eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-23

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 249322 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166600 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 376 72 72, faks 22 376 73 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. CPV: 39.29.41.00-0 (Artykuły informacyjne i promocyjne), 22.46.20.00-6 (Materiały reklamowe). 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów promocyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zamówienia. Pierwsza część obejmuje zakup i dostawę piór kulkowych, zawieszek odblaskowych, ołówków z gumką, balonów, smyczy, breloczków, pamięci USB z drewna, smyczy ze wzorem łowickim, natomiast druga część obejmuje zakup i dostawę kubków, sztućców do sałatek, kubków na sałatkę, rękawic kuchennych, fartuchów kuchennych, toreb z filcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został odpowiednio dla każdej części zamówienia w załączniku nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie: - części zamówienia nr 1 - zakup i dostawa 5 400 sztuk piór kulkowych, 16 500 sztuk zawieszek odblaskowych, 25 000 sztuk ołówków z gumką, 33 000 sztuk balonów, 16 600 sztuk smyczy, 5 300 sztuk breloczków, 550 sztuk pamięci USB z drewna, 1000 sztuk smyczy ze wzorem łowickim; - części zamówienia nr 2 - zakup i dostawa 2 200 sztuk kubków ceramicznych, 3 200 sztuk sztućców do sałatek, 3 700 sztuk kubków na sałatkę, 3 700 sztuk rękawic kuchennych, 3 700 sztuk fartuchów kuchennych, 500 sztuk toreb z filcu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup i dostawa piór kulkowych, zawieszek odblaskowych, ołówków z gumką, balonów, smyczy, breloczków, pamięci USB z drewna, smyczy ze wzorem łowickim.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-FACTUM Krzysztof Pasierbek, Katarzyna Pasierbek Spółka Jawna, ul. Winogronowa 17, 05-831 Rozalin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162096,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161014,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117290,50 / Oferta z najwyższą ceną: 293953,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: zakup i dostawa kubków ceramicznych, sztućców do sałatek, kubków na sałatkę, rękawic kuchennych, fartuchów kuchennych, toreb z filcu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA REKLAMY I HANDLU POLIGRAFIK SYLWESTER FĄFARA, ul. Stokowa 7, 25-702 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142453,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126797,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126797,00 / Oferta z najwyższą ceną: 187162,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.