Poznań: Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
-częśc 1: dostawa artykułów promocyjnych
- częśc 2: dostawa koszulek , t-shirtów, polo
- częśc 3: dosatwa cukierków Krówki
Numer ogłoszenia: 250178 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: -częśc 1: dostawa artykułów promocyjnych - częśc 2: dostawa koszulek , t-shirtów, polo - częśc 3: dosatwa cukierków Krówki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Wykonawca załączy do oferty próbki artykułów promocyjnych tj. po jednej sztuce każdego artykułu opisanego w załączniku nr 2 - CZĘŚĆ 1 CZĘŚĆ 2, CZĘŚC 3 z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dołącza do oferty próbki bez logotypów UAM, wzór nadruku dowolny, z zachowaną techniką nadruku opisaną w SIWZ dla poszczególnych wzorów w porównywalnej wielkości w dowolnym kolorze. Próbki ww. artykułów promocyjnych będą dostarczone w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 4. Zamawiający w ciągu 3 dni od podpisania umowy prześle Wykonawcy logo i logotypy UAM oraz logotypy Kolorowego Uniwersytetu w wersji plików graficznych. Wykonawca w ciągu następnych 7 dni roboczych wykona wizualizację w wersji plików graficznych każdego z produktów zgodnie z wytycznymi SIWZ i Systemu Identyfikacji Wizualnej UAM. Na podstawie wcześniej zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów oznakowań Wykonawca wykona i dostarczy do Działu Promocji i Marketingu po 1 egzemplarzu próbnym każdego z artykułów w celu akceptacji. W przypadku braku akceptacji egzemplarza próbnego przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do poprawienia go i dostarczenia kolejnych egzemplarzy próbnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zgodności wzorcowych produktów z opisem przedmiotu zamówienia oraz protokołem przekazania plików graficznych, Zamawiający zatwierdzi pisemnie, a Wykonawca przyjmie do realizacji ww. wzory jako obowiązujące. 5. Częściowe zamówienia będą realizowane w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia na wniosek osób uprawnionych przez Zamawiającego, składanych na piśmie. 6. Zamawiający dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego; ul. Wieniawskiego 1, 61 - 712 Poznań. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. 8. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 5 000.00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100) Zadanie nr 2 - 1 500.00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100) Zadanie nr 3 - 600.00 zł (słownie: sześćset 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy na każdą cześć należy złożyć osobny formularz ofertowy . Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik. Formularz cenowy na każdą cześć należy złożyć osobny formularz cenowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik. Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Próbki oferty asortymentowej Wykonawca składający ofertę winien dołączyć do oferty próbki, zgodnie z zapisami w rozdz. III pkt 3 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie Art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia wynikającego z Umowy, w przypadku gdy w terminie wskazanym wyżej nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto. W takim przypadku, w drodze pisemnego Aneksu, strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego. b) w przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży (konieczne będzie przedstawienie przez Wykonawcę stosownych dokumentów: oświadczenie producenta/ importera o zaistnieniu takiej okoliczności), zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie. W takim przypadku, w drodze pisemnego Aneksu, strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: asortyment zostanie zmieniony - produkt wycofany zostanie zastąpiony produktem innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego tj. Dział Zamówień Publicznych pokój nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych , pokój nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 1 oraz Załączniku A do SIWZ. Załącznik A (pozycja 1-29) poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z logotypami UAM, jakich oczekuje zamawiający. Termin realizacji: sukcesywnie przez okres 12 m-cy od dnia zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa koszulek , t-shirtów, polo do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa koszulek t-shirtów i polo do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 2 oraz Załączniku B do SIWZ. Załącznik B do SIWZ (pozycje 1-6) zawiera poglądowe zdjęcia koszulek t- shirtów i koszulek polo z wzorami logo i logotypu oraz logotypem Kolorowego Uniwersytetu jakich oczekuje zamawiający. Termin realizacji suklcesywnie przez okres 12 m-cy od daty zawracia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa cukierków Krówek do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa cukierków Krówek do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 3 oraz Załączniku C do SIWZ. Załącznik C do SIWZ - pozycja nr 1 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 m-cy od daty zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Organizacja Międzynarodowego Pikniku Rodzinnego Opolskie Gościnne III
- Dostawa materiałów ukompletowania IPMed dla 42 BLSz oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu wg wymagań eksploatacyjno-technicznych WSZIRWDGRSZ
- Przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.