eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy Las › DOSTAWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA DLA URZĘDU GMINY W SUCHYM LESIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-02-14

Ogłoszenie nr 24867 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.

Suchy Las: DOSTAWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA DLA URZĘDU GMINY W SUCHYM LESIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321233-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 326187-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 8732-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchy Las, krajowy numer identyfikacyjny 54933500000, ul. ul. Szkolna  13, 62-002   Suchy Las, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 8926250, faks 61 8125212, e-mail zp@suchylas.pl
Adres strony internetowej (URL): www.suchylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA DLA URZĘDU GMINY W SUCHYM LESIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Zp.271.25.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest dostawa, wdrożenie i uruchomienie zintegrowanego systemu zarządzania gminą, zwanego dalej w skrócie "Oprogramowaniem", w zakresie dotyczącym systemów dziedzinowych (systemu finansowo-księgowego, pełnej obsługi podatków i opłat lokalnych, gospodarowania odpadami, opłat za zajęcie pasa drogowego), portalu internetowego i usług komunikacji z klientami, oraz integracja Oprogramowania z systemami obiegu dokumentów, systemem do obsługi rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz danymi przestrzennymi funkcjonującymi już u Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - etap I: dostawa zintegrowanego pakietu oprogramowania (systemy dochodowe, ewidencyjne, księgowości budżetowej); - etap II: rozbudowa systemu o repozytorium dokumentów, współpracę z dokumentami oraz opracowanie formularzy na platformę ePUAP; - etap III: wprowadzenie elektronicznych usług publicznych dla klientów urzędu oraz ich powiadamianie; - etap IV: integracja systemów dziedzinowych z serwerem GIS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w ZAŁĄCZNIKU I do SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
Dodatkowe kody CPV:48440000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.12.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/01/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

REKORD SI Sp. z o.o.,  rekord@rekord.com.pl,  ul. Kasprowicza 5,  43-300,  Bielsko- Biała,  kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 736770 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/01/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zmiana terminu realizacji umowy na 31.12.2018


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający przewidział możliwość zmiany umowy w dokumentacji postępowania przetargowego (wzór umowy). Zmiany wprowadzono na podstawie zapisu umowy- §3 ust. 4 ("Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy zgodnie z harmonogramem ramowym ustalonym w § 5 ust. 1 niniejszej umowy. Szczegółowy harmonogram prac zostanie ustalony w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram szczegółowy nie może zmieniać dat ani terminów zawartych w harmonogramie ramowym, o ile Strony nie postanowią inaczej."). W związku z przedłużeniem postępowania przetargowego terminy określone pierwotnie w harmonogramie ramowym (projekt umowy) były niemożliwe do realizacji, w związku z czym strony postanowiły uaktualnić (zmienić) harmonogram ramowy, co ma wpływ na termin realizacji i jest zgodne z zapisami § 11 ust. 2 pkt 1) oraz 3) umowy.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.