Ogłoszenie nr 24867 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Suchy Las: DOSTAWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA DLA URZĘDU GMINY W SUCHYM LESIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321233-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 326187-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 8732-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchy Las, krajowy numer identyfikacyjny
54933500000, ul.
ul. Szkolna
13,
62-002
Suchy Las, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8926250, faks
61 8125212, e-mail
zp@suchylas.pl
Adres strony internetowej (URL): www.suchylas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA DLA URZĘDU GMINY W SUCHYM LESIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zp.271.25.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest dostawa, wdrożenie i uruchomienie zintegrowanego systemu zarządzania gminą, zwanego dalej w skrócie "Oprogramowaniem", w zakresie dotyczącym systemów dziedzinowych (systemu finansowo-księgowego, pełnej obsługi podatków i opłat lokalnych, gospodarowania odpadami, opłat za zajęcie pasa drogowego), portalu internetowego i usług komunikacji z klientami, oraz integracja Oprogramowania z systemami obiegu dokumentów, systemem do obsługi rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz danymi przestrzennymi funkcjonującymi już u Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - etap I: dostawa zintegrowanego pakietu oprogramowania (systemy dochodowe, ewidencyjne, księgowości budżetowej); - etap II: rozbudowa systemu o repozytorium dokumentów, współpracę z dokumentami oraz opracowanie formularzy na platformę ePUAP; - etap III: wprowadzenie elektronicznych usług publicznych dla klientów urzędu oraz ich powiadamianie; - etap IV: integracja systemów dziedzinowych z serwerem GIS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w ZAŁĄCZNIKU I do SIWZ
II.4) Główny kod CPV:
48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
Dodatkowe kody CPV:48440000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.12.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/01/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: REKORD SI Sp. z o.o.,
rekord@rekord.com.pl,
ul. Kasprowicza 5,
43-300,
Bielsko- Biała, kraj/woj.
śląskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/01/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji umowy na 31.12.2018
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający przewidział możliwość zmiany umowy w dokumentacji postępowania przetargowego (wzór umowy). Zmiany wprowadzono na podstawie zapisu umowy- §3 ust. 4 ("Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy zgodnie z harmonogramem ramowym ustalonym w § 5 ust. 1 niniejszej umowy. Szczegółowy harmonogram prac zostanie ustalony w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram szczegółowy nie może zmieniać dat ani terminów zawartych w harmonogramie ramowym, o ile Strony nie postanowią inaczej."). W związku z przedłużeniem postępowania przetargowego terminy określone pierwotnie w harmonogramie ramowym (projekt umowy) były niemożliwe do realizacji, w związku z czym strony postanowiły uaktualnić (zmienić) harmonogram ramowy, co ma wpływ na termin realizacji i jest zgodne z zapisami § 11 ust. 2 pkt 1) oraz 3) umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Dostawa zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
- Doposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia dodatkowych zajęć dla uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły, w tym pomoce do wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- "Projektor cyfrowy Kino Mikro- Dostawa wraz z montażem, zestrojeniem oraz serwisowaniem w okresie gwarancyjnym fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI"
- Budowa pracowni modułowej Rezonansu Magnetycznego (RM)
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.