eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz testów paskowych do glukometrów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Tarnów: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz testów paskowych do glukometrów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 24824 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie , al. Matki Bożej Fatimskiej 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 621-77-91, 621-84-46, faks 0-14 621-47-90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspr.idl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz testów paskowych do glukometrów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz testów paskowych do glukometrów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 31.71.11.40-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.2 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.4 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w Pakiecie I asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. poz. 679 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w Pakiecie II asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. poz. 679 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt. IV.3 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi, co do niej zastrzeżeń i akceptuje projekt umowy ujęty w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 5. Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji dostaw - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp zmiany umowy, co do treści oferty są dopuszczone w przypadku: 1. Zmian wynikających z przekształceń własnościowych. 2. Zmian cen urzędowych. 3. Wprowadzenie zamienników, np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. 4. Zmiany wielkości opakowań oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem proporcjonalności w stosunku ceny zawartej w umowie. 5. Zastąpienia przedmiotu umowy w części produktu o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. 6. Zmian niektórych postanowień umowy, np. zmian organizacyjno - technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego. 7. Udokumentowanego braku (przez producenta) spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem realizacji części lub całości dostaw produktu o nazwie handlowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i umowie Zamawiający dopuszcza produkt równoważny, przy zachowaniu cen jednostkowych, oraz po uprzednim zaakceptowaniu produktu równoważnego przez Zamawiającego. 8. Dostarczenia produktów po cenie niższej od wskazanej w umowie. 9. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 10. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wskazania, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie w dziale zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. M.B. Fatimskiej 2 33-100 Tarnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Al. M.B. Fatimskiej 2 33-100 Tarnów - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby z zakresu elektromedycyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów z zakresu elektromedycyny dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. TeRmin realizacji zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy paskowe do glukometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów paskowych do glukometrów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.