eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa części budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Opole: Przebudowa części budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu
Numer ogłoszenia: 248664 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa części budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego - przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu. 1. Zakres zamówienia obejmuje dwa zadania: 1.1 Zadanie nr 1. (finansowane ze środków UE) Termomodernizacja i montaż odnawialnych źródeł energii - budynek Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym i projektem przebudowy instalacji co i wentylacji, zadanie obejmuje: wymianę instalacji co w całym obiekcie składającym się z dwóch budynków głównego od ulicy i przybudówki od tyłu i wykonanie nowej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz ze związanym zakresem budowlanym (konstrukcja wsporcza pod centrale, obudowa kanałów, itp.) zgodnie z załączonym projektem, Etapowanie zadania nr 1: Etap I - opracowanie projektu: termomodernizacji obiektu: i kompleksowej instalacji zasilanej z solarów hybrydowych zgodnie z p f-u Etap II - wykonanie prac instalacyjnych (co, wentylacja,)w obrębie sali wykładowej do 30.09.2014 Etap III - wykonanie instalacji co i oświetlenia komunikacji w całym obiekcie do 30.09.2014 Etap IV - wykonanie robót budowlano montażowych zgodnie z opracowanym projektem termomodernizacji i OZE - zakończenie i przekazania całości do użytkowania zamawiającemu zadania nr 1 do 31 maja 2015r. 1.2. Zadanie nr 2 - (finansowane ze środków UO) Przebudowa Sali audytoryjnej Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu- zgodnie z dokumentacja projektową, zadanie obejmuje: demontaż istniejącego wyposażenia i instalacji, wymianę stolarki drzwiowej, budowę podestów audytoriów, nowe wykończenie pomieszczenia Sali i nowe uzbrojenie w instalacje branży elektrycznej (w ograniczonym zakresie w stosunku do projektu wykonawczego) - zakończenie wszystkich prac objętych zadaniem nr 2 i przekazanie do użytku Sali audytoryjnej do 30 września 2015r. Obydwa zadania wymagają uzyskania pozwolenia na rozpoczęcie robót od OWKZ. 3.Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 3.1.kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, i wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pf-u - dla zadania nr 1, 3.2.robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową - dla zadania nr 2. 3.3.Nie będzie realizowany cały zakres robót elektrycznych i montażu całości wyposażenia dla zadania nr 2 w związku z czym w przedmiarze wyzerowano pozycje jak poniżej:3.12 ,3.13, 4.1 1.5, 4.4.1 do 4.4.13, 4.5.1.1 do 4.5.1.4 ,4.5.2.1. do 4.5.2.8. ,4.8.1. , do 4.8.4. , 4.8.6. do 4.8.11. ,4.8.13. , 4.8.14. ,Powyższych pozycji nie należy wyceniać. Obecny system nagłośnienia ,system projekcji multimedialnej na czas remontu będzie zdemontowany i po remoncie ponownie zamontowany i uruchomiony we współpracy z Zamawiającym. 4. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji robót budowlanych 4.1. zapewnienie odpowiedniego nadzoru (kierownik budowy i kierownicy robót); 4.2. dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek dydaktyczny Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu będzie użytkowany; 4.3. sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie i zwrotne przekazywanie (Wykonawca-Zamawiającemu) frontów robot. 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ponadto: 5.1. sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ) 5.2. sporządzenie po wykonaniu termomodernizacji i całości przebudowy świadectwa energetycznego, które będzie załącznikiem do wniosku o pozwolenie na użytkowanie 5.3. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach, 5.4. prowadzenia robót w czynnym obiekcie (zapewnienie bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego) i dostosowania organizacji robót (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania) w tym zakresie na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 74.00.00.00 - 74.00.00.00 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 74.20.00.00 - 74.20.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich: 1. pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie: a) min. 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji solarnych hybrydowych (OZE) wraz z akumulatorownią oraz montażem urządzeń: dopuszcza się wykazanie doświadczenia w wykonawstwie łącznie: instalacji do produkcji prądu (instalacja ogniw fotowoltaicznych o uzysku energii elektr. rocznie 4,08 MW/a i instalacji do produkcji ciepła (instalacja kolektorów słonecznych o uzysku energii cieplnej rocznie 10 MW-a rocznie), uruchomione i przekazane do sieci, instalacje solarne mogą być zrealizowane w odrębnych zadaniach (osobno z instalacja ogniw fotowoltaicznych i osobno dla kolektorów słonecznych do ciepłej wody) b) min. 1 robotę budowlaną polegającą na zrealizowaniu kompleksowej przebudowy instalacji c.o. wraz z węzłem cieplnym w czynnym obiekcie, c) min. 1 robotę budowlaną polegającą na wybudowaniu rozdzielni głównej, instalacji odbioru i przekazywania zielonej energii z inwerterem i systemem dwulicznikowym, d) min 1 robotę budowlaną polegającą na kompleksowym wykonaniu przebudowy czynnego (istniejącego) budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami wod-kan, c.o., c.w.u., wentylacją mechaniczna nawiewno-wywiewną, elektrycznymi i siecią strukturalną, e) min 1 robotę budowlaną polegającą na kompleksowym wykonaniu prac ociepleniowych z wymianą stolarki; 2. trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie: a) min 1 opracowanie projektowe (zrealizowane) na instalację Odnawialnych Źródeł Energii (urządzeń hybrydowych lub zamiennie kolektorów słonecznych i ogniw fotowoltaicznych) z kompleksowym rozwiązaniami instalacyjnymi, z włączeniem do sieci i lub wykorzystaniem akumulatorów, b) min 1 opracowanie projektowe na nadbudowę lub rozbudowę i przebudowę budynku. Nie jest wymagane, aby powyższe roboty i usługi zawierały się wyłącznie w jednym zadaniu inwestycyjnym wskazanym przez wykonawcę, tym samym każdy z powyższych podpunktów może być wykazany osobnym zadaniem inwestycyjnym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy tj.: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje następującymi osobami o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu: 1. posiadającymi uprawnienia do projektowania: a) w zakresie branży architektonicznej, b) w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, c) w zakresie branży instalacyjnej, oraz posiadającymi doświadczenie w zakresie projektowania instalacji urządzeń hybrydowych lub zamiennie kolektorów słonecznych i ogniw fotowoltaicznych z rozprowadzeniem. 2. posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze, tj.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającym uprawnienie do prowadzenia robót bez ograniczeń - zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym minimum1 przebudową i 1 rozbudową obiektu o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i słaboprądowych (sieci strukturalne) bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i sieci strukturalnych; c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. UWAGA: Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy tj.: dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że wykonawca: 1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową na kwotę min. 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100), 2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.dowód wniesienia wadium, 2.wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do SIWZ), 3.pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 4. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - termin wykonania przedmiotu zamówienia w etapie II oraz III - 10
  • 3 - termin wykonania przedmiotu zamówienia w etapie IV - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Strony będą zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, o ile niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania nastąpiło wskutek siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego. 3.Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. 4.Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 5.Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie aneksu do umowy. Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 5.1 w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 5.2 ewentualna zmiana terminu zakończenia umowy pod warunkiem że: a) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; b) wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 6.Konieczności zmiany osób, przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy takich jak utrata uprawnień, długotrwała choroba, śmierć, inne wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego i nie wymaga zmiany Umowy. 7.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WO 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.