eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Dostawy warzyw, ziemniaków do Zakład Karny w Pińczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Pińczów: Dostawy warzyw, ziemniaków do Zakład Karny w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 248693 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Pińczowie , ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, faks 041 3577373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw, ziemniaków do Zakład Karny w Pińczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia: Warzywa jadalne - seler korzeniowy 9000kg - kod CPV: 03221100-7 - por 9000kg - kod CPV: 03221000-6, - pietruszka korzeń 10 000kg - kod CPV: : 03221100-7, - marchewka korzeń 32000kg - kod CPV: 03221112-4, - kapusta biała 25000kg - kod CPV: 03221410-3, - cebula 32000kg -kod CPV: 03221113-1, - buraki czerwone 24000kg - kod CPV: 03221100-7, - jabłka konsumpcyjne 18000kg, kod CPV: 03222321-9. Część B zamówienia: - ziemniak jadalny 180 000kg - kod CPV: 03212100-1. Część C zamówienia: Warzywa sezonowe - ogórek gruntowy 6900kg - kod CPV: 03221270-9, - pomidor konsumpcyjny 3170kg - kod CPV: 03221240-0, - papryka świeża słodka 750kg - kod CPV: 03221230-7, - kalafior 3000kg - kod CPV: 03221420-6..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: część A zamówienia: 4000,00zł, część B zamówienia: 4200,00zł, część C zamówienia 800,00zł.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią n/w warunki dotyczące (art.22 ust.1 ustawy): 1). Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2). Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3). Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4). Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy. 2). Zaoferują realizację pełnego asortymentu składającego się na całość lub wybraną do realizacji część zamówienia. 3). Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów zawartych w niniejszej SIWZ. 4). Złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ. 5). Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy. 6). Zaakceptują płatność faktur przelewem w terminie do 30 dni licząc od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego. 7). Wniosą w terminie wymagane wadium. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: wykazał/ nie wykazał. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielnie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą (wykazał/ nie wykazał). Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których w art.22 ust.1 ustawy, należy złożyć Oświadczenia- zał. nr 1 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2). W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 ustawy należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 2 do SIWZ 3). Informację zgodnie z art.26 ust.2d ustawy- zał. nr 3 do SIWZ. 4). Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: Dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i podpisania oferty i przedstawione w formie oryginału lub dowolnej formie sporządzonej wg wzoru przedmiotowych załączników. Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia nieodpłatnie na pisemny wniosek zainteresowanego można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Zakładu Karnego w Pińczowie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa jadalne - seler korzeniowy 9000kg - kod CPV: 03221100-7 - por 9000kg - kod CPV: 03221000-6, - pietruszka korzeń 10 000kg - kod CPV: : 03221100-7, - marchewka korzeń 32000kg - kod CPV: 03221112-4, - kapusta biała 25000kg - kod CPV: 03221410-3, - cebula 32000kg -kod CPV: 03221113-1, - buraki czerwone 24000kg - kod CPV: 03221100-7, - jabłka konsumpcyjne 18000kg, kod CPV: 03222321-9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ziemniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ziemniak jadalny 180 000kg - kod CPV: 03212100-1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: warzywa sezonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa sezonowe - ogórek gruntowy 6900kg - kod CPV: 03221270-9, - pomidor konsumpcyjny 3170kg - kod CPV: 03221240-0, - papryka świeża słodka 750kg - kod CPV: 03221230-7, - kalafior 3000kg - kod CPV: 03221420-6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.