eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świedziebnia › Świadczenie usług edukacyjnych oraz dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego oraz oprogramowania w ramach projektu Edukacja szansą na lepszą przyszłość realizowanego w ramach POKL 9.1.2 w trybie przetargu nieograniczonego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Świedziebnia: Świadczenie usług edukacyjnych oraz dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego oraz oprogramowania w ramach projektu Edukacja szansą na lepszą przyszłość realizowanego w ramach POKL 9.1.2 w trybie przetargu nieograniczonego
Numer ogłoszenia: 251920 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Świedziebnia , Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4938460, faks 056 4938429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiedziebnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych oraz dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego oraz oprogramowania w ramach projektu Edukacja szansą na lepszą przyszłość realizowanego w ramach POKL 9.1.2 w trybie przetargu nieograniczonego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych, transportowych, podręczników oraz pomocy dydaktycznych, organizacja i przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych z języka angielskiego i informatyki w ramach Projektu Edukacja szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. 2.Zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w formie: pozalekcyjnych zajęć rozwijających kluczowe kompetencje oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, doradztwa edukacyjno-zawodowego, realizacji ścieżek edukacyjnych (warsztaty, wyjazdów - wycieczek edukacyjnych) z wykorzystaniem multimediów i technik informacyjnych w procesie dydaktycznym. 3. Zajęcia realizowane będą dla uczniów Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Świedziebni. 4.Na potrzeby zajęć udostępnione zostaną sale dydaktyczne wraz z wyposażeniem w szkole objętej projektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. b. Część 2: dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego oraz oprogramowania wraz z montażem 5.W ramach zamówienia obejmującego Część nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, w wymiarze i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, b) doboru metody, formy pracy oraz środków dydaktycznych adekwatnie do możliwości uczestników ze szczególnym uwzględnieniem w zajęciach rozwijających i wyrównujących technik dydaktycznych opartych o technologie komputerowe c) dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć (odpowiedzialność materialna za mienie w sali dydaktycznej); d) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz zasad BHP i ppoż.; e) współpracy z kierownikiem projektu; f) prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; zmiany do harmonogramu będą wymagały wcześniejszej zgody kierownika projektu; g) prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PO KL, w tym do sporządzania miesięcznych ewidencji godzin pracy; h) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; i) przeprowadzenia ankiety (wzór ankiety określi Zamawiający) wśród uczestników projektu na początku i na końcu zajęć w celu zbadania, czy rezultaty projektu zostały osiągnięte j) przygotowania i przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników pozwalającego zweryfikować osiągnięte wskaźniki realizacji projektu k) prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów oświatowych, w szczególności do prowadzenia dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i do bieżącego przekazywania pełnej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu zajęć; l)zorganizowania i przeprowadzenia wyjazdów (wycieczek) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz sporządzenia karty wycieczki; po zakończonych zajęciach Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonego wyjazdu oraz dołączenia do sprawozdania zdjęć z przeprowadzonego wyjazdu; m) w ramach organizowania wyjazdów Wykonawca ma obowiązek zorganizowania dojazdu, oraz biletów wstępu; n) sprawowania opieki nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć, wyjazdów i przerw pomiędzy zajęciami. UWAGI: Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania dostawy podręczników przed terminem rozpoczęcia zajęć. Koszt dostawy ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 22.11.10.00-1, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.20-6, 38.65.21.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą dla Części 1 zamówienia. 1.2.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: -2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100) - dla Części 1 -Nie wymaga wniesienia wadium - dla Części 2 1.3.Wymagane wadium dla Części 1 musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.4.1. pieniądzu, 1.4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.4.3. gwarancjach bankowych, 1.4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1.5.Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (ZP.271.3.2014). 1.6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy O/O Świedziebnia, nr rachunku 18 9484 1150 1200 0172 2012 0004 W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. 1.7.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): 1.7.1. Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, 1.7.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 1.7.3. Kwotę gwarancji, 1.7.4. Termin ważności gwarancji, 1.7.5. Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1.7.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 1.7.5.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 1.7.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 1.7.7. Postanowienia o których mowa w pkt XII. 1.7. SIWZ odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 1.8. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Świedziebnia, Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia, natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty. 1.9. Zamawiający zwraca wadium: 1.9.1. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 1.9.2. wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 1.9.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt XII.1.9 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.9.4. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1.9.4.1. wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 1.9.4.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Część nr 1 - Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi polegające na prowadzeniu następujących zajęć rozwijających i wyrównujących dla uczniów w szkołach publicznych: a)zajęcia z zakresu matematyki, fizyki, chemii i geografii dla co najmniej 2 grup uczniów (20 uczniów) z każdego z tych przedmiotów, w wymiarze min. 60h z każdego z tych przedmiotów, b)zajęć z języka polskiego dla co najmniej 1 grupy uczniów (10 uczniów) w wymiarze łącznym min. 50h, c)zajęcia z zakresu języka angielskiego/niemieckiego dla co najmniej 2 grup uczniów (min. 20 uczniów), zakończonych przeprowadzeniem egzaminu TELC lub równoważnego, w łącznym wymiarze min. 120h/na grupę, d)zajęcia z zakresu technik komputerowych (TIK) dla co najmniej 1 grupy uczniów (min. 10 uczniów) zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ecdl/ecdl-start lub równoważnego, w łącznym wymiarze min. 100h/na grupę, e)zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w wymiarze co najmniej 15h, f)zajęcia wsparcia psychologicznego dla uczniów, w wymiarze co najmniej 20h g)warsztaty doradztwa zawodowego dla uczniów, w wymiarze co najmniej 30h Dla Części nr 2 Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach(zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli), w ilościach wystarczających do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę listy (załącznik nr 5 do SIWZ). Uwaga: Na etapie realizacji zamówienia zmiana osoby prowadzącej zajęcia wskazanej w ofercie Wykonawcy, jest dopuszczalna tylko w wyjątkowych wypadkach losowych, na okres zdarzenia losowego np. choroby. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wskazanej w ofercie Wykonawcy wymaga spełnienia łącznie następujących warunków: 1.Wykonawca uprawdopodobni (odpowiednimi dokumentami) zdarzenie losowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, 2.Wykonawca wskaże nową osobę (Zastępcę), który musi posiadać takie same lub wyższe kwalifikacje zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy, 3. Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę osoby prowadzącej zajęcia. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia w innych sytuacjach niż wskazana, możliwa jest tylko i wyłącznie jako zmiana na stałe, po spełnieniu warunków określonych w pkt. 1-2 powyżej Dla Części nr 2 Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach(zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli), w ilościach wystarczających do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę listy (załącznik nr 5 do SIWZ) Dla Części nr 2 Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla Części 1 zamówienia). Dla Części nr 2 Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego wykazu usług na podstawie wypełnionego załącznika Nr 7 do SIWZ;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ) Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne): a)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, b)dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, c)dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli Wykonawcy, d)dokument pełnomocnictwa może zostać złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e)oświadczenia i dokumenty, o których mowa w sekcji III pkt III.4.1 składa ustanowiony pełnomocnik, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, f)oświadczenia i dokumenty wymienione w sekcji III pkt III.4.2 -III.4.4 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiedziebnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Świedziebnia Świedziebnia 92A 87-335 Świedziebnia pok. nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Świedziebnia, Świedziebnia 92A, 87 - 335 Świedziebnia, pok. nr 14 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług edukacyjnych, transportowych, podręczników oraz pomocy dydaktycznych, organizacja i przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych z języka angielskiego i informatyki w ramach Projektu Edukacja szansą na lepszą przyszłość,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych, transportowych, podręczników oraz pomocy dydaktycznych, organizacja i przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych z języka angielskiego i informatyki w ramach Projektu Edukacja szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. 2.Zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w formie: pozalekcyjnych zajęć rozwijających kluczowe kompetencje oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, doradztwa edukacyjno-zawodowego, realizacji ścieżek edukacyjnych (warsztaty, wyjazdów - wycieczek edukacyjnych) z wykorzystaniem multimediów i technik informacyjnych w procesie dydaktycznym. 3.Zajęcia realizowane będą dla uczniów Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Świedziebni. 4.Na potrzeby zajęć udostępnione zostaną sale dydaktyczne wraz z wyposażeniem w szkole objętej projektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 22.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego oraz oprogramowania wraz z montażem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.20-6, 38.65.21.00-1, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.