Myszków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursu komputerowego dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego
Numer ogłoszenia: 249234 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursu komputerowego dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie kursu obsługi biura i sekretariatu dla maksymalnej liczby 15 uczniów, kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymianą butli gazowej dla maksymalnej liczby 16 uczniów oraz kursu obsługi licencjonowanego oprogramowania Komputerowego Wspomagania Projektowania (CAD) dla maksymalnej liczby 5 uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego, uczestników Projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Obsługa biura i sekretariatu dla maksymalnej liczby 12 uczniów. 1) Cel szkolenia/kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do prowadzenia biura i sekretariatu. 2) Zakres szkolenia: kurs powinien obejmować podstawowe aspekty pracy w biurze i sekretariacie i winien zakończyć się sprawdzianem wiedzy i umiejętności. 3) Wymiar godzin szkolenia/kursu - 60 godzin. 4) Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę powinien obejmować co najmniej niżej wymienione bloki tematyczne: Organizacja pracy sekretariatu/biura: a. organizacja stanowiska pracy; b. techniki przepływu informacji w zarządzaniu biurem; c. efektywne zarządzanie czasem; d. standardowe procedury biurowe a specyfika działalności firmy; e. nowoczesna technika i technologia biurowa; f. korespondencja - tworzenie dokumentów biurowych; g. tradycyjne i nowoczesne sposoby utrwalania i przechowywania informacji. Obsługa komputera: a. adaptacja bezwzrokowej metody pisania do klawiatury komputera; b. ćwiczenie biegłości i jakości pisania; c. rozmieszczanie tekstów w różnych układach d. technika sporządzania dłuższych opracowań tekstowych; e. korespondencja- pisma zaadresowane i zatytułowane, korespondencja seryjna; f. komputerowe wspomaganie prac biurowych; g. przygotowanie prezentacji. h. Usługi w sieci Internet Operacje fakturowania komputerowego: a. faktura VAT b. zasady dokumentowania i ewidencjonowania, wystawiania i przechowywania faktur oraz not korygujących; c. stawka VAT, a symbole PKWiU; d. duplikaty; e. podpisy i upoważnienie; f. ewidencjonowanie faktur; g. błędy formalne faktur. Obsługa technicznych środków biurowych: a. zasady działania urządzeń biurowych; b. posługiwanie się min. telefonem, faksem, kserokopiarką, niszczarką, dyktafonem Aspekty psychologiczne a. komunikacja b. asertywność c. współpraca w grupie i z przełożonymi Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w charakterze obsługi biura i sekretariatu. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem 5) Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej) i materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników . 6) Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie obsługi biura i sekretariatu wraz z suplementem na wzorze MEN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami). 7) Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Wymaga się aby kurs został zrealizowany w nieodpłatnie udostępnionej przez Zamawiającego sali wykładowej na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie lub na terenie innej szkoły ponadgimnazjalnej biorącej udział w Projekcie. Zajęcia winny odbywać się w godzinach nie pokrywających się z zajęciami szkolnymi w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie. W dni wolne od nauki szkolnej lub w okresie wakacji zajęcia mogą odbywać się codziennie w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie w godzinach od 8:00 do godziny 18:00 (z pominięciem niedziel i świąt). Termin realizacji - 2 miesiące od dnia podpisania umowy. 1.2 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymiana butli gazowej wraz z egzaminem przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dla 16 uczniów. 1. Cel szkolenia - podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie kursu magazyniera, kierowcy/operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej, a po zdaniu egzaminu zdobycie uprawnień kierowcy/operatora wózka jezdniowego i uprawnień do bezpiecznej wymiany butli gazowej, wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT). 2. Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. Kurs kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci uczestnikom szkolenia egzamin przed Komisją UDT a koszty egzaminu uwzględni w ofercie. 3. Wymiar godzin szkolenia - 97 godzin w tym 67 godzinny kurs kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych. (UWAGA - jeżeli wykonawca posiada zatwierdzony przez UDT inny niż 67 godzinny program szkolenia kierowców/operatorów wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - wówczas wymiar godzin przedmiotowego szkolenia winien być zgodny z posiadanym programem). 4. Plan realizacji szkolenia - Program szkolenia określający szczegółową tematykę w zakresie kursu kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - wydany i/lub zatwierdzony przez UDT. Zapis oznacza, że wykonawca może szkolić na podstawie zakupionego programu opracowanego przez UDT lub na podstawie własnego programu zatwierdzonego przez UDT. Program szkolenia w zakresie kursu magazyniera powinien być opracowany w oparciu o Krajowe Standardy Kwalifikacji Zawodowych MPiPS w obrębie zawodu Magazynier i powinien zawierać co najmniej zagadnienia z zakresu: a. - Przepisów bhp i p .poż w magazynie (hurtowni), b. - Odbioru towarów. c. - Zasad poprawnego przechowywania towarów, d. - Wydawania towarów, e. - Obsługi programu komputerowego do prowadzenia gospodarki magazynowej np. programu Subiekt, Magazyn Multi lub inny program równoważny, f. - Dokumentów magazynowych - sporządzania i obiegu dokumentów Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w charakterze magazyniera. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu z uwzględnieniem poszczególnych modułów szkoleniowych. Kurs realizowany będzie zgodnie z przyjętym harmonogramem. 5. Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej ), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. 6. Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom środki ochrony osobistej kierowcy/operatora wózka jezdniowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP. 7. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu magazyniera z obsługą wózka jezdniowego i bezpieczną wymianą butli gazowej (zaświadczenie na wzorze MEN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami) wraz z suplementem a po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu - zaświadczenie kwalifikacyjne o zdobytych uprawnieniach kierowcy/operatora wózka jezdniowego i zaświadczenie o uprawnieniach do bezpiecznej wymiany butli gazowej wydawane przez UDT. 8. Termin i miejsce przeprowadzenia szkolenia: Kursy powinny zostać zrealizowane na terenie Powiatu Myszkowskiego. Wymaga się aby zajęcia w zakresie kursu magazyniera zostały zrealizowane w nieodpłatnie udostępnionych przez Zamawiającego salach wykładowych znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Nr 2. im. H. Kołłątaja w Myszkowie lub na terenie innej szkoły ponadgimnazjalnej biorącej udział w Projekcie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie winny odbywać się po zajęciach szkolnych, nie dłużej niż do godziny 20:00. W dniach wolnych od nauki szkolnej oraz w okresie wakacji zajęcia w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00(z pominięciem niedziel i świąt). Termin realizacji - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy. 1.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi programu Komputerowego Wspomagania Projektowania - CAD dla maksymalnej liczby 5 uczniów 1. Cel szkolenia/kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do obsługi programu Komputerowego Wspomagania Projektowania typu CAD oraz umiejętności wykorzystania programu typu CAD. 2. Zakres szkolenia: kurs powinien obejmować podstawy obsługi programu typu CAD powinien zakończyć się sprawdzianem wiedzy i umiejętności. 3. Wymiar godzin kursu - 60 godzin 4. Program kursu powinien obejmować: a. Wprowadzenie do środowiska pracy; b. Wyświetlanie rysunku; c. Ustawienia rysunku; d. Współrzędne i podstawowe narzędzia rysunkowe; e. Tworzenie geometrii dwuwymiarowej; f. Modyfikowanie geometrii dwuwymiarowej; g. Zarządzanie cechami obiektów; h. Techniki konstrukcyjne; i. Obiekty tekstowe i ich style; j. Wprowadzenie do wymiarowania; k. Kreskowanie; l. Wprowadzenie do wydruku. Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w charakterze obsługi biura i sekretariatu. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem 5.Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt formatu A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu kursu w/w materiały przejdą na własność uczestników. 6. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - uczestnik uzyska zaświadczenie o ukończenia kursu na wzorze MEN, (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych) wraz z suplementem. 7. Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Zamawiający udostępni nieodpłatnie wykonawcy salę wykładową na terenie Zespołu Szkół nr 2 im H. Kołłątaja w Myszkowie lub na terenie innej szkoły ponadgimnazjalnej biorącej udział w Projekcie. Zajęcia winny odbywać się w godzinach nie pokrywających się z zajęciami szkolnymi w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie. W dni wolne od nauki szkolnej lub w okresie wakacji zajęcia mogą odbywać się codziennie w wymiarze nie przekraczającym 6 godzin dziennie w godzinach od 8:00 do godziny 18:00 (z pominięciem niedziel i świąt). Termin realizacji - 2 miesiące od dnia podpisania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagany jest aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych na podstawie Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zmianami, oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami, Ocena spełnienia warunku metoda graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu potwierdzającego wpis do RIS, jak to opisano w Rozdz. V pkt. C.2) SIWZ. Dopuszcza się wydruk z oficjalnej strony internetowej www.ris.praca.gov.pl dotyczący Wykonawcy - status aktywny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę zakończonych realizacji szkoleń/kursów: co najmniej 2 kursów obsługi biura i sekretariatu dla łącznej liczby uczestników nie mniejszej niż 10 osób oraz co najmniej 2 kursów magazyniera dla łącznej liczby uczestników nie mniejszej niż 10 osób i co najmniej 2 kursów obsługi wózków widłowych z bezpieczną wymianą butli gazowej dla łącznej liczby uczestników nie mniejszej niż 10 osób - realizowanych oddzielnie lub w formie szkolenia wielomodułowego. oraz co najmniej 2 kursów obsługi komputerowego programu typu CAD dla łącznej liczby uczestników nie mniejszej niż 10 osób; Ocena spełnienia warunku na metodą graniczną spełnia - nie spełnia podstawie Wykazu wykonanych usług - Załącznik nr 6 do SIWZ, wskazanego w Rozdz. V. pkt. C.3) SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi stanowiskami szkoleniowymi i urządzeniami niezbędnymi do realizacji szkoleń/kursów. W szczególności wymagane jest wykazanie przez wykonawcę: co najmniej 15 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem biurowym (co najmniej oprogramowanie winno zawierać: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji oraz pocztę elektroniczną), co najmniej 1 aparat telefoniczny z faksem, co najmniej 1 urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające naukę drukowania, powielania i skanowania dokumentów oraz co najmniej 1 dyktafon - w celu zrealizowania kursu obsługi biura lub sekretariatu, co najmniej 1 wózek jezdniowy dopuszczony do eksploatacji przez UDT z napędem gazowym, co najmniej 16 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem magazynowym, co najmniej 8 kas fiskalnych - w celu zrealizowania kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymiana butli gazowej, co najmniej 5 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem typu CAD np. AutoCAD lub równoważy - w celu zrealizowania kursu obsługi programu typu CAD. Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie Wykazu narzędzi i urządzeń -Załącznik nr 7 do SIWZ, wskazanego w Rozdz. V. pkt. C.4) SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanymi osobami, które będą realizowały zamówienie wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają odpowiednie kompetencje i uprawnienia. W szczególności wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej: 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie prowadzenia biura lub sekretariatu oraz przygotowanie pedagogiczne i 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów w zakresie obsługi biura lub sekretariatu, lub wyższe wykształcenie pedagogiczne i uprawnienia nauczyciela przedmiotów zawodowych w zakresie administracji lub funkcjonowania przedsiębiorstwa. oraz 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przygotowanie pedagogiczne i co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć teoretycznych na kursach magazyniera z obsługą wózka jezdniowego lub wyższe wykształcenie pedagogiczne i uprawnienia nauczyciela przedmiotów zawodowych w zakresie gospodarki magazynowej, oraz 2 osobami posiadającymi uprawnienia do szkolenia praktycznego kierowcy/operatora wózka jezdniowego lub/i bezpiecznej wymiany butli gazowej, w tym co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia UDT kierowcy/operatora wózka jezdniowego i co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia UDT do bezpiecznej wymiany butli gazowej oraz 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi kas fiskalnych, oraz 1 osobą posiadającą wykształcenie techniczne lub inżynierskie, przygotowanie pedagogiczne, oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów w zakresie obsługi programów komputerowych typu CAD. Ocena spełnienia warunku metodą graniczna spełnia - nie spełnia na podstawie Wykazu osób i Oświadczenia wykonawcy - Załączniki 8 i 8 a do SIWZ, wskazanych w Rozdz. V. pkt. C.5) i C.6) SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku metoda graniczna spełnia - nie spełnia zgodnie z Art. 44 ustawy Pzp na podstawie Oświadczenia z Art. 22 Ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Plan szkolenia - wzór Załącznik nr 1a do SIWZ 2. Dokument potwierdzający, że wykazane przez wykonawcę komputery posiadają legalne licencjonowane oprogramowanie - Certyfikat legalności oprogramowania wydany przez jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny. 3. Dokument potwierdzający posiadanie wydanego i/lub zatwierdzonego przez UDT programu szkolenia kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na wzorze zamawiającego - Załącznik nr 9 do SIWZ lub inne dokumenty potwierdzające prawo wykonawcy do dysponowania zasobami innych podmiotów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - umowy najmu, dzierżawy, użyczenia itp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy, w następujących przypadkach: a. wystąpienia siły wyższej - przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b. ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, wystąpienia zmiany warunków realizacji Projektu - jeżeli wywołają konieczność zmiany zapisów niniejszej umowy, c. przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia trudności organizacyjno technicznych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3.Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. 4.Zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, tel. (034) 315-91-00, fax. (034) 315-91-60, poczta elektroniczna (e-mail) starostwo@powiatmyszkowski.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków Biuro podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter stanowisko nr 10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Mam zawód -mam pracę w regionie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego"
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - nabiał.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "BUDOWA DROGI W UL. PROJEKTOWANEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM"
- Usługi w zakresie odbioru wraz z załadunkiem, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.
- Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- Indywidualne zaj. wyrównawcze dla dzieci i młodzieży przeb. w pieczy zastępczej w ram. rea. projektu "Wsparcie deinstyt. pieczy zastępczej w podr. lesz.", Program F.E. dla Wlkp na lata 2021- 2027.
- Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY
- Usługi przeprowadzenia specjalistycznych terapii: sensorycznej, logopedycznej, fizjoterapeutycznej, pedagogicznej oraz psychologicznej
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Opracowanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy oraz produkcja kursów e-learningowych dla Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.