eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borne Sulinowo › Budowa placów manewrowych oraz stanowisk czerpania wody do celów przeciwpożarowych przy istniejących zbiornikach wodnych na terenie Nadleśnictwa Borne Sulinowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Borne Sulinowo: Budowa placów manewrowych oraz stanowisk czerpania wody do celów przeciwpożarowych przy istniejących zbiornikach wodnych na terenie Nadleśnictwa Borne Sulinowo
Numer ogłoszenia: 24991 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Borne Sulinowo , Al. Niepodległości 32, 78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 373 31 23, faks 94 373 31 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.borne-sulinowo.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów manewrowych oraz stanowisk czerpania wody do celów przeciwpożarowych przy istniejących zbiornikach wodnych na terenie Nadleśnictwa Borne Sulinowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów manewrowych oraz stanowisk czerpania wody do celów przeciwpożarowych przy istniejących zbiornikach wodnych na terenie Nadleśnictwa Borne Sulinowo z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Budowa placów manewrowych przy sztucznych zbiornikach wody do celów przeciwpożarowych z podziałem na trzy części niezależne od siebie: - część 1: Budowa placu manewrowego przy sztucznym zbiorniku wody do celów przeciwpożarowych w oddziale leśnym 102a w leśnictwie Borne na terenie działki ewidencyjnej 102 obr. Borne, - część 2: Budowa placu manewrowego przy sztucznym zbiorniku wody do celów przeciwpożarowych w oddziale leśnym 111a w leśnictwie Borne na terenie działek ewidencyjnych 111, 94/2 i 100/1 w obrębie Borne, - część 3: Budowa placu manewrowego przy sztucznym zbiorniku wody do celów przeciwpożarowych w oddziale leśnym 168b w leśnictwie Brzeźno, na terenie działek ewidencyjnych 168 i 100/1 w obrębie Borne. Zadanie nr 2: Budowa placu manewrowego i dojazdu pożarowego oraz stanowiska czerpania wody do celów przeciwpożarowych przy istniejącym zbiorniku wodnym w oddziale leśnym 242g w leśnictwie Dudylany, na terenie działki ewidencyjnej 242 obręb Kłomino. Zadanie nr 3: Przebudowa placu manewrowego przy zbiorniku wody z dostępem do stanowiska czerpania wody do celów przeciwpożarowych oraz zjazdem na drogę leśną nr 35 w oddziale leśnym 80l w leśnictwie Ostroróg na terenie działki ewidencyjnej 80/3 w obrębie Ostroróg..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.32.26-9, 45.24.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla zadania częściowego nr 1: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00 100 PLN), dla zadania częściowego nr 2: 3 400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00 100 PLN), dla zadania częściowego nr 3: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00 100 PLN). 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A. I O Szczecinek 24 1020 2791 0000 7902 0060 9271 z dopiskiem na blankiecie przelewu, WADIUM - Wykonanie robót budowlanych na Punkcie Czerpania Wody zadanie nr . Należy dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert, tj. do dnia 12 marca 2015 r. do godz. 9:45 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy w oryginale dołączyć do oferty. W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w sposób szczegółowy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności polegające na budowie lub przebudowie dróg lub placów o wartości co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00 100) brutto każda, z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo zakończone. Dokumentami, o których mowa powyżej, są: poświadczenia, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena powyższego warunku będzie odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu - wg wzoru zał. nr 7 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane i prawidłowo ukończone. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia, nie spełnia. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie częściowe musi wykazać się wykonaniem odrębnych robót do każdego zadania częściowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli Wykonawca oświadczy iż dysponuje lub będzie dysponował sprzętem wskazanym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz będzie go wykorzystywał do realizacji przedmiotowego zadania. Z uwagi na ograniczoną nośność dróg dojazdowych, wymagane jest aby Wykonawca wykonywał prace transportowe środkami transportowymi o ładowności do 16 Mg. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej części zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odrębnymi urządzeniami dla każdej z części zamówienia, o realizację których się ubiega. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami Kierownika budowy - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - drogownictwa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83, poz. 578 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu - wg wzoru zał. nr 8 do SIWZ. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 - posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 76 000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 76 000,00 PLN, w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2 - posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 86 000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 86 000,00PLN, w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 3 - posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 28 000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 28 000,00 PLN. oraz posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadanie polisy na minimalną kwotę 500 000,00 PLN dotyczy każdego Wykonawcy z osobna. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie częściowe musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej dla każdego zadania częściowego. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. b) harmonogram rzeczowo-finansowy wg załączonego wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości wykonania usługi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy. Przewidywane możliwości dokonania zmian w zawartej umowie: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: 1.ceny ofertowej, 2.terminu wykonania zamówienia, 3.sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4.zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji. Ad. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej: w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym. Ad. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia: w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego, w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp. W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. Ad. 3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nie równoważności zaproponowanych rozwiązań. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest: na własny koszt i ryzyko oraz własnym staraniem uzyskać zgodę Zamawiającego na proponowane zmiany i opracować zamienną dokumentację, dokonać niezbędnych uzgodnień i przeprowadzić wszystkie wymagane Prawem budowlanym zmiany. Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Ad. 4. Osoby wyznaczone i wpisane do umowy, jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania to strony to potwierdzą w sposób przewidziany w SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_borne_sulinowo/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Borne Sulinowo ul. Aleja Niepodległości 32 kod pocztowy 78-449 Borne Sulinowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Zamawiającego Nadleśnictwo Borne Sulinowo ul. Aleja Niepodległości 32 kod pocztowy 78-449 Borne Sulinowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placów manewrowych przy sztucznych zbiornikach wody do celów przeciwpożarowych z podziałem na trzy części niezależne od siebie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1: Budowa placu manewrowego przy sztucznym zbiorniku wody do celów przeciwpożarowych w oddziale leśnym 102a w leśnictwie Borne na terenie działki ewidencyjnej 102 obr. Borne, część 2: Budowa placu manewrowego przy sztucznym zbiorniku wody do celów przeciwpożarowych w oddziale leśnym 111a w leśnictwie Borne na terenie działek ewidencyjnych 111, 94/2 i 100/1 w obrębie Borne, część 3: Budowa placu manewrowego przy sztucznym zbiorniku wody do celów przeciwpożarowych w oddziale leśnym 168b w leśnictwie Brzeźno, na terenie działek ewidencyjnych 168 i 100/1 w obrębie Borne. Nawierzchnie placów manewrowych o wymiarach 20,0 x 21,0 m, będą wykonane z prefabrykowanych płyt betonowych wielootworowych typu JOMB (wym. 100x75x12,5 cm) na całej powierzchni placów w systemie płatowym z wykonaniem podsypki piaskowej, o grubości 5 cm i podbudowy z kruszywa łamanego o granulacji 0/31,5 mm, o grubości 10 cm. Otwory w płytach JOMB należy zasypać kruszywem łamanym 0-31,5 mm a spoiny wypełnić piaskiem. Place będą opasane poboczem gruntowym szerokości 0,75 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.32.26-9, 45.24.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji jakości wykonania usługi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu manewrowego i dojazdu pożarowego oraz stanowiska czerpania wody do celów przeciwpożarowych przy istniejącym zbiorniku wodnym w oddziale leśnym 242g w leśnictwie Dudylany, na terenie działki ewidencyjnej 242 obręb Kłomino.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawierzchnia placu manewrowego o wymiarach 20,0 x 21,0 m oraz drogi o długości 241 m, będzie wykonana z prefabrykowanych płyt betonowych, wielootworowych typu JOMB (wym. 100x75x12,5 cm) na całej powierzchni placu manewrowego oraz na zjeździe na drogę leśną nr 18 w systemie płatowym z wykonaniem podsypki piaskowej, o grubości 5 cm i podbudowy z kruszywa łamanego o granulacji 0/31,5 mm, o grubości 10 cm. Otwory w płytach JOMB należy zasypać kruszywem łamanym 0-31,5 mm a spoiny wypełnić piaskiem. Pobocza będą wykonane jako gruntowe o szerokości 0,75 m. Na obrzeżu placu manewrowego będzie zamontowana studnia ssawna z kręgów betonowych o średnicy 100 cm do czerpania wody do celów przeciwpożarowych przez wozy bojowe straży pożarnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.32.26-9, 45.24.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji jakości wykonania usługi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa placu manewrowego przy zbiorniku wody z dostępem do stanowiska czerpania wody do celów przeciwpożarowych oraz zjazdem na drogę leśną nr 35 w oddziale leśnym 80l w leśnictwie Ostroróg na terenie działki ewidencyjnej 80/3 w obrębie Ostroróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawierzchnia placu manewrowego o wymiarach 20,0 m x 21,0 m, będzie wykonana z prefabrykowanych płyt betonowych wielootworowych typu JOMB (wym. 100x75x12,5 cm) na całej powierzchni placu manewrowego w systemie płatowym z wykonaniem podsypki piaskowej, o grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego o granulacji 0/31,5 mm, o grubości 10 cm. Otwory w płytach JOMB należy zasypać kruszywem łamanym 0-31,5 mm a spoiny piaskiem. Pobocza będą wykonane jako gruntowe o szerokości 0,75 m. Na obrzeżu placu manewrowego będzie zamontowana studnia ssawna z kręgów betonowych o średnicy 100 cm do czerpania wody do celów przeciwpożarowych przez wozy bojowe straży pożarnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.32.26-9, 45.24.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji jakości wykonania usługi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.