Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-25
Siemiatycze: Modernizacja oddziałów przedszkolnych
Numer ogłoszenia: 249110 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemiatyczach , ul. Tadeusza Kościuszki 88, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 16 08, faks 85 655 16 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czartajewie, Szkole Podstawowej w Szerszeniach, Szkole Podstawowej w Tołwinie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 32.32.20.00-6, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 39.71.00.00-2, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 32.32.46.00-6, 30.12.13.00-6, 44.11.22.00-0, 39.71.34.30-6, 42.71.61.20-5, 37.82.21.00-7, 44.81.23.00-8, 22.81.60.00-3, 37.51.00.00-6, 37.51.10.00-3, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.52.30.00-0, 37.52.72.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1/ formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji 2/ formularz cenowy sporządzony według wzorów stanowiących załączniki Nr 1a/I, 1a/II, 1a/III, 1a/IV, 1a/V do specyfikacji, w zależności od tego na którą część Zamówienia Wykonawca składa ofertę 3/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do specyfikacji 4/ stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego 5/ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6/Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić iż będzie dysponował zasobami niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemiatyczach ul. Kościuszki 88, 17-300 Siemiatycze w godzinach od 8.00 do 15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 12:30, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemiatyczach ul. Kościuszki 88, 17-300 Siemiatycze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych w tym : laki, domki, wózki, klocki, figurki zwierząt, akcesoria kuchenne, kuchenki, samochodziki, bujaki, gry, puzzle..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 37.52.30.00-0, 37.52.72.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów plastycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów plastycznych do 4 oddziałów przedszkolnych m.in: kredki, plastelina, markery, papier rysunkowy, nożyczki, klej, dziurkacze, tektura, farby..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.82.35.00-8, 39.24.12.00-5, 22.81.60.00-3, 44.81.23.00-8, 37.82.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia meblowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia meblowego do 4 oddziałów przedszkolnych w tym: stoły przedszkolne, krzesełka, dywany, biurka, szafki, szafy, regały, biblioteczki, pufy, siedziska, sofy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 44.11.22.00-0, 39.12.10.00-6, 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprżętu komputerowego i multimedialnego do czterech oddziałów przedszkolnych w tym: zestawów komputerowych, notebooka, projektorów, telewizorów, tablic interaktywnych, kserokopiarek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 32.32.46.00-6, 30.12.13.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości : odkurzacze, pralka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 42.71.61.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - wykonania zagospodarowania poscaleniowego w ramach obiektu scaleniowego "Osmola i inne"
- Opracowanie dokumentacji technicznych w zakresie przebudowy i budowy dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydruk i dostawa książki pt. "100 lat polskiego żeglarstwa"
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń - pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie.
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz przeprowadzenie szkoleń nauczycieli i rodziców dzieci z klas I-III w zakresie wychowania w dwujęzyczności w szkołach podstawowych na Targówku
- Dostawa mebli dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
- Przebudowa części Publicznej Szkoły Podstawowej z adaptacją pomieszczeń na żłobek, ul. Jagiellońska 1, 36-110 Majdan Królewski
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.