eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa odczynników chemicznych i materiałów pomocniczych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Puławy: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów pomocniczych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
Numer ogłoszenia: 248110 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8863421 w.390, faks 81 8864547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów pomocniczych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i materiałów pomocniczych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach w podziale na 30 pakietów: Pakiet nr 1 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu MERCK lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 1147,96 euro Pakiet nr 2 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu JT BAKER lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 355,04 euro Pakiet nr 3 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu POCH lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 534,92 euro Pakiet nr 4 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu DIONEX lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 189,35 Pakiet nr 5 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu BRUKER lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 284,03 euro Pakiet nr 6 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu ROTH lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 357,40 euro Pakiet nr 7 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu COSMOSIL lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 1538,50 euro Pakiet nr 8 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu AGELA TECHNOLOGIES lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 852,09 euro Pakiet nr 9 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu AVANTOR PERFORMANCE MATERIALS lub równoważne dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 543,68 euro Pakiet nr 10 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu SIGMA ALDRICH lub równoważne dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 313,38 euro Pakiet nr 11 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu BLIRT lub równoważne dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 216,57 euro Pakiet nr 12 dostawa odczynników chemicznych wg ABO lub równoważne dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 365,45 euro Pakiet nr 13 dostawa materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 431,96 euro Pakiet nr 14 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu MERCK lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 231,90 euro Pakiet nr 15 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu ALFACHEM lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 1442,52 euro Pakiet nr 16 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu ANALITYK lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 721,91 euro Pakiet nr 17- dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu ALFACHEM lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 271,96 euro Pakiet nr 18 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu BIOMERIEUX lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 263,20 euro Pakiet nr 19 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu MP BIOMEDICALS dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 232,46 euro Pakiet nr 20 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu SIGMA ALDRICH dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 180,12 euro Pakiet nr 21 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu THERMO SCIENTIFIC dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 498,74 euro Pakiet nr 22 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu DUCHEFA BIOCHEMIE dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 134,80 euro Pakiet nr 23 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu STARLAB dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 331,89 euro Pakiet nr 24 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu SCIENCEPLAST dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 311,68 euro Pakiet nr 25 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu MEDLAB dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 59,17 euro Pakiet nr 26 - dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 113,61 euro Pakiet nr 27 - dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 56,81 euro Pakiet nr 28 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 118,35 euro Pakiet nr 29 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 170,42 euro Pakiet nr 30- dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 170,42 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostaw określono w załączniku nr 2 formularz asortymentowo-cenowy do SIWZ oraz wzór umowy załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1do SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Główny Sekretariat Instytutu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.