eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY DLA MIASTA KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-24

Konstantynów Łódzki: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY DLA MIASTA KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO
Numer ogłoszenia: 251050 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. , ul. Jana Pawła II 44, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111319, faks 042 2111306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgkl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY DLA MIASTA KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody dla miasta Konstantynowa Łódzkiego, obejmującego dwa etapy: Etap I: Przebudowa ujęcia wody - studnia A-3 wraz z budową rurociągu wody surowej i kablowej linii sterowniczej. Etap II: - Remont i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - Przebudowa ujęcia wody - studnia A-1, - Budowa rurociągu wody surowej oraz kablowej linii sterowniczej dla studni ujęciowej A-1. Skrócony opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji wyszczególnionej w rozdziale III SIWZ. UWAGA: ROBOTY DOTYCZĄCE BUDYNKU PORTIERNI ORAZ WYCINKA DRZEW, O KTÓRYCH MOWA W DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ NIE WCHODZĄ W ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 40 pkt 6) lit. a) Regulaminu udzielania podprogowych zamówień sektorowych obowiązującego w Przedsiębiorstwie Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. (zwanego dalej Regulaminem), na podstawie którego jest prowadzone niniejsze postępowanie, polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe (np. roboty rozbiórkowe, ogólnobudowlane, sanitarne)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 1.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w niżej określonych okolicznościach: gdy Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca nie uzupełnił na wezwanie Zamawiającego dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Postanowienia ust. 2 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 1 pkt 2). 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach 96 9263 0000 0751 4126 2007 0005 z dopiskiem MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY DLA MIASTA KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO. Zaleca się aby oryginał lub kserokopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) załączyć do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) zaleca się by była ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2)Jeżeli wadium jest składane w innych niż w pieniądzu dopuszczonych przez Zamawiającego formach, dokument wadium należy załączyć do oferty. 3)W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz - dokument wadium może być wystawiony na jednego z Wykonawców (członka konsorcjum) np. na lidera konsorcjum. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania na koncie bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w par. 16 ust. 1 Regulaminu, tj: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z treścią podaną w Załączniku nr 3 do SIWZ (do ewentualnego wykorzystania).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w par. 16 ust. 1 Regulaminu, tj: 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, a mianowicie: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: 2.1) co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie budynków takich jak: budynki technologiczne stacji uzdatniania wody (budynki kategorii: XVIII, XXX wg Prawa budowlanego) wraz z dostawą i wykonaniem instalacji technologicznej wraz z niezbędnymi urządzeniami służącymi do poboru wód podziemnych i ich uzdatniania z przeznaczeniem do spożycia przez ludzi o wydajności układu technologicznego co najmniej QSUW(śrh)=420,0 m3/h, wraz z dostawą i wykonaniem instalacji elektrycznej, elektroenergetycznej i AKPiA związanej z ww. technologią i urządzeniami, lub 2.2) co najmniej dwa zamówienia: a) jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie budynków takich jak: budynki technologiczne, magazynowe, stacje trafo, komory zasuw, zbiorniki wyrównawcze wody uzdatnionej, odstojniki wód popłucznych (budynki kategorii: XVIII, XXX wg Prawa budowlanego), i b) jedno zamówienie polegające na dostawie i wykonaniu instalacji technologicznej wraz z niezbędnymi urządzeniami służącymi do poboru wód podziemnych i ich uzdatniania z przeznaczeniem do spożycia przez ludzi o wydajności układu technologicznego co najmniej QSUW(śrh)=420,0 m3/h, wraz z dostawą i wykonaniem instalacji elektrycznej, elektroenergetycznej i AKPiA związanej z ww. technologią i urządzeniami. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia, o którym mowa w punkcie a) i zamówienia, o którym mowa w punkcie b) w ramach jednej umowy (zamówienia) lub w osobnych umowach (zamówieniach). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z treścią podaną w Załączniku nr 5 do SIWZ (do ewentualnego wykorzystania).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w par. 16 ust. 1 Regulaminu, tj: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z treścią podaną w Załączniku nr 3 do SIWZ (do ewentualnego wykorzystania).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w par. 16 ust. 1 Regulaminu, tj: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie wykażą, iż dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a w szczególności: 1) Kierownikiem Budowy (branża technologiczno-sanitarna) - wskazana osoba powinna posiadać: co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy w rozumieniu Prawa budowlanego w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektami budowlanymi takimi jak sieci, instalacje, urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót nad robotami związanymi z poborem i technologią uzdatniania wód podziemnych z przeznaczeniem do spożycia przez ludzi dla co najmniej jednego obiektu stacji uzdatniania wody, uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak: sieci, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektami budowlanymi takimi jak sieci, instalacje i urządzenia, związane z poborem wody i technologią uzdatniania wód podziemnych z przeznaczeniem do spożycia przez ludzi); oraz 2) Kierownikiem Robót (branża konstrukcyjno-budowlana) - wskazana osoba powinna posiadać: co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu Prawa budowlanego w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektami budowlanymi takimi jak: budynki technologiczne, magazynowe, stacje trafo, komory zasuw, zbiorniki wyrównawcze wody uzdatnionej, odstojniki wód popłucznych (budynki kategorii: XVIII, XXX wg Prawa budowlanego), uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z budynkami i budowlami takimi jak: budynki technologiczne, magazynowe, stacje trafo, komory zasuw, zbiorniki wyrównawcze wody uzdatnionej, odstojniki wód popłucznych (budynki kategorii: XVIII, XXX wg Prawa budowlanego) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektami budowlanymi takimi jak: budynki technologiczne, magazynowe, stacje trafo, komory zasuw, zbiorniki wyrównawcze wody uzdatnionej, odstojniki wód popłucznych (budynki kategorii: XVIII, XXX wg Prawa budowlanego)), oraz 3) Kierownikiem Robót (branża elektryczna) - wskazana osoba powinna posiadać: co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu Prawa budowlanego w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektami budowlanymi takimi jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne oraz AKPiA, uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne oraz AKPiA lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne oraz AKPiA). Osoby, o których mowa wyżej muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001r. nr 5, poz. 42 ze zm.), z zastrzeżeniem niżej wymienionych punktów a) i b): a)Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, nr 0, poz. 1409 ze zm.), w szczególności z rozdziałem 2 - Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 104 ww. ustawy, b)W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 1409 ze zm.), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 nr 63, poz. 394 ze zm.). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę wraz z oświadczeniem, że posiadają wymagane uprawnienia, doświadczenie i należą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, sporządzonego na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ (do ewentualnego wykorzystania).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w par. 16 ust. 1 Regulaminu, tj: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a mianowicie: posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1 800 000,00 PLN. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z treścią podaną w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz złożonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości, co najmniej 1 800 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Niniejsze postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania podprogowych zamówień sektorowych obowiązującego w Przedsiębiorstwie Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. udostępnionego na stronie: www.pkgkl.pl. W związku z tym Zamawiający odnosi się do przepisów określonych w tym Regulaminie. Poniżej Zamawiający przedstawia wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. WYKAZ OŚWIADCZEŃ DOKUMENTÓW, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: 1/Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ /do ewentualnego wykorzystania/. 2/Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SIWZ /do ewentualnego wykorzystania/ wraz z kosztorysami ofertowymi. 3/Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych w par. 16 ust. 1 Regulaminu-sporządzone na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ /do ewentualnego wykorzystania/-oryginał lub kopia dokumentu poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez Wykonawcę. 4/Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, zakresu wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -sporządzony na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ-Wykaz robót budowlanych /do ewentualnego wykorzystania/, zawierający co najmniej następujące informacje: -nazwa wykonanego zamówienia, -opis przedmiotu zamówienia/zakres zamówienia /krótki opis robót wykonanych w ramach zamówienia potwierdzający spełnienie postawionego warunku/, -data /dzień, miesiąc, rok/wykonania zamówienia tj. data początkowa oraz data zakończenia robót /data wydania Świadectwa Przejęcia lub innego równoważnego dokumentu/, -wartość netto /bez VAT/ wykonanego zamówienia, -odbiorca, miejsce wykonania zamówienia ze wskazaniem co najmniej nazwy i adresu siedziby, -dokument potwierdzający, że zamówienie zostało wykonane należycie /należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię odpowiedniego dokumentu/. 5/Oświadczenie o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę wraz z oświadczeniem, że posiadają wymagane uprawnienia, doświadczenie i należą do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, sporządzone na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ /do ewentualnego wykorzystania/, zawierającego co najmniej odpowiednio: rola /funkcja/ w zespole, imię i nazwisko tej osoby, opis uprawnień danej osoby /w tym organ wydający, data wydania, nr dokumentu/, informacje dotyczące doświadczenia zawodowego, informację o podstawie dysponowania daną osobą, np. umowa o pracę, umowa zlecenia lub zobowiązanie innego podmiotu itp., w szczególności poprzez użycie sformułowania: dysponuję/dysponujemy osobą na podstawie podać podstawę dysponowania osobą - np. sformułowanie umowa zlecenia, zobowiązanie innego podmiotu/ albo będę/będziemy dysponować osobą na podstawie/podać podstawę dysponowania osobą - np. sformułowanie umowa zlecenia, zobowiązanie innego podmiotu/ - z wyłączeniem sytuacji, gdy dana osoba jest jednocześnie Wykonawcą /jako osoba fizyczna/. 6/Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 1.800.000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7/Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-sporządzone na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ /do ewentualnego wykorzystania/. 8/Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z ich przy wykonywaniu zamówienia-sporządzone na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ /do ewentualnego wykorzystania/. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w par.18 ust. 1 Regulaminu, -sporządzone na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ /do ewentualnego wykorzystania/ - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 2/Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanki określonej w art. par.18 ust. 1 pkt 2 Regulaminu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -oryginał lub kopia dokumentu poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 3/W przypadku osób fizycznych wymagane jest oświadczenie w zakresie par.18 ust. 1 pkt 2 Regulaminu sporządzone na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ /do ewentualnego wykorzystania/. 4/Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kopia dokumentu poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 5/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kopia dokumentu poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; UWAGA: w przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. 6/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w poniższym zakresie: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: -osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, -spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, -spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, -spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, -osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego -wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -oryginał lub kopia dokumentu poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 7/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w poniższym zakresie: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 8/ Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z par.19 ust. 1d Regulaminu - sporządzone na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ /do ewentualnego wykorzystania/, zawierające listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w par.18 ust. 3 pkt 5/ Regulaminu albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie z par.19 ust. 1d -oryginał lub kopia /odpis/ poświadczona/-y/ notarialnie. Oryginał oświadczenia w odpowiednim, przedmiotowym zakresie albo oryginał listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej musi być podpisany przez Wykonawcę. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymagane jest złożenie oddzielnego, odpowiednio oświadczenia lub listy podmiotów. Lista podmiotów, o której mowa wyżej musi zawierać co najmniej nazwy /firmy/ oraz adresy siedzib tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 1/-7/. 3. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1/Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w par.18 ust. 1 pkt 5-8 Regulaminu, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego wg miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w par.18 ust. 1 pkt 5-8 Regulaminu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego wg miejsca zamieszkania tych osób-oryginał lub kopia dokumentu poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2/Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a/ w ust. 2 pkt 2/, 4/, 5/ i 7/ -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b/ w ust. 2 pkt 6/ -składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego wg miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w par.18 ust. 1 pkt 4-8 Regulaminu. 3/ Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 2/ lit. a/ tiret pierwsze i trzecie oraz lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 2/ lit. a/ tiret drugie, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -oryginał lub kopia dokumentu poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4/Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2/, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis punktu 3/ stosuje się odpowiednio. 5/W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Dokument pełnomocnictwa musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust. 2 punkty: 1/-7/ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Przed podpisaniem umowy /w przypadku wygrania przetargu/ Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum. Uwaga: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/, w oparciu o oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w SIWZ. Z treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Przewidywane zmiany do umowy oraz warunki tych zmian Zamawiający określił w punkcie 31 załącznika nr 8 do SIWZ (projekcie umowy), który stanowi integralną część SIWZ

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgkl.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II 44, za opłatą 0,50 zł brutto za stronę.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o., 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II nr 44, pokój nr 5 - sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie robót technologicznych związanych z poborem wody i technologią uzdatniania wód podziemnych z przeznaczeniem do spożycia przez ludzi 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.