eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Budowa budynku przeznaczonego na Centrum Edukacji Ekologicznej i cele administracyjne Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Grudziądz: Budowa budynku przeznaczonego na Centrum Edukacji Ekologicznej i cele administracyjne Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
Numer ogłoszenia: 247733 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, faks (056) 4504934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku przeznaczonego na Centrum Edukacji Ekologicznej i cele administracyjne Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa budynku przeznaczonego na Centrum Edukacji Ekologicznej i cele administracyjne Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza, na działce oznaczonej numerem 422/3, obręb Zakurzewo, będącej własnością Zamawiającego, o powierzchni użytkowej 329,3 m2 i powierzchni zabudowy 384 m2, wraz z wykonaniem robót wykończeniowych oraz następujących instalacji: a) elektryczna gniazd wtyczkowych (zasilanie podstawowe i komputerów), b) elektryczna oświetleniowa (oświetlenie podstawowe i ewakuacji), c) elektryczna zasilania urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, cieplnych, rolet itp., d) odgromowa, e) komputerowa / teleinformatyczna, f) wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, g) wody ciepłej, h) wody zimnej wraz z przyłączem do istniejącej gminnej sieci wodociągowej, i) kanalizacji sanitarnej wraz przepompownią ścieków Pś1 i przyłączem do istniejącej kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, j) ogrzewczej, k) ciepła technologicznego, l) chłodu technologicznego, m) pompy ciepła wraz z automatyką i kompletnym wyposażeniem pomieszczenia stanowiącego źródło ciepła i chłodu, n) nawilżania parowego, o) klimatyzacji, p) solarnej wraz z kolektorami słonecznymi, q) odwodnienia dachu (rynny, rury spustowe) wraz z montażem czyszczaków i wpięciem w zewnętrzną instalację kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja projektowa (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ). 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje: a) wykonania przyłącza energetycznego do budynku, b) wykonania projektowanych nawierzchni utwardzonych (drogi, chodniki) w obrębie budynku, c) zagospodarowania terenów zielonych w obrębie budynku, d) wykonania zewnętrznej instalacji wód deszczowych i zbiornika na deszczówkę, e) wykonania poziomego gruntowego wymiennika ciepła (dolne źródło ciepła i chłodu) wraz ze studzienką rozdzielacza i rurociągiem preizolowanym od studzienki rozdzielacza do pomieszczenia źródła ciepła i chłodu. 3) Wizja lokalna w terenie: Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 4) Wykonanie robót budowlanych a) Całość robót musi zostać wykonana zgodnie z: - Dokumentacją projektową, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. - Uwaga: Użycie w którymkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej nazw rodzajowych ma wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku występowania w dokumentacji przetargowej opisu, któremu towarzyszy wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, należy rozumieć wskazany lub równoważny, tzn. o co najmniej takich samych parametrach technicznych, użytkowych i estetycznych jak wskazany. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był: - zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane; - zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, w tym normami polskimi i normami wspólnymi Unii Europejskiej; - zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie; - zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie; - z należytą starannością, zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzą techniczną; - zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, dokonał wygrodzenia terenu budowy, na którym prowadzone będą prace oraz zabezpieczył teren przed wejściem przez osoby postronne. Do wstępu na teren budowy uprawnione będą osoby z ramienia Wykonawcy, ewentualni podwykonawcy zgłoszeni przez Wykonawcę, na zasadach określonych we wzorze umowy, umocowani przedstawiciele Zamawiającego oraz przedstawiciele organów nadzoru budowlanego, Państwowej Inspekcji Pracy i innych instytucji, o ile przepisy prawa przewidują takie upoważnienie. d) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji wykonywania prac na terenie MWiO sp. z o. o. przez wykonawców zewnętrznych, opublikowanej na stronie internetowej www.bip.wodociagi,grudziadz.pl, menu: Przetargi. e) W trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także: - zabezpieczyć i oznakować teren budowy we własnym zakresie przez cały czas trwania realizacji zadania, - ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili jego przejęcia, a po zakończeniu robót zewnętrznych, uporządkować teren, na którym prowadził roboty, - zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla swojego personelu i personelu ewentualnych podwykonawców, - zorganizować media niezbędne do realizacji zadania oraz pokrywać koszty ich pobierania (woda, energia elektryczna, ogrzewanie itp.), - zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontenery przeznaczone do zbierania odpadów (gruzu i śmieci z placu budowy) i na własny koszt zapewnić ich wywóz, - prowadzić roboty w taki sposób aby nie blokować pracy Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie oraz prowadzącej do niego drogi dojazdowej, - odtworzyć tereny naruszone lub zniszczone w trakcie prowadzenia robót budowlanych, w tym tereny zielone. 5) Gwarancja jakości oraz rękojmia za wady fizyczne: a) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane rękojmi za wady fizyczne na okres 60 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze Umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz we wzorze Karty gwarancyjnej (załącznik nr 9 do SIWZ). b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie, przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze Umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz we wzorze Karty gwarancyjnej (załącznik nr 9 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, iż Wykonawca traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z: - odmową podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniesieniem wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - zaistnieniem okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa Zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z. o.o. Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611 Kod Swift: BIGBPLPWXXX IBAN: PL 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611 Bank: Bank Millennium Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać wadium przetargowe. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię potwierdzenia przelewu. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30), przy przekazaniu dokumentu osoba go składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię dokumentu wadialnego (poręczenia/gwarancji). Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie - w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej koszulce). 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wpłynie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu jest warunkiem pożądanym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zwróci wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Wniesione w pieniądzu, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień (dotyczy w szczególności koncesji, zezwolenia, licencji).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej wyposażonego w instalację wentylacji mechanicznej lub pompę ciepła, o wartości robót co najmniej 700 000,00 PLN netto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które będą pełniły następujące funkcje: a) Kierownik budowy - Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) w zakresie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji; - Wykształcenie wyższe; b) Kierownik robót instalacji sanitarnych - Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji; - Wykształcenie wyższe; c) Kierownika robót instalacji elektroenergetycznych - Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji; - Wykształcenie wyższe; UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wskazanych dla wyżej wymienionych osób przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania postawione dla każdej z funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia, co najmniej 500 000 PLN. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Jeżeli w dniu, o którym mowa powyżej nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed publikacją ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający, w oparciu o przepisy art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b) zarejestrowania się podmiotu zagranicznego, jako czynnego podatnika podatku od towarów i usług, i konieczności powiększenia wynagrodzenia o należny podatek od towarów i usług (VAT); 2) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony umowy w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń, m.in. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, ustanie stosunku zlecenia, utrata koniecznych uprawnień - pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; 3) powierzenia wykonania części robót podwykonawcom w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert i zawierania umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. ul. Mickiewicza 28/30 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 12:30, miejsce: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, sekretariat (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie niniejszego zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.6 Ochrona i promocja zasobów przyrodniczych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.