eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Kurzętnik i podległych jednostek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-24

Kurzętnik: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Kurzętnik i podległych jednostek.
Numer ogłoszenia: 251490 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167192 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4740515, 056 4748282, faks 056 4748284.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Kurzętnik i podległych jednostek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Kurzętnik i jej jednostek organizacyjnych oraz samorządowych instytucji kultury w okresie 5 lat tj. od 01.01.2016 roku do 31.12.2020 roku. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 2.Zakres przedmiotu zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jej jednostek organizacyjnych i samorządowych instytucji kultury obejmuje: 1Bieżącą obsługę bankową, polegającą na: aotwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących, pomocniczych i walutowych budżetu Gminy Kurzętnik jako jednostki samorządu terytorialnego oraz Urzędu jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych Gminy oraz samorządowych instytucji kultury wymienionych w pkt. 3 i 4 SIWZ, bez pobierania opłat i prowizji, b)otwieraniu i prowadzeniu dodatkowych rachunków bieżących, pomocniczych i walutowych budżetu Gminy Kurzętnik, Urzędu Gminy Kurzętnik i innych jednostek organizacyjnych Gminy wymienionych oraz samorządowych instytucji kultury wymienionych w pkt. 3 i 4 SIWZ, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów określonych w uchwale przez organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego (art. 223 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.), bez pobierania opłat i prowizji, pełnej informacji o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, otrzymywanie wyciągu z rachunku lokat, doprocentowania środków na rachunkach bankowych. Naliczenie i kapitalizacja odsetek na rachunkach bankowych powinna następować co miesiąc na podstawie stawki WIBID 1M oraz stałej marży banku w okresie realizacji zamówienia,e)realizacji zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie papierowej oraz elektronicznej w tym samym banku, bez pobierania opłat i prowizji, f)realizacji zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie papierowej oraz elektronicznej w innym banku,g)przyjmowaniu, w punkcie obsługi kasowej lub filii banku - znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego - wpłat gotówkowych własnych i obcych, bez pobierania prowizji i opłat. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty z tytułu podatków, opłat i innych należności niepodatkowych dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej; dokonywaniu, w punkcie obsługi kasowej lub filii banku - znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego - wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych (na drukach obowiązujących u Zamawiającego np. listy wypłat) zatwierdzonych do wypłaty przez Zamawiającego, bez pobierania opłat i prowizji, wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, bez pobierania opłat i prowizji, realizacje transakcji walutowych, bez pobierania opłat i prowizji, dokonywaniu wpłat bezgotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Gminy Kurzętnik, wydaniu oraz obsłudze służbowych kart płatniczych, bez pobierania opłat i prowizji, sporządzaniu wyciągów do wszystkich rachunków za każdy dzień (na wskazanego maila) bez pobierania opłat i prowizji. Utworzenie i prowadzenie punktu obsługi kasowej lub filii banku zapewniającego pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego przez cały okres bankowej obsługi budżetu gminy i jej podległych jednostek oraz samorządowych instytucji kultury. Instalację oraz wdrożenie bez pobierania dodatkowych opłat w siedzibie Zamawiającego i w siedzibach jego jednostek organizacyjnych oraz samorządowych instytucji kultury elektronicznego systemu obsługi bankowej. System musi spełniać wymogi systemu wielostanowiskowego, tj. umożliwić jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie. Realizacja ww. polega na: bezpłatnej instalacji systemu bankowości elektronicznej; bezpłatnej obsłudze systemu bankowości elektronicznej, bezpłatnym: serwisowaniu oprogramowania, przekazywaniu i instalowaniu wersji aktualizacyjnych, usuwaniu awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 12 godzin. w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu. bezpłatnym przeszkoleniu wskazanych przez Zamawiającego pracowników. System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, możliwość dokonywania przelewów bankowych, pełną informację o dacie i godzinie operacji, przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, dwustopniowy poziom zatwierdzania przelewów do wypłaty (kierownik jednostki + księgowy) system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków, wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, system w wersji on-line. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian liczby tworzonych stanowisk do usługi bankowości elektronicznej. Udzielenie Zamawiającemu w każdym roku trwania umowy odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Kurzętnik na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Kurzętnik. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonej o marżę banku (dodatnią albo ujemną). Stawka WIBOR stanowiąca podstawę do określenia oprocentowania w danym miesiącu wyznaczana będzie każdorazowo, według zasad obowiązujących (stosowanych) przez Wykonawcę i opisanych w ofercie. Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie z wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, przy czym, każdy wpływ na rachunek bankowy będzie natychmiast powodował zmniejszenie zadłużenia. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji oraz opłat od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego limitu kredytu w rachunku bieżącym. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji z tytułu udzielenia i uruchomienia kredytu krótkoterminowego. kredyt w rachunku bieżącym budżetu Gminy Kurzętnik będzie postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. Zamawiający przed pierwszym uruchomieniem kredytu w danym roku, zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 10 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Wykonawcę dokumenty. nieudzielenie przez Bank kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Kurzętnik będzie uprawniało Zamawiającego do wypowiedzenia umowy z zachowaniem jedno miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku, potwierdzenie salda, sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzenie stanu środków na rachunku na 31 grudnia każdego roku, potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. Czynności te będą realizowane bez pobierania opłat i prowizji, Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych gminy, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazywaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na wskazany rachunek budżetu Gminy Kurzętnik, bez pobierania opłat i prowizji, Przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych bieżących i pomocniczych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy na dzień 31 grudnia każdego roku na rachunek bieżący budżetu Gminy bez pobierania opłat i prowizji. Wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Gminy Kurzętnik i jednostek organizacyjnych Gminy oraz samorządowych instytucji kultury. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy, Wykaz jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem: Budżet Gminy Kurzętnik, REGON 871118916, NIP 8771475550 Urząd Gminy Kurzętnik, REGON 000538260, NIP 8771002685, Gminne Centrum Kultury w Kurzętniku REGON 511402830, NIP 8771408200, Gminna Biblioteka Publiczna w Kurzętniku REGON280351389, NIP 8771457144, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kurzętniku REGON 511402852, NIP 8771412147, Zespół Szkół w Kurzętniku w Kurzętniku REGON 870497550, NIP 8771456831, Szkoła Podstawowa w Brzoziu Lubawskim REGON 001212320, NIP 8771457078, Szkoła Podstawowa w Tereszewie REGON 001212342, NIP 87714056848, Zespół Szkół w Marzęcicach REGON 280228306, NIP 8771456765. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. Zastrzega się, aby wszystkie jednostki organizacyjne Gminy i samorządowe instytucje kultury miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostały zawarte w dotychczas podpisanych umowach Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych z Wykonawcą. Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy oraz samorządowymi instytucjami kultury zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki np. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym. Zamawiający wymaga aby Bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych oraz samorządowych instytucji kultury żadnych innych opłat i prowizji niż określone w SIWZ. W celu zaznajomienia się z obrotami środków finansowych na rachunkach bankowych Zamawiającego, w poniższym układzie zamieszcza się dane o wielkości budżetu na rok 2015: planowane dochody-40.551.248,32 zł, planowane wydatki-43.824.375,83 zł, plan przychodów-5.380.167,63 zł, plan rozchodów-2.107.040,12 zł Obsługa bankowa obejmuje (uwzględniając potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych gminy oraz samorządowych instytucji kultury:bieżąca liczba rachunków wszystkich jednostek organizacyjnych)-30 szt. szacunkowa roczna liczba przelewów do innych banków w formie papierowej-6 szt. szacunkowa roczna liczba przelewów do innych banków w formie elektronicznej-18 000 szt. szacunkowa roczna kwota wpłat gotówkowych-1 600 000,00 zł,szacunkowa roczna kwota wypłat gotówkowych-440 000,00 zł,szacunkowa roczna liczba blankietów czekowych-120 szt.Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie będzie pobierał opłat od wpłat gotówkowych dokonanych na rachunki Gminy Kurzętnik dokonywane przez płatników podatków, opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych.12.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył w terminie do 5 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty parafowane projekty umowy na prowadzenie obsługi budżetu Gminy Kurzętnik i podległych jednostek oraz samorządowych instytucji kultury, która będzie uwzględniała wszystkie warunki określone w SIWZ, w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej.13.Zamawiający informuje, że na stronie internetowej gminy: www.bip.pl w zakładce Budżet dostępne są wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty: bip.warmia.mazury.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.00.00 - 60.11.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Brodnicy, ul. Kamionka 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 379703,50

  • Oferta z najniższą ceną: 379703,50 / Oferta z najwyższą ceną: 379703,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.