eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa oprogramowania do paszportyzacji sieci szerokopasmowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-23

Rybnik: Dostawa oprogramowania do paszportyzacji sieci szerokopasmowej
Numer ogłoszenia: 249172 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania do paszportyzacji sieci szerokopasmowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do paszportyzacji infrastruktury teleinformatycznej wraz wdrożeniem, instalacją i konfiguracją oprogramowania oraz środowiska informatycznego działającego w sieci komputerowej Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oprogramowania o następującej funkcjonalność: 1. Paszportyzacja sieci z możliwością rozróżnienia: a) konkretnych lokalizacji tj.: punktów adresowych, studni, budynków, pomieszczeń, szaf teleinformatycznych, punktów węzłowych sieci, a także ewidencji dostępu do tychże lokalizacji (wykaz kluczy, kart, czytników, wzorców kluczy, wizyt, wykonywanych prac, z możliwością definiowania innego rodzaju zdarzeń/wykazów), b) sieci teleinformatycznych i telekomunikacyjnych tj.: odcinków kanalizacji teletechnicznej z wyszczególnieniem konkretnych otworów, kabli światłowodowych i pojedynczych włókien, kabli miedzianych, kabli krosowych, tras optycznych, łączy telekomunikacyjnych, łączy radiowych i innych zdefiniowanych przez użytkowników oprogramowania, c) wybranych urządzeń tj.: muf kablowych, przełącznic, szaf teleinformatycznych, urządzeń aktywnych w tym radiowych, urządzeń zwielokrotniających lub kompresujących w technologiach xWDM, SDH/PDH oraz innych zdefiniowanych przez użytkowników oprogramowania, d) usług w tym także usług IP, klas przydzielanych adresów IP, dzierżaw i kolokacji, e) urządzeń zasilających urządzenia aktywne wraz z opisem/schematu połączeń. 2. Zakres przechowywanych danych: a) dane adresowe i współrzędne geograficzne obiektów sieci teleinformatycznej, b) struktura fizyczna i logiczna sieci teleinformatycznej, c) parametry techniczne sieci i elementów sieci teleinformatycznej, d) rejestr awarii sieci teleinformatycznej. 3. Wspieranie procesu planowania i zarządzania siecią w zakresie: a) zarządzanie trasami transmisji łączy i usług, b) wyszukiwania elementów infrastruktury, połączeń, usług z wyróżnieniem wyszukiwanych elementów na mapie; c) analiza wykorzystania sieci oraz stopnia jej zajętości przy uwzględnieniu konkretnych składników, d) możliwość dokonywania modyfikacji z poziomu automatycznie generowanych schematów fragmentów sieci w sposób wizualny (np. schematów złącz), e) ewidencja liczby uszkodzeń oraz analiza przewidywalnych konsekwencji ze względu na miejsce ich powstania, f) projektowanie tras, zarówno pojedynczych, jak i zespolonych, wraz z wykorzystaniem informacji o aktualnej zajętości oraz raportach na temat prac niezbędnych do zestawienia łącza, wsparcie projektowania ma uwzględniać nie tylko istniejącą infrastrukturę, ale również naniesioną wcześniej zaplanowaną infrastrukturę/usługi, wsparcie projektowania ma obliczać bilans mocy optycznej, g) generowania schematów logicznych dla: - przebiegów i przekrojów kanalizacji z wizualizacją kabli i kanalizacji wtórnych, - kabli miedzianych, - przełącznic, - złącz, - rozwiniętych fragmentów sieci (np. kabli światłowodowych), - studni, - szaf teleinformatycznych, - łączy z uwzględnieniem transmisji przez urządzenia zwielokrotniające i kompresujące (xWDM, SDH/PDH), - całej sieci światłowodowej wraz z widokiem lokalizacji, węzłów i tras. Graficzne zobrazowanie schematu ma umożliwić wyświetlenie danych paszportowych dla składników/elementów schematu. Wszystkie schematy mają mieć możliwość zamieszczania na nich komentarzy, rysunków. Naniesione komentarze, rysunki mają być widoczne do czasu ich usunięcia. Oprogramowanie ma umożliwiać naniesienie wygenerowanych schematów na planach budynków/lokalizacji. h) wizualizacji zgromadzonych danych/wygenerowanych schematów na podkładach mapowych: - zgromadzonych w zasobach Open Street Map, Google Maps oraz serwisów WMS w wersji 1.1 (funkcjonalność podlegająca ocenie), - utworzonych w wbudowanym edytorze schematów i map, - dostępnych w formacie rastrowym (JPEG, TIFF), wektorowym (SHP+DBF, MAP+TAB, DXF, DGN, DWG). Możliwość wczytania własnych podkładów rastrowych, cyfrowych i map skanowanych, - w różnych układach współrzędnych 1965, 1992, 2000 oraz WGS84. i) generowania zestawień, raportów, exportów, wydruków: - wbudowany kreator dowolnych raportów z możliwością wydruku i wyróżnieniem wybranych elementów na mapie (przechodzenie pomiędzy kolejnymi elementami w raporcie powoduje ich wyróżnienie na mapie), - przygotowanie, generowanie i wydruk wszystkich raportów dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z obowiązującymi wymogami, - eksport wyszukanych danych do MS Excel i pliku tekstowego, - wydruk schematów logicznych i obiektowych, - wydruk map z wybranymi elementami infrastruktury, - wydruk paszportów elementów sieci. - rejestracja zmian w zgromadzonych danych i autorów zmian dostępna bezpośrednio jako formatka na elemencie paszportyzacji. 4. Rejestracja zmian danych paszportowych: - oprogramowanie ma rejestrować wszystkie zmiany dotyczące wprowadzania/modyfikacji danych paszportowych, w tym autora zmian, - wyświetlane dane paszportowe dla wybranych elementów infrastruktury mają zawierać informacje o wprowadzonych zmianach. 5. Zarządzanie uprawnieniami użytkowników: a) wbudowany moduł administratora, który pozwala zarządzać nadawaniem uprawnień użytkownikom; b) nadawanie uprawnień do konkretnego typu infrastruktury: kanalizacji, urządzeń, obszaru itp.; c) możliwość nadania uprawnienia do konkretnych funkcji oprogramowania; d) możliwość nadania uprawnienia do odczytu/edycji danych paszportowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia każde polegające na obsłudze serwisowej lub wdrożeniu lub modernizacji systemu paszportyzacji infrastruktury teleinformatycznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Funkcjonalność oprogramowania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.