eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonanie robót ogólnobudowlanych wykończeniowych w budynku administracyjno - biurowym MZGK Sp. z o. o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Dęblin: Wykonanie robót ogólnobudowlanych wykończeniowych w budynku administracyjno - biurowym MZGK Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 249432 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. , ul. 15 P.P. 'Wilków' 3, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 8830103, faks 81 8801851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót ogólnobudowlanych wykończeniowych w budynku administracyjno - biurowym MZGK Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wykonanie izolacji poziomej z folii polietylenowej, 2)wykonanie podkładów betonowych pod posadzki, 3)wykonanie tynków cementowo - wapiennych ścian i stropów, 4)malowanie emulsyjne sufitów i ścian, 5)ułożenie glazury na ścianach w sanitariatach, kotłowni i w pomieszczeniu gospodarczym, 6)wykonanie posadzek z terakoty i paneli, 7)montaż balustrad ze stali kwasoodpornej, 8)ułożenie tynku żywicznego w hallu, w wejściu do budynku, 9)dostawa i montaż ścianki aluminiowej z drzwiami, 10)dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej fabrycznie wykończonej wraz z ościeżnicami, 11)dostawa i montaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, 12)ocieplenie budynku styropianem frezowanym z wykonaniem wyprawy cienkowarstwowej, 13)wykonanie podsufitki PCV perforowanej, 14)wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej grub. 6 cm, 15)wykonanie wjazdu i parkingu z kostki brukowej grub. 8 cm, 16)dostawa i montaż bramy przesuwnej wraz z furtką z kształtownika z napędem. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna, projekt budowlany. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami terenowymi w miejscu wykonania robót. Podany przedmiar robót ma charakter pomocniczy i służy do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc nie może stanowić wyłącznej podstawy do złożenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia w naturze podanych ilości jednostek przedmiarowych. 3. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 4. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazania nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazane przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 5. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których wskazane są nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie może stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w stosunku do założeń dokumentacji projektowej, których skutki rzutowałyby na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne a zwłaszcza parametry technologiczne. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)przyjęcie frontu robót, 2)organizacja placu budowy i zaplecza budowy, 3)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, 4)utrzymywanie terenu budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych we własnym zakresie i na własny koszt, 5)zapewnienie kierowania robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 6)zasilenie w energię elektryczną placu budowy, opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy oraz inne niezbędne media, 7)zagospodarowanie pomieszczenia/miejsca składowania materiałów na własny koszt, 8)przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, a w szczególności ppoż. w trakcie wykonywania robót, 9)prowadzenie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót, 10)wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, 11)stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną wykonanego przedmiotu umowy, 12)przeprowadzenie niezbędnych prób i badań, 13)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej budynku - 3 egzemplarze dla Zamawiającego, 14)opracowanie dokumentacji powykonawczej. 9. Wymagania organizacyjne stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7)Wykonawca wykona przedmiot umowy na własny koszt, na własne ryzyko, z zakupionych przez siebie fabrycznie nowych materiałów i urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową. 8)Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie protokół końcowy odbioru robót. 10. Wymagania dotyczące gwarancji: 1)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty (materiały i robociznę) - min. 36 miesięcy; 2)Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do gwarancji i reklamacji zawarto we wzorze umowy, która stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.10.00 - 45.41.10.00 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: 2 roboty budowlane polegającą na budowie, remoncie, pracach wykończeniowych budynku mieszkalnego, użyteczności publicznej bądź przemysłowego o wartości nie niższej niż 300 000,00 zł brutto każda robota. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy mogą spełniać łącznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.), która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności. Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy mogą spełniać łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie podpisu z właściwego rejestru, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, 4. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5. Wykaz prac powierzonych podwykonawcom - Załącznik Nr 7 do SIWZ, 6. Dowód wniesienia wadium, 7. Zobowiązanie innych podmiotów w przypadku korzystania z doświadczenia i wiedzy, zdolności finansowej, potencjału technicznego czy kadrowego innych podmiotów - Załącznik Nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku: a)urzędowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej zmianie, b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c)zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe, bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, poprawieniem późniejszych warunków eksploatacji, pojawieniem się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji, pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz pod warunkiem nie zwiększenia ceny, d)zmiany ilości robót budowlanych wynikających ze zmiany dokumentacji technicznej, której nie przewidziano w dniu zawarcia umowy, a jest konieczne do uzyskania efektu końcowego, e)Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany personelu nadzorującego budowę w następujących przypadkach: -śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji, -nie wywiązania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, f)Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zmiany personelu nadzorującego roboty jeśli uzna, że nie spełnia on w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy, g)w przypadku zmiany określonej w ppkt e) i f) nowa osoba będzie posiadała uprawnienia w nie mniejszym zakresie niż wymagane w specyfikacji, h)powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu robót lub zmiana zakresu powierzonych robót, jak również zmiana Podwykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego Podwykonawcy. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę umownego terminu zakończenia robót w przypadku: a)opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego, b)zawieszenia robót budowlanych przez Zamawiającego, c)okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, d)zagrożenia tąpnięciami, wybuchem, niewypałami i niewybuchami, e)błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, f)zmian dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych - jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, g)konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, h)zlecenia Wykonawcy lub innemu podmiotowi wykonania robót budowlanych dodatkowych w rozumieniu przepisu art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych, mających wpływ na termin wykonania zadania podstawowego, i)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego, j)działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie. 3)Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego wymienionymi w pkt 2 okolicznościami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mzgk@mzgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 08-530 Dęblin ul. 15 P.P. Wilków 3, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 08-530 Dęblin ul. 15 P.P. Wilków 3, pokój nr 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.