eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursu komputerowego dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Myszków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursu komputerowego dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego
Numer ogłoszenia: 249234 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursu komputerowego dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie kursu obsługi biura i sekretariatu dla maksymalnej liczby 15 uczniów, kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymianą butli gazowej dla maksymalnej liczby 16 uczniów oraz kursu obsługi licencjonowanego oprogramowania Komputerowego Wspomagania Projektowania (CAD) dla maksymalnej liczby 5 uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego, uczestników Projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Obsługa biura i sekretariatu dla maksymalnej liczby 12 uczniów. 1) Cel szkolenia/kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do prowadzenia biura i sekretariatu. 2) Zakres szkolenia: kurs powinien obejmować podstawowe aspekty pracy w biurze i sekretariacie i winien zakończyć się sprawdzianem wiedzy i umiejętności. 3) Wymiar godzin szkolenia/kursu - 60 godzin. 4) Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę powinien obejmować co najmniej niżej wymienione bloki tematyczne: Organizacja pracy sekretariatu/biura: a. organizacja stanowiska pracy; b. techniki przepływu informacji w zarządzaniu biurem; c. efektywne zarządzanie czasem; d. standardowe procedury biurowe a specyfika działalności firmy; e. nowoczesna technika i technologia biurowa; f. korespondencja - tworzenie dokumentów biurowych; g. tradycyjne i nowoczesne sposoby utrwalania i przechowywania informacji. Obsługa komputera: a. adaptacja bezwzrokowej metody pisania do klawiatury komputera; b. ćwiczenie biegłości i jakości pisania; c. rozmieszczanie tekstów w różnych układach d. technika sporządzania dłuższych opracowań tekstowych; e. korespondencja- pisma zaadresowane i zatytułowane, korespondencja seryjna; f. komputerowe wspomaganie prac biurowych; g. przygotowanie prezentacji. h. Usługi w sieci Internet Operacje fakturowania komputerowego: a. faktura VAT b. zasady dokumentowania i ewidencjonowania, wystawiania i przechowywania faktur oraz not korygujących; c. stawka VAT, a symbole PKWiU; d. duplikaty; e. podpisy i upoważnienie; f. ewidencjonowanie faktur; g. błędy formalne faktur. Obsługa technicznych środków biurowych: a. zasady działania urządzeń biurowych; b. posługiwanie się min. telefonem, faksem, kserokopiarką, niszczarką, dyktafonem Aspekty psychologiczne a. komunikacja b. asertywność c. współpraca w grupie i z przełożonymi Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w charakterze obsługi biura i sekretariatu. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem 5) Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej) i materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników . 6) Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie obsługi biura i sekretariatu wraz z suplementem na wzorze MEN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami). 7) Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Wymaga się aby kurs został zrealizowany w nieodpłatnie udostępnionej przez Zamawiającego sali wykładowej na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie lub na terenie innej szkoły ponadgimnazjalnej biorącej udział w Projekcie. Zajęcia winny odbywać się w godzinach nie pokrywających się z zajęciami szkolnymi w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie. W dni wolne od nauki szkolnej lub w okresie wakacji zajęcia mogą odbywać się codziennie w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie w godzinach od 8:00 do godziny 18:00 (z pominięciem niedziel i świąt). Termin realizacji - 2 miesiące od dnia podpisania umowy. 1.2 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymiana butli gazowej wraz z egzaminem przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dla 16 uczniów. 1. Cel szkolenia - podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie kursu magazyniera, kierowcy/operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej, a po zdaniu egzaminu zdobycie uprawnień kierowcy/operatora wózka jezdniowego i uprawnień do bezpiecznej wymiany butli gazowej, wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT). 2. Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. Kurs kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci uczestnikom szkolenia egzamin przed Komisją UDT a koszty egzaminu uwzględni w ofercie. 3. Wymiar godzin szkolenia - 97 godzin w tym 67 godzinny kurs kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych. (UWAGA - jeżeli wykonawca posiada zatwierdzony przez UDT inny niż 67 godzinny program szkolenia kierowców/operatorów wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - wówczas wymiar godzin przedmiotowego szkolenia winien być zgodny z posiadanym programem). 4. Plan realizacji szkolenia - Program szkolenia określający szczegółową tematykę w zakresie kursu kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - wydany i/lub zatwierdzony przez UDT. Zapis oznacza, że wykonawca może szkolić na podstawie zakupionego programu opracowanego przez UDT lub na podstawie własnego programu zatwierdzonego przez UDT. Program szkolenia w zakresie kursu magazyniera powinien być opracowany w oparciu o Krajowe Standardy Kwalifikacji Zawodowych MPiPS w obrębie zawodu Magazynier i powinien zawierać co najmniej zagadnienia z zakresu: a. - Przepisów bhp i p .poż w magazynie (hurtowni), b. - Odbioru towarów. c. - Zasad poprawnego przechowywania towarów, d. - Wydawania towarów, e. - Obsługi programu komputerowego do prowadzenia gospodarki magazynowej np. programu Subiekt, Magazyn Multi lub inny program równoważny, f. - Dokumentów magazynowych - sporządzania i obiegu dokumentów Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w charakterze magazyniera. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu z uwzględnieniem poszczególnych modułów szkoleniowych. Kurs realizowany będzie zgodnie z przyjętym harmonogramem. 5. Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej ), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. 6. Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom środki ochrony osobistej kierowcy/operatora wózka jezdniowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP. 7. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu magazyniera z obsługą wózka jezdniowego i bezpieczną wymianą butli gazowej (zaświadczenie na wzorze MEN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami) wraz z suplementem a po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu - zaświadczenie kwalifikacyjne o zdobytych uprawnieniach kierowcy/operatora wózka jezdniowego i zaświadczenie o uprawnieniach do bezpiecznej wymiany butli gazowej wydawane przez UDT. 8. Termin i miejsce przeprowadzenia szkolenia: Kursy powinny zostać zrealizowane na terenie Powiatu Myszkowskiego. Wymaga się aby zajęcia w zakresie kursu magazyniera zostały zrealizowane w nieodpłatnie udostępnionych przez Zamawiającego salach wykładowych znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Nr 2. im. H. Kołłątaja w Myszkowie lub na terenie innej szkoły ponadgimnazjalnej biorącej udział w Projekcie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie winny odbywać się po zajęciach szkolnych, nie dłużej niż do godziny 20:00. W dniach wolnych od nauki szkolnej oraz w okresie wakacji zajęcia w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00(z pominięciem niedziel i świąt). Termin realizacji - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy. 1.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi programu Komputerowego Wspomagania Projektowania - CAD dla maksymalnej liczby 5 uczniów 1. Cel szkolenia/kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do obsługi programu Komputerowego Wspomagania Projektowania typu CAD oraz umiejętności wykorzystania programu typu CAD. 2. Zakres szkolenia: kurs powinien obejmować podstawy obsługi programu typu CAD powinien zakończyć się sprawdzianem wiedzy i umiejętności. 3. Wymiar godzin kursu - 60 godzin 4. Program kursu powinien obejmować: a. Wprowadzenie do środowiska pracy; b. Wyświetlanie rysunku; c. Ustawienia rysunku; d. Współrzędne i podstawowe narzędzia rysunkowe; e. Tworzenie geometrii dwuwymiarowej; f. Modyfikowanie geometrii dwuwymiarowej; g. Zarządzanie cechami obiektów; h. Techniki konstrukcyjne; i. Obiekty tekstowe i ich style; j. Wprowadzenie do wymiarowania; k. Kreskowanie; l. Wprowadzenie do wydruku. Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w charakterze obsługi biura i sekretariatu. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem 5.Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt formatu A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu kursu w/w materiały przejdą na własność uczestników. 6. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - uczestnik uzyska zaświadczenie o ukończenia kursu na wzorze MEN, (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych) wraz z suplementem. 7. Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Zamawiający udostępni nieodpłatnie wykonawcy salę wykładową na terenie Zespołu Szkół nr 2 im H. Kołłątaja w Myszkowie lub na terenie innej szkoły ponadgimnazjalnej biorącej udział w Projekcie. Zajęcia winny odbywać się w godzinach nie pokrywających się z zajęciami szkolnymi w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie. W dni wolne od nauki szkolnej lub w okresie wakacji zajęcia mogą odbywać się codziennie w wymiarze nie przekraczającym 6 godzin dziennie w godzinach od 8:00 do godziny 18:00 (z pominięciem niedziel i świąt). Termin realizacji - 2 miesiące od dnia podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagany jest aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych na podstawie Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zmianami, oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami, Ocena spełnienia warunku metoda graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu potwierdzającego wpis do RIS, jak to opisano w Rozdz. V pkt. C.2) SIWZ. Dopuszcza się wydruk z oficjalnej strony internetowej www.ris.praca.gov.pl dotyczący Wykonawcy - status aktywny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę zakończonych realizacji szkoleń/kursów: co najmniej 2 kursów obsługi biura i sekretariatu dla łącznej liczby uczestników nie mniejszej niż 10 osób oraz co najmniej 2 kursów magazyniera dla łącznej liczby uczestników nie mniejszej niż 10 osób i co najmniej 2 kursów obsługi wózków widłowych z bezpieczną wymianą butli gazowej dla łącznej liczby uczestników nie mniejszej niż 10 osób - realizowanych oddzielnie lub w formie szkolenia wielomodułowego. oraz co najmniej 2 kursów obsługi komputerowego programu typu CAD dla łącznej liczby uczestników nie mniejszej niż 10 osób; Ocena spełnienia warunku na metodą graniczną spełnia - nie spełnia podstawie Wykazu wykonanych usług - Załącznik nr 6 do SIWZ, wskazanego w Rozdz. V. pkt. C.3) SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi stanowiskami szkoleniowymi i urządzeniami niezbędnymi do realizacji szkoleń/kursów. W szczególności wymagane jest wykazanie przez wykonawcę: co najmniej 15 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem biurowym (co najmniej oprogramowanie winno zawierać: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji oraz pocztę elektroniczną), co najmniej 1 aparat telefoniczny z faksem, co najmniej 1 urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające naukę drukowania, powielania i skanowania dokumentów oraz co najmniej 1 dyktafon - w celu zrealizowania kursu obsługi biura lub sekretariatu, co najmniej 1 wózek jezdniowy dopuszczony do eksploatacji przez UDT z napędem gazowym, co najmniej 16 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem magazynowym, co najmniej 8 kas fiskalnych - w celu zrealizowania kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymiana butli gazowej, co najmniej 5 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem typu CAD np. AutoCAD lub równoważy - w celu zrealizowania kursu obsługi programu typu CAD. Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie Wykazu narzędzi i urządzeń -Załącznik nr 7 do SIWZ, wskazanego w Rozdz. V. pkt. C.4) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanymi osobami, które będą realizowały zamówienie wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają odpowiednie kompetencje i uprawnienia. W szczególności wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej: 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie prowadzenia biura lub sekretariatu oraz przygotowanie pedagogiczne i 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów w zakresie obsługi biura lub sekretariatu, lub wyższe wykształcenie pedagogiczne i uprawnienia nauczyciela przedmiotów zawodowych w zakresie administracji lub funkcjonowania przedsiębiorstwa. oraz 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przygotowanie pedagogiczne i co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć teoretycznych na kursach magazyniera z obsługą wózka jezdniowego lub wyższe wykształcenie pedagogiczne i uprawnienia nauczyciela przedmiotów zawodowych w zakresie gospodarki magazynowej, oraz 2 osobami posiadającymi uprawnienia do szkolenia praktycznego kierowcy/operatora wózka jezdniowego lub/i bezpiecznej wymiany butli gazowej, w tym co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia UDT kierowcy/operatora wózka jezdniowego i co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia UDT do bezpiecznej wymiany butli gazowej oraz 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi kas fiskalnych, oraz 1 osobą posiadającą wykształcenie techniczne lub inżynierskie, przygotowanie pedagogiczne, oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów w zakresie obsługi programów komputerowych typu CAD. Ocena spełnienia warunku metodą graniczna spełnia - nie spełnia na podstawie Wykazu osób i Oświadczenia wykonawcy - Załączniki 8 i 8 a do SIWZ, wskazanych w Rozdz. V. pkt. C.5) i C.6) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku metoda graniczna spełnia - nie spełnia zgodnie z Art. 44 ustawy Pzp na podstawie Oświadczenia z Art. 22 Ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Plan szkolenia - wzór Załącznik nr 1a do SIWZ 2. Dokument potwierdzający, że wykazane przez wykonawcę komputery posiadają legalne licencjonowane oprogramowanie - Certyfikat legalności oprogramowania wydany przez jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny. 3. Dokument potwierdzający posiadanie wydanego i/lub zatwierdzonego przez UDT programu szkolenia kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na wzorze zamawiającego - Załącznik nr 9 do SIWZ lub inne dokumenty potwierdzające prawo wykonawcy do dysponowania zasobami innych podmiotów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - umowy najmu, dzierżawy, użyczenia itp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy, w następujących przypadkach: a. wystąpienia siły wyższej - przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b. ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, wystąpienia zmiany warunków realizacji Projektu - jeżeli wywołają konieczność zmiany zapisów niniejszej umowy, c. przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia trudności organizacyjno technicznych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3.Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. 4.Zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, tel. (034) 315-91-00, fax. (034) 315-91-60, poczta elektroniczna (e-mail) starostwo@powiatmyszkowski.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków Biuro podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter stanowisko nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Mam zawód -mam pracę w regionie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.