Dębica: Kompleksowa ochrona obiektów, osób i mienia na trenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych
Numer ogłoszenia: 24840 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Komunikacja Samochodowa Spółka z o.o. w Dębicy , ul. Sandomierska 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6823292, 6823598, faks 014 6823292, 6823598.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mks.debica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mks.debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa ochrona obiektów, osób i mienia na trenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wykonywanie kompleksowej ochrony obiektów, osób i mienia na trenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych, w tym: - stały całodobowy monitoring systemu alarmowego kasy, sklepu oraz pozostałych pomieszczeń Zamawiającego, - całodobowa ochrona mienia i wszystkich obiektów, budowli oraz ruchomości położonych na działkach o numerach ewidencyjnych 139,139/24,137/19 będących w użytkowaniu Spółki przed każdą formą usiłowania jego uszkodzenia, zniszczenia lub zaboru jako jednoosobowy posterunek obchodowy obejmujący teren o powierzchni 1,2 ha, - obsługę kotłowni gazowej w okresie grzewczym przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia - przewóz inkasa Zamawiającego w ilości ok. 20 miesięcznie przy wykorzystaniu pojazdu specjalistycznego Oferenta, - utrzymanie porządku w pomieszczeniach biurowych i socjalnych Spółki, - utrzymanie czystości wnętrz autobusów w ilości ok. 25 szt. - utrzymanie w okresie wiosenno-letnim skwerów, zieleńców, rabat znajdujących się na Terenia Spółki o łącznej powierzchni ok. 0,5 ha w tym: wykonywanie zleconych prac porządkowych takich jak np.: koszenie trawy(sprzęt do koszenia zapewnia Oferent), przycinanie gałęzi krzewów, zamiatanie drogi dojazdowej i placów wewnętrznych, zbieranie śmieci, w zimie odśnieżanie dróg wjazdowych i wewnętrznych oraz posypywanie solą i piaskiem, - gotowość grupy interwencyjnej, przy czym czas interwencji nie może przekroczyć 3 min. od czasu włączenia instalacji alarmowej Obiekt ma być chroniony całodobowo przez strażnika w systemie patrolowo-obchodowym. Oferent winien podać łączną wartość przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej w zamówieniu. Zleceniodawca w razie potrzeby może udostępnić Oferentowi za odpłatą 100 zł.(sto zł) brutto miesięcznie, ogrzewane pomieszczenie dla pracownika ochrony i osób sprzątających, w tym: użytkowanie wyposażenia i sprzętu znajdującego się w pomieszczeniu, korzystanie z telefonu do celów służbowych(numery alarmowe). Ponadto Zleceniodawca udostępnia pracownikom Oferenta sanitariaty oraz zabezpiecza sprzęt p.poż. ze wskazaniem punktów związanych z odpływem wody i energii elektrycznej. Zachęca się potencjalnych Oferentów do oględzin przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Minimum 5 letnie doświadczenie przy wykonywaniu usług o podobnym charakterze w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu inkasa, Baza interwencyjna Oferenta powinna znajdować się na terenie miasta Dębica lub w odległości zapewniającej interwencję nie przekraczającą 3 min. od czasu włączenia instalacji alarmowej, SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zatrudnianie do przewozu inkasa pracowników z licencją pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia posiadających pozwolenie na broń, Zatrudnianie do ochrony mienia pracowników posiadających uprawnienia w zakresie obsługi kotłów gazowych i instalacji energetycznych E oraz UDT, SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - Oferent winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Oferent nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.7)
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Odpis PFRON - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mks.debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-200 Dębica
ul. Sandomierska 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: 39-200 Dębica ul. Sandomierska 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1316R Głobikowa - Siedliska Bogusz w km 0+000 - 4+261 w miejscowościach Głobikowa oraz Głobikówka " - III
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Dębica.
- POSIŁKI DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "PORA NA DOM SENIORA"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa
- Świadczenie usług ochrony oraz służby porządkowej podczas wydarzenia II Festiwal Azjatycki odbywający się na Rynku w Chorzowie 17-19 maja 2024r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.