eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Pielęgnacja zieleni przyulicznej oraz usługi sadzenia roślin w pasach drogowych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Świdnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Świdnica: Pielęgnacja zieleni przyulicznej oraz usługi sadzenia roślin w pasach drogowych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Świdnica
Numer ogłoszenia: 252362 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja zieleni przyulicznej oraz usługi sadzenia roślin w pasach drogowych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Świdnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja zieleni przyulicznej oraz usługi sadzenia roślin w pasach drogowych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Świdnica. 3.3 Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot: 77.31.00.00-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. 3.4 Zakres zamówienia obejmuje: 3.4.1 Zadanie A Utrzymanie zieleni niskiej i średniej oraz usługi sadzenia roślin, 3.4.2 Zadanie B Utrzymanie zieleni wysokiej. ROZDZIAŁ 23 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie A Utrzymanie zieleni niskiej i średniej oraz usługi sadzenia roślin 1. Zadanie A1 podstawowe prace pielęgnacyjne i porządkowe. 1). Mechaniczne koszenie trawników wraz z wygrabieniem pokosu i wywozem biomasy a) Mechaniczne koszenie 4 razy w sezonie trawników na powierzchni 46 142 m2 Wykaz terenów do koszenia będzie podawał Zamawiający. Na żądanie Zamawiającego maksymalny czas wykonania jednokrotnego koszenia z wygrabieniem pokosu i wywozem biomasy nie może wynosić więcej niż 4 dni. b) Terminy koszeń będą podawane w miesięcznych harmonogramach prac. c) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem biomasy obejmuje : ścięcie i wygrabienie trawy, zamiatanie chodnika i jezdni ze ściętej trawy natychmiast po koszeniu, wywóz biomasy najpóźniej w drugim dniu po skoszeniu. 2) Mechaniczne koszenie trawników bez grabienia i wywozu biomasy Mechaniczne koszenie 4 razy w sezonie trawników na powierzchni 34 002 m2. Wykaz terenów do koszenia bez grabienia i wywozu biomasy będzie podawał Zamawiający. Koszenie obejmuje również zamiecenie chodnika i jezdni ze ściętej trawy natychmiast po skoszeniu Na żądanie Zamawiającego maksymalny czas wykonania jednokrotnego koszenia nie może wynosić więcej niż 7 dni. 3) Utrzymanie czystości terenów zielonych w ramach ryczałtu letniego polegające na: a) bieżącym usuwaniu wszelkich odpadów komunalnych ( kubki, folie, papiery itp.) z trawników i zieleńców na powierzchni 82 946 m2 wraz z wywozem odpadów do instalacji przetwarzania odpadów. Wykaz terenów do oczyszczania zawiera pkt. 1 i 2 Wykazu terenów do utrzymania w ramach podstawowych prac pielęgnacyjnych - zadanie A1 ( załącznik nr 2 do umowy). b) bieżącym usuwaniu wszelkich odpadów komunalnych ( kubki, folie, papiery itp. ) z chodników i placów na powierzchni 19 646 m2 wraz z wywozem odpadów do instalacji przetwarzania odpadów. Wykaz chodników i placów do oczyszczania zawiera pkt. 3 Wykazu terenów do utrzymania w ramach podstawowych prac pielęgnacyjnych - zadanie A1( załącznik nr 2 do umowy ). c) ustawieniu na terenach zielonych 32 szt. koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy, systematycznym ( nie powodującym przepełnienia kosza ) opróżnianiu 32 szt. koszy ulicznych o pojemności minimum 60 l wraz z wywozem odpadów do instalacji przetwarzania odpadów. Utrzymanie koszy w czystości i w stanie zdatnym do eksploatacji. Lokalizację koszy zawiera pkt. 6 Wykazu terenów do utrzymania w ramach podstawowych prac pielęgnacyjnych - zadanie A1( załącznik nr 2 do umowy ). Termin obowiązywania ryczałtu letniego (od dnia 16 sierpnia 2014 r. do 30 listopada 2014 r.i od 01 kwietnia 2015 r. do 15.06.2015 r.) 4 ) Utrzymanie czystości terenów zielonych w ramach ryczałtu zimowego polegające na: a) bieżącym usuwaniu wszelkich odpadów komunalnych ( kubki, folie, papiery itp.) z trawników i zieleńców na powierzchni 82 946 m2 wraz z wywozem odpadów do instalacji przetwarzania odpadów. Wykaz terenów do oczyszczania zawiera pkt. 1 i 2 wykazu terenów do utrzymania w ramach podstawowych prac pielęgnacyjnych - zadanie A1 ( załącznik nr 2 do umowy ). b) ustawieniu na terenach zielonych 32 szt. koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy, systematycznym ( nie powodującym przepełnienia kosza ) opróżnianiu 32 szt. koszy ulicznych o pojemności minimum 60 l będących własnością Wykonawcy wraz z wywozem odpadów do instalacji przetwarzania odpadów. Utrzymanie koszy w czystości i w stanie zdatnym do eksploatacji. Termin obowiązywania ryczałtu zimowego (od 01 grudnia 2014 r. do 31 marca 2015 r.) 5) Cięcie formujące żywopłoty Trzykrotne cięcie żywopłotów ( formowanie kształtu ) o powierzchni 1558 m2, spulchnienie ziemi, odchwaszczenie żywopłotów, zgrabienie ścinek i chwastów oraz wywóz biomasy. Wykaz lokalizacji żywopłotów zawiera pkt .4 Wykazu terenów do utrzymania w ramach podstawowych prac pielęgnacyjnych - zadanie A1 ( załącznik nr 2 do umowy ). Maksymalny czas wykonania jednego cięcia żywopłotu wraz ze spulchnianiem ziemi, odchwaszczaniem i usunięciem biomasy wynosi 10 dni. Wywóz biomasy winien odbywać się sukcesywnie , lecz nie później niż w następnym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. 6) Jednokrotny oprysk środkiem chwastobójczym chodników i placów o łącznej powierzchni 4 995 m2 7) Zamiatanie chodników o łącznej powierzchni 56 080 m2 Zamiatanie chodników polega na usunięciu z nawierzchni piasku, psich odchodów, liści, opadłych owoców wraz z wywozem odpadów do instalacji przetwarzania odpadów. Wykaz chodników do zamiatania będzie podawał Zamawiający. 8) Usuwanie dzikich wysypisk śmieci na terenach zielonych w ilości 68 m3 wraz z przekazaniem odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich zagospodarowania. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o zlokalizowaniu dzikiego wysypiska śmieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać na tę okoliczność dokumentację fotograficzną. Zamawiający wymaga usunięcia dzikiego wysypiska w terminie: do 2 dni od daty otrzymania polecenia. Jednocześnie uprawnionymi do zobowiązania Wykonawcy w przedmiocie ww działań są przedstawiciele Referatu Dróg i Straży Miejskiej. 9) Jednokrotny oprysk środkiem chwastobójczym powierzchni przy znakach, lampach, barierkach, wysepkach. Łączna powierzchnia do wykonania oprysku - 6000 m2 Uwaga: poz.6 i 9 Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania obowiązujących przepisów w zakresie używania środków chemicznych chwastobójczych. 2. Zadanie A2 Usługi sadzenia roślin oraz inne prace wykonywane w zakresie utrzymania zieleni niskiej i średniej 10) Jednokrotne mechaniczne usunięcie kęp traw, chwastów przy znakach , lampach, barierkach, drzewach na powierzchni 2025 m2 wraz z wywozem biomasy. 11) Usuniecie darni z chodników na powierzchni 3850 m2 wraz z wywozem biomasy Ręczne zdjęcie darni z powierzchni chodników, złożenie w pryzmy 12) Czterokrotne plewienie nasadzeń krzewów ozdobnych na zieleńcach ( z wyjątkiem krzewów żywopłotowych ) na powierzchni 3491 m2 wraz z wywozem biomasy, nie później niż w następnym dniu po zakończeniu zabiegu. Wykaz lokalizacji zieleńców zawiera pkt. 5 Wykazu terenów do utrzymania w ramach podstawowych prac pielęgnacyjnych - zadanie A1 ( załącznik nr 2 do umowy ) 13) Grabienie wiosenne liści na terenach zielonych o łącznej powierzchni 18 581 m2. Grabienie wiosenne liści z terenów zielonych wraz z wywozem biomasy. Wywóz biomasy winien odbywać się sukcesywnie lecz nie później niż w następnym dniu po zakończeniu grabienia danego terenu. 14) Grabienie jesienne liści na terenach zielonych o łącznej powierzchni 90 735 m2. Grabienie jesienne liści z terenów zielonych wraz z wywozem biomasy. Wywóz biomasy winien odbywać się sukcesywnie lecz nie później niż w następnym dniu po zakończeniu grabienia danego terenu. 15) Cięcie odmładzające 371 sztuk krzewów ozdobnych raz w roku Cięcie odmładzające krzewów ozdobnych o średnicy korony do 2 m Wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. 16) Nasadzenia 50 szt. drzew ozdobnych liściastych ( materiał Wykonawcy ) Nasadzenia 50 sztuk 10-letnich szkółkowanych drzew ozdobnych liściastych z bryłą korzeniową o obwodzie pnia 20-25cm, z zaprawą dołów w gruncie kat. III, założenie osłony z pali drewnianych. Dwukrotne podlanie wysadzonych drzew. 17) Nasadzenia 1600 sztuk krzewów żywopłotowych ( irga lucida ) w ilości 8 szt- mb ( materiał Wykonawcy ) Nasadzenia 1600 sztuk krzewów żywopłotowych ( irga lucida ) w ilości 8 szt-mb na długości 200 mb w rowach o szerokości do 45 cm wraz z zaprawą rowów do połowy głębokości w gruncie kat. III. Dwukrotne podlanie wysadzonych krzewów. 18) Przygotowanie do obsady kwiatowej: rondo Orląt Lwowskich - powierzchnia 36 m2, Pl. Wolności - powierzchnia 97 m2 Wykonanie obsady kwiatowej na zieleńcach o powierzchni 72 m2 ( materiał Wykonawcy ) Przygotowanie terenu pod obsadzenia kwiatowe wiosenne - 133 m2 Przygotowanie terenu w gruncie kat. III z uzupełnieniem gleby rodzimej warstwą ziemi o grubości 5 cm. Wykonanie obsady wiosennej ( żeniszek, szałwia, aksamitka, begonia sempenflores ) na zieleńcach o powierzchni -133 m2 w ilości 33 szt/m2 Dwukrotne podlanie wysadzonych kwiatów. 19) Przygotowanie terenu ronda Orląt Lwowskich o powierzchni 36 m2 pod jesienne nasadzenia cebul tulipanów i narcyzów. Wysadzenie na zieleńcu cebul tulipanów, narcyzów w ilości 2900 szt.( materiał Wykonawcy ) Przygotowanie terenu pod obsadzenia kwiatowe w gruncie kat III z uzupełnieniem gleby rodzimej warstwą ziemi o grubości 5 cm. Obsadzenie zieleńca roślinami cebulkowymi w ilości 2900 szt. 20) Sadzenie krzewów liściastych form naturalnych w ilości 30 szt. i krzewów iglastych w ilości 20 szt. wraz z zaprawą dołów do połowy głębokości i podlaniem krzewów ( materiał Wykonawcy ) Sadzenie krzewów liściastych form naturalnych w ilości 30 szt. na terenie płaskim w gruncie kat. III bez zaprawy dołów śr.-głębok. 0,3 m. Sadzenie krzewów iglastych w ilości 20 szt. na terenie płaskim w gruncie kat. III z zaprawą dołów śr.-głębok. 0,5 m. Dwukrotne podlanie wysadzonych krzewów 21) Podlewanie kwiatów rabatowych na zieleńcach: rondo Orląt Lwowskich - powierzchnia 36 m2 i Plac Wolności - powierzchnia 97 m2 ( 12 razy w sezonie ) Podlewanie będzie wykonywane na polecenie Zamawiającego. 22) Podlewanie nasadzeń młodych drzew i krzewów ( 3 razy w sezonie ) Drzewa w ilości - 50 sztuk Powierzchnia nasadzeń krzewów ozdobnych - 400 m2 Podlewanie będzie wykonywane na polecenie Zamawiającego. 23) Wykonanie trawników dywanowych siewem na powierzchni 200 m2 w gruncie III kategorii z nawożeniem 24) Usuwanie odrostów na drzewach starszych w ilości 217 sztuk wraz z załadunkiem i wywozem biomasy. Wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Uwaga; dotyczy pkt . 21 i 22 Pobór wody do podlewania ze zbiorników lub miejsc poboru wskazanych przez Zamawiającego. Cena wody jest ujęta w cenie podlewania. Zadanie B - Utrzymanie zieleni wysokiej 25) Usuwanie drzew w ilości 50 szt. o średnicy < 20 cm wraz z wykarczowaniem karpiny. Załadunek i wywóz biomasy. Wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Miejsce po karczowaniu zasypać ziemią urodzajną. 26) Usunięcie ( z użyciem podnośnika koszowego ) drzew w ilości 30 sztuk o średnicy pnia 21-30 cm z wykarczowaniem karpiny Załadunek i wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Miejsce po karczowaniu zasypać ziemią urodzajną. 27) Usunięcie ( z użyciem podnośnika koszowego ) drzew w ilości 39 sztuk o średnicy pnia 31-40 cm z wykarczowaniem karpiny. Załadunek i wywóz biomasy. Wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Miejsce po karczowaniu zasypać ziemią urodzajną. 28) Usunięcie ( z użyciem podnośnika koszowego ) drzew w ilości 20 sztuk o średnicy pnia 41-65 cm bez karczowania karpiny. Załadunek i wywóz biomasy. Wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. 29) Usunięcie ( z użyciem podnośnika koszowego ) drzew w ilości 20 sztuk o średnicy pnia 41-65 cm wraz z karczowaniem karpiny. Załadunek i wywóz biomasy. Wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Miejsce po karczowaniu zasypać ziemią urodzajną. 30) Cięcie sanitarno- korekcyjne całości korony drzew ( z użyciem podnośnika koszowego) w ilości 50 sztuk o średnicy pnia 21-30 cm Załadunek i wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Zabezpieczenie miejsc cięć powłoką ochronną. 31) Cięcie sanitarno- korekcyjne całości korony drzew ( z użyciem podnośnika koszowego) w ilości 150 sztuk o średnicy pnia 31-40 cm Załadunek i wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Zabezpieczenie miejsc cięć powłoką ochronną. 32) Cięcie sanitarne 59 sztuk drzew( z użyciem drabin )o średnicy pnia 21-30 cm Załadunek i wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Zabezpieczenie miejsc cięć powłoką ochronną. 33) Cięcie sanitarno -korekcyjne 120 sztuk drzew ( z użyciem podnośnika koszowego ) o średnicy pnia powyżej 41 cm Załadunek i wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Zabezpieczenie ran powłoką ochronną. 34) Podkrzesanie koron 150 sztuk drzew starszych o średnicy pnia 31-40 cm. Załadunek i wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Zabezpieczenie ran powłoką ochronną. 35) Przycięcie gałęzi 98 sztuk drzew starszych o średnicy pni powyżej 41 cm w celu odsłonięcia znaków drogowych i sygnalizacji świetlnej, Załadunek i wywóz biomasy w dniu wykonywania zabiegu. Zabezpieczenie ran powłoką ochronną. 36) Przedmiar robót Wymieniony przedmiar prac obejmuje planowane usługi do wykonania w trakcie obowiązywania umowy 37) Zagospodarowanie odpadów Wykonawca ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zamówienia odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U z 2013 r. poz. 21 ) i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U z 2012 r. poz. 391 z póżn. zm.) Uwaga: Materiał z drzew zaatakowanych przez wirusy i bakterie należy spalić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu Straży Pożarnej. Rozdział 24 Wykaz terenów do utrzymania w ramach podstawowych prac pielęgnacyjnych - zadanie A1 1.Wykaz terenów zielonych do koszenia L.p.Lokalizacja Powierzchnia 1)Aleja Goplany 1988 m2 2)Aleja Goplany - zieleńce pomiędzy Aleją Goplany, a alejką w kierunku ul. Bobrzańskiej 702 m2 3)Bokserska - lewa str. od ul. Sportowej 88 m2 4)Dąbrowskiego 10-16 - trawnik ( teren działki nr 2/4 dr i część działki nr 11/2 ) 350 m2 5)Długa 72 - trawnik przed Urzędem Miar 120 m2 6)Dworcowa-zieleńce w pasie drogi 120 m2 7)Francuska - pas zieleni po prawej stronie od Jodłowej do budynku nr 9 50 m2 8)Hetmańska - trzy zieleńce przy drzewach 34 m2 9)Jałowcowa - pas zieleni przy murze od budynku nr 20 do garaży 35 m2 10)Jodłowa-Westerplatte - skrzyżowanie - zieleniec z żywopłotem 200 m2 11)K. Wielkiego - lewa strona od ronda do ul. Andersa 8842 m2 12)K. Wielkiego - pas zieleni przed posesją K.Wielkiego 2 100 m2 13)K. Wielkiego - prawa strona od ronda do posesji firmy Colgate 7923 m2 14)K. Wielkiego - przy ogrodzeniu kościoła od ul. B.Śmiałego do posesji firmy Colgate 200 m2 15)K.Wielkiego - teren naprzeciwko firmy Colgate, pomiędzy parkingiem dla tirów, a jezdnią 7044 m2 16)K.Wielkiego-Pobożnego-Stęczyńskiego - skrzyżowanie 516 m2 17)Kasztanowa - pas zieleni po prawej stronie od Westerplatte 290 m2 18)Kilińskiego-Rolnicza - wysepka 20 m2 19)Klonowa - wysepka w pobliżu budynku Klonowa 28 - 34 50 m2 20)Kolejowa - zieleńce w pasie drogi 115 m2 21)Kolejowa - teren dworca autobusowego 1880 m2 22)Konopnickiej - zieleniec koło przychodni 80 m2 23)Kopernika - od Kliczkowskiej do Kilińskiego - lewa strona drogi 230 m2 24)Kopernika - od Kliczkowskiej do Okrężnej - prawa strona drogi (bez zieleńca w pobliżu Kołłątaja ) 620 m2 25)Kopernika - trawnik od mostu na rzece Bystrzyca do Kliczkowskiej - lewa strona drogi 175 m2 26)Kosynierów - lewa strona od Hetmańskiej do Pileckiego 718 m2 27)Kosynierów - pas zieleni pod murem - prawa strona od ul. Hetmańskiej 440 m2 28)Krzywoustego - od B. Śmiałego do Stęczyńskiego - pobocze 695 m2 29)Krzywoustego 9-15 - pas zieleni za chodnikiem 53 m2 30)Krzywoustego 9-15 - pas zieleni wzdłuż boiska 114 m2 31)Ks. Agnieszki - trawnik przed Szkołą Ekonomiczną 108 m2 32)Ks. Jadwigi Śląskiej - pas zieleni przy murku wzdłuż pawilonów 40 m2 33)Langiewicza - obie str. drogi gruntowej od Prądzyńskiego do ogrodów działkowych 140 m2 1)Lipowa - pas zieleni po prawej stronie od Śląskiej do parku 150 m2 2)Łukasińskiego - teren zielony na parkingu 3332 m2 3)Łukasińskiego - teren zielony między jezdnią, a chodnikiem wzdłuż parkingu 148 m2 4)Łukasińskiego-Esperantystów - skrzyżowanie - część zieleńca z lipami 405 m2 5)Marcinkowskiego - trawniki na parkingu 1100 m2 6)Marcinkowskiego - skarpa koło szkoły 360 m2 7)Marcinkowskiego - wysepki koło Tesco 20 m2 8)Matejki - prawa strona od Garbarskiej 80 m2 9)Miarki - przejście pomiędzy budynkiem nr 18, a budynkiem nr 20 (działka nr 92-1) 250 m2 10)Mieszka - działka nr 60-3, 60-7, 59-1 (teren przy budynkach 17 A,B,C,D) 1230 m2 11)Miłego Dnia - pas zieleni za chodnikiem wzdłuż rzeki 2084 m2 12)Miłego Dnia - skarpa w pobliżu Szkoły Hotelarskiej 88 m2 13)Miłego Dnia - teren zielony przed Szkołą Hotelarską 111 m2 14)Niecała-Fieldorfa - skrzyżowanie 14 m2 15)Ofiar Oświęcimskich - koło Aldi 80 m2 16)Ofiar Oświęcimskich - trojkąt koło Mc Donald vis a vis ul. Sybiraków 210 m2 17)Ofiar Oświęcimskich - wzdłuż ogrodzenia Mc Donald 40 m2 18)Paderewskiego - teren zielony za parkingiem ( zaplecze budynków Polna Droga ) 560 m2 19)Paderewskiego - zaplecze posesji Kusocińskiego 210 m2 20)Parkowa - wysepka w pobliżu posesji Parkowa 8 100 m2 21)Pileckiego - teren zielony z klonami vis a vis szkoły 665 m2 22)Pionierów - wysepka przy rondzie 18 m2 23)Piotra Skargi - pas zieleni po lewej stronie od ul. Rolniczej 164 m2 24)Plac Kombatantów - teren zielony przy bocznej ścianie budynku Carefour wraz z murkiem 177 m2 25)Plac Kombatantów - trawniki przy parkingu 383 m2 26)Pobożnego-Stęczyńskiego-K.Wielkiego - wysepki 141 m2 27)Polna Droga - alejka między zalewem Witoszówka, a ul. Słowiańską 2835 m2 28)Polna Droga - alejka od ul. Bobrzańskiej do tamy wraz z łącznikiem 680 m2 29)Prądzyńskiego - pas zieleni od posesji Langiewicza 1 do bramy kościoła - prawa strona drogi 320 m2 30)Przedwiośnie -Zacisze - skrzyżowanie 80 m2 31)Rolnicza - od hurtowni Polmet na długości ogrodzenia ciepłowni ŚFUP 390 m2 32)Roweckiego-Fieldorfa - skrzyżowanie 38 m2 33)Równa - pas zieleni koło II LO i Zakładu Energetycznego 356 m2 34)Równa - wzdłuż posesji Zespołu Szkół Hotelarskich 220 m2 35)Równa- Mieszka - po stronie Szkoły Hotelarskiej - zieleniec przy ogrodzeniu i jezdni 308 m2 36)Sikorskiego - od Słowackiego do posesji Sikorskiego 23 - obie strony drogi 788 m2 37)Słowiańska - pas zieleni za ścieżką rowerową 360 m2 38)Słowiańska - lewa strona od Śląskiej do skarpy 130 m2 39)Sportowa - od posesji Sportowa 3 do ul. Bokserskiej - lewa strona drogi 311 m2 40)Stalowa - teren zielony przylegający do posesji firmy Eurofoam(część działki nr 1490) 266 m2 41)Stawki - pas zieleni wzdłuż ogrodzenia 500 m2 42)Stęczyńskiego - trawniki po obu stronach drogi 11700 m2 43)Szpitalna - zieleniec przy murze vis a vis Teatralnej 270 m2 44)Śląska - działka nr 89 (teren między ul. Zieloną, a Przyjaźni) 1100 m2 78)Śląska - lewa strona od ronda do Westerplatte 3336 m2 79)Śląska - prawa strona od Sportowej do Westerplatte 762 m2 80)Śląska - skarpa wzdłuż torów kolejowych od ogrodzenia cmentarza do Przyjaźni 650 m2 81)Śląska - zieleniec Śląska -Sadowa wraz z pasem przyulicznym do ul. Przyjaźni 1650 m2 82)Śląska -Pionierów - skrzyżowanie - trawnik na rondzie 70 m2 83)Trzeboszańska - ciąg pieszy Trzeboszańska 39 - Ślężańska 116 m2 84)Wałbrzyska-Polna Droga - zieleniec przy skrzyżowaniu 1 000 m2 85)Waryńskiego - pas zieleni przy ciągu pieszym ul. Waryńskiego naprzeciwko budynku Waryńskiego 51 68 m2 86)Webera-Zamenhofa - skrzyżowanie - wysepka 20 m2 87)Wesoła - trawniki 260 m2 88)Westerplatte - koło fabryki Mebli 60 m2 89)Westerplatte - zieleniec w pobliżu Nowoczesnej Gospodyni 200 m2 90)Westerplatte - nowo- założone zieleńce po stronie dawnego szpitala 494 m2 91)Westerplatte - trawnik przy parkingu galerii 870 m2 92)Westerplatte - zieleniec przy dawnym młynie 300 m2 93)Westerplatte - zieleniec przy posesji Westerplatte 37-39 112 m2 94)Wodna - pas zieleni od Mieszka do posesji Wodna 4- lewa strona drogi 140 m2 95)Wodna - pas zieleni przy moście 500 m2 96)Wodna - trawnik na zieleńcach koło mostu 823 m2 97)Wodna - trawniki po obu stronach drogi od Mieszka do ul. Nadbrzeżnej 340 m2 98)Wrzosowa - pas zieleni vis a vis posesji Wrzosowa 7 45 m2 99)Wyszyńskiego - skarpa koło parkingu 188 m2 100)Zamenhofa - działka nr 35-1- teren zielony za sklepem Awans 75 m2 101)Zamenhofa 1-3-5 - działka nr 3 300 m2 102)Zamenhofa 1a-b, 3a-b, 5 - działka nr 4 693 m2 103)Zamenhofa 48-50 - zieleniec z topolami przy ogrodzeniu przedszkola 220 m2 RAZEM 80 144 m2 2. Wykaz urządzonych zieleńców do oczyszczania w ramach ryczałtu letniego i zimowego Drogi gminne L.p. Lokalizacja Powierzchnia 1)Bohaterów Getta - prawa strona od Pułaskiego 230 m2 2)Jagiellońska - zieleniec 20 m2 3)Krzywickiego - zieleniec 30 m2 4)Lompy- Zachodnia - skrzyżowanie 25 m2 5)Łukowa - gazony granitowe 20 m2 6)Pl. Wolności - gazon z ławką przed apteką Pod Bykami 2 m2 7)Plac Grunwaldzki -zieleniec 40 m2 8)Plac Wolności - wysepki-5szt. 657 m2 9)Pułaskiego 61-71 - tarasy 460 m2 10)Równa - wysepka przy jezdni vis a vis pływalni 34 m2 11)Równa -Westerplatte - skrzyżowanie - zieleniec z nasadzeniami przy przystanku MPK 15 m2 12)Saperów-Kościelna - zieleniec przy skrzyżowaniu 30 m2 13)Siostrzana - zieleńce z nasadzeniami krzewów 411 m2 14)Szpitalna-Pułaskiego 71- zieleniec przy schodach 15 m2 15)Śląska - nasadzenia od ul. Pionierów do ul. Sadowej 640 m2 16)Wodna - zieleńce przed Szkolą Podstawową Nr 6 173 m2 RAZEM 2 802 m2 3.Wykaz chodników i placów do oczyszczania w ramach ryczałtu letniego L.p. Lokalizacja Powierzchnia 1)Głowackiego - chodnik wzdłuż działki nr 354-25 50 m2 2)Hetmańska - od Parkowej do Kosynierów - chodnik 271 m2 3)Kazimierza Wielkiego - chodniki 2474 m2 4)Kliczkowska - parking 4847 m2 5)Kopernika - od Kliczkowskiej do rzeki - chodniki po obu stronach drogi 715 m2 6)Kosynierów - od Hetmańskiej do Pileckiego - chodniki po obu stronach drogi 1031 m2 7)Miłego Dnia - ścieżka rowerowa 930 m2 8)Miłego Dnia - chodnik po stronie Szkoły Hotelarskiej i działki nr 203 458 m2 9)Pobożnego - chodnik w pobliżu garaży 150 m2 10)Stęczyńskiego - chodnik wzdłuż cmentarza żydowskiego 374 m2 11)Stęczyńskiego - chodniki od cmentarza do Łukasińskiego 2189 m2 12)Śląska - nowo-wybudowane chodniki 2197 m2 13)Webera -chodnik od Zamenhofa do schodów w kierunku Słobódzkiego 278 m2 14)Westerplatte - chodnik przy parkingu Galerii Świdnickiej 1031 m2 15)Westerplatte - parking przy Galerii Świdnickiej 1097 m2 16)Wodna - chodnik od Mieszka do Wrocławskiej - lewa strona drogi 660 m2 17)Wyszyńskiego - parking 828 m2 18)Zamenhofa - chodnik na działce 35/1 w pobliżu Riedla 66 m2 RAZEM 19 646 m2 4. Wykaz żywopłotów do cięcia (formowanie kształtu) Drogi gminne L.p. Lokalizacja Powierzchnia 1)Długa 72 - żywopłot - przed Urzędem Miar 123 m2 2)Kopernika - od mostu na Wodnej do Kliczkowskiej 314 m2 3)Kopernika-Kilińskiego - skrzyżowanie 82 m2 4)Ks. Agnieszki 2 - żywopłot naprzeciwko ZSE 122 m2 5)Okulickiego 14 - żywopłot 45 m2 6)Parkowa 8 - wysepka 110 m2 7)Plac Kombatantów - żywopłot z berberysu 20 m2 8)Słowackiego - żywopłot z ligustru 15 m2 9)Wesoła - żywopłot przy skarpie Łukasińskiego 103 m2 10)Wodna - żywopłot koło mostu na zieleńcach 554 m2 11)Wodna - od Mieszka do Wrocławskiej 70 m2 RAZEM 1 558 m2 5. Wykaz zieleńców z nasadzeniami roślin do plewienia L.p. Lokalizacja Powierzchnia 1)Bohaterów Getta - zieleńce 230 m2 2)Lompy-Zachodnia - skrzyżowanie - zieleniec 25 m2 3)Łukowa - gazony granitowe 20 m2 4)Plac Wolności - gazon z ławką przed apteką Pod Bykami 2 m2 5)Plac Wolności - wysepki - 9 szt. 953 m2 6)Pobożnego-Stęczyńskiego - rondo 393 m2 7)Pułaskiego 61-71 - tarasy 460 m2 8)Równa - wysepka przy jezdni vis a vis pływalni 34 m2 9)Równa -Westerplatte - skrzyżowanie - zieleniec z nasadzeniami przy przystanku MPK 15 m2 10)Siostrzana - zieleńce z nasadzeniami krzewów 411 m2 11)Szpitalna-Pułaskiego 71- zieleniec przy schodach 15 m2 12)Śląska -Pionierów - rondo 380 m2 13)Westerplatte - rondo Orląt Lwowskich 380 m2 14)Wodna - zieleńce przed Szkolą Podstawową Nr 6 173 m2 RAZEM 3 491 m2 6. Wykaz miejsc ustawienia koszy ulicznych L.p. Lokalizacja Ilość 1)Kazimierza Wielkiego - lewa strona od ronda do Długosza 4 szt. 2)Marcinkowskiego - od pawilonów handlowych do ul. E. Plater 3 szt. 3)Marcinkowskiego - parking 1 szt. 4)Miłego Dnia - na wysokości firmy Forpol 1 szt. 5)Miłego Dnia - przy moście 1 szt. 6)Miłego Dnia - w pobliżu Zespołu Szkół Hotelarskich 1 szt. 7)Paderewskiego - parking 1 szt. 8)Polna Droga - alejka między zalewem Witoszówką, a ul. Słowiańską 4 szt. 9)Równa - zieleniec vis a vis targowiska 1 szt. 10)Sikorskiego - przejście dla pieszych między ul. Sikorskiego, a ul. Strzegomską 1 szt. 11)Śląska - od Westerplatte do Pionierów - prawa strona 5 szt. 12)Waryńskiego - w pobliżu pawilonów handlowych 4 szt. 13)Wodna - po stronie rzeki vis a vis posesji Wodna 34 1 szt. 14)Wróblewskiego - prawa strona od Riedla do E. Plater 4 szt. RAZEM 32 szt..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 12 000 zł ( słownie: dwanaście tysięcy złotych ) 11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 07.08.2014 r. przed godz. 09.00 11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp z tym, że: a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) złożone w gwarancjach ( bankowych, ubezpieczeniowych ): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo ( na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą ) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. d/ w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu ( oryginał ) należy załączyć do oferty. 11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.8 Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w wyżej wymienionym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem usług polegających na utrzymaniu terenów zielonych o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto, w tym jedno zadanie na kwotę minimum 500 000 zł brutto. W przypadku wykonywania usług stawiany warunek musi być spełniony na dzień składania ofert. Opis dla potwierdzenia tego warunku powinien być zawarty w załączniku nr 2 do oferty Wykonawcy ( wzór załącznik C do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać następujący warunek: 6.1.3.1 posiadać lub dysponować bazą sprzętowo- warsztatową zlokalizowaną na terenie Miasta Świdnica lub Gminy Świdnica. 6.1.3.2 dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia W tym zakresie zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował n/w sprzętem: - ciągnik z przyczepą lub samochód samowyładowczy do 5 t - 1 szt. - kosiarka samojezdna z możliwością zbierania pokosu o minimalnej szerokości koszenia 100 cm - 2 szt. - kosiarka spalinowa - 10 szt. - rębak spalinowy - 1 szt. - frez spalinowy - 1 szt. - beczka asenizacyjna( beczkowóz) o pojemności minimum 1000 l - 1 szt. - nożyce spalinowe - 3 szt. - podnośnik koszowy - 1 szt. - 32 sztuki jednolitych, estetycznych koszy ulicznych o pojemności minimum 60 l, pomalowanych na kolor zielony, model należy uzgodnić z Zamawiającym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponować kierownikiem robót, który posiada minimum średnie wykształcenie ogrodnicze - dysponować dwoma pilarzami, którzy posiadają uprawnienia operatorów pił mechanicznych do ścinki drzew, - dysponować ogrodnikiem, który posiada minimum średnie wykształcenie ogrodnicze oraz ukończył kurs w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych, - posiadać średnie roczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres nie niższe niż 20 osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000 zł ( dwieście tysięcy złotych ) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 zł ( trzysta tysięcy złotych ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na utrzymaniu terenów zielonych o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto, w tym jedno zadanie na kwotę minimum 500 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku wykonywania usług stawiany warunek musi być spełniony na dzień składania ofert. Wzór wykazu wykonanych prac stanowi załącznik C do SIWZ ( załącznik nr 2 do oferty Wykonawcy ).;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności ekonomiczno-finansowej podmiotów trzecich do oferty winien dołączyć oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za realizację zadania Wykonawcy i tych podmiotów ( art. 369 k.c. ).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokument potwierdzający prawo posiadania lub dysponowania bazą sprzętowo - warsztatową ( umowa kupna, umowa użyczenia, umowa najmu itp. ) zlokalizowaną na terenie Miasta Świdnica lub Gminy Świdnica ( załącznik nr 8 do oferty Wykonawcy ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: - dowód wniesienia wadium ( załącznik nr 19 do oferty Wykonawcy ), - pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku , gdy ofertę podpisuje osoba ( osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym ) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę ( załącznik nr 20 do oferty Wykonawcy ), - pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej ( załącznik nr 21 do oferty Wykonawcy ), - informację o przynależności do grupy kapitałowej w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej - załącznik J do SIWZ ( załącznik nr 22 do oferty Wykonawcy ), - zaparafowany projekt umowy - załącznik K do SIWZ ( załącznik nr 23 do oferty Wykonawcy), - kosztorys - wzór kosztorys nakładczy - załącznik L do SIWZ ( załącznik nr 24 do oferty Wykonawcy ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak umowa, której projekt stanowi załącznik K do SIWZ . 19.2 Zamawiający przewiduje zmiany umowy wprowadzane aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach: a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, c) z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 19.3. Zamawiającemu przysługuje prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy w przypadku: a) gdy zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, b) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, c) jeżeli Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn, nie kontynuuje ich mimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie a przerwa w realizacji trwa dłużej niż 7 dni, d) rażących zaniedbań w realizacji przedmiotu umowy. Przez rażące zaniedbanie należy rozumieć sytuację w której wysokość kar umownych z tytułu o którym mowa w § 13 umowy ust. 1 pkt. b, c, d, e, f, g, h, przekroczy 2 % wartości zamówienia podstawowego. e) braku dokumentów o których mowa w § 16 umowy. f) innych istotnych okoliczności, powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 19.4 Zamawiający w czasie sezonu zimowego w ramach realizowanej umowy zawiesi realizację zadań rozliczanych w formie ryczałtu zimowego w następujących sytuacjach: 1) występowania ujemnych temperatur w ciągu całej doby przy dużej wilgotności powietrza, które powodują możliwość występowania obfitych opadów śniegu, 2) niekorzystnej długoterminowej prognozy pogody ( ujemne temperatury, opady śniegu) przy równoczesnym zaleganiu pokrywy śnieżnej. W przypadku zawieszenia prac o których mowa w pkt. 1 i 2 przysługujące wynagrodzenie w formie ryczałtu zimowego zostanie obniżone proporcjonalnie do okresu zawieszenia prac. 19.5 Termin płatności: Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności na rzecz Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z dokumentami o których mowa w § 4 ust. 3 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świdnicy ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.