eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Proszowice: Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 248196 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, faks 012 3865258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. Poz. 21 z dnia 8 stycznia 2013r.), ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Z 2012r. Poz 391 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r., w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. Nr 112 poz. 1206 z późniejszymi zmianami). Wywóz odpadów o kodach: 200301 (niesegregowane [zmieszane] odpady komunalne), 150102 (opakowania z tworzyw sztucznych), 150107 (opakowania ze szkła). W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice i zagospodarowania odpadów komunalnych. Odbiór i wywóz odbywał się będzie przy użyciu przystosowanych, zamykanych kontenerów. Obowiązkiem Wykonawcy jest wyposażenie SP ZOZ w Proszowicach w spełniające wymagane normy techniczne kontenery na odpady o pojemności min. 7m3. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w 4 takie kontenery, tj. 2 kontenery na odpady zmieszane, 1 kontener na odpady ze szkła i 1 kontener na odpady z tworzyw sztucznych. Ponadto Wykonawca wyposaży Zamawiającego w kosze 120L z pokrywą. Ilość wymaganych koszy wynosi: 26 szt. koszy 120 L w kolorze żółtym, oznakowane na odpady z tworzyw sztucznych 26 szt. koszy 120 L w kolorze zielonym, oznakowane na odpady ze szkła. Ponadto, Wykonawca będzie wyposażał Zamawiającego w worki do koszy w kolorze żółtym (tworzywa sztuczne) w ilości 60 szt. i zielonym (szkło) w ilości 60 szt.. Dostarczone przez Wykonawcę worki do gromadzenia odpadów muszą posiadać grubość min. 50 mikronów. Dostawa worków odbędzie się w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy w ilości po 30 szt (żółte i zielone) i druga dostawa odbędzie się po 30 szt. (żółte i zielone) po roku obowiązywania umowy. Kosze i worki na odpady zmieszane zapewnia Zamawiający. Kontenery muszą być dostarczone do Zamawiającego w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, że opróżnianie koszy, przewożenie odpadów z pomieszczeń szpitala i umieszczanie ich w odpowiednich kontenerach leży w gestii Zamawiającego. Usługa odpadów niesegregowanych winna być wykonywana raz w tygodniu w godzinach od 7:00 do 15:00. Wymagany dzień odbioru odpadów komunalnych to wtorek. Odpady segregowane należy odbierać raz na 2 tygodnie w uzgodnionym telefonicznie dniu z Działem Techniczno-Gospodarczym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia interwencyjnego odebrania odpadów. Dodatkowy termin zostanie uzgodniony z Działem Techniczno-Gospodarczym. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych w okresie trwania umowy: 120 Mg . Szacunkowa ilość odpadów niesegregowanych wynosi 90 Mg, a segregowanych 30 Mg. Wskazane powyżej szacowane wielkości odpadów komunalnych oraz worków na odpady stanowią jedynie przewidywane wielkości zamówienia i mogą różnić się od rzeczywistych ilości odebranych odpadów komunalnych i zamówionych worków na odpady. Wskazane powyżej szacowane wielkości odpadów oraz worków na odpady służą do ustalenia i porównania ceny ofert. Jednostką obmiarową jest odpowiednio Mg (tona) odebranych odpadów komunalnych (niezależnie od ich rodzaju) oraz szt. (sztuka) worka na odpady danego rodzaju. Termin wykonania usługi 24 m-ce od daty obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania czystych kontenerów, w dobrym stanie technicznym i na własny koszt dokonywać ich naprawy i konserwacji. Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia kontenera powstałe w czasie transportu. W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscach gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi przy użyciu sprawnego pojazdu samochodowego. Pojazd samochodowy musi posiadać łatwo zmywalną przestrzeń. Pojazd samochodowy, którym będzie świadczona usługa, będzie przewoził kontenery i opróżniał je. Pomiar masy odpadów komunalnych będzie podawany w Mg. Po odebraniu odpadów komunalnych Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu wydruk z wagi elektronicznej zawierającej wagę wywożonych odpadów, datę i godzinę. Ponadto Wykonawca musi każdorazowo po opróżnieniu kontenerów przekazać wypełnioną Kartę przekazania odpadów, która zawiera sumę odebranych odpadów komunalnych w danym dniu. Karty z całego okresu rozliczeniowego stanowią podstawę do wystawienia faktury. Wydruk z wagi, Kartę przekazania odpadów oraz Kartę z całego okresu rozliczeniowego należy przekazywać Działowi Techniczno-Gospodarczemu. Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekowania pojazdu którym przewożone są odpady na swój koszt, w każdym dniu po zakończeniu wykonywania usługi. Pracownicy Wykonawcy, którzy będą wykonywać usługę muszą posiadać odpowiednie ubrania robocze oraz identyfikatory..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Kwota wadium wynosi 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wniesienie wadium jest wymagane przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późniejszymi zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Getin Noble Bank S.A. 44 1560 0013 2991 7050 3000 0003. . Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Przetarg - usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych odpadów komunalnych . Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, przelewem należy do oferty dołączyć kserokopię wpłaty wadium w pozostałych przypadkach oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego należy złożyć w kasie szpitala, (Budynek główny I piętro) oraz kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na transport i odbiór odpadów komunalnych oraz dokument potwierdzający, że Wykonawca ma możliwość dostarczania odpadów komunalnych odbieranych od Zamawiającego do właściwego miejsca składowania i unieszkodliwiania odpadów. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w części III. 4 pkt 1. , III.6 i dokumentów określonych w pkt. III.4 1. III.6 na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie usługi odbierania i zagospodarowania segregowanych oraz niesegregowanych odpadów komunalnych. Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie min. 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 40% wartości usługi, na które Wykonawca złoży ofertę. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w części III.4 1. . i dokumentów określonych w III.4 1..na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zapewniającymi wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w części III.4 1 na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zapewniającymi wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w części III.4 1 na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zapewniającymi wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w części III.4 1 na zasadzie spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    e) Dowodami, o których mowa w pkt d) (powyżej) są poświadczenia, z tym że, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wartość wykazanych usług musi odpowiadać kwocie nie mniejszej niż 40% wartości usługi, na które Wykonawca złoży ofertę;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) Zezwolenie na transport i odbiór odpadów komunalnych wydane na podstawie przepisów Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 (Dz.U. z 2005r. nr236 poz.2008 z późn. zm.), 3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca ma możliwość dostarczania odpadów komunalnych odbieranych od Zamawiającego do właściwego miejsca składowania i unieszkodliwiania odpadów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana Umowy w zakresie wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku zmiany podatku VAT (w zakresie kwoty brutto). Dopuszczalna jest zmiana Umowy w zakresie okresu jej obowiązywania w przypadku problemu z terminowym podpisaniem umowy na świadczenie usług tożsamych z tymi, które objęte są treścią Umowy na kolejne okresy następujące po okresie realizacji niniejszej umowy. Wówczas możliwe będzie przedłużenie okresu obowiązywania umowy do czasu zawarcia kolejnej umowy jednak nie dłużej niż na trzy miesiące kalendarzowe. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełnienia przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, wpływających na sposób spełnienia świadczenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice Dział Zamówień Publicznych Cena SIWZ - 10 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice Budynek Główny, Sekretariat Dyrekcji, Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.