eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 12 pakietów ( zadań).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Zawiercie: Dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 12 pakietów ( zadań).
Numer ogłoszenia: 249439 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 12 pakietów ( zadań)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej w ramach wyodrębnionych zadań ( pakietów) dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 1-12. Łącznie 50 pozycji zgrupowanych w 12 pakietach: Pakiet nr 1 - Bielizna operacyjna, - dwu warstwowa - 2 pozycje Pakiet nr 2 - Sterylna bielizna operacyjna - okulistyka , - 2 pozycje Pakiet nr 3 - Sterylna bielizna operacyjna - ginekologia - 2 pozycje Pakiet nr 4 - Sterylna bielizna operacyjna - trzy warstwowa- Blok Opracyjny - 4 pozycje Pakiet nr 5 - Sterylne serwety i elementy dodatkowe - /Blok Operacyjny , SOR - 11 pozycji Pakiet nr 6 - Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycja Pakiet nr 7- Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Bloku Operacyjnego, Bloku Operacyjnego Okulistyki, SOR- 1 pozycja Pakiet nr 8 - Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Ginekologii- 1 pozycja Pakiet nr 9 - Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycje Pakiet nr 10 - Komplet chirurgicznymęski.damski - 3 pozycje Pakiet nr 11 - Bielizna niesterylna / Blok Operacyjny - 2 pozycje Pakiet nr 12 Biel;izna j. użytku:maska,czepek, folie - 19 pozycji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż : Pakiet nr 1 - 42.700,00 zł. Pakiet nr 2 - 23.100,00 zł. Pakiet nr 3 - 46.000,00 zł. Pakiet nr 4- 67.000,00 zł. Pakiet nr 5 - 26.800,00 zł. Pakiet nr 6 - 25.100,00 zł. Pakiet nr 7 - 46.600,00 zł. Pakiet nr 8- 6.300,00 zł. Pakiet nr 9 - 10.200,00 zł. Pakiet nr 10- 14.300,00 zł. Pakiet nr 11- 16.300,00 zł. Pakiet nr 12- 110.800,00 zł. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być:- poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złozyć wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez wykonawcę . Na dokumentach należy zaznaczyć, której pozycji dotyczą. - w przypadku pieluch dla dzieci, jeżeli nie są zarejestrowane jako wyrób medyczny , odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i używania - oświadczenie o wyrobie niemedycznym oraz opinia P.Z.H. - katalog/folder lub ulotka wraz z próbnikiem oferowanego materiału, z którego wykonana jest bielizna, z oznaczeniem, której pozycji dotyczy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty - wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( o ile dotyczy),- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
  • 3 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: a) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, b) w zakresie zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku: - zmiany ustawowej stawki Vat. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania , w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni , że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylna bielizna operacyjna 2 -warstwowa dla Bloku Operacyjnego i SOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna bielizna operacyjna 2 -warstwowa dla Bloku Operacyjnego i SOR - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Okulistycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Okulistycznego- 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego- 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sterylna bielizna operacyjna - 3 warstwowa dla Bloku Operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna bielizna operacyjna - 3 warstwowa dla Bloku Operacyjnego- 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sterylne serwety i elementy dodatkowe dla Bloku Operacyjnego i SOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne serwety i elementy dodatkowe dla Bloku Operacyjnego i SOR - 11 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sterylne fartuchy chirurgiczne/SMS / dla Bloku Operacyjnego ,Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego, SOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne fartuchy chirurgiczne/SMS / dla Bloku Operacyjnego ,Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego, SOR - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylne fartuchy chirurgiczne/SMS /dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne fartuchy chirurgiczne/SMS /dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komplet chirurgiczny męski/damski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet chirurgiczny męski/damski- 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Bielizna niesterylna dla Bloku Operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna niesterylna dla Bloku Operacyjnego - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Bielizna j. użytku: maska, czepek, folie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna j. użytku: maska, czepek, folie- 19 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
    • 3. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.