eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do szkół gimnazjalnych na terenie gminy Włocławek w ramach projektu Wysoka jakość edukacji w Gminie Włocławek w ramach działania 9.1.2 PO KL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Włocławek: przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do szkół gimnazjalnych na terenie gminy Włocławek w ramach projektu Wysoka jakość edukacji w Gminie Włocławek w ramach działania 9.1.2 PO KL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 250898 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włocławek , ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, faks 054 230 53 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do szkół gimnazjalnych na terenie gminy Włocławek w ramach projektu Wysoka jakość edukacji w Gminie Włocławek w ramach działania 9.1.2 PO KL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do szkół gimnazjalnych na terenie gminy Włocławek w ramach projektu Wysoka jakość edukacji w Gminie Włocławek w ramach działania 9.1.2 PO KL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja zajęć pozalekcyjnych Zajęcia przewidziane do realizacji w Gimnazjum w Smólniku Rodzaj zajęć: Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: matematyka, liczba grup 1, liczba h na grupę 64, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: biologiczno-geograficzne liczba grup 1, liczba h na grupę 64, długość h (60-45 min.) 45min.Zajęcia z języków obcych: język angielski liczba grup 2, liczba h na grupę 32, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia z technologii informacyjno-komunikacyjnej liczba grup 3, liczba h na grupę 32, długość h (60-45 min.) 45min.Zajęcia warsztatowe z zakresu ekologii w życiu codziennym liczba grup 1, liczba h na grupę 18, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia z przedsiębiorczości liczba grup 1, liczba h na grupę 18, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia rozwijające kompetencje w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej liczba grup 2, liczba h na grupę 10, długość h (60-45 min.) 45min. Warsztaty historyczne liczba grup 1, liczba h na grupę 18, długość h (60-45 min.) 45min. Doradztwo edukacyjno-zawodowe liczba grup 2, liczba h na grupę 15, długość h (60-45 min.) 45min.Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych liczba grup 2, liczba h na grupę 37, długość h (60-45 min.)45min. Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego z zakresu języków obcych liczba grup 2, liczba h na grupę 32, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia wyrównawcze dla uczniów mających problemy w nauce: matematyka liczba grup 1, liczba h na grupę 28, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia wyrównawcze dla uczniów mających problemy w nauce: język polski liczba grup 1, liczba h na grupę 28, długość h (60-45 min.) 45min.Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 60min. Zajęcia w ramach terapii psychologicznej liczba grup 2, liczba h na grupę 40, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia w ramach terapii pedagogicznej liczba grup 2, liczba h na grupę 15, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia w marach terapii logopedycznej dla uczniów niepełnosprawnych liczba grup 2, liczba h na grupę 45, długość h (60-45 min.) 60min.Zajęcia wspierające dla uczniów niepełnosprawnych Moja szansa liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 60min. Zajęcia przewidziane do realizacji w Gimnazjum w Kruszynie Rodzaj zajęć Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: matematyka liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min.Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: biologiczno-geograficzne liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia z języków obcych: język angielski liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia z języków obcych: język niemiecki liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia z technologii informacyjno-komunikacyjnej liczba grup 4, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia z przedsiębiorczości liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min. Zajęcia rozwijające kompetencje w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min. Doradztwo edukacyjno-zawodowe liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min.Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min.Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego z zakresu języków obcych liczba grup 2, liczba h na grupę 30, długość h (60-45 min.) 45min. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w podanym wymiarze godzin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w roku szkolnym 2014-2015. Zajęcia będą realizowane na terenie szkół objętych projektem, zamawiający zapewni sale dydaktyczne do realizacji zajęć. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dla każdej ze szkół, zawierający co najmniej: terminy realizacji zajęć (dni, godziny), nauczyciela prowadzącego, wykaz uczestników w grupie Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkół, tj. plan zajęć uczniów, dostępność sal, harmonogram odwozów, oraz każdorazowo wymaga zatwierdzenie przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie miał obowiązek: przygotowania programów poszczególnych zajęć uwzględniających indywidualną pracę z uczniem, prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin,prowadzenia dzienników zajęć (jednolite na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), przeprowadzenia testów sprawdzianów wiedzy ankiet sprawdzających wiedzę ocen opisowych na pierwszych i ostatnich zajęciach. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1207).Dostawa materiałów edukacyjnych. Materiały dydaktyczne do realizacji zajęć w Gimnazjum w Smólniku LP. Opis Ilość Szkoła 1 Interaktywny system składający się z projektora o małej odległości projekcji, tablicy interaktywnej reagującej na dotyk i rozszerzonego panelu posiadającego podwójne gniazdo USB, które umożliwia podłączenie urządzeń multimedialnych i uruchomienie systemu pojedynczym przyciskiem sterowania. Min. przekątna tablicy interaktywnej 87cali. 1 szt. Gim Smólnik 2 Laptop z zainstalowanym systemem operacyjnym np. Windows 8. Posiadający procesor Intel Core i5; przekątna 17,3; ma wbudowaną pamięć 4GB RAM i dysk twardy 500GB;Maksymalna rozdzielczość 1600 x 900; Bluetooth, HDMI, USB; Wyposażony w pakiet biurowy np. MS Office; 1szt. Gim Smólnik3 Urządzenie wielofunkcyjne, które składające się z drukrarki, skanera i ksero. Maksymalna rozdzielczość wydruku 4800 x 1200 pikseli, podajnik papieru mieszczący 80 arkuszy. Urządzenie pozwalające na drukowanie fotografii, kopiowanie i skanowanie dokumentów. Gwarancja min. dwa lata. 1szt. Gim Smólnik4 Drewniany cyrkiel z przyssawką. Ramiona połączone śrubą. Jedno ramię posiada metalowy uchwyt na kolec lub trójnóg z przyssawkami. Drugie pozwala zamontować kredę do tablic. 1szt. Gim Smolnik Zestaw składający się z: 84 odczynników i chemikaliów do nauki chemii w szkołach gimnazjalnych.1 Alkohol etylowy200 ml;2Alkohol propylowy250 ml;3 Alkohol trójwodorotlenowy 100 ml;4 Amoniak250 ml;5 Azotan(V)amonu50 g;6 Azotan(V)potasu 100 g;7 Azotan(V)sodu100 g;8 Azotan(V)srebra10 g;9 Benzyna ekstrakcyjna 250 ml;10 Bibuła filtracyjna jakościowa średniosącząca 50 arkuszy;11 Błękit tymolowy(wskaźnik-roztwór alkoholowy) 100 ml;12 Brąz(stop-blaszka grubość 0,2 mm) 100 cm2;13 Butan (izo-butan skroplony, gaz do zapalniczek) 1 opak.;14 Chlorek miedzi(II)(roztwór ok.35%) 100 ml;15 Chlorek potasu 100 g;16 Chlorek sodu 250 g;17 Chlorek wapnia 100 g;18 Chlorek żelaza(III)(roztwór ok.45%) 100 ml;19 Cyna(metal-granulki) 50 g;20 Cynk(metal-drut fi 2 mm) 50 g;21 Dwuchromian(VI)potasu 50 g22 Fenoloftaleina (wskaźnik-1%roztwór alkoholowy) 100 ml;23 Fosfor czerwony 25 g;24 Glin (metal- drut fi 2 mm) 50 g;25 Glin(metal-blaszka)100 cm2;26 Glin (metal-pył) 25 g;27 Jodyna(alkoholowy roztwór jodu)10 ml;28 Krzemian sodu (szkło wodne) 100 ml;39 Kwas aminooctowy (glicyna) 50 g;30 Kwas azotowy(V)(ok.54 %)250 ml; 31 Kwas chlorowodorowy(ok.36%,kwas solny) 500 ml(2x250ml);32 Kwas cytrynowy 50 g33 Kwas fosforowy(V)(ok.85 %)100 ml;34 Kwas mlekowy(roztwór ok.80%)100 ml; 35 Kwas mrówkowy(kwas metanowy ok.80%)100 ml;36 Kwas octowy(kwas etanowy roztwór 80%)100 ml;37 Kwas oleinowy (oleina)100 ml;38 Kwas siarkowy(VI)(ok.96 %)500 ml(2x250 ml);39 Kwas stearynowy(stearyna) 50 g40 Magnez (metal-wiórki) 50 g;41 Magnez (metal-wstążki) 50 g;42 Manganian(VII) potasu(nadmanganian potasu)100 g;43 Miedź (metal- drut fi 2 mm) 50 g;44 Miedź (metal-blaszka grubość 0,1 mm)200 cm2;45 Mosiądz (stop- blaszka grubość 0,2 mm) 100 cm2;46 Nadtlenek wodoru ok.30%(woda utleniona, perhydrol)100 ml;47 Octan etylu 100 ml;48 Octan ołowiu(II)25g;49 Octan sodu bezwodny 50g;50 Ołów (metal-blaszka grubość 0,5 mm)100 cm2;51 Oranż metylowy(wskaźnik)5g;52 Parafina rafinowana(granulki) 50g;53 Paski lakmusowe obojętne 2x100szt.;54 Paski wskaźnikowe uniwersalne(zakres pH 1-10) 2x100 szt.;55 Ropa naftowa(minerał) 250 ml;56 Sacharoza(cukier krystaliczny)100g;57 Sączki jakościowe(średnica 10cm) 100 szt.;58 Siarczan(VI)magnezu(sól gorzka) 100g;59 Siarczan(VI)miedzi(II) 5hydrat 100g; 60 Siarczan(VI)sodu (sól glauberska) 100g;61 Siarczan(VI)wapnia 1-2hydrat (gips palony) 250g;62 Siarczan(VI)wapnia 2hydrat (gips krystaliczny-minerał) 250g;63 Siarka 250g;64 Skrobia ziemniaczana 100g;65 Sód(metaliczny, zanurzony w oleju parafinowym) 25g;66 Stop Wooda (stop niskotopliwy, temp. topnienia ok.72 o. C) 25 g;67 Świeczki miniaturowe 20 szt.;68 Tlenek magnezu 50g; 69Tlenek miedzi(II) 50g;70 Tlenek ołowiu(II)(glejta) 50 g;71 Tlenek żelaza(III) 50g; 72Węgiel brunatny (węgiel kopalny- minerał 65-78 o C) 250 g;73 Węgiel drzewny (drewno destylowane) 100g;74 Węglan potasu bezwodny 100g;75 Węglan sodu bezwodny (soda kalcynowana) 100g;76 Węglan sodu kwaśny(wodorowęglan sodu) 100 g;77 Węglan wapnia (grys marmurowy-minerał) 250g;78 Węglan wapnia (kreda strącona-syntetyczna) 100g;79 Węglik wapnia (karbid ) 200g;80 Wodorotlenek potasu (zasada potasowa, płatki) 100g;81 Wodorotlenek sodu(zasada sodowa, granulki) 250g;82 Wodorotlenek wapnia 250 g; 83 Żelazo (metal- drut fi 1 mm) 50 g; 84 Żelazo (metal- proszek) 100 g 1szt. Gim Smólnik5 Zestaw zawierający 50 sztuk preparatów biologicznych opisanych i zapakowanych w lakierowane, drewniane pudełko. W zestawie znajdują się tkanki roślinne i zwierzęce, są to : 1. Koniuszek korzenia; 2. Wyka bób (korzeń); 3. Koniuszek łodygi; 4. Łodyga dyni (przekrój podłużny); 5. Łodyga dyni (przekrój poprzeczny); 6. Łodyga kukurydzy (przekrój poprzeczny); 7. Łodyga kukurydzy (przekrój podłużny); 8. Łodyga słonecznika; 9. Pień lipy (przekrój poprzeczny); 10. Pień lipy (przekrój podłużny); 11. Igła sosny; 12. Liść bobu; 13. Liść ligustru; 14. Liść jaśminu; 15. Pędzla (rodzaj grzyba); 16. Pączkujące drożdże; 17. Czarna pleśń; 18. Strzępek kropidlaka; 19. Kolonia bakterii (pałeczek); 20. Skrętnica (rodzaj algi); 21. Toczek (rodzaj algi); 22. Ulothrix (rodzaj algi); 23. Trzęsidło (sinica); 24. Złotorost (porost); 25. Liść orlicy (paproć); 26. Przedrośle (gametofit) paproci z młodym sporofitem; 27. Przedrośle (gametofit) paproci; 28. Bulwa ziemniaka; 29. Łodyga pelargonii; 30. Pączek stokrotki; 31. Liść figowca sprężystego; 32. Skórka czosnku; 33. Ziarno kukurydzy z bielmem; 34. Sklereidy 35. Plazmodesma; 36. Euglena; 37. Pantofelek; 38. Rozwielitka; 39. Stułbia morfologia; 40. Stułbia pączkowanie; 41. Części aparatu gębowego komara; 42. Części aparatu gębowego motyla; 43. Części aparatu gębowego pszczoły miodnej; 44. Tylne odnóże pszczoły miodnej; 45. Mrówka (robotnica); 46. Wymaz krwi ludzkiej; 47. Łuskowaty ludzki nabłonek w postaci wymazu; 48. Mięsień szkieletowy człowieka; 49. Nerw człowieka; 50. Jajo żaby 1szt. Gim Smólnik 6 Dwustronna mapa przedstawiająca świat w układzie politycznym i fizycznym. Na dole mapy znajdują się dodatkowe liczbowe informacje na temat świata. Laminowana powierzchnia mapy umożliwiająca pisanie mazakiem suchościeralnym. Oprawiona jest w dolną i górną listwę o wymiarach: 160 x 120 cm 1 szt. Gim Smólnik 7 Dwustronna mapa przedstawiająca Europę w układzie politycznym i fizycznym. Laminowana powierzchnia mapy umożliwiająca pisanie mazakiem suchościeralnym. Oprawiona jest w dolną i górną listwę o wymiarach: 160 x 120 cm 1 szt. Gim Smólnik 8 Model przekrojowy oka człowieka, który umożliwiający czytelną demonstrację budowy tego organu. Poszczególne części oka opisane są w języku angielskim na jednej stronie, a po drugiej tylko literami. Model wykonany jest z miękkiej i trwałej pianki. 1szt. Gim Smólnik 9 Model przekrojowy ucha człowieka, który umożliwiający czytelną demonstrację budowy tego organu. Poszczególne części ucha opisane są w języku angielskim na jednej stronie, a po drugiej tylko literami. Model wykonany jest z miękkiej i trwałej pianki. 1szt. Gim Smólnik 10 Kolorowy model przekrojowy mózgu człowieka, który umożliwiający czytelną demonstrację budowy tego organu. Poszczególne części mózgu opisane są w języku angielskim na jednej stronie, a po drugiej tylko literami. Model wykonany z trwałej, kolorowej pianki. Jego średnica wynosi ok. 12,7cm. Umieszczony w ochronnym kartonie. 1szt. Gim Smólnik 11 Model autonomiczny przedstawiający serce człowieka, wykonany z solidnego tworzywa o wymiarach 28 x 28 cm. 1 szt. Gim Smólnik 12 Zestaw do optyki z ławą optyczną zawierający: Ława - podstawa (60 cm) ,Nóżki podstawy ławy, Uchwyt przesuwny (do soczewek i in.) - 5 szt.,Stolik 5. Ekran-stolik optyczny, Źródło światła (12V-20W),Diafragma (5 szczelin),Diafragma (1 szczelina),Kondensor soczewkowy na podstawie, Soczewka dwuwypukła (f = +50 mm) na podstawie, Soczewka dwuwypukła (f =+ 100 mm) na podstawie, Soczewka dwuwypukła (f =+ 200 mm) na podstawie, Soczewka dwuwklęsła (f = -100 mm) na podstawie, Ekran przezroczysty 90x90 mm, Lustro płaskie 90x90 mm ,Ekran biały 90x90 mm, Uchwyt do diafragm i elementów wsuwanych, Elementy 3-D transparentne do napełniania (R 35),Optyczne elementy - 5 różnych, Pryzmat równoboczny, Świeczka (źródło światła II), Uchwyt-podstawa do ekranów i luster, Lustro metalowe, Przewody przyłączeniowe (50 cm), Element drewniany zacieniający, Kolorowe filtry - zestaw 3 (czerwony, niebieski, zielony), Slajd kolorowy (pejzaż), Diafragma z małym otworem (średnica 2 mm), Diafragma z dużym otworem (średnica 4 mm), Diafragma ze strzałką, Zasilacz niskonapięciowy (AC; prądu zmiennego), 12V-2A oraz instrukcję, w której zilustrowano 20 podstawowych doświadczeń wykorzystujących elementy z zestawu. 1 szt. Gim Smólnik13 Pomoc dydaktyczna do aktywizacji zabaw na lekcjach matematyki. Zestaw zawiera 162 kostki, od tradycyjnych po wielościenne oraz kostki blanko do własnego zapisu w 14 rodzajach. Zamykana walizka zawiera wkładkę, która ułatwia zachowanie porządku i zapobiega gubieniu kostek. 1 szt. Gim Smólnik 14 Program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zawarte w nim treści edukacyjne zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową do nauczania w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w gimnazjum. Plansze składają się z animacji, dźwiękowych komentarzy oraz z testów. Towarzyszą im także dodatkowe narzędzia multimedialne. Dopisywanie komentarzy, możliwość podkreślania wybranych treści oraz zaznaczania lub zakrywania dowolnych elementów znajdujących się na planszy, umożliwia nauczycielowi przeprowadzenie ciekawej i interaktywnej lekcji. Do pakietu dołączony jest opis poszczególnych tematów lekcji, przy których plansza może stanowić pomoc dla nauczyciela. Narzędzie testowe, zawiera około 150 pytań jednokrotnego wyboru i pozwala na jednoczesne rozwiązywanie testu przez całą klasę. 2 szt. Gim Smólnik 15 Program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zawarte w nim treści edukacyjne zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową do nauczania nowożytnego języka obcego (angielskiego) w Gimnazjum. Zakres materiału znajdującego się na planszach podzielono na tematy, które umożliwiają rozwijanie podstawowego zasobu środków językowych (m.in. rodzina, wygląd, hobby, zawody, opisywanie osób, rzeczy, miejsc), jak również pogłębiają znajomość najważniejszych konstrukcji gramatycznych, dotyczących m.in. użycia czasów Present Simple, Present Continuous, Present Perfect Simple, Past Simple, Future Simple, rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych, liczebników głównych i porządkowych, przedimków określonych i nieokreślonych. 1 szt. Gim Smólnik 16 Zestaw do uczniowskich ćwiczeń w badaniu zależności pomiędzy kształtem, wielkością i objętością najważniejszych brył geometrycznych. Każda bryła posiada ruchomą podstawę, którą można łatwo wyjąć. Wymiary brył są względem siebie proporcjonalne. Komplet zawierający 17 brył z przezroczystego tworzywa, każda o wysokości 10cm. 1 szt. Gim Smólnik17 Tablica suchościeralna do montażu na tablicach magnetycznych, z zestawem elementów magnetycznych i pisaków suchościeralnych. Na tablicy narysowane są linie siatki przeznaczone do wyznaczania współrzędnych. Wymiary 92x83cm. 1 szt. Gim Smólnikb. Materiały dydaktyczne do realizacji zajęć w Gimnazjum w Kruszynie LP. Opis Ilość Szkoła1 Ścienna mapa fizyczno-polityczna w języku angielskim przedstawiająca obszar USA; dwustronna; wymiary 160x120cm; oprawiona jest w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym; dwustronnie foliowana folią matową bez odblasków; 2 szt. Gim Kruszyn2 Ścienna mapa w języku angielskim przedstawiająca podział polityczny świata oraz użytkowanie języka angielskiego na świecie; wymiary 160x120cm; laminowana dwustronnie folią strukturalną; oprawiona w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym; 2 szt. Gim Kruszyn 3 Ścienna mapa fizyczna w języku angielskim przedstawiająca obszar Wielkiej Brytanii; wymiary 160x120cm; foliowana folią matową; oprawiona w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym; 3 szt. Gim Kruszyn 4 Pomoc dydaktyczna wspomagająca w procesie dokonywania wyboru zawodu oraz ścieżek kształcenia, a także w skutecznym i optymalnym planowaniu swojej przyszłej kariery w taki sposób, by ryzyko popełnienia błędu było jak najmniejsze. Zawiera trzy moduły. Jeden komplet składa się z segregatora z zestawem informacji oraz specjalnie przygotowanych ćwiczeń w formie drukowanej i multimedialnej prezentacji na CD z zasobem wiedzy i kompletem zadań do wykonania. 15 szt. Gim Kruszyn 5 Laptop z zainstalowanym systemem operacyjnym np. Microsoft Windows 7 Premium PL Posiadający procesor Intel Core i3; przekątna 15,6; ma wbudowaną pamięć 8GB i dysk twardy 500 GB; matowa matryca; łączność za pomocą WiFi, WLAN i Bluetooth; wejścia USB 2.0, 3.0 oraz HDMI. 1 szt. Gim Kruszyn 6 Program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zawarte w nim treści edukacyjne zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową do nauczania w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w gimnazjum. Plansze składają się z animacji, dźwiękowych komentarzy oraz z testów. Towarzyszą im także dodatkowe narzędzia multimedialne. Dopisywanie komentarzy, możliwość podkreślania wybranych treści oraz zaznaczania lub zakrywania dowolnych elementów znajdujących się na planszy, umożliwia nauczycielowi przeprowadzenie ciekawej i interaktywnej lekcji. Do pakietu dołączony jest opis poszczególnych tematów lekcji, przy których plansza może stanowić pomoc dla nauczyciela. Narzędzie testowe, zawiera około 150 pytań jednokrotnego wyboru i pozwala na jednoczesne rozwiązywanie testu przez całą klasę. 2 szt. Gim Kruszyn7 Program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zawarte w nim treści edukacyjne zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową do nauczania nowożytnego języka obcego (angielskiego) w Gimnazjum. Zakres materiału znajdującego się na planszach podzielono na tematy, które umożliwiają rozwijanie podstawowego zasobu środków językowych (m.in. rodzina, wygląd, hobby, zawody, opisywanie osób, rzeczy, miejsc), jak również pogłębiają znajomość najważniejszych konstrukcji gramatycznych, dotyczących m.in. użycia czasów Present Simple, Present Continuous, Present Perfect Simple, Past Simple, Future Simple, rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych, liczebników głównych i porządkowych, przedimków określonych i nieokreślonych. 1 szt. Gim Kruszyn8 Słownik języka angielskiego wraz z płytą CD. Do słownika dołączony jest szczegółowy przegląd angielskiej gramatyki, wraz z przykładami ilustrującymi użycie omawianych zasad w praktyce. Do wszystkich haseł słownikowych i wyrażeń zawartych w rozmówkach dołączono transkrypcje wymowy. Na płycie CD znajduje się słownik angielsko-polski i polsko-angielski, który zawiera nagraną wymowę i funkcję mouse over - błyskawiczne tłumaczenia słów. 15 szt.Gim Kruszyn Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do 2 szkół gimnazjalnych w gminie Włocławek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawy nastąpią bezpośrednio do siedziby szkół, na koszt wykonawcy. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie przez uprawnionego pracownika szkoły protokołu odbioru. Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla uczniów szkół gimnazjalnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w pełni bezpieczne. Asortyment powinien być nowy. Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Wykonawca na podstawie powyższego opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie w ofercie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ. Wyjazdy edukacyjne) Wyjazdy edukacyjne w ramach zajęć przewidzianych do realizacji w Gimnazjum w Kruszynie Miejsce Opis (obowiązki wykonawcy) Liczba uczestników Termin realizacji Wyjazd edukacyjny do Włocławskiego Inkubatora Innowacyjności i Przedsiębiorczości;35 os. +2 opiekunów + kierownik wycieczki Listopad 2014r. Wyjazd edukacyjny do Sądu Rejonowego we Włocławku 35 os. +2 opiekunów+ kierownik wycieczki Marzec 2015r. Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia transportu tam i z powrotem, zapewnienia wyżywienia w postaci prowiantu dla każdego uczestnika wyjazdu i opiekunów, poniesienia opłat parkingowych, poniesienia opłat za ubezpieczenie NNW, zapewnienia dokumentacji wycieczki (m.in.: plan wycieczki, dziennik wyjazdu, imienne listy obecności) według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego Wyjazd edukacyjny do Torunia 35os. +2 opiekunów+ kierownik wycieczki Maj 2015;Wyjazd edukacyjny do teatru w Toruniu 35 os. +2 opiekunów + kierownik wycieczki Kwiecień 2015r. Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia transportu tam i z powrotem autobusem z klimatyzacją i WC, zapewnienia wyżywienia w postaci obiadu dla każdego uczestnika wyjazdu i opiekunów, poniesienia opłat parkingowych, poniesienia opłat za ubezpieczenie NNW, poniesienia opłat za przewodnika, poniesienia opłat za bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, zapewnienia dokumentacji wycieczki (m.in.: plan wycieczki, dziennik wyjazdu, imienne listy obecności) według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego, b. Wyjazdy edukacyjne w ramach zajęć przewidzianych do realizacji w Gimnazjum w Smólniku Miejsce Opis (obowiązki wykonawcy) Liczba uczestników Termin realizacji Wyjazd edukacyjny do teatru w Toruniu 48 os. + 2 opiekunów + kierownik wycieczki Kwiecień 2015r.; Wyjazd edukacyjny do Torunia (Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy + Planetarium) 48 os. + 2 opiekunów + kierownik wycieczki Październik 2014r. Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia transportu tam i z powrotem autobusem z klimatyzacją i WC, zapewnienia wyżywienia w postaci obiadu dla każdego uczestnika wyjazdu i opiekunów, poniesienia opłat parkingowych, poniesienia opłat za ubezpieczenie NNW, poniesienia opłat za przewodnika, poniesienia opłat za bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, zapewnienia dokumentacji wycieczki (m.in.: plan wycieczki, dziennik wyjazdu, imienne listy obecności) według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego. Organizator wyjazdów edukacyjnych będzie musiał posiadać stosowne uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach wyjazdu organizator będzie zobowiązany zapewnić m.in.: transport, opiekę wychowawców, posiłki oraz wstęp do miejsc i placówek zgodnie z planem wycieczki. Wykonawca zapewni przewóz uczestników zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami dopuszczonymi do ruchu, przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób tj. ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r. poz. 1414 ze zm.) i przepisami wykonawczymi. Wykonawca musi posiadać: aktualne badania techniczne pojazdów, którym będą podróżować uczestnicy, aktualną wydaną dla przewoźnika licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców. Usługi objęte zamówieniem mogą być świadczone środkami transportu o odpowiednim standardzie, które będą do wyłącznej dyspozycji uczestników wyjazdu, zapewniającymi przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, utrzymywanymi w czystości i porządku, prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, wyposażonymi w odpowiednią ilość miejsc, sprawną klimatyzację i ogrzewania, nagłośnienie. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i w umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych (Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów).Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego autokaru, każdorazowo przed wyjazdem. Spotkania edukacyjne Spotkania edukacyjne w ramach zajęć przewidzianych do realizacji w Gimnazjum w Kruszynie Wykład spotkanie Opis (obowiązki wykonawcy) Liczba uczestników Termin realizacji Spotkanie z dyrektorem przedstawicielem banku w ramach zajęć z przedsiębiorczości (2h) Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia materiałów szkoleniowych 35 os. Październik 2014r.,Spotkanie z prokuratorem w ramach zajęć z przedsiębiorczości (2h) Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia materiałów szkoleniowych 35 os. Luty 2015r.,Spotkanie z przedstawicielem prywatnej firmy w ramach zajęć z przedsiębiorczości (2h) Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia materiałów szkoleniowych 35. os Grudzień 2014r.,Spotkanie z radnym Gminy Włocławek w ramach zajęć z przedsiębiorczości (2h) Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia materiałów szkoleniowych 35 os. Marzec 2015r.,b.Spotkanie edukacyjne w ramach zajęć przewidzianych do realizacji w Gimnazjum w Smólniku Wykład spotkanie Opis (obowiązki wykonawcy) Liczba uczestników Termin realizacji Wykład pt.: Czym grozi globalne ocieplenie w ramach warsztatów z zakresu ekologii w życiu codziennym (4h) Wykonawca zobowiązany będzie do: cateringu (kawa, herbata, wrzątek w termosie, cukier, cytryna, śmietanka do kawy. Na jednego uczestnika powinno przypadać minimum: kawa i herbata z cukrem cytryną śmietanką (500ml os). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jednorazowych naczyń, jednorazowych sztućców, termosów, serwetek dla określonej liczby osób, zapewnienia wykwalifikowanej kadry termin realizacji Listopad 2014r. Spotkanie z przedstawicielem prywatnej firmy w ramach zajęć z przedsiębiorczości (2h) Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia materiałów szkoleniowych 48 os. Luty 2015r. Spotkanie z pracownikiem naukowym w ramach zajęć z przedsiębiorczości (3h) Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia materiałów szkoleniowych 48 os. Styczeń 2015r. Wykład pt. Stąd mój ród w ramach warsztatów historycznych - rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne (4h) Wykonawca zobowiązany będzie do: cateringu (kawa, herbata, wrzątek w termosie, cukier, cytryna, śmietanka do kawy. Na jednego uczestnika powinno przypadać minimum: kawa i herbata z cukrem cytryną śmietanką (500ml os). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jednorazowych naczyń, jednorazowych sztućców, termosów, serwetek dla określonej liczby osób zapewnienia materiałów szkoleniowych,48 os., Kwiecień 2015r. Zamówienie obejmuje prowadzenie wykładów spotkań w podanym wymiarze godzin zgodnie z opisem.....

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby podmiotu ubiegającego się o wpis - zgodnie z art. 18 i n. ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz.U. z 2013r. poz. 674 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacji minimum trzech zamówień podobnych, zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto każda. Przez zamówienie podobne zamawiający rozumie zamówienia realizowane w ramach projektów dla uczniów szkół, których przedmiotem były łącznie: - usługi edukacyjne, - wyjazdy edukacyjne (organizacja wycieczek), - doradztwo edukacyjno-zawodowe. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty - Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami o wykonaniu lub wykonaniu należycie - stosując formułę spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Ofertę sporządzoną według wzoru formularza oferty, b)Wzór umowy podparafowany na każdej stronie i zaakceptowany na ostatniej stronie przez Wykonawcę załączonej do SIWZ, c)Pełnomocnictwa dla osób składających ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika z zakresem upełnomocnienia, d)Pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp. dopuszcza istotne zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego; - wystąpienie urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, tj. obniżeniu lub podwyższeniu ceny wskutek zmiany przez władzę ustawodawczą stawki podatku VAT; - odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany wskazanych w ofercie materiałów dydaktycznych w sytuacji niedostępności ich na rynku (np. zaprzestanie publikacji, wydawania, wycofanie ze sprzedaży itp.). Powyższa zmiana dopuszczalna jest w przypadku zagwarantowania towaru równoważnego i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek sekretariat, pokój numer 5, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 9.1.2 pn. Wysoka jakość edukacji w Gminie Włocławek, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.