eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Roboty budowlane drogowe realizowane w ramach modernizacji Szkółki Leśnej Podkraje Nadleśnictwa Turawa1) Przebudowa drogi leśnej dojazdowej na Szkółkę nr 72 odc. A- etap I-Ia. 2) Przebudowa drogi leśnej - drogi wewnętrzne na terenie Szkółki Leśnej Podkraje2.1) droga dojazdowa do placu kompostowego - etap I-Ib 2.2) droga wewnątrzzakładowa nr 72 odc B- etap I-IIa 2.3) droga wewnętrzna nr 1 - etap I-IIb 2.4) odbudowa drewnianej kładki - etap I-V. 3) Drogi manewrowe i plac manewrowy pomiędzy korytami Dűnnemana - etap I-III. 4) Plac kompostowy - etap I-IV.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Turawa: Roboty budowlane drogowe realizowane w ramach modernizacji Szkółki Leśnej Podkraje Nadleśnictwa Turawa: 1) Przebudowa drogi leśnej dojazdowej na Szkółkę nr 72 odc. A- etap I-Ia. 2) Przebudowa drogi leśnej - drogi wewnętrzne na terenie Szkółki Leśnej Podkraje: 2.1) droga dojazdowa do placu kompostowego - etap I-Ib 2.2) droga wewnątrzzakładowa nr 72 odc B- etap I-IIa 2.3) droga wewnętrzna nr 1 - etap I-IIb 2.4) odbudowa drewnianej kładki - etap I-V. 3) Drogi manewrowe i plac manewrowy pomiędzy korytami Dűnnemana - etap I-III. 4) Plac kompostowy - etap I-IV.
Numer ogłoszenia: 249390 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197366 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turawa, ul. Opolska 35, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212011, faks 77 4212074.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państowa Jednostka Organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane drogowe realizowane w ramach modernizacji Szkółki Leśnej Podkraje Nadleśnictwa Turawa: 1) Przebudowa drogi leśnej dojazdowej na Szkółkę nr 72 odc. A- etap I-Ia. 2) Przebudowa drogi leśnej - drogi wewnętrzne na terenie Szkółki Leśnej Podkraje: 2.1) droga dojazdowa do placu kompostowego - etap I-Ib 2.2) droga wewnątrzzakładowa nr 72 odc B- etap I-IIa 2.3) droga wewnętrzna nr 1 - etap I-IIb 2.4) odbudowa drewnianej kładki - etap I-V. 3) Drogi manewrowe i plac manewrowy pomiędzy korytami Dűnnemana - etap I-III. 4) Plac kompostowy - etap I-IV..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe realizowane w ramach modernizacji Szkółki Leśnej Podkraje Nadleśnictwa Turawa: 1) Przebudowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej dojazdowej na Szkółkę nr 72 odc. A- etap I-Ia. 2) Przebudowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej - drogi wewnętrzne na terenie Szkółki Leśnej Podkraje: 2.1) droga dojazdowa do placu kompostowego - etap I-Ib 2.2) droga wewnątrzzakładowa nr 72 odc B- etap I-IIa 2.3) droga wewnętrzna nr 1 - etap I-IIb 2.4) odbudowa drewnianej kładki - etap I-V. 3) Drogi manewrowe i plac manewrowy pomiędzy korytami Dűnnemana - etap I-III. 4) Plac kompostowy - etap I-IV Opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w poniższych punktach: 3.1.1 Opis przedmiotu zamówienia dla przebudowy drogi wewnątrzzakładowej dojazdowej na Szkółkę nr 72 odc A - etap I-Ia 1. PRZEDMIOT INWESTYCJI Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 29, 36, 37 w Obrębie Nowe Budkowice, gmina Murów, województwo opolskie. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 72 odc. A (Etap I- Ia) dojazdowej do Szkółki Leśnej Podkraje w Leśnictwie Laskowice w ramach zadania pn.: (Modernizacja Szkółki Leśnej Podkraje). Celem inwestycji jest przebudowa istniejącej drogi z dostosowaniem parametrów technicznych w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysokotonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. W zakres inwestycji nie wchodzi wykonywanie pasów przeciwpożarowych. 3.ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE ZAŁOŻENIA Inwestycja swym zakresem obejmuje: - przebudowę drogi, - przebudowę zjazdów, - przebudowę mijanek, - odtworzenie istniejącego systemu odwodnienia. Przyjęto następujące parametry: - prędkość projektowa 30km)h, - szerokość korony drogi 5,0m, - szerokość jezdni 3,5m, - szerokość poboczy gruntowych 0,75m, - przekrój jednostronny 3,0%, - promienie wyokrąglające łuki 6,0-11,0m , - mijanki szer. 3,0m w odległości nie mniejszej niż 300,0m. PLAN SYTUACYJNY Drogę poprowadzono po trasie jej dotychczasowego przebiegu, dokonując nieznacznych korekt w miejscach załamań osi trasy. Całkowita długość wynosi L=720,00m. Geometrię drogi przedstawiono na załączonym projekcie zagospodarowania terenu. W ciągu przedmiotowej drogi przewidziano wykonanie mijanek w km 0+280 oraz w km 0+440. Niweletę drogi poprowadzono ok. 27cm nad istniejący poziom terenu, mając na uwadze wykorzystanie istniejącej nawierzchni drogowej jako podbudowy oraz wytworzenie odpowiednich, normatywnych warunków odwodnienia korpusu drogowego. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 2. 3 i 6. Roboty ziemne związane z przebudową, polegać będą na usunięciu ziemi urodzajnej z poboczy i rowów, wyprofilowaniu poboczy, podłużnym i poprzecznym wyprofilowaniu istniejącego podłoża oraz ułożeniu warstwy konstrukcyjnej nawierzchni. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 4 i 7. Na całości projektowanej drogi przyjęto wykonanie robót przygotowawczych takich jak: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istn. podłoża, - usuniecie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów. PROFIL PODŁUŻNY Profil podłużny drogi poprowadzono ok. 27cm nad istniejący poziom terenu, mając na uwadze wykorzystanie istniejącej nawierzchni drogowej jako podbudowy. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 3 i 7. ODWODNIENIE Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni. Wody opadowe odprowadzane będą w teren przyległy do drogi do rowów przydrożnych. Rowy przydrożne należy wykonać jako trapezowe o szerokości dna rowu 0,4m i nachyleniu skarp 1:1,5. Wzdłuż drogi nr 72 odc. A projektuje się rów prawostronny na odcinku od km 0+000 do km 0+520 oraz rów lewostronny od km 0+070 do km 0+520. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się w części rysunkowej. Przewiduje się wykonanie przepustów z rur PEHD w klasie wytrzymałości SN8. Zasypka nad przepustem powinna wynosić 0,3-0,5m, wloty i wyloty należy umocnić brukiem kamiennym na podsypce cementowo -piaskowej 1:4. Należy wykonać przepust pod droga w km 0+075 o średnicy D=600mm i długości L=11,0m oraz pod zjazdem w km 0+434 o średnicy D=400mm i długości L=9,0m. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 2 i 5. Przy spadkach podłużnych rowów większych od 1.5% należy umocnić dno i skarpę rowu poprzez darniowanie na płask. Rów prawostronny należy umocnić na odcinkach: od km 0+052,20 do km 0+064,95; od km 0+075,00 do km 0+126,40; od km 0+388,45 do km 0+460,90. Rów lewostronny należy umocnić na odcinkach: od km 0+075 do km 0+116,05; od km 0+328,50 do km 0+383,15; od km 0+400,00 do km 0+472,80. Na profilu podłużnym (rys. nr 3) wskazano odcinki na których należy zastosować umocnienie rowów. PRZEKRÓJ KONSTRUKCYJNY KONSTRUKCJA JEZDNI, ZJAZDÓW Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)31,5 Górna 9 Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)63,0 Dolna 18 Wyprofilowana i zagęszczona ist. nawierzchnia - - KONSTRUKCJA POSZERZEŃ DROGI, POBOCZY, MIJANEK Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)31,5 Górna 9 Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)63,0 Dolna 18 Piasek lub żwir (K>8m)d) Wzmacniająca 30 Wyprofilowana i zagęszczona ist. nawierzchnia - - 3.1.2 Opis przedmiotu zamówienia dla drogi dojazdowej do placu kompostowego - etap I-Ib 1. PRZEDMIOT INWESTYCJI Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 37 w Obrębie Nowe Budkowice, gmina Murów, województwo opolskie. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie drogi dojazdowej do placu kompostowego (Etap I - Ib) na terenie Szkółki Leśnej Podkraje w Leśnictwie Laskowice w ramach zadania pn.: (Modernizacja Szkółki Leśnej Podkraje). Celem inwestycji jest wykonanie drogi dojazdowej do placu kompostowego z dostosowaniem parametrów technicznych w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysokotonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego. 3. ROZWIAZANIA PROJEKTOWE ZAŁOŻENIA Inwestycja swym zakresem obejmuje: - wykonanie drogi, - wykonanie systemu odwodnienia. Przyjęto następujące parametry: - prędkość projektowa 30km)h, - szerokość korony drogi 5,0m, - szerokość jezdni 3,5m, - szerokość poboczy gruntowych 0,75m, - przekrój jednostronny 3,0%, - promienie wyokrąglające łuki 6,0-10,0m , PLAN SYTUACYJNY Drogę poprowadzono po terenie Szkółki Leśnej wzdłuż ogrodzenia. Całkowita długość wynosi L=149,80 m. Geometrię drogi przedstawiono na załączonym projekcie zagospodarowania terenu. Niweletę poprowadzono nad istniejący poziom terenu, mając na uwadze wytworzenie odpowiednich, normatywnych warunków odwodnienia korpusu drogowego. W związku z budową drogi dojazdowej do kompostownika planuje się budowę zjazdu z drogi nr 72 odc. A. Budowa zjazdu wymusza rozebranie istniejącego ogrodzenia, następnie montaż bramy wjazdowej. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 3 i 4. Roboty ziemne związane z przebudowa, polegać będą na usunięciu ziemi urodzajnej, wyprofilowaniu drogi, poboczy, podłużnym i poprzecznym wyprofilowaniu istniejącego podłoża oraz ułożeniu warstwy konstrukcyjnej nawierzchni. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 5 i 7. Na wjeździe od drogi nr 72 na przedmiotową drogę dojazdową do kompostownika należy rozebrać istniejące ogrodzenie oraz zamontować w tym miejscu bramę. PROFIL PODŁUŻNY Profil podłużny drogi poprowadzono nad istniejący poziom terenu, mając na uwadze wytworzenie odpowiednich, normatywnych warunków odwodnienia korpusu drogowego. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 4 i 7. ODWODNIENIE Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni. Wody opadowe odprowadzane będą w teren przyległy do drogi. Przewidziano rów przydrożny (lewostronny), który będzie zbierać wodę opadowa z przyległego terenu do drogi. Rów przydrożny należy wykonać jako trapezowy o szerokości dna rowu 0,4m i nachyleniu skarp 1:1,5. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się w części rysunkowej. Przewiduje się wykonanie przepustu pod drogą, który będzie odprowadzać wodę z rowu przydrożnego do przyległego terenu. Przepust należy wykonać z rur PEHD w klasie wytrzymałości SN8. Zasypka za przepustem powinna wynosić 0,3-0,5m, wlot i wylot należy umocnić brukiem kamiennym na podsypce cementowo -piaskowej 1:4. Przepust należy wykonać pod drogą w km 0+146 o średnicy D=400mm i długości L=9,0m. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 3 i 6. Przy spadkach podłużnych rowów większych od 1.5% należy umocnić dno i skarpę rowu poprzez darniowanie na płask. Rów należy umocnić na odcinkach: od km 0+000,00 do km 0+031,00; od km 0+128,95 do km 0+146,05. Na profilu podłużnym ( rys. nr 4) wskazano odcinki, na których należy zastosować umocnienie rowu. PRZEKRÓJ KONSTRUKCYJNY KONSTRUKCJA JEZDNI, ZJAZDÓW ORAZ POBOCZY Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)31,5 Górna 9 Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)63,0 Dolna 18 Geowłóknina szer.5,9m - - Piasek lub żwir (K>8m)d) Wzmacniająca 30 Wyprofilowana i zagęszczone podłoże - - Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunku nr 5. 3.1.3 Opis przedmiotu zamówienia dla drogi wewnątrzzakładowej nr 72 odc B - etap I-IIa. 1. PRZEDMIOT INWESTYCJI Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 36, 37 w Obrębie Nowe Budkowice, gmina Murów, województwo opolskie. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 72 odc. B (Etap I - Iia) na terenie Szkółki Leśnej Podkraje w Leśnictwie Laskowice w ramach zadania pn.: (Modernizacja Szkółki Leśnej Podkraje). Celem inwestycji jest przebudowa istniejącej drogi o parametrach drogi bocznej technologicznej. 3.ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE ZAŁOŻENIA Inwestycja swym zakresem obejmuje: - przebudowę drogi, - przebudowę zjazdów, - odtworzenie istniejącego systemu odwodnienia. Przyjęto następujące parametry: - prędkość projektowa 30km)h, - szerokość korony drogi 4,0m, - szerokość jezdni 3,0m, - szerokość poboczy gruntowych 0,50m, - przekrój daszkowy 3,0%, - promienie wyokrąglające łuki 4,0-6,0m , PLAN SYTUACYJNY Drogę poprowadzono po trasie jej dotychczasowego przebiegu, dokonując nieznacznych korekt w miejscach załamań osi trasy. Całkowita długość wynosi L=300,00m. Geometrię drogi przedstawiono na załączonym projekcie zagospodarowania terenu. Niweletę poprowadzono ok.20cm nad istniejący poziom terenu, mając na uwadze wykorzystanie istniejącej nawierzchni drogowej jako podbudowy oraz wytworzenie odpowiednich, normatywnych warunków odwodnienia korpusu drogowego. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 3 i 4. Roboty ziemne związane z przebudowa, polegać będą na usunięciu ziemi urodzajnej z poboczy i rowów, podłużnym i poprzecznym wyprofilowaniu istniejącego podłoża oraz ułożeniu warstwy konstrukcyjnej nawierzchni. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 5 i 7. Na całości projektowanej drogi przyjęto wykonanie robót przygotowawczych takich jak: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istn. podłoża, - usuniecie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów. PROFIL PODŁUŻNY Profil podłużny drogi poprowadzono ok.20cm nad istniejący poziom terenu, mając na uwadze wykorzystanie istniejącej nawierzchni drogowej jako podbudowy. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 4 i 7. ODWODNIENIE Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni. Wody opadowe odprowadzane będą w teren przyległy do rowów przydrożnych. Wzdłuż projektowanej drogi nr 72 odc. B w stanie istniejącym zinwentaryzowano rowy (prawostronny i lewostronny), które należy odbudować ze względu na zły stan techniczny skarp i nienormatywne spadki podłużne. Rowy przydrożne należy wykonać jako trapezowe o szerokości dna rowu 0,4m i nachyleniu skarp 1:1,5. Wzdłuż przedmiotowej drogi projektuje się rów prawostronny na całym odcinku drogi oraz rów lewostronny od km 0+000 do km 0+285. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się w części rysunkowej. Przewiduje się wykonanie przepustów z rur PEHD w klasie wytrzymałości SN8. Zasypka nad przepustem powinna wynosić 0,3-0,5m, wloty i wyloty należy umocnić brukiem kamiennym na podsypce cementowo -piaskowej 1:4. Należy wykonać przepust pod droga w km 0+271 o średnicy D=400mm i długości L=8,0m oraz pod zjazdami na drogi wewn. Nr 4 i 7 w km 0+150 o średnicy D=400mm i długości L=8,0m, pod zjazdem na drogę wewn. Nr 3 w km 0+260 o średnicy D=400mm i długości L=8,0m. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 3 i 6. Przy spadkach podłużnych rowów większych od 1.5% należy umocnić dno i skarpę rowu poprzez darniowanie na płask. Rów prawostronny należy umocnić na odcinku od km 0+254,10 do km 0+271,60. Rów lewostronny należy umocnić na odcinku od km 0+243,10 do km 0+285,00. Na profilu podłużnym (rys. nr 4) wskazano odcinki na których należy zastosować umocnienie rowów. PRZEKRÓJ KONSTRUKCYJNY KONSTRUKCJA JEZDNI Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)31,5 Górna 10 Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)63,0 Dolna 10 Wyprofilowana i zagęszczona nawierzchnia istn. drogi - - KONSTRUKCJA ZJAZDÓW, POBOCZY Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)31,5 Górna 10 Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)63,0 Dolna 10 Piasek lub żwir (K>8m)d) Wzmacniająca 30 Wyprofilowana i zagęszczona nawierzchnia istn. drogi - - 3.1.4 Opis przedmiotu zamówienia dla drogi wewnętrznej nr 1 - etap I-IIb 1. PRZEDMIOT INWESTYCJI Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 37 w Obrębie Nowe Budkowice, gmina Murów, województwo opolskie. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej nr 1 (Etap I - IIb) na terenie Szkółki Leśnej Podkraje w Leśnictwie Laskowice w ramach zadania pn.: (Modernizacja Szkółki Leśnej Podkraje). Celem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej o parametrach drogi bocznej technologicznej służącej do prowadzenia gospodarki szkółkarskiej. 3.ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE ZAŁOŻENIA Inwestycja swym zakresem obejmuje: - przebudowę drogi, - odtworzenie istniejącego systemu odwodnienia. Przyjęto następujące parametry: - prędkość projektowa 30km)h, - szerokość korony drogi 5,0m, - szerokość jezdni 3,5m, - szerokość poboczy gruntowych 0,75m, - przekrój jednostronny 3,0%, - promienie wyokrąglające łuki 4,0-6,0m. PLAN SYTUACYJNY Drogę poprowadzono po trasie jej dotychczasowego przebiegu, dokonując nieznacznych korekt w miejscach załamań osi trasy. Całkowita długość wynosi L=135,00m. Geometrię drogi przedstawiono na załączonym projekcie zagospodarowania terenu. Niweletę poprowadzono nad istniejący poziom terenu, mając na uwadze wytworzenie odpowiednich, normatywnych warunków odwodnienia korpusu drogowego. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 3 i 4. Roboty ziemne związane z przebudową, polegać będą na usunięciu ziemi urodzajnej, podłużnym i poprzecznym wyprofilowaniu istniejącego podłoża oraz ułożeniu warstwy konstrukcyjnej nawierzchni. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 5 i 7. Na całości projektowanej drogi przyjęto wykonanie robót przygotowawczych takich jak: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istn. podłoża, - usunięcie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów. PROFIL PODŁUŻNY Profil podłużny drogi poprowadzono nad istniejący poziom terenu, mając na uwadze wytworzenie odpowiednich, normatywnych warunków odwodnienia korpusu drogowego. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 4 i 7. ODWODNIENIE Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni. Wody opadowe odprowadzane będą w teren przyległy do drogi do rowu przydrożnego. Rów przydrożny należy wykonać jako trapezowy o szerokości dna rowu 0,4m i nachyleniu skarp 1:1,5. Wzdłuż przedmiotowej drogi projektuje się rów lewostronny na odcinku od km 0+030 do końca projektowanej drogi. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się w części rysunkowej. Przewiduje się wykonanie przepustu z rur PEHD w klasie wytrzymałości SN8. Zasypka nad przepustem powinna wynosić 0,3-0,5m, wlot i wylot należy umocnić brukiem kamiennym na podsypce cementowo -piaskowej 1:4. Należy wykonać przepust pod drogą w km 0+103 o średnicy D=400mm i długości L=8,0m. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 3 i 6. Przy spadkach podłużnych rowów większych od 1.5% należy umocnić dno i skarpę rowu poprzez darniowanie na płask. Rów należy umocnić na odcinku od km 0+089,65 do km 0+102,95. Na profilu podłużnym (rys. nr 4) wskazano odcinek, na którym należy zastosować umocnienie rowu. PRZEKRÓJ KONSTRUKCYJNY KONSTRUKCJA JEZDNI ORAZ POBOCZY Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)31,5 Górna 10 Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)63,0 Dolna 10 Geowłóknina szer.5,6m - - Piasek lub żwir (K>8m)d) Wzmacniająca 30 Wyprofilowana i zagęszczone podłoże - - Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunku nr 5. 3.1.5 Opis przedmiotu zamówienia dla odbudowy drewnianej kładki - etap I-V 1. OPIS INWESTYCJI 1.1 Dane ogólne zgodnie z wytycznymi zamawiającego projektuje się odtworzenie istniejącej kładki na stawie na terenie Szkółki na istniejących filarach z kręgów żelbetowych, odbudowa istniejących elementów kładki z zastosowaniem drewna impregnowanego metodą ciśnieniową, lokata obiektu pozostaje bez zmian, funkcja obiektu pozostaje bez zmian - kładka dla pieszych. 1.2 Opis konstrukcji projektowana kładka dla pieszych, schemat statyczny belki 3-przesłowej, ciągłej, swobodnie podpartej, z dźwigarów drewnianych 14)14, istniejące filary z prefabrykowanych rur żelbetowych, wypełnionych betonem, projektowany obiekt o nośności zgodnej z PN bez możliwości przejazdu jakichkolwiek pojazdów, zastosowane materiały drewno C18 - elementy pomostu oraz balustrada, C27 - elementy dźwigarów głównych oraz poprzecznic. 1.3 Parametry geometryczne długość całkowita konstrukcji nośnej - LC=16,70m, długość teoretyczna konstrukcji nośnej - LT=5,47m+5,45m+5,59m, wysokość konstrukcyjna tor nr1/nr2 - HK=0,19m, szerokość kładki miedzy balustradami- B0=1,45m, szerokość całkowita Bc=2,55m podpora z prefabrykowanych rur żelbetowych d=0,6m 1.4 Szczegóły rozwiązań projektowych Ustrój nośny Zaprojektowano konstrukcję nośną kładki zbudowaną z trzech dźwigarów głównych wykonanych z bali drewnianych o przekroju kwadratowym 14)14, połączonych sztywno z poprzecznicami o takim samym przekroju. Poprzecznice zaprojektowano tylko nad podporami skrajnymi oraz pośrednimi. Poprzecznice należy przytwierdzić do podpór za pomocą kotew wg szczegółów na rysunkach. Niweleta na obiekcie ukształtowana jest w zerowym spadku. Spód projektowanej konstrukcji przęsła w przekroju poprzecznym ukształtowany jest w poziomie podobnie jak góra pokładu pomostu. W przypadku stwierdzenia różnic wysokości pomiędzy istniejącymi podporami kładki należy pod projektowe poprzecznice należy zastosować podkładki wyrównawcze z takiego samego drewna jak poprzecznica. Wszystkie elementy konstrukcyjne kładki (dźwigary poprzecznice) należy zabezpieczyć przed wodą opadową poprzez zastosowanie przekładki z papy bitumicznej. Ewentualną kolorystykę obiektu na etapie budowy należy ostatecznie uzgodnić z Zamawiającym. Balustrady Przewiduje się zamontowanie balustrad o wysokości 1,1m wykonanych z drewnianych elementów: Pochwyt i słupki główne - bale 10x10 cm Przeciągi - 35x10 cm Dolny element balustrady - 10x10 cm Zastrzał - istniejąca rura O40 mm - oczyszczona i zabezpieczona antykorozyjnie. Rozstaw słupków wynosi 1,74m, słupki podparte dodatkowo zastrzałami. Nawierzchnia Projektuje się nawierzchnię kładki w postaci dyliny drewnianej o grubości 14x5 cm przymocowaną bezpośrednio do dźwigarów głównych kładki. Ze względu na brak pochylenia kładki nawierzchnię zaprojektowano jako otwartą, tzn. pomiędzy kolejnymi deskami 14x5 należy pozostawiać przerwę ok.0,5cm. Nawierzchnie na dojściach do kładki należy wykonać poprzez ułożenie kostki betonowej prefabrykowanej na podsypce cementowo - piaskowej. Ścianka żwirowa Dodatkowo elementy drewniane kładki należy osłonić przed gruntem płytami chodnikowymi 50x50x7 imitującymi ściankę żwirową. 3.1.6 Opis przedmiotu zamówienia dla dróg manewrowych i placu manewrowego pomiędzy korytami Dűnnemana - etap I-III 1. PRZEDMIOT INWESTYCJI Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 36,37 w Obrębie Nowe Budkowice, gmina Murów, województwo opolskie. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie dróg manewrowych oraz placu manewrowego (Etap I - III) na terenie Szkółki Leśnej Podkraje w Leśnictwie Laskowice w ramach zadania pn.: (Modernizacja Szkółki Leśnej Podkraje). Celem inwestycji jest utwardzenie dróg manewrowych pomiędzy korytami Dűnnemana oraz przebudowa placu manewrowego służących do prowadzenia gospodarki szkółkarskiej, dostosowanych do transportu technologicznego. 3.ROZWIAZANIA PROJEKTOWE ZAŁOŻENIA Inwestycja swym zakresem obejmuje: - utwardzenie dróg manewrowych, - przebudowę placu manewrowego Przyjęto następujące parametry dla dróg manewrowych: - szerokość dróg 2,44 - 2,66 m, - długość od 137m do ok. 141m, - powierzchnia około 2297,0m2 Przyjęto następujące parametry dla placu manewrowego: - szerokość 20m, - długość od 16m do ok. 26m, - powierzchnia około 388m2. PLAN SYTUACYJNY Drogi manewrowe mają zmienną szerokość i należy je utwardzić w istniejącym ich zakresie. Plac manewrowy należy poszerzyć i utwardzić. Powierzchnia dróg manewrowych : 2297 m2, powierzchnia placu manewrowego : 388 m2. Geometrie dróg i placów manewrowych przedstawiono na załączonym projekcie zagospodarowania terenu. Roboty ziemne związane z przebudową, polegać będą na usunięciu ziemi urodzajnej, podłużnym i poprzecznym wyprofilowaniu istniejącego podłoża oraz ułożeniu warstwy konstrukcyjnej nawierzchni. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 3 i 4. ODWODNIENIE Powierzchniowe odwodnienie dróg manewrowych i placu manewrowego zapewniają spadki poprzeczne i podłużne. Wody opadowe odprowadzane będą do przyległego terenu. PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE KONSTRUKCJA DRÓG MANEWROWYCH Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)31,5 Górna 10 Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)63,0 Dolna 10 Wyprofilowana i zagęszczone podłoże - - KONSTRUKCJA PLACU MANEWROWEGO Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)31,5 Górna 10 Kruszywo bazaltowe łamane stabilizowane mechanicznie 0)63,0 Dolna 10 Piasek lub żwir (K>8m)d) Wzmacniająca 30 Wyprofilowana i zagęszczona nawierzchnia istn. drogi - - Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunku nr 4 3.1.7 Opis przedmiotu zamówienia dla placu kompostowego etap I-IV 3.PRZEDMIOT INWESTYCJI Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 37 w Obrębie Nowe Budkowice, gmina Murów, województwo opolskie. Przedmiotem inwestycji jest plac kompostowy oraz plac manewrowy (Etap I - IV) na terenie Szkółki Leśnej Podkraje w Leśnictwie Laskowice w ramach zadania pn.: (Modernizacja Szkółki Leśnej Podkraje). Celem inwestycji jest wykonanie placu kompostowego na terenie Szkółki Leśnej z płyt ażurowych (JOMB) dostosowanych do wysokotonażowego transportu i rozładunku składników kompostu oraz placu manewrowego o nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych pełnych służących do prowadzenia gospodarki szkółkarskiej. 2. ROZWIAZANIA PROJEKTOWE ZAŁOŻENIA Inwestycja swym zakresem obejmuje: - budowę placu kompostowego z płyt ażurowych typu (JOMB) - budowę placu manewrowego z płyt betonowych pełnych. Przyjęto następujące parametry dla placu kompostowego: - szerokość 20m, - długość od 94m do ok. 110m, - powierzchnia około 2032,6m2, - krawężnik betonowy 15x30x100 z oporem, kl. betonu C12)15. Przyjęto następujące parametry dla placu manewrowego: - szerokość 20m, - długość od 20m do ok. 32m, - powierzchnia około 546m2, - krawężnik betonowy 15x30x100 z oporem, kl. betonu C12)15. PLAN SYTUACYJNY Plac kompostowy należy wykonać w miejscu wskazanym przez Inwestora. Powierzchnia placu kompostowego : 2032,60 m2. Powierzchnia placu manewrowego: 546,00 m2. Istniejącą warstwę nasypu brunatnego należy zdjąć do głębokości 0,30m i zastąpić ją gruntem przepuszczalnym o współczynniku filtracji >8m)d w taki sposób aby umożliwić przenikanie organizmów glebowych do pryzm. Miejsce składowania masy kompostowej zaprojektowano z żelbetowych płyt ażurowych typu (JOMB) o wymiarach 100x75x12, które umożliwiają utwardzenie terenu oraz przepuszczalne podłoże. Plac manewrowy należy wykonać z żelbetowych płyt drogowych pełnych o wymiarach 300x100x15 na podsypce cementowo - piaskowej. Plac kompostowy oraz plac manewrowy przewidziano ograniczyć z dwóch stron krawężnikiem betonowym 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem, beton kl. C12)15. Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunkach nr 3 i 4. ODWODNIENIE Powierzchniowe odwodnienie placu kompostowego i placu manewrowego zapewniają spadki poprzeczne i podłużne. Wody opadowe odprowadzane będą do przyległego terenu. PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE KONSTRUKCJA PLACU MANEWROWEGO Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Płyta drogowa żelbetowa pełna Górna 15 Podsypka cementowo-piaskowa - 3 Podbudowa z kruszywa łamanego bazaltowego stab. mechan. 0)31,5 mm Dolna 20 Piasek lub żwir (K>8m)d) Wzmacniająca 15 KONSTRUKCJA PLACU KOMPOSTOWEGO Rodzaj materiału Warstwa Grubość w cm Płyta ażurowa żelbetowa (JOMB) Górna 12 Piasek lub żwir (K>8m)d) Odsączająca 20 Piasek lub żwir (K>8m)d) Wzmacniająca 20 Szczegóły rozwiązań projektowych znajdują się na rysunku nr 4. Na powierzchni placu kompostowego i placu manewrowego znajdują się miejsca, na których nie przewidziano ułożenie płyt ze względu na skosy placu oraz istniejące studnie - wg załączonego projektu zagospodarowania terenu. Miejsca te należy wypełnić kruszywem łamanym bazaltowym stab. mechan. 0)31,5mm na grubość płyty. UKŁADANIE PŁYT Układanie płyt drogowych na wcześniej przygotowane podłoże może się odbywać bezpośrednio ze środka transportowego lub z miejsca przeznaczonego na składowanie płyt, za pomocą maszyn budowlanych wyposażonych w chwytaki zaciskowe. Płyty należy układać w taki sposób, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża (tj. podsypki cementowo-piaskowej).Boki płyt powinny przylegać do siebie na całej długości, a powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie o nie więcej niż 4mm. 3.1.8 Opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, inne prace i czynności wymienione w pkt. 12 specyfikacji i w pkt, od 3.2 do 3.6 umowa - załącznik do specyfikacji, decyzja -pozwolenie na budowę (zgłoszenie robót). UWAGA: Zamawiający udostępnia w SIWZ przedmiar robót jedynie jako materiał informacyjny, który nie stanowi ostatecznej podstawy do sporządzenia oferty i obliczenia ceny oferty. Podstawę sporządzenia oferty stanowi niniejsza SIWZ, w tym dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, umowa. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 3.1.9 Opisany przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. 3.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROBRUK Marcin Wdowikowski, Reńska Wieś 24, 48-314 Pakosławice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1663501,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1089327,85

  • Oferta z najniższą ceną: 1089327,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1262282,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.