eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa różnych produktów spożywczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Racibórz: Dostawa różnych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 248889 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" , ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152001, faks 032 4152001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych dla DPS Złota Jesień w asortymencie i ilości jak niżej: Lp. Nazwa asortymentu j.m. ilość 1. Budyń 35 - 45 g, różne smaki szt 1.000 2. Cukier kryształ kg 2.000 3. Cukier puder kg 10 4. Cukier waniliowy 30 - 35 g szt 400 5. Galaretki owocowe 75 - 79 g , różne smaki szt 1.000 6. Herbata miętowa, torebki 1,2g , pakowana po 20 szt szt 300 7. Herbata rozpuszczalna 300g, różne smaki szt 700 8. Kakao 100g szt 70 9. Kasza gryczana w torebkach kg 200 10. Kasza jęczmienna kg 200 11. Kasza manna kg 200 12. Kawa Inka rozpuszczalna 150g szt 600 13. Kawa naturalna mielona 250 g szt 40 14. Kawa naturalna rozpuszczalna 100g szt 80 15 Makaron domowy( rosołowy) nitka cięta, co najmniej 2- jajeczny kg 300 16 Makaron domowy drobny :gwiazdki lub muszelka ,jajeczny kg 300 17 Mąka pszenna kg 700 18 Mąka ziemniaczana kg 120 19 Płatki owsiane kg 150 20 Płatki ryżowe 200g szt 20 21 Ryż kg 450 22 Sól kg 300 23 Suchary 300 g szt 20 24 Chrzan tarty 160-190 g szt 80 25 Ketchup łagodny 500g szt 170 26 Musztarda 450- 500 g szt 80 27 Miód 25 g szt 4.000 28 Ocet 10 % 0,5 litra szt 40 29 Olej uniwersalny 0,8-0,9litra szt 350 30 Bazylia 10 g szt 30 31 Czosnek granulowany 15-20g szt 20 32 Gałka muszkatołowa mielona 10 g szt 40 33 Kminek 15-20g szt 40 34 Kwasek cytrynowy 50 g szt 150 35 Liść laurowy 5g szt 150 36 Lubczyk 10 g szt 30 37 Majeranek 8 g szt 80 38 Papryka mielona 15g szt 50 39 Pieprz naturalny 20g szt 250 40 Pieprz ziołowy 15 g szt 40 41 Proszek do pieczenia 30g szt 20 42 Przyprawa typu Jarzynka 200 g szt 700 43 Przyprawa do grilla klasyczna w tubie 80-100g szt 20 44 Tymianek 10 g szt 40 45 Ziele angielskie 15g szt 150 46 Zioła prowansalskie 10 g szt 50 47 Żelatyna 50 g szt 80 48 Rodzynki 100 g szt 30 49 Wiórki kokosowe 100g szt 20 50 Ananas w plastrach puszka 550g szt 20 51 Brzoskwinia połówki puszka 800g szt 20 52 Groszek konserwowy puszka 400g szt 180 53 Fasola szparagowa konserwowa, słoik 450 g szt 500 54 Kukurydza konserwowa puszka 400g szt 70 55 Koncentrat pomidorowy 30% 800g szt 150 56 Ogórek konserwowy słoik 0,8-0,9l szt 400 57 Papryka konserwowa słoik 0,8-0,9l szt 300 58 Pieczarki konserwowe słoik 0,8-0,9l szt 80 59 Kompot wiśniowy 0,8-0,9l szt 800 60 Kompot śliwkowy 0,8-0,9l szt 800 61 Kompot czarna porzeczka 0,8-0,9l szt 800 62 Kompot truskawkowy 0,8-0,9l szt 800 63 Napój niegazowany wielosmakowy 2 l szt 20 64 Napój owocowy 0,20 l szt 2.000 65 Sok owocowy 0,20 l szt 2.000 66 Sok na bazie marchewki 0,30 -0,33 l różne smaki szt 400 67 Sok owocowy 1l ( pomarańcz, jabłko) szt 400 68 Syrop owocowy 400-450g szt 50 69 Woda mineralna niegazowana 1,5 l szt 3.000 70 Pasztet drobiowy 50 g zawartość produktów drobiowych co najmniej 30% szt 3.000 71 Herbata ekspresowa czarna toreb. 1,4g -1,5g pakowana po 100 torebek, po zaparzeniu klarowna o wyraźnym smaku i aromacie np.: Saga, Posti szt 400 72 Herbata z dzikiej róży, toreb. 2g pakowana po 25 torebek, po zaparzeniu klarowna o wyraźnym smaku i aromacie np.: Saga, Biofix szt 300 73 Makaron łazankowy wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal - np. Lubella, Sorenti, Malma, Mediterranea kg 70 74 Makaron świderki wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal - np. Lubella, Sorenti, Malma, Mediterranea kg 150 75 Makaron kolanka wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal - np. Lubella, Sorenti, Malma, Mediterranea kg 150 76 Płatki kukurydziane wysokiej jakości, złociste,chrupiące, zawartość kukurydzy co najmniej 98 %, wartość odżywcza w 100g co najmniej 370kcal opak 250 g, np. Corn Flakes Nestle, szt 400 77 Majonez 400-420 ml wartość odżywcza w 100g 690- 740 kcal - np. Winiary, Hellmanns szt 200 78 Koncentrat pomidorowy 30% bez konserwantów 200 g -np. Pudliszki , Łowicz, Rolnik szt 50 79 Płynna przyprawa do zup, sosów, sałatek o wyraźnym aromacie i smaku 960-1040g np.: Winiary, Maggi, Knorr szt 400 Ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo w skali 6- miesięcy i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Maksymalna wielkość opakowań w przypadku produktów sypkich wynosi 1 kg, makaronu do 2 kg, pozostałe produkty zgodnie z opisem. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W pozycjach od 71 -79 dokładniej opisano poszczególne artykuły i przykładowo określono marki - producenta produktów, zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów innego producenta -marki o równoważnych walorach jakościowych, odżywczych i smakowych tj. nie gorszych niż opisane dla poszczególnych produktów. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu , w dniu roboczym. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt w godz. od 7.00 -14.00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    próbki produktów wraz z opisem tych produktów ( wartości odżywcze, składniki itp.) w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje produkty równoważne w poz. 71-79 formularza cenowego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty, formularz cenowy ( wg wzoru zał. nr 1, 1A do SIWZ), pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości brutto umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dotyczącego przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.