eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkołaz Pierwszy › Modernizacja - przebudowa drogi gminnej 108341L na działce nr ew. 36 w obrębie geodezyjnym Rudnik Szlachecki i na działce nr ew. 278/1 w obrębie geodezyjnym Kolonia Rudnik Szlachecki gm. Wilkołaz na długości 766,1m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Wilkołaz Pierwszy: Modernizacja - przebudowa drogi gminnej 108341L na działce nr ew. 36 w obrębie geodezyjnym Rudnik Szlachecki i na działce nr ew. 278/1 w obrębie geodezyjnym Kolonia Rudnik Szlachecki gm. Wilkołaz na długości 766,1m
Numer ogłoszenia: 249868 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkołaz , 9, 23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie, tel. 081 8212001, 8212035, faks 081 8212695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - przebudowa drogi gminnej 108341L na działce nr ew. 36 w obrębie geodezyjnym Rudnik Szlachecki i na działce nr ew. 278/1 w obrębie geodezyjnym Kolonia Rudnik Szlachecki gm. Wilkołaz na długości 766,1m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja - przebudowa drogi gminnej 108341L na działce nr ew. 36 w obrębie geodezyjnym Rudnik Szlachecki i na działce nr ew. 278/1 w obrębie geodezyjnym Kolonia Rudnik Szlachecki gm. Wilkołaz na długości 766,1m Prace związane z modernizacją - przebudową drogi gminnej nr 108341L zaprojektowano w pasie drogowym drogi gminnej na działkach przeznaczonych pod drogi: - nr 281/1 położonej w obrębie geodezyjnym Kolonia Rudnik Szlachecki , gm. Wilkołaz KW LU1K/000084366/5, - na części działki nr 36 położonej w obrębie geodezyjnym Rudnik Szlachecki, gm. Wilkołaz KW LU1K/000084365/8 Modernizacja - przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu: - roboty pomiarowe 0,77 km - zabezpieczenie instalacji podziemnych ( gaz, linia energetyczna, sieć telefoniczna) - roboty ziemne Roboty ziemne 140,66 m3 Formowanie i zagęszczanie nasypów 70,48 m3 - podbudowa Profilowanie i zagęszczanie podłoża 3124,34 m2 Warstwa odsączająca o gr. 10 cm 426,23 m2 Warstwa dolna podbudowy gr 20 cm ( wariant I) 426,23 m2 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63mm gr 15 cm ( wariant II ) 426,23 m2 Warstwa górna podbudowy gr 15 cm (wariant I) 2698,11 m2 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr 10 cm Analogia - warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr 10 cm ( wariant II) 2698,11 m2 - nawierzchnia ( wariant I) Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 2936,88 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm ( warstwa wiążąca) 2874,39 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 2811,90 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm ( warstwa ścieralna) 2811,90 m2 -nawierzchnia ( wariant II) Podbudowy betonowe gr 10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą. Analogia - wykonanie nawierzchni z betonu C30/37 grubości 12 cm wraz z pielęgnacją nawierzchni 2811,90 m2 - pobocza i plantowanie skarp Profilowanie i zagęszczanie podłoża 306,44 m2 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr 8 cm 306,44 m2 Zamawiający dopuszcza wykonanie modernizacji - przebudowy drogi w dwóch wariantach: Wariant I W trakcie modernizacji - przebudowy drogi należy dokonać profilowania i zagęszczenia istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego, następnie należy wykonać warstwę podbudowy zasadniczą z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm grubości 15 cm po zagęszczeniu. Na tak wykonanej podbudowie należy ułożyć warstwę wiążącą z BA grubości 4 cm po zagęszczeniu i następnie warstwę ścieralną z BA grubości 4 cm po zagęszczeniu zgodnie z opisem i rys 3 i rys 4 dla wariantu I. Wariant II W trakcie modernizacji - przebudowy drogi należy dokonać profilowania i zagęszczenia istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego, następnie należy wykonać warstwę podbudowy zasadniczą z z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm grubości 11 cm po zagęszczeniu. Na tak wykonanej podbudowie należy ułożyć warstwę ścieralna z betonu cementowego C30/37 grubości 12 cm po zagęszczeniu zgodnie z opisem i rys. nr 3 i rys. nr 5 (wariant II). Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy , b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, c) wykonanie robót tymczasowych d) utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, f) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, g) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, h) czynny udział w odbiorach,.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50% wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające udzielone zostanie na podst. art. 67 ust. 1 ustawy pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał.nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 oraz Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakres których wchodziło wykonanie co najmniej: robót ziemnych, podbudowy i nawierzchni bitumicznej lub betonowej drogi ( ulicy) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ( zał. nr 4)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 oraz Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ( zał. nr 5,5a).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał.nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art.144 ustawy-Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na : 4.1 terminu wykonania zamówienia: a) opóźnienie w przekazaniu terenu budowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego b) konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego c) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również te polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa d) wprowadzenie zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy e) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego f) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy g) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron h) przerwa w realizacji robót budowlanych powstała z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy i) konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów j) wstrzymanie realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy k) napotkanie w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych l) niemożliwość niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym odwołaniem m) niemożliwość niezwłocznego rozpoczęcia robót po podpisaniu umowy ze względu na brak pozwolenia na budowę lub innych wymaganych pozwoleń, zgód, itp. n) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny o) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego p) wystąpienie siły wyższej q) skrócenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy r) konieczność wykonania robót zamiennych s) niekorzystne warunki pogodowe t) zmiana parametrów przedmiotu zamówienia u) przeszkody i trudności formalno - prawne v) konieczność wykonania prac archeologicznych na terenie budowy w) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy x) zmiana umowy o dofinansowanie projektu. 4.2 terminów płatności: a) nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego b) wystąpienie siły wyższej c) zmiana terminu wykonania zamówienia d) zmiana umowy o dofinansowanie projektu. 4.3 parametrów przedmiotu zamówienia: a) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również te polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa b) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego c) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) konieczność aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu e) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geotechnicznych lub terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, itp. f) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego g) konieczność wykonania robót zamiennych h) przeszkody i trudności formalno - prawne i) wystąpienie siły wyższej j) zmiana umowy o dofinansowanie projektu. 4.4 wynagrodzenia: a) urzędowa zmiana stawki podatku VAT (dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano) b) przyczyny o obiektywnym charakterze: istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia (zmniejszenie wynagrodzenia) c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w związku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiającego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace d) sądowa waloryzacja zamówienia. 4.5 podwykonawstwa: a) zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcom b) zmiana podwykonawcy (pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego) c) zlecenie części robót podwykonawcy (pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego d) rezygnacja z podwykonawcy. 5. Nadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian: a) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy b) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru inwestorskiego c) zmiany dokonanej podczas wykonywania robót i nie odstępującej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane d) zmiany nazw, siedziby Stron umowy , innych danych identyfikacyjnych e) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy f) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność: na którą Strony nie miały wpływu przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron. 7. Siła wyższa może obejmować, ale nie ogranicza się do wyjątkowych zdarzeń lub okoliczności wymienionych poniżej: wojnę, wypowiedziane lub niewypowiedziane działania wojenne, inwazję, działania nieprzyjaciół zewnętrznych bunt, akt terroryzmu, rewolucję, powstanie, przewrót cywilny lub wojskowy, wojnę domową amunicję wojskową, materiały wybuchowe, promieniowanie jonizujące lub skażenie radioaktywne zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy i Podwykonawców katastrofy żywiołowe takie jak: trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny, działania wulkaniczne, powodzie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkołaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkołaz Wilkołaz Pierwszy 9 23-212 Wilkołaz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkołaz Wilkołaz Pierwszy 9 23-212 Wilkołaz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.