eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Świadczenie usług ochrony na rzecz Urzędu Miejskiego w Jaworznie w 2015r. w podziale na 3 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Jaworzno: Świadczenie usług ochrony na rzecz Urzędu Miejskiego w Jaworznie w 2015r. w podziale na 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 250977 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, faks 032 6181501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony na rzecz Urzędu Miejskiego w Jaworznie w 2015r. w podziale na 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony na rzecz Urzędu Miejskiego w Jaworznie w 2015r. w podziale na 3 następujące części: Zadanie nr 1: Całodobowe monitorowanie sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w budynkach Urzędu Miejskiego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 33, 35, 52, 52a, Pl. Górników 5, lokalach zajmowanych przez Urząd Miejski przy ul. Dwornickiego 5, ul. Zacisze 3, a w razie zaistniałej potrzeby, podejmowanie natychmiastowej interwencji. W przypadku braku łączności telefonicznej ze stacją monitorowania systemów alarmowych, nastąpi automatyczne przełączenie i kontynuacja łączności niezależnym torem transmisji alarmu (GSM), zainstalowanym w każdym obiekcie. Wykonawca zapewni karty SIM (8 sztuk). Konserwacja i serwis urządzeń systemów alarmowych. Zadanie nr 2: Świadczenie usług ochrony osób i mienia (bezpośrednia ochrona fizyczna) w rozumieniu przepisów ustawy z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U 2014 poz.1099) w obiekcie zamawiającego: Ośrodek Edukacji Ekologiczno - Geologicznej GEOsfera (zachodnia część kamieniołomu Sadowa Góra w Jaworznie - działka nr 94/8, obr. 100, przy ul. Świętego Wojciecha). Zadanie nr 3: Serwis, konserwacja i całodobowe monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru w budynkach Urzędu Miejskiego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 33, 35, 52, 52a oraz w lokalach zajmowanych przez Urząd Miejski przy ul. Dwornickiego 5 i ul. Zacisze 3, połączonego z miejskim systemem monitoringu pożarowego zlokalizowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworznie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00-5, 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 50.80.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił przedmiotowy warunek, jeżeli wykaże, iż posiada aktualną koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie: a) dla zadania nr 1: bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach ich zainstalowania; b) dla zadania nr 2: bezpośredniej stałej lub doraźnej ochrony fizycznej; c) dla zadania nr 3: bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach ich zainstalowania. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w przedmiotowym ogłoszeniu oraz w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się należytym wykonaniem lub wykonywaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - tj. świadczenie usług ochrony osób i mienia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w przedmiotowym ogłoszeniu oraz w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 oraz 2: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący potencjału technicznego, jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną zmotoryzowaną grupą interwencyjną wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz przynajmniej jednym zmotoryzowanym patrolem ochrony: a) każdy o gwarantowanym czasie dojazdu do chronionego obiektu nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania sygnału alarmowego/zgłoszenia; b) każdy składający się z co najmniej 2 pracowników ochrony. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w przedmiotowym ogłoszeniu oraz w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 oraz 2: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej 10 pracownikami kwalifikowanymi zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w przedmiotowym ogłoszeniu oraz w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz złożenia poświadczeń dotyczy usług pozwalających wykazać, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia określony w części III.3.2) niniejszego ogłoszenia.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy z ceną ofertową netto i brutto za realizację przedmiotu zamówienia z podziałem na oferowane zadania. 2. Odpowiednio wypełnioną tabelę wynagrodzenia miesięcznego za realizację poszczególnych zadań. 3. Wykaz wykonanych usług w celu uzyskania dodatkowych punktów. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi te zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie. Wykaz oraz niezbędne dokumenty należy sporządzić i przedłożyć analogicznie jak w przypadku, o którym mowa w części V ust. 1 pkt 8) SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia jednego wykazu dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia oraz wykazu zamówień sporządzonego w celu uzyskania dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert. 4. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać jaką część wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Należy w tym celu wypełnić odpowiednio stosowny punkt w formularzu ofertowym. W przypadku gdy wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu -nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli wykonawca pozostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 6. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga, oprócz wskazania części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy, podania nazwy (firmy) tego podwykonawcy. 7. W przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zamawiający wymaga przedłożenia w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dla potwierdzenia czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedłożony dokument winien zawierać w szczególności informację o: zakresie dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; charakterze stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, zmiany lokalizacji monitorowanego obiektu i innych z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Pzp. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za SIWZ: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa ramowa - nie przewidywana. Dynamiczny system zakupów - nie przewidywany. Dialog techniczny-nie zastosowany. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całodobowe monitorowanie sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w budynkach Urzędu Miejskiego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 33, 35, 52, 52a, Pl. Górników 5, lokalach zajmowanych przez Urząd Miejski przy ul. Dwornickiego 5, ul. Zacisze 3, a w razie zaistniałej potrzeby, podejmowanie natychmiastowej interwencji. Konserwacja i serwis urządzeń systemów alarmowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowe monitorowanie sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w budynkach Urzędu Miejskiego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 33, 35, 52, 52a, Pl. Górników 5, lokalach zajmowanych przez Urząd Miejski przy ul.Dwornickiego 5, ul. Zacisze 3, a w razie zaistniałej potrzeby, podejmowanie natychmiastowej interwencji. W przypadku braku łączności telefonicznej ze stacją monitorowania systemów alarmowych, nastąpi automatyczne przełączenie i kontynuacja łączności niezależnym torem transmisji alarmu (GSM), zainstalowanym w każdym obiekcie. Wykonawca zapewni karty SIM (8 sztuk). Konserwacja i serwis urządzeń systemów alarmowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług ochrony osób i mienia (bezpośrednia ochrona fizyczna) w rozumieniu przepisów ustawy z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U 2014 poz.1099) w obiekcie zamawiającego: Ośrodek Edukacji Ekologiczno - Geologicznej GEOsfera (zachodnia część kamieniołomu Sadowa Góra w Jaworznie - działka nr 94/8, obr. 100, przy ul. Świętego Wojciecha)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ochrony osób i mienia (bezpośrednia ochrona fizyczna) w rozumieniu przepisów ustawy z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U 2014 poz.1099) w obiekcie zamawiającego: Ośrodek Edukacji Ekologiczno - Geologicznej GEOsfera (zachodnia część kamieniołomu Sadowa Góra w Jaworznie - działka nr 94/8, obr. 100, przy ul. Świętego Wojciecha)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Całodobowe monitorowanie, serwis i konserwacja systemu sygnalizacji pożaru w budynkach Urzędu Miejskiego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 33, 35, 52, 52a oraz w lokalu ul. Zacisze 3, połączonego z miejskim systemem monitoringu pożarowego zlokalizowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworznie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowe monitorowanie, serwis i konserwacja systemu sygnalizacji pożaru w budynkach Urzędu Miejskiego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 33, 35, 52, 52a oraz w lokalu ul. Zacisze 3, połączonego z miejskim systemem monitoringu pożarowego zlokalizowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.