eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkoli prowadzonych na terenie gminy Skoki w okresie od 05.01.2015 do 26.06.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Skoki: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkoli prowadzonych na terenie gminy Skoki w okresie od 05.01.2015 do 26.06.2015
Numer ogłoszenia: 251643 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina-skoki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkoli prowadzonych na terenie gminy Skoki w okresie od 05.01.2015 do 26.06.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkoli działających na terenie Miasta i Gminy Skoki tj.; -Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Skokach, ul. Poznańska 2, -Gimnazjum Nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Skokach, ul. Rogozińska 1, -Szkoły Podstawowej w Jabłkowie z filiami: a) w Lechlinie, b) w Rejowcu, -Przedszkola Samorządowego im. Kubusia Puchatka w Skokach ul. Sienkiewicza 19, -Przedszkola Publicznego Tęczowa Łąka w Jabłkowie z oddziałami: a)w Rejowcu, b)w Łosińcu, na zajęcia szkolne, w ramach przewozów regularnych. 3.2. Liczba uczniów do przewozu jest wielkością prognozowaną wynosi 494 uczniów objętych obowiązkiem dowozu i może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia. Prognozowaną ilość uczniów dowożonych wg tras stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej i przedszkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej w okresie od 05.01.2015r. do 26.06.2015r. przewidziane organizacją roku szkolnego. 3.4. Dowóz, odwóz uczniów na podstawie biletów miesięcznych do szkół będzie wykonywany w komunikacji regularnej w dni nauki szkolnej według rozkładu jazdy Wykonawcy. Rozkład jazdy winien przewidywać liczbę kursów, która zapewni dowóz uczniów do szkół i przedszkoli przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i odwóz uczniów po zakończeniu zajęć lekcyjnych zgodnie z trasami przewozów szkolnych, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Liczba ta będzie ustalana miesięcznie poprzez zamówienie biletów na dany miesiąc. 3.6. Przewozy uczniów odbywać się będą pod nadzorem opiekunów, których zapewnia Zamawiający. Opiekunowie mają prawo do bezpłatnych przejazdów w czasie wykonywania opieki. 3.7. Wymaga się aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusie miejsce siedzące. 3.8. W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe tj. luty 2015r. ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. 3.9. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm. ) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003r Nr 32, poz. 262 ze zmianami) - posiadać m.in. aktualne badania techniczne, aktualną polisę ubezpieczeniową dysponującymi minimum 50 miejscami siedzącymi, oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, utrzymane w czystości. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę autobusów w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca zapewni zatrzymywanie autobusów wyłącznie w miejscach wyznaczonych przystanków w sposób bezpieczny. 3.10. Zamawiający nie zapłaci za inne koszty związane z realizacją zamówienia, kiedy zostaną takie poniesione, ponieważ będzie uważał, iż są one pokryte przez podaną cenę jednostkową w ofercie. 3.11. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 3.12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium przetargowego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 1265 ze zm.); - zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -dysponowanie w okresie przewidzianym na realizację zamówienia, co najmniej 5 autobusami posiadającymi minimum 50 miejsc siedzących lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia niezbędnych autobusów, za pomocą, których będzie realizował przedmiot zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000,00złotych (słownie: stopięćdziesiąttysięcyzłotych00/100),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina-skoki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Skoki ul. Ciastowicza 11 , 62-085 Skoki - pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skoki ul. Ciastowicza 11 , 62-085 Skoki, sala byłej Biblioteki Publicznej w Skokach I pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.