówienie realizowane jest dwuetapowo: Etap 1 - opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych, Etap 2 - realizacja robót budowlanych wraz z uruchomieniem napędów, automatyki i systemu oraz sprawowanie nadzoru autorskiego. Uwaga: W przypadku wystąpienia w niniejszej SIWZ, w tym w jej załącznikach (m.in. w programie funkcjonalno-użytkowym) nazw własnych (np. materiałów) wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy, należy każdy taki ewentualny przypadek traktować jako przykładowy i czytać z klauzulą //lub równoważny, o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych//.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,- (słownie: pięć tysięcy 00/100) PLN, przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, tj. Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM -Wymiana automatyki i sterowania zwrotnicy tramwajowej przy Rondzie Toruńskim w Bydgoszczy - Nr sprawy 034. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. 6. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. 7. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna, złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na wymianie napędu najazdowego i zjazdowego oraz automatyki zwrotnicy tramwajowej dla załączania sankowego i radiowego dwukierunkowego 2,4 GHz, pracującego w systemie. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego przez wykonawcę do oferty zgodnie z art. 44 UPZP, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna, złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia gwarantującymi właściwą jakość prac projektowych i robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż określone poniżej, tj.: 1) projektant oraz sprawdzający rozwiązania projektowe: Minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wymagane przepisami Prawa budowlanego (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Minimalne doświadczenie zawodowe: trzy lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu w danej specjalności. Minimalna ilość: jeden projektant i jeden sprawdzający rozwiązania projektowe. 2) kierownik robót elektroinstalacyjnych: Minimalne kwalifikacje zawodowe: a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wymagane przepisami Prawa budowlanego (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności; b) posiada uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wymagane przepisami Prawa energetycznego (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym D, uprawniającym do wykonywania pracy w zakresie remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym przy czynnych urządzeniach elektroenergetycznych o napięciu co najmniej do 1 kV, i elektrycznej sieci trakcyjnej. Minimalne doświadczenie zawodowe: trzy lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu elektroinstalacyjnymi robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót. Minimalna ilość: jeden kierownik robót. 3) pozostały personel: Minimalne kwalifikacje zawodowe: Posiada uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, wymagane przepisami Prawa energetycznego (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym E uprawniającym do wykonywania pracy w zakresie remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym przy czynnych urządzeniach elektroenergetycznych o napięciu co najmniej do 1 kV, i elektrycznej sieci trakcyjnej. Minimalne doświadczenie zawodowe: dwa lata doświadczenia zawodowego. Minimalna ilość: dwie osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego zgodnie z art. 44 UPZP oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24. ust.1 UPZP, w związku z tym każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa, przez dołączenie do oferty, dokumenty wymienione w pkt. III.4.2. ogłoszenia. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 UPZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści Oferty wyłącznie w zakresie: 1) deklaracji Wykonawcy zawartej w Ofercie w zakresie wykonania zamówienia samodzielnie lub/i przy udziale Podwykonawców, na uzasadniony pisemny wniosek Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego, 2) ceny Umowy określonej w § 3 ust. 1 Umowy, która może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) przedłużenia terminu zakończenia robót, jedynie o ilość dni potwierdzonych pisemnie przez Inspektora Nadzoru, co może nastąpić jedynie w przypadku: a) niemożności realizacji robót z powodu braku dostępności do miejsc prowadzonych robót lub gdy obowiązujące przepisy oraz normy nie dopuszczają do realizacji lub nakazują wstrzymanie robót, b) wystąpienia innych okoliczności poza wynikającymi z uchybienia Wykonawcy, lub za które Wykonawca jest odpowiedzialny, c) gdy umowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodu następstw siły wyższej, d) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają realizację wykonania robót, 4) zmiany Podwykonawców na zasadach określonych § 7 umowy, 5) zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że zaproponowana przez Wykonawcę, osoba wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym, niż Zamawiający wymagał na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 6) zmiany zapisów dotyczących bezpośrednich płatności wynagrodzenia należnego Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom dostaw lub usług wchodzących w zakres wykonywanych robót budowlanych, wynikających z dostarczonych Zamawiającemu postanowień umów o podwykonawstwo, o których mowa w § 8 ust. 6 Umowy, oraz zmian zapisów dotyczących kar umownych i odstąpienia od umowy, stanowiących konsekwencję zmiany płatnika należności należnych Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego. Odpłatnie za cenę 25,- PLN w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt I.1 ogłoszenia, w pok. 406/IV p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt I.1 ogłoszenia, w pokoju nr 20 (kancelaria/parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA -Uszczegółowienie pkt II.2 ogłoszenia: Termin wykonania zamówienia maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin opracowania dokumentacji projektowej maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. INFORMACJE DOTYCZĄCE PODWYKONAWSTWA: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części tego zamówienia na roboty budowlane lub usługi /zgodnie z art. 36a ust. 2 UPZP/. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Ofercie części zamówienia (zakresu rzeczowego), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Brak takiej informacji oznaczać będzie, że wykonawca zamierza samodzielnie realizować całość zamówienia. Jeżeli w ramach wykonania zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa, Zamawiający zaleca, żeby wykonawca podał następujące dane liczbowe dotyczące części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom: wartość wszystkich powierzonych w podwykonawstwo części zamówienia bez VAT wyrażoną kwotowo w PLN, lub proporcję wszystkich powierzonych w podwykonawstwo części zamówienia do całości zamówienia wyrażoną w procentach (%). Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne zachowanie (art.474 K.c). 3. TERMIN OTWARCIA OFERT : w dniu składania ofert o godz.: 09:15. MIEJSCE OTWARCIA OFERT: w siedzibie Zamawiającego określonej w pkt I.1 ogłoszenia, w pok.19/parter. 4. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: w sprawach formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej): Bogna Klimczewska - tel.52-582-27-97 lub Małgorzata Bardzińska -tel.52-582-27-70, w sprawach merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Grzegorz Belter - tel.52-582-27-67. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej (e-mail): handel@zdmikp.bydgoszcz.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.