eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Nielisz: Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz
Numer ogłoszenia: 250812 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugnielisz.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie jednego filmu, jednego spotu radiowego, wykonanie jednej kampanii w tv, jednej kampanii w radio, jednej kampanii w prasie, jednej kampanii w Internecie oraz jednej kampanii billboardowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie filmu dotyczącego Gminy Nielisz. W filmie powinny być uwidocznione; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla filmu: 1) przygotowanie scenariusza i scenopisu filmu, którego głównym motywem będzie promocja Gminy Nielisz, 2) warunki techniczne: technologia zapisu obrazu: 1920x1080 35Mb/s HD 422 lub wyższa, 3) aspect 16:9, 4) system: PAL, 5) język: polski, 6) czas trwania filmu: do 1 minuty, 7) Encoding obrazu MPEG-2) i dźwięk stereo: Dolby Digital 2.0, 8) wersja z lektorem, 9) podkład muzyczny: do filmu należy zrealizować podkład muzyczny. Podkład muzyczny może stanowić utwór specjalnie w tym celu skomponowany lub istniejący utwór muzyczny, do którego Wykonawca posiada prawa autorskie, 10) oprawa graficzna, efekty specjalne oraz animacje komputerowe. Należy stworzyć oprawę graficzną filmu, pozwalającą nadać filmowi spójność: czołówka, tyłówka, napisy. Wymagane animacje komputerowe/efekty specjalne to: animowane Intro 2D, 3D, 11) przystosowanie filmu do emisji w TV oraz Internecie, 12) Wykonawca dostarczy materiały na nośnikach, które będą spełniać wymogi normy polskiej na sygnał telewizyjny do ewentualnej emisji w TV, 13) wykonany film zostanie dostarczony Zamawiającemu na płycie DVD w min. dwóch formatach: a) Quicktime Movie - rozdzielczość 1920x1080 pikseli, dźwięk stereo, 25 ramek/sekundę, rozszerzenie .mov b) MPEG-4, rozdzielczość 1280 na 720, 14) film musi być umieszczony na płycie DVD: 1 sztuka oraz płycie Blu-ray: 1 sztuka, 15) nadruk na płyty: technologia nadruku: pełny kolor, offset lub sitodruk. Wykonawca po wykonaniu filmu przeniesie w stosunku do niego prawa autorskie na rzecz Zamawiającego. Termin wykonania filmu: od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudzień 2014 roku. 2. Wykonanie spotu radiowego dotyczącego Gminy Nielisz. W spocie powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla spotu: 1) spot powinien dostarczyć odbiorcom rzetelnej informacji o Gminie Nielisz, 2) styl spotu (lektor, podkład muzyczny), 3) scenariusz spotu radiowego zostanie opracowany przez Wykonawcę, 4) długość spotu powinna wynosić 30 sekund (+/- 2 sekundy), 5) spot musi zawierać informację dotyczącą współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, 6) spot musi być wyprodukowany oraz zapisany w formacie/formatach umożliwiającym/umożliwiających emisję spotu na antenach rozgłośni radiowych, 7) Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu wyprodukowany spot do pisemnej akceptacji w terminie: 60 dni przed terminem emisji, 8) Zamawiający zastrzega prawo do dokonania drobnych poprawek, korekty treści zawartych w spocie, jak również wniesienia uwag o charakterze merytorycznym oraz stylistycznym do przygotowanego spotu w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania wersji próbnej. Poprawki te muszą zostać naniesione przez Wykonawcę w ciągu 3 dni roboczych, a następnie cały spot powinien zostać przekazany jeszcze raz przedstawicielowi Zamawiającego w celu dokonania pisemnej akceptacji, 9) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu spot na nośniku danych, jakim jest płyta CD lub DVD; 2 sztuki, 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznej wersji spotu o jego zapis w formacie innym niż dostarczony, o ile uniemożliwia on poprawną i pełnowartościową emisję na antenach stacji radiowych. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przekonwertowanego pliku w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia powyższej konieczności, 11) Wykonawca po wykonaniu spotu przeniesie w stosunku do niego prawa autorskie na rzecz Zamawiającego. Termin wykonania spotu: od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudzień 2014 roku. 3. Wykonanie kampanii w tv. W trakcie kampanii w tv powinny być przedstawione informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii w tv: 1) zamówienie obejmuje przeprowadzenie w tv kampanii reklamowej obejmującej emisję filmu (60 sekundowego) na antenie jednej regionalnej stacji telewizyjnej tj. TVP Lublin, 2) Wykonawca wykupi czas antenowy i wyemituje film w następujących terminach: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku, 3) emisja filmu, maksymalnie jedna emisja dziennie w każdym z wymienionych miesięcy musi odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach: od 17.00 do 22.00, 4) minimalna liczba emisji filmu: dwadzieścia emisji w każdym z miesięcy, łącznie min. czterdzieści emisji, 5) wszelkie ustalenia w kwestii emisji filmu leżą po stronie Wykonawcy, 6) po wykonaniu kampanii w tv, w terminie 10 dni od zakończenia kampanii, Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia pisemnego sprawozdania z jej realizacji zawierającego między innymi informacje o terminach i liczbie wykonanych emisji, poświadczonych przez stację emitującą, 7) wykonanie emisji w tv musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Termin emisji filmu: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku. 4. Wykonanie kampanii w radio. W kampanii powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii w radio: 1) zamówienie obejmuje przeprowadzenie w radio kampanii reklamowej obejmującej emisje spotu radiowego (30 sekundowego) na antenie jednej regionalnej stacji radiowej tj. Polskie Radio Lubin, 2) Wykonawca wykupi czas antenowy i wyemituje spot w następujących terminach: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku, 3) minimalna liczba emisji spotu: sto emisji, 4) emisja musi odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach: od 6.00 do 22.00, 5) wszelkie ustalenia w kwestii emisji spotu leżą po stronie Wykonawcy, 6) po wykonaniu kampanii w radio, w terminie 10 dni od zakończenia kampanii, Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia pisemnego sprawozdania z jej realizacji zawierającego między innymi informacje o terminach i liczbie wykonanych emisji, poświadczonych przez stację emitującą, 7) wykonanie emisji w radio musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Termin emisji spotu radiowego: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku. 5. Wykonanie kampanii w prasie. W kampanii powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii w prasie. 1) Zamówienie obejmuje opracowanie czterech artykułów ze zdjęciem (reklam) i przeprowadzenie w prasie kampanii reklamowej obejmującej publikację czterech artykułów prasowych (o powierzchni nie mniejszej niż 200x200 mm w położeniu poziomym) w następujących tytułach prasowych: Tygodnik Zamojski, Kronika Tygodnia, Kurier Lubelski - wydanie piątkowe, Dziennik Wschodni - wydanie piątkowe; (po jednym artykule w każdym z wymienionych tytułów prasowych), 2) W artykułach powinny być uwidocznione; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy, 3) wykonanie kampanii prasowej musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Terminy zamieszczania artykułów: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. 6. Wykonanie kampanii w Internecie. W kampanii powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii w Internecie. 1) Zamówienie obejmuje opracowanie artykułu ze zdjęciem (reklama) i przeprowadzenie w Internecie kampanii reklamowej obejmującej publikację artykułu na tematycznych portalach turystycznych internetowych (min. objętość artykułu to tekst zawierający 2500 znaków ze spacjami oraz zdjęcie) takich jak: www.polskieszlaki.pl, www.kolumber.pl, www.travelpolska.pl, www.odleglosci.pl, www.polskaniezwykla.pl. W artykule powinny być uwidocznione; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy, 2) wykonanie kampanii w Internecie musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Terminy zamieszczania artykułu: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. 7. Wykonanie kampanii billboardowej. W kampanii powinny być zawarte informacje dotyczące finansowania przez Unię Europejską. Pozostałe informacje, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kampanii billboardowej: 1) opracowanie i wydruk plakatu, 2) kolory (4+0 CMYK), wszystkie kolory dodatkowe zamienione na CMYK. Wykonawca musi dostarczyć proofa cyfrowego wykonanego z pliku kierowanego do druku. W przypadku użycia w projekcie apli w kolorze czarnym lub czarnego liternictwa dużych rozmiarów należy użyć koloru o składowych C30M30Y30K100, 3) teksty, wszystkie teksty powinny być zamienione na krzywe, 4) pole bezpieczne, ze względu na specyfikę materiału i sposób klejenia niezbędne jest zachowanie odległości istotnych elementów grafiki minimum 15 cm od krawędzi. Dotyczy to w szczególności strony prawej i dolnej w billboardach klejonych klasycznie (od lewej góry do prawego dołu) lub strony prawej i górnej w billboardach klejonych od dołu, 5) wynajem pięciu tablic billboardowych o powierzchni min. 12 m2 w następujących lokalizacjach: jedna tablica zlokalizowana na terenie miasta Lublin, jedna tablica zlokalizowana na terenie centrum miasta Zamość, jedna tablica zlokalizowana na terenie centrum miasta Chełm, jedna tablica zlokalizowana na terenie centrum miasta Biłgoraj oraz jedna tablica zlokalizowana przy drodze krajowej nr 17 na odcinku między miastem Piaski a miastem Zamość (wszystkie miejsca lokalizacji muszą charakteryzować się wysokim natężeniem ruchu pieszych oraz komunikacji autobusowej i samochodowej). Termin realizacji kampanii: 1-31 maja 2015 oraz 1-30 czerwca 2015 roku. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej 92.22.10.00 - (2) Usługi produkcji telewizyjnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: Organizację działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06 sierpień 2014 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: BS Nielisz z/s w Stawie Noakowskim Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr KD.271.8.2014 - Organizacja działań marketingowych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie co najmniej jedna główna usługa odpowiadająca swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 10.000,00 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu działań marketingowych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że wskazane usługi były wykonane należycie, a także wskazujące ich wartość i termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy. Dowodami tymi są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w Wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy. 4. Wykaz działań marketingowych wraz z wyceną poszczególnych elementów - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron: a) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Nie stanowi zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugnielisz.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nielisz Nielisz 279 22-413 Nielisz pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Nielisz, Nielisz 279, 22-413 Nielisz, sekretariat pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.