eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › budowa ulicy Ks. Bełcha w Jaśle



Ogłoszenie z dnia 2006-05-12

POZYCJA 24776

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jasło: budowa ulicy Ks. Bełcha w Jaśle

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasto Jasło, do kontaktów: Peter Eross, tel. 013 4486318, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4486311, fax 013 4486360, e-mail: ik1@um.jaslo.pl, www.jaslo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy Ks. Bełcha w Jaśle. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje między innymi: - budowę ulicy: 1 odcinek długości 489 mb, szerokość jezdni 5,0 m, nawierzchnia jezdni asfaltowa, 2 odcinek długość 142,5 mb, szerokość jezdni 5,0 m, nawierzchnia jezdni asfaltowa, 3 odcinek długość 83,5 mb, szerokość jezdni 5,0 m, nawierzchnia jezdni asfaltowa. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jasło. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje między innymi: - budowę ulicy: 1 odcinek długości 489 mb, szerokość jezdni 5,0 m, nawierzchnia jezdni asfaltowa, 2 odcinek długość 142,5 mb, szerokość jezdni 5,0 m, nawierzchnia jezdni asfaltowa, 3 odcinek długość 83,5 mb, szerokość jezdni 5,0 m, nawierzchnia jezdni asfaltowa. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b/ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż brutto 500.000 zł c/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia d/ znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają na rachunku bankowym środki w wysokości co najmniej 300.000 zł lub otwartą linię kredytową o wartości co najmniej 300.000 zł. e/ spełniają warunki określone w SIWZ. Sposób oceny spełniania ww. warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt.14 SIWZ i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 9 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia". Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Wykaz dokumentów i oświadczeń dostarczanych przez wykonawcę: 1) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - do oświadczenia należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz kopię uprawnień i kopię zaświadczenia przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł, wystawioną nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w SIWZ. 7) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podpisywania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, w przypadku podpisania ofert przez pełnomocników. 8) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od zawiadomienia o wyborze oferty na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. Nr 2 do SIWZ). 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 13) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. 14) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż brutto 500.000 zł. 15) Wykonawca, którego siedziba lub miejsce zamieszkania jest poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów jak w pkt. 1), 9), 10) i 11) składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust. 1 lub ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz. 645) wraz z tłumaczeniem tłumacza przysięgłego. 16) Wykonawcy występujący wspólnie: Każdy z Wykonawców występujących wspólnie jest zobowiązany dołączyć do oferty wszystkie wymagane dokumenty celem potwierdzenia warunków uprawniających każdego z nich oddzielnie do ubiegania się o zamówienie publiczne. Należy również dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami występującymi wspólnie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2006, godzina 11:00, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. nr 102.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.