eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › A. Relaks rodzinny pod chmurką B. Dziecięcy Park Leśny Podlesie - Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej C. Plac zabaw na Alejach pod Kasztanem -Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej D. Wspólnie dla dzielnicy. Stworzenie miejsca sportowo -rozrywkowo - kulturalnego E. Kompleks placów zabaw i siłowni F. Plac aktywnej rekreacji od Juniora do Seniora. Przestrzeń wspólna- strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Dąbrowa Górnicza: A. Relaks rodzinny pod chmurką B. Dziecięcy Park Leśny Podlesie - Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej C. Plac zabaw na Alejach pod Kasztanem -Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej D. Wspólnie dla dzielnicy. Stworzenie miejsca sportowo -rozrywkowo - kulturalnego E. Kompleks placów zabaw i siłowni F. Plac aktywnej rekreacji od Juniora do Seniora. Przestrzeń wspólna- strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 248516 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: A. Relaks rodzinny pod chmurką B. Dziecięcy Park Leśny Podlesie - Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej C. Plac zabaw na Alejach pod Kasztanem -Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej D. Wspólnie dla dzielnicy. Stworzenie miejsca sportowo -rozrywkowo - kulturalnego E. Kompleks placów zabaw i siłowni F. Plac aktywnej rekreacji od Juniora do Seniora. Przestrzeń wspólna- strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zadanie A. Relaks rodzinny pod chmurką 1. Przedmiot zamówienia polega na zabudowaniu dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych oraz na zabudowaniu dostarczonych metalowych podwójnych urządzeń sportowych przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, ich transport oraz montaż przedmiotowych urządzeń na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. przy ul. Żołnierskiej w Błędowie w Dąbrowie Górniczej (przy stadionie). 2. Urządzenia sportowe mają być zamontowane na podbudowie z kostki brukowo betonowej zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ). 3. Przykładowa wizualizacja wraz z opisem funkcji urządzeń zabawowych i sportowych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w zał. nr 7A do SIWZ. 4. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy metalowych urządzeń zabawowych winny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 lub dokumentem równoważnym uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. 5. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia sportowe przeznaczone do ćwiczeń na wolnym powietrzu winny posiadać stosowane certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 957 lub dokumentami równoważnymi 6. Poszczególne elementy urządzeń zabawowych powinny być wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, natomiast elementy pełne i wypełniające powinny być wykonane z płyty polietylenowej HDPE. 7. Urządzenia sportowe winny być wykonane ze stali malowanej proszkowo na kolor srebrno - żółty. Elementy narażone na zużycie typu stopki, siedziska winny być wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne oraz zadrapania. 8. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 9. Wszystkie urządzenia sportowe winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory. 10. Każde urządzenie sportowe winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. 11. Każde urządzenie sportowe winno być wyposażone w tablice znamionową zamontowaną w centralnej części pylonu, z funkcjami i instrukcją do ćwiczeń. 12. Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z siłowni zewnętrznych (przykładowa wizualizacja wraz z opisem znajduje się w zał. nr 7A do SIWZ). II. Zadanie B. Dziecięcy Park Leśny Podlesie - Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej 1. Przedmiot zamówienia polega na zabudowaniu dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, ich transport oraz montaż przedmiotowych urządzeń na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. w Parku Podlesie w Dąbrowie Górniczej oraz zabudowie metalowego panelowego ogrodzenia wykonanego zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ). 2. Przykładowa wizualizacja wraz z opisem funkcji urządzeń zabawowych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w zał. nr 7B do SIWZ. 3. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy metalowych urządzeń zabawowych winny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 lub dokumentem równoważnym uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. 4. Poszczególne elementy urządzeń zabawowych powinny być wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, natomiast elementy pełne i wypełniające powinny być wykonane z płyty polietylenowej HDPE. 5. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. III. Zadanie C. Plac zabaw na Alejach pod Kasztanem -Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej 1. Przedmiot zamówienia polega na zabudowaniu dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, ich transport oraz montaż przedmiotowych urządzeń na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. przy ul. Norwida oraz zabudowa ogrodzenia metalowego panelowego wykonanego zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ). 2. Urządzenia zabawowe mają być zamontowane na podbudowie z kostki brukowo betonowej zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ). 3. Przykładowa wizualizacja wraz z opisem funkcji urządzeń zabawowych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w zał. nr 7C do SIWZ. 4. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy metalowych urządzeń zabawowych winny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 lub dokumentem równoważnym uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. 5. Poszczególne elementy urządzeń zabawowych powinny być wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, natomiast elementy pełne i wypełniające powinny być wykonane z płyty polietylenowej HDPE. 6. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. IV. Zadanie D. Wspólnie dla dzielnicy. Stworzenie miejsca sportowo -rozrywkowo - kulturalnego 1. Przedmiot zamówienia polega na zabudowaniu dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, ich transport oraz montaż przedmiotowych urządzeń na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. przy ul. Głównej (Strzemieszyce Małe) w Dąbrowie Górniczej oraz zabudowa metalowego panelowego ogrodzenia, ogrodzenia betonowego oraz piłko chwytów wykonanych zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ). 2. Przykładowa wizualizacja wraz z opisem funkcji urządzeń zabawowych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w zał. nr 7D do SIWZ. 3. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy metalowych urządzeń zabawowych winny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 lub dokumentem równoważnym uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. 4. Poszczególne elementy urządzeń zabawowych powinny być wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, natomiast elementy pełne i wypełniające powinny być wykonane z płyty polietylenowej HDPE. 5. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. V. Zadanie E. Kompleks placów zabaw i siłowni 1. Przedmiot zamówienia polega na zabudowaniu dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych oraz na zabudowaniu dostarczonych metalowych podwójnych urządzeń sportowych przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, ich transport oraz montaż przedmiotowych urządzeń na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. przy ul. Relaksowej i Szpakowej na Sikorce w Dąbrowie Górniczej. 2. Nowozamontowane urządzenia sportowe i zabawowe mają zostać ogrodzone ogrodzeniem panelowym nawiązującym do istniejącego ogrodzenia (załącznik nr 10 przedstawia zdjęcie istniejącego ogrodzenia) zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ). 3. Urządzenia sportowe mają być zamontowane na podbudowie z kostki brukowo betonowej zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ). 4. Przykładowa wizualizacja wraz z opisem funkcji urządzeń zabawowych i sportowych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w zał. nr 7E do SIWZ. 5. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy metalowych urządzeń zabawowych winny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 lub dokumentem równoważnym uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. 6. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia sportowe przeznaczone do ćwiczeń na wolnym powietrzu winny posiadać stosowane certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 957 lub dokumentami równoważnymi 7. Poszczególne elementy urządzeń zabawowych powinny być wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, natomiast elementy pełne i wypełniające powinny być wykonane z płyty polietylenowej HDPE. 8. Urządzenia sportowe winny być wykonane ze stali malowanej proszkowo na kolor srebrno - żółty. Elementy narażone na zużycie typu stopki, siedziska winny być wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne oraz zadrapania. 9. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 10. Wszystkie urządzenia sportowe winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory. 11. Każde urządzenie sportowe winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. 12. Każde urządzenie sportowe winno być wyposażone w tablice znamionową zamontowaną w centralnej części pylonu, z funkcjami i instrukcją do ćwiczeń. 13. Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z siłowni zewnętrznych (przykładowa wizualizacja wraz z opisem znajduje się w zał. nr 7E do SIWZ). VI. Zadanie F. Plac aktywnej rekreacji od Juniora do Seniora. Przestrzeń wspólna- strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej 1. Przedmiot zamówienia polega na zabudowaniu dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, urządzeń linarnych, stołów do ping-ponga i szachów oraz na zabudowaniu dostarczonych metalowych podwójnych urządzeń sportowych przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, ich transport do miejsca montażu oraz montaż przedmiotowych urządzeń na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. przy ul. 1000 lecia 6 w Gołonogu w Dąbrowie Górniczej . 2. Nowozamontowane urządzenia sportowe i zabawowe mają zostać ogrodzone ogrodzeniem panelowym nawiązującym do istniejącego ogrodzenia (załącznik nr 10 przedstawia zdjęcie istniejącego ogrodzenia) zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ). 3. Urządzenia sportowe mają być zamontowane na podbudowie z kostki brukowo betonowej zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ), podbudowę z kruszyw pod piramidę należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ). 4. Przykładowa wizualizacja wraz z opisem funkcji urządzeń zabawowych i sportowych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w zał. nr 7F do SIWZ. 5. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy metalowych urządzeń zabawowych winny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 lub dokumentem równoważnym uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. 6. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia sportowe przeznaczone do ćwiczeń na wolnym powietrzu winny posiadać stosowane certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 957 lub dokumentami równoważnymi. 7. Poszczególne elementy urządzeń zabawowych powinny być wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, natomiast elementy pełne i wypełniające powinny być wykonane z płyty polietylenowej HDPE. 8. Urządzenia sportowe winny być wykonane ze stali malowanej proszkowo na kolor srebrno - żółty. Elementy narażone na zużycie typu stopki, siedziska winny być wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne oraz zadrapania. 9. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 10. Wszystkie urządzenia sportowe winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory. 11. Każde urządzenie sportowe winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. 12. Każde urządzenie sportowe winno być wyposażone w tablice znamionową zamontowaną w centralnej części pylonu, z funkcjami i instrukcją do ćwiczeń. 13. Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z siłowni zewnętrznych (przykładowa wizualizacja wraz z opisem znajduje się w zał. nr 7F do SIWZ). VII. Wymagania ogólne (dot. zadania A, zadania B, zadania C, zadania D, zadania E, zadania F) 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. 2. Wykonawca winien udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia liczony od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego. 3. Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. 4. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 5. Roboty należy zrealizować na podstawie ; - Przedmiarów robót - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej , sztuki budowlanej i przepisów prawa 6. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1.Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.); 2.Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). 7. W ramach każdego zadania Wykonawca winien posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na wartość co najmniej 30 000,00 zł (słownie: trzydziestu tysięcy złotych), obowiązujące w całym okresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kopii polisy OC lub innego dokumentu w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku gdy Wykonawca będzie realizował więcej niż jedno zadanie Zamawiający dopuszcza przedłożenie jednej polisy OC (lub innego dokumentu) odpowiadającej sumie wartości polis OC (lub innych dokumentów) wymaganych na każde zadanie lub przedłożenie odrębnych polis OC (lub innych dokumentów) na każde zadanie umożliwiających skuteczną egzekucję roszczeń w obrębie każdego zadania. 8. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : 1.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2.Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację zadania w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 34.92.82.00 - Ogrodzenia 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania A, zadania B, zadania C, zadania D, zadania E, zadania F. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - dot. zadania A, E, F min. 1 robotę budowlaną o wartości min. 35.000,00 zł brutto obejmującą swym zakresem dostawę i montaż urządzeń zabawowych i sportowych. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznana zostanie odpowiednio realizacja jednego zadania jw. - dot. zadania B, C, D min. 1 robotę budowlaną o wartości min. 35.000,00 zł brutto obejmującą swym zakresem dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznana zostanie odpowiednio realizacja jednego zadania jw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania A, zadania B, zadania C, zadania D, zadania E, zadania F. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania A, zadania B, zadania C, zadania D, zadania E, zadania F. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U z 2006, Nr 83 poz 578 z pozn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane . Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznane zostanie dysponowanie jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania A, zadania B, zadania C, zadania D, zadania E, zadania F. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy robót budowlanych pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. III.3.2. ogłoszenia. W wykazie nie należy podawać informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) - dotyczy zadania A i (-lub) zadania B i (-lub) zadania C i (-lub) zadania D i (-lub) zadania E i (-lub) zadania F. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 1 A, 1B, 1C, 1D, 1E,1F do SIWZ (wskazana data podpisania) - dotyczy zadania A i (-lub) zadania B i (-lub) zadania C i (-lub) zadania D i (-lub) zadania E i (-lub) zadania F. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) - dotyczy zadania A i (-lub) zadania B i (-lub) zadania C i (-lub) zadania D i (-lub) zadania E i (-lub) zadania F. 4.w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - dotyczy zadania A i (-lub) zadania B i (-lub) zadania C i (-lub) zadania D i (-lub) zadania E i (-lub) zadania F.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, na skutek siły wyższej co oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1. zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. 2.2. zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT- wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy. b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 2.3. zmiany podwykonawców lub zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany publiczne dotychczasowy podwykonawca. II. W przypadku wystąpienia wyżej wymienionych okoliczności strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu. III. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. IV.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. V. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 8/1, i (-lub) 8/2, i (-lub) 8/3, i (-lub) 8/4 i (-lub) 8/5 i (-lub) 8/6 do SIWZ - projekt umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21 Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Zamówienie nie jest finansowane z Unii Europejskiej. II. 1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy zadania A, B, C, D, E, F) 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udział w postępowaniu określone w pkt. 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2. i 9.1.3. SIWZ, Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. oraz Formularze cenowe, o których mowa w pkt. 9.5.2. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Dokumenty wymienione w pkt. 9.4. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem III. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. IV. Uszczegółowienie sekcji III.5 niniejszego ogłoszenia: zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym, tj.: - w przypadku urządzeń zabawowych - aktualny certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176 lub dokument równoważny, - w przypadku urządzeń sportowych - aktualne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 957 lub dokument równoważny..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.