Lewin Kłodzki: Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej do budynku socjalnego w miejscowości Jeleniów
Numer ogłoszenia: 251426 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lewin Kłodzki , ul. Nad Potokiem 4, 57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie, tel. 74 8698428, faks 74 8698273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej do budynku socjalnego w miejscowości Jeleniów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej do budynku socjalnego w miejscowości Jeleniów. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Stolarka okienna Okna PCV o izolacyjności cieplnej Umax = 0,9[W/m2*K] i ochronie przeciwpożarowej. Okna dwuskrzydłowe z mikrouchylem rozwierno-uchylne i mikrowentylacją w kolorze białym. Wyposażone w okucia, klamkę, listwę przyszybową, uszczelkę. Wymiary otworu w murze (mm) So = 1200, Ho=1500. Szerokość okna z ościeżnicą (mm) S2 = 1165, H2=1435. Ilość - 12 szt. 2) Drzwi zewnętrzne Drzwi zewnętrzne stalowe, z ościeżnicą, kolor jasny dąb, o izolacyjności cieplnej Umax = 0,9 [W/m2*K] i ochronie przeciwpożarowej. Wyposażenie: okucia, klamka, 2 zamki z wkładką, kpl. Kluczy + szyld. Ilość 8 szt. (4 lewe, 4 prawe) Wymiary otworu w murze (mm) So=100, Ho=2100. Drzwi z naświetlem w górnej części ok. 0,15-018 m2. 3) Drzwi wewnętrzne Drzwi wewnętrzne kpl. z ościeżnicą, kolor jasny dąb. Rama z drewna iglastego z wypełnieniem tzw. plaster miodu +okleina w kolorze. Drzwi w górnej części przeszklone (szyba biała, gr. min. 4 mm), przeszklenie w 2/3 powierzchni skrzydła. Wyposażenie: 2 zawiasy, szyld +klamka + zamek. Wymiary otworu w murze (mm) So=900, Ho=2070. Szerokość drzwi z ościeżnicą (mm) S2=880, H2=2050. Ilość: 8 szt. (4 lewe, 4 prawe). 4) Drzwi wewnętrzne łazienkowe Drzwi wewnętrzne kpl. z ościeżnicą, kolor jasny dąb. Rama z drewna iglastego z wypełnieniem tzw. plaster miodu + okleina w kolorze. Drzwi pełne z otworami wentylacyjnymi w dolnej ich części. Wyposażenie - 2 zawiasy, szyld, klamka, zamek, zamknięcie. Wymiary otworu w murze jw. Szerokość drzwi z ościeżnicą jw. Ilość - 8 szt. (4 lewe, 4 prawe). 5) Parapet zewnętrzny i wewnętrzny PCV (12 szt.). a/ Parapety zewnętrzne Parapety zewnętrzne wykonane z blachy tytan-cynk , brzegi parapetów zakończone nakładkami z PCV. Długość i szerokość parapetów zewnętrznych dostosować indywidualnie do szerokości okna. b/ Parapety wewnętrzne Parapety wewnętrzne wykonane z płyty mdf w kolorze jasny dąb. Długość i szerokość parapetów zewnętrznych dostosować indywidualnie do szerokości okna. Wykonawca przed przystąpieniem do wymiany parapetów zewnętrznych zobowiązany jest do wykonania własnych pomiarów na miejscu budowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: 1) dokument pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, 2) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem lub kopii potwierdzonej przez mocodawcę, 3) charakterystykę stolarki okiennej i drzwiowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu realizacji stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, ale tylko w przypadku braku gotowości Zamawiającego do wykonania tych prac. 2) zmianie sposobu wykonania robót, które określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lewin Kłodzki
ul. Nad Potokiem 4
57-343 Lewin Kłodzki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Lewin Kłodzki ul. Nad Potokiem 4 57-343 Lewin Kłodzki Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: S. Noakowskiego 10 m 55, Bednarska 23 m 29 (w podziale na 2 części)
- Wymiana okien połaciowych w budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Suwałkach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Nowogrodzka 18 m 17, Mokotowska 24 m 39, Plac Zbawiciela 5 m 13
- PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.