eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykonanie remontów nawierzchni na drogach powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Chełm: Wykonanie remontów nawierzchni na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 250721 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie, pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627588, faks 082 5627587 , strona internetowa http://www.bip.chelmski.iap.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni na drogach powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg powiatowych emulsją asfaltową K1-70 i grysami kamiennymi frakcji 5-8 mm i 8-12 mm w ilości 30 255,00 m2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonane na drogach powiatowych: 1.Nr 1855L i Nr 1859L- 2,00 km- 11 000,00 m2 2.Nr 1845L- 1,595 km, 8 777,50 m2 3.Nr 1733L- 1,905 km, 10 477,50 m2 Okres gwarancji na przedmiot umowy nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 11 października 2010 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.42 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający udzieli zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6- udzielenie zamówienia nastąpi w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych (umowa z Wykonawcą na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 16 września 2008 r. Zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym , stanowiącym nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającym na rozszerzeniu dostawy. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • FEDRO Sp. z o.o., ul. Kolejowa 1, 08-445 Osieck, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.