eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I PUBLICZNYCH GIMNAZJÓW GMINY NOWA RUDA NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIECZNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Nowa Ruda: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I PUBLICZNYCH GIMNAZJÓW GMINY NOWA RUDA NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIECZNYCH
Numer ogłoszenia: 249450 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Ruda , ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872-22-63, faks (074) 872-50-83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I PUBLICZNYCH GIMNAZJÓW GMINY NOWA RUDA NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIECZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przewóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy Nowa Ruda w roku szkolnym 2014/2015. Dowozem będą objęci uczniowie zamieszkali w miejscowościach: Przygórze, Nowa Wieś, Jugów: ul. Wysiedleńców, ul. Sitów , Wolibórz, Ludwikowice Kł. ul. Kasprowicza, Sokolec, Dworki, Świerki, Bartnica, Gorzuchów, Świecko, Czerwieńczyce, Koszyn i Dzikowiec, do szkół: Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kł., Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Jugowie, Szkoły Podstawowej w Jugowie, Przedszkola Samorządowego w Bożkowie, Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bożkowie - Szkoły Podstawowej w Bożkowie i Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Bożkowie. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Zamawiający ma prawo do zapewnienia opiekunów na przewozach szkolnych na wszystkich trasach, zaś Wykonawca umożliwi bezpłatny przejazd lub pokryje koszt przejazdu wyznaczonym przez dyrektora placówki oświatowej opiekunom. Wykonawca zapewni wychowankom i uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkim uczniom na poszczególnych trasach. Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów i godzin opisanych w poniższych tabelach. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian godzin dowozu i odwozu uczniów po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych. Z tytułu świadczenia usługi dowozu uczniów do szkół Wykonawca będzie pobierał wynagrodzenie miesięczne w kwocie wynikającej z kalkulacji kosztu biletu miesięcznego dowozu i odwozu jednego ucznia z danej miejscowości przy uwzględnieniu ceny brutto biletu miesięcznego dla ucznia, według tras i odległości oraz imiennych list uczniów, przedstawionych przez Dyrektorów poszczególnych palcówek oświatowych z dokładnym adresem zamieszkania. Ilość uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach zamieszczone są w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji i są ilościami prognozowanymi (dopuszcza się zmianę liczby dowożonych uczniów). Wychowankowie i uczniowie będą przewożeni na podstawie dokumentu przewozu jakim będzie uczniowski bilet miesięczny, wystawiony przez Wykonawcę. Dopuszcza się zmianę liczby kupowanych biletów miesięcznych w danym miesiącu i stosowną korektę wynagrodzenia Wykonawcy. Imienne bilety miesięczne będą przekazane zamawiającemu przez Wykonawcę, najpóźniej do 27 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się do zatrudniania kierowców z pełnymi kwalifikacjami oraz zapewnienia i utrzymania taboru w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do umieszczenia reklamy na dwóch autokarach dowożących uczniów. Każdy autobus musi posiadać aktualne badania techniczne oraz wyposażenie (sprzęt gaśniczy, apteczki) odpowiednie dla rodzaju pojazdu i zakresu usług. Wykonawca zobowiązuje się. do zapewnienia uczniom korzystającym z usług przewozowych odpowiednich warunków bezpieczeństwa, wygody, w szczególności miejsc siedzacych, higieny i należytej obsługi. Wykonawca umożliwi bezpłatne przejazdy opiekunom wyzanczonym przez dyrektora placowki oświatowej oraz zobowiązuje się do zapewnienia opiekunom możliwości wsiadania oraz wysiadania z autobusu w miejscach ich zamieszkania. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie usługi. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie płacił Wykonawcy cenę za liczbę faktycznie zakupionych biletów miesięcznych. Należności Wykonawcy z tytułu umowy płatne będą miesięcznie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury ozanczonej wg tras dowozu uczniów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. 2013.1414 z późn.zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym, b) wykaz co najmniej ośmiu pojazdów samochodowych, dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do siwz,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b)oświadczenie, że pracownicy skierowani do obsługi przewozów posiadają ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż- zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 9 do siwz,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie ,że sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy umożliwia mu realizację zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z załącznikiem Nr 7 do siwz, 2) W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, pełnomocnik działający w imieniu Wykonawcy musi posiadać pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, powinno ono uwzględniać zakres i okres obowiązywania. 3) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia ww. dokumentów w odniesieniu do tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Charakter umowy, zakres wzajemnych praw i obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy, wysokość kar umownych oraz inne szczegóły umowne, dotyczące realizacji dostaw, określone są w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ -(istotne postanowienia umowy). 2.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: Dopuszczalne zmiany umowy: a) podyktowane zmianami przepisów prawa, wprowadzonymi po podpisaniu niniejszej umowy, b) dotyczące zmiany długości trasy - w przypadku zmiany trasy spowodowanej np. remontami dróg, zmianą liczby przewożonych uczniów skutkującą skróceniem lub wydłużeniem trasy. c) dotyczące okresu trwania umowy- w przypadku konieczności przedłużenia realizacji zamówienia publicznego, d) dotyczące zmiany liczby dzieci - w przypadku gdy na skutek okoliczności nie zależnych od Zamawiającego zmieni się liczba dzieci objętych dowozem, e) inne, które nie będzie ingerować w przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.nowaruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.