Warszawa: zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (ASPOzP) na stacji metra Świętokrzyska(A14/C11) w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 252190 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Metro Warszawskie Sp. z o.o. , ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6554670, faks 022 6433997, 6554679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.metro.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (ASPOzP) na stacji metra Świętokrzyska(A14/C11) w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Przedmiotu Zamówienia obejmuje a) dla Zadania I zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (ASPOzP) na stacji I linii metra Świętokrzyska A14 w łączniku między peronami stacji Świętokrzyska I linii metra (A14) i stacji Świętokrzyska II linii metra (C11).1)opracowanie Harmonogramu Rzeczowo Finansowego realizacji Przedmiotu Umowy 2)Wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy 3)Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4)Opracowanie przedmiarów robót 5)Wykonanie prac instalacyjnych i montażowych wraz z dostawą wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy b) dla Zadania II zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (ASPOzP) na stacji II linii metra Świętokrzyska (C11) w łączniku między peronami stacji Świętokrzyska I linii metra (A14) i stacji Świętokrzyska II linii metra (C11) 1)opracowanie Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego realizacji Przedmiotu Umowy 2) Wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy 3) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4)Opracowanie przedmiarów robót, 5)Wykonanie prac instalacyjnych i montażowych wraz z dostawą wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00-2, 31.70.00.00-3, 45.31.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli udokumentuje, że:1.dokonał wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska (GIOŚ) jako wprowadzający sprzęt po raz pierwszy (zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29.07.2005r. (Dz. U. 2013, poz. 1155) lub w przypadku jeśli Wykonawca nie jest wprowadzającym sprzęt i nie musi posiadać wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska - przedstawi oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca nie jest wprowadzającym sprzęt po raz pierwszy w rozumieniu przywołanej wyżej ustawy,2. dokonał wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska jako wprowadzający - zgodnie z ustawą o bateriach i akumulatorach z dnia 24 kwietnia 2009r., (Dz. U. z 2009r., Nr 79, poz. 666) do obrotu baterie lub akumulatory po raz pierwszy na terytorium kraju lub jeśli nie jest wprowadzającym do obrotu baterie lub akumulatory i nie posiada wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, przedstawi oświadczenie, że nie jest wprowadzającym i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności 1) zmiana terminów określonych w Umowie, zgodnie z § 14 ust. 1 Umowy. 2) zmiany Umowy w związku z ograniczeniem zakresu rzeczowego i finansowego w związku z ograniczeniem środków budżetowych na realizację zamówienia 3) zmiany Umowy w związku ze zmianą osób uczestniczących w realizacji zamówienia 4) zmiany Umowy w związku ze zmianą zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom 5) zmiany Umowy w związku ze zmianami w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy 6) zmiany Umowy w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego, Wykonawcy lub Płatnika 7) zmiany Umowy w związku ze stwierdzeniem wad nienadających się do usunięcia 8)zmiany Umowy w związku z wydłużeniem okresu gwarancji jakości lub rękojmi 9)zmiany Umowy w wyniku zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy 10) zmiany Umowy w wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych 11)zmiany Umowy w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych 12)zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a)niewykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z Umowy.b)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,c)z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych niniejszym paragrafie. Protokół konieczności będzie załącznikiem do Aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.metro.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 12:00, miejsce: ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (ASPOzP) na stacji I linii metra Świętokrzyska A14 w łączniku między peronami stacji Świętokrzyska I linii metra (A14) i stacji Świętokrzyska II linii metra (C11).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) opracowanie Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego realizacji Przedmiotu Umowy 2) Wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy 3)Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4)Opracowanie przedmiarów robót,5)Wykonanie prac instalacyjnych i montażowych wraz z dostawą wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00-2, 31.70.00.00-3, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (ASPOzP) na stacji II linii metra Świętokrzyska (C11) w łączniku między peronami stacji Świętokrzyska I linii metra (A14) i stacji Świętokrzyska II linii metra (C11)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) opracowanie Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego realizacji Przedmiotu Umowy 2) Wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy 3) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4)Opracowanie przedmiarów robót,5)Wykonanie prac instalacyjnych i montażowych wraz z dostawą wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00-2, 31.70.00.00-3, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynku przy ul. Kłosowej 11
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...
- Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię"
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- Roboty remontowe w budynkach komunalnych. Wykonanie robót remontowych w mieszkaniach komunalnych będących pustostanami, położonych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Wykonanie prac rem.-bud. pn. Dostosowanie pomieszczeń ŚCP w celu utworzenia Oddziału Reh. Psych. oraz dostosowanie pomieszczeń IKP do wymagań związanych z prowadzoną działalnością edukacyjną i naukową
- 18. Wykonanie robót budowlanych w budynku US w Zakopanem przy ul. Szymony 14, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach o część Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego - zaprojektuj i wybuduj
więcej: Różne rejestratory danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.