Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-28
Pruszcz Gdański: Rozbiórka obiektów budowlanych położonych na terenie powiatów: starogardzki, lęborski, człuchowski, bytowski i gdański
Numer ogłoszenia: 252032 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka obiektów budowlanych położonych na terenie powiatów: starogardzki, lęborski, człuchowski, bytowski i gdański.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka następujących obiektów budowlanych: 1) Budynek administracyjno-socjalny nr inwent 3/12/98, dz nr 311/19 Barłożno, gmina Skórcz, powiat starogardzki, 2) Magazyn Środków chemicznych nr inwent 64/I/B, dz nr 10/1 Barłożno, gmina Skórcz, powiat starogardzki, 3) Wiata magazynowa nr inwent 222, dz nr 8/36 Lędziechowo, gmina Nowa Wieś Lęborska, powiat lęborski, 4) Budynek- magazyn materiałów budowlanych nr inwent 226, dz nr 8/36 Lędziechowo, gmina Nowa Wieś Lęborska, powiat lęborski, 5) Garaże nr inwent 225, dz nr 8/36 Lędziechowo, gmina Nowa Wieś Lęborska, powiat lęborski, 6) Budynek łaźni i szatni nr inwent 207, dz nr 8/34 Lędziechowo, gmina Nowa Wieś Lęborska, powiat lęborski, 7) Linia elektryczna NN nr inwent 64L, działka nr 8/36 Lędziechowo, gmina Nowa Wieś Lęborska, powiat lęborski, 8) Stodoła Nr inwent. 20A, ruiny obiektu, Kijno, obr. Sokole, dz. nr 194/56, gmina Czarne, powiat człuchowski, 9) Stodoła Nr inwent. I/35, obr. Brzeźno dz.nr 193/36 gmina Człuchów, powiat człuchowski, 10) Kuźnia Nr inwent. I/25, obr. Brzeźno dz. nr 193/36 gmina Człuchów, powiat człuchowski, 11) Obora (duża) Nr inwent. 14*C, obr. Jabłowo, dz. nr 20/61, gmina Starogard Gdański, powiat starogardzki, 12) Chlewnia macierzysta Nr inwent.132*E Stare Gronowo dz. Nr 310/12, gmina Debrzno, powiat człuchowski, 13) Tuczarnia warchlakarnia Nr inwent.133*E Stare Gronowo dz. Nr 310/12 gmina Debrzno, powiat człuchowski, 14) Chlewnia macierzysta Nr inwent.134*E Stare Gronowo dz. Nr 310/12 gmina Debrzno, powiat człuchowski, 15) Zbiornik p.poż Nr inwent. 80-200 Domanice, obręb Słosinko dz. Nr 132 gmina Miastko, pow. bytowski, 16) Budynek gospodarczy (część-trzy garaże) Nr inwent 73 Domochowo dz. Nr 231/25, 231/26, 231/27 obręb Warcz gmina Trąbki Wielkie, powiat gdański. Zakres prac obejmować będzie: całkowitą rozbiórkę obiektów wraz z fundamentami, oczyszczenie terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego. Zakres robót obejmuje również złożenie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projektach rozbiórek, przedmiarach robót, opisie technicznym rozbiórki, wycenie materiałów z odzysku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia stanowiących załączniki od 8 do 20 do SIWZ. W obrębie Jabłowo gmina Starogard Gdański przedmiotem zamówienia jest jedynie obora (duża) o nr inwentarzowym 14*C. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie umowy na rozbiórki o wartości robót co najmniej 200 000 zł brutto każda, w tym co najmniej jeden z rozbieranych obiektów zawierał azbest z podaniem, rodzaju robót i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 i 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek zamawiający uzna go za spełniony
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia konstrukcyjno budowlane niezbędne do wykonania zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r z późn zm., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i jest członkiem w odpowiedniej branżowej izbie. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 i 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek zamawiający uzna go za spełniony
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Co najmniej dwie umowy na rozbiórki o wartości robót co najmniej 200 000 zł brutto każda, w tym co najmniej jeden z rozbieranych obiektów zawierał azbest z podaniem, rodzaju robót i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Ofertę stanowi wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu
- Rozbiórka budynku inwentarsko-gospodarczego zlokalizowanego na dz. nr 86/24, obręb Reblino, gm. Kobylnica, powiat słupski
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dąbrowskiego 4/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dworcowej 4/5 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 22/5 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Żwirki i Wigury 1/47 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.