eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przeprowadzenie badania marketingowego dotyczącego wykorzystania biletów okresowych emitowanych przez MZKZG w Gdańsku , ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni, MZK Wejherowo, PKP SKM w Trójmieście w Gdyni , PR w Warszawie oraz znajomości oferty biletów metropolitalnych na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Gdańsk: Przeprowadzenie badania marketingowego dotyczącego wykorzystania biletów okresowych emitowanych przez MZKZG w Gdańsku , ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni, MZK Wejherowo, PKP SKM w Trójmieście w Gdyni , PR w Warszawie oraz znajomości oferty biletów metropolitalnych na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 25033 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej , ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 342-25-00, faks 0-58 342-24-99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzkzg.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania marketingowego dotyczącego wykorzystania biletów okresowych emitowanych przez MZKZG w Gdańsku , ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni, MZK Wejherowo, PKP SKM w Trójmieście w Gdyni , PR w Warszawie oraz znajomości oferty biletów metropolitalnych na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badania marketingowego (zwanego także w dalszej treści ogłoszenia- badaniem) dotyczącego wykorzystania biletów okresowych (miesięcznych oraz 30-dniowych) emitowanych przez MZKZG (Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej) w Gdańsku , ZTM (Zarząd Transportu Miejskiego) w Gdańsku, ZKM (Zarząd Komunikacji Miejskiej) w Gdyni, MZK (Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo sp. z o.o.) w Wejherowie, PKP SKM w Trójmieście (PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o) w Gdyni, PR (Przewozy Regionalne sp. z o.o.) w Warszawie oraz znajomości oferty biletów metropolitalnych. Badania należy przeprowadzić w punktach sprzedaży wskazanych przez Zamawiającego, metodą wywiadu bezpośredniego standaryzowanego z wykorzystaniem kwestionariusza opracowanego przez Zamawiającego. Wzór kwestionariusza stanowi załącznik do SIWZ -WZÓR KWESTIONARIUSZA. 2. Listę punktów sprzedaży, liczbę ankieterów oraz dni i godziny, w których należy prowadzić badanie stanowi załącznik numer 7 do SIWZ - ZESTAWIENIE CZASU PRACY ORAZ LICZBY ANKIETERÓW PRACUJĄCYCH W WYBRANYCH PUNKTACH SPRZEDAŻY. 3. Wykonawca może dzielić czas pracy na poszczególnych punktach pomiędzy dowolną liczbę ankieterów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca badań na inne- w przypadku nieprzewidzianego zamknięcia punktu sprzedaży. 5. Zamawiający przeszkoli maksymalnie 3 (słownie: trzech) trzech koordynatorów badań (pracowników Wykonawcy) w zakresie prawidłowego wypełniania kwestionariusza. 6. Wykonawca przeszkoli ankieterów w zakresie: znajomości taryfy biletów okresowych emitowanych przez MZKZG w Gdańsku, ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni oraz MZK Wejherowo, sposobu prowadzenia wywiadu i rejestrowania odpowiedzi. Ankieterzy przed przystąpieniem do prowadzenia badań zobowiązani będą do uczestnictwa w szkoleniu przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz rozmowie weryfikującej wiedzę uzyskaną podczas szkolenia przeprowadzonej przez Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. W trakcie rozmowy ankieter musi wykazać się m.in. bardzo dobrą znajomością taryfy biletów metropolitalnych emitowanych przez MZKZG oraz znajomością kwestionariusza. Dokładny termin rozmowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudniania nowych ankieterów w trakcie trwania badań. Wywiady zrealizowane przez ankietera, który nie weźmie udziału w szkoleniu oraz rozmowie weryfikującej wiedzę uzyskaną podczas szkolenia nie zostaną zaliczone, jako zrealizowane. 7. Każdy ankieter będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu jednej fotografii legitymacyjnej. W przypadku mężczyzn obowiązuje fotografia w stroju reprezentacyjnym tj. koszula i krawat. 8. Badania należy prowadzić wykorzystując wyłącznie kwestionariusz przygotowany przez Zamawiającego (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do SIWZ -WZÓR KWESTIONARIUSZA), przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do wydrukowania niezbędnej do przeprowadzenia całości badań, liczby kwestionariuszy na arkuszach formatu A4. Kwestionariusz zostanie przekazany Wykonawcy w formie elektronicznej w dniu podpisania umowy. 9. Na każdym kwestionariuszu należy wpisać miejsce realizacji badań, datę, godziny pracy oraz imię i nazwisko ankietera przeprowadzającego badania. Bez wymienionych zapisów wywiady nie zostaną zaliczone, jako zrealizowane. 10. Wywiad należy przeprowadzić z: a) osobami które posiadają metropolitalny bilet okresowy (miesięczny lub 30-dniowy) zadając pytania dotyczące wyłącznie Części I - tabela podróży; b) osobami posiadającymi bilety okresowe pozostałych organizatorów (ZTM w Gdańsku lub ZKM w Gdyni lub MZK Wejherowo lub PKP SKM w Trójmieście w Gdyni lub Przewozów Regionalnych w Warszawie) zadając pytania z Części I - tabela podróży oraz Części II; c) pozostałymi osobami nieposiadającymi biletów okresowych, a które przyszły do punktu aby np. zakupić bilety jednorazowe, uzyskać informację itp. W tym wypadku należy zadać pytania wyłącznie z Części II. 11. Jednej tabeli podróży odpowiadają odpowiedzi udzielane wyłącznie przez jednego respondenta i dotyczące zrealizowanych przez niego przejazdów w dniu poprzedzającym badanie na podstawie posiadanego w tym dniu biletu okresowego. Wywiad należy prowadzić z osobami, które w dniu poprzedzającym badanie zrealizowały przejazdy transportem zbiorowym na podstawie biletu okresowego. Każdorazowo należy zanotować: a. nominał biletu okresowego na podstawie, którego respondent realizował przejazd w dniu poprzedzającym badanie; b. emitenta biletu: MZKZG - Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej w Gdańsku albo ZTM - Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku albo ZKM - Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni albo MZK - Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo albo SKM - PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście w Gdyni albo PR - Przewozy Regionalne; W odniesieniu do przejazdów zrealizowanych na podstawie biletów metropolitalnych emitowanych przez MZKZG należy zanotować rodzaj biletu metropolitalnego: M - bilet kolejowo-komunalny wszystkich organizatorów; ZTM+kolej - bilet kolejowo-komunalny dwóch organizatorów: obowiązuje w pociągach Przewoźników Kolejowych (SKM, PR) oraz w pojazdach ZTM w Gdańsku; ZKM+kolej - bilet kolejowo-komunalny dwóch organizatorów: obowiązuje w pociągach Przewoźników Kolejowych (SKM, PR) oraz w pojazdach ZKM w Gdyni; MZK+kolej - bilet kolejowo-komunalny dwóch organizatorów: obowiązuje w pociągach Przewoźników Kolejowych (SKM, PR) oraz w pojazdach MZK Wejherowo; K - komunalny; c. poszczególne przejazdy autobusem, tramwajem, trolejbusem (wpisując dla każdego przejazdu odpowiedni numer linii), przejazdy pociągami PKP Szybkiej Kolei Miejskiej (wpisując dla każdego przejazdu SKM oraz relację przejazdu od stacji do stacji), pociągami Przewozów Regionalnych (wpisując PR oraz relację przejazdu). W przypadku gdy respondent nie wykonywał przejazdów na podstawie posiadanego biletu należy postawić kreskę. Bez wymienionych zapisów wywiad nie zostanie zaliczony, jako zrealizowany. 12. Badanie należy przeprowadzić w bezpośredniej rozmowie z respondentem. Nie jest dopuszczalne samodzielne wpisywanie odpowiedzi w kwestionariuszu przez respondenta. 13. Badania w danym punkcie należy prowadzić w sposób ciągły w godzinach przewidzianych w załączniku do SIWZ - ZESTAWIENIE CZASU PRACY ORAZ LICZBY ANKIETERÓW PRACUJĄCYCH W WYBRANYCH PUNKTACH SPRZEDAŻY. 14. Ankieterzy zobowiązani są do prowadzenia badań w sposób ciągły, tzn. gdy kończą przeprowadzać wywiad z jedną osobą podchodzą do kolejnej. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy przy punkcie sprzedaży nie ma osób. 15. Ankieterzy mają obowiązek przeprowadzić maksymalną możliwą liczbę wywiadów w trakcie trwania badań. 16. W badaniu priorytetem są osoby posiadające metropolitalne bilety okresowe i te osoby należy w pierwszej kolejności poddać badaniu. 17. Wywiadów nie należy przeprowadzać w momencie, gdy respondent jest obsługiwany przez kasjerkę/kasjera. Wywiad należy przeprowadzić z respondentem przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obsługi przez kasjerkę/kasjera. 18. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na co najmniej 3 (słownie: trzy) dni przed rozpoczęciem badań harmonogram pracy poszczególnych ankieterów zawierający numer ankietera, imię i nazwisko ankietera, punkt badań, datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy. 19. Wszystkie wywiady z określonego dnia prowadzenia badań należy pozostawić po zakończeniu pracy w kasie, przy której były one prowadzone. 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość natychmiastowego wykluczania z zespołu ankieterów osób, u których stwierdzono fałszowanie danych. 21. W przypadku wykrycia fałszowania danych przez ankietera Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezaliczenia jego wszystkich wywiadów - zarówno z danego dnia, jak i dni poprzednich. 22. Zamawiający zastrzega możliwość ingerowania w pracę ankieterów przez swoich przedstawicieli w celu poprawienia jakości prowadzonych badań. 23. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia kontroli niejawnych polegających na obserwacji przez osoby celowo wyznaczone przez Zamawiającego w celu weryfikacji poprawności badań. 24. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieuznania badań wykonanych w punkcie gdy: a) w trakcie kontroli w punkcie wywiady będzie prowadził jeden ankieter, a zgodnie z załącznikiem do SIWZ powinno być dwóch; b) w trakcie kontroli zostanie stwierdzony brak ankietera/ankieterów przez co najmniej 15 (słownie: piętnaście) minut; c) wykryte zostanie fałszowanie danych przez ankietera (w tym przypadku badanie zostanie nieuznane, nawet gdy w punkcie pracuje dwóch ankieterów na raz, a tylko jednemu udowodni się fałszowanie danych); d) w trakcie kontroli zostanie stwierdzony brak aktywności ankietera/ankieterów przez co najmniej 15 (słownie: piętnaście) minut. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy przy punkcie sprzedaży nie ma osób. 25. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dowód wpłacenia /wniesienia wadium w wysokości i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2/ Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % (słownie: dziesięć procent) ceny

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum 1 (słownie: jednej) usługi w zakresie przeprowadzenia badań marketingowych - o wartości (brutto) minimum 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń wskazanych w Sekcji III pkt. III.4) ppkt. III.4.1) wg formuły spełnia/nie spełnia. Pod pojęciem głównych usług, potwierdzonych dowodami, Zamawiający rozumie usługi potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty niezbędne do oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dokumenty te powinny jednoznacznie określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zmieni albo zrezygnuje z podwykonawcy, który jednocześnie jest podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług należy przeliczyć wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną należy załączyć jeden wspólny wykaz usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ Formularz oferty, b/ Oświadczenie o wykorzystaniu zasobów innych podmiotów, c/ Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3.1)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w przypadku: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę), b) zwiększenia przez Wykonawcę zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom w stosunku do treści złożonej oferty. Zmiana wskazana w lit. a) może zostać wprowadzona jedynie w przypadku, gdy obie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Ww. zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana wskazana w lit. b) może zostać wprowadzona w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę- Zamawiającemu - w terminie poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usług przez każdego podwykonawcę -poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, w której treści określony zostanie zakres przedmiotu umowy powierzony każdemu podwykonawcy. Ww. zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz określenia sposobu zapłaty bezpośredniej, zgodnie z art. 143c ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzkzg.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, Sekretariat - dokument bezpłatny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ numer postępowania: MZKZG/ZP/N/2/14, 3/ Zamówienie udzielane jest w częściach. Wartość części zamówienia objętej niniejszym ogłoszeniem o zamówieniu stanowi łączną kwotę: 36 400 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy czterysta złotych), 4/ Termin wykonania zamówienia: badanie zostanie przeprowadzone w dniach: 26, 27, 28 i 29 marca oraz 1 kwietnia 2014 roku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.