eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Fabianki: Realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 247679 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki , Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, faks 054 2517229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Realizacja zajęć dydaktycznych: - Wykaz zajęć stanowi załącznik nr 8 do SIWZ a) Zajęcia dla każdej z grup będą realizowane minimum raz w tygodniu w wymiarze 1h. Organizacja zajęć będzie zgodna z treścią Rozporządzenia MEN z dn. 30.VI.2013 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.10.228.1487 z późn, zm.). W zakresie maksymalnej liczebności grup: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba uczestników zajęć wynosi do 8. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba uczestników zajęć wynosi do 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych. Liczba uczestników zajęć wynosi do 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba uczestników zajęć wynosi do 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Liczba uczestników zajęć wynosi do 10. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba uczestników zajęć wynosi do 5. W zakresie wymiaru czasowego godziny: - Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych - 45 minut Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych - Godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy b) Obowiązki Wykonawcy - przygotowanie programu zajęć dla każdej z grup i przeprowadzenie zajęć zgodnie programem nauczania, uwzględniającym indywidualizację pracy z uczniem, - opracowanie w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale nie później niż przed rozpoczęciem zajęć) harmonogramu zajęć dla każdej z grup zawierającego: nazwę grupy, rodzaj zajęć, termin zajęć oraz informację o czasie trwania zajęć. Harmonogram wymaga akceptacji dyrektora szkoły; - zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje wymagane od nauczycieli do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej w klasach I-III, - prowadzenie dzienników zajęć, - prowadzenie imiennych list obecności, - przeprowadzenie indywidualnych opisowych ocen uczniów na zakończenie zajęć, - pisemne informowanie Zamawiającego o przerwaniu lub zakończeniu zajęć przez uczestnika, - oznaczanie dokumentacji projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów współfinansowanych ze środków EFS. - prowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zajęć; - prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz kwartalne przekazywanie informacji o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; - prowadzenie zajęć u uwzględnienie zasad równości płci 2. Dostawa pomocy dydaktycznych: - Wykaz pomocy dydaktycznych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ a) Materiały dydaktyczne zostaną dostarczone maksymalnie w terminie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy, bezpośrednio do szkół na terenie Gminy Fabianki, zgodnie z załączonym wykazem pomocy dydaktycznych, na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) Przekazanie dostarczonych materiałów dydaktycznych odbywać się będzie protokolarnie. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na dwa dni robocze przed planowaną dostawą. Dostarczone materiały dydaktyczne zostaną przez Zamawiającego zweryfikowane pod kątem zgodności z zamówieniem. c) Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę pomocy innych niż przedstawione w ofercie, spełniających jednocześnie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczenie zamiennika wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. d) Materiały dydaktyczne muszą spełniać minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówieniu. Ponadto Wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały dydaktyczne fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia, spełniający wymogi bezpieczeństwa w oświacie. Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot dostawy wyposażony w komplet akcesoriów gwarantowanych przez producenta a także karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania ze sprzętu, certyfikaty bezpieczeństwa itp. Wykonawca na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, poprzez załączenie do oferty wykazu pomocy dydaktycznych które zamierza dostarczyć, zawierającego precyzyjne określenie: - nazwy pomocy, - wydawnictwa (producenta) - numeru katalogowego - ceny jednostkowej Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2014. Termin realizacji dostawy 30 dni robocze od dnia podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wadium w kwocie 4000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zamówienia polegające na realizacji zajęć dydaktycznych w ramach indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III SP wraz z dostawą pomocy dydaktycznych. Każda z wykazanych usług musi być realizowana dla min. 5 szkół na terenie 5 miejscowości, a jej wartość nie może być mniejsza niż 150.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty - Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami o wykonaniu lub wykonywaniu należycie - stosując formułę spełnia nie spełnia Dowodami o których mowa wyżej mogą być: a)Poświadczenie; b)Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. Uwaga: Dopuszcza się , aby wykonawca w miejsce poświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: posiada zdolność finansową pozwalającą na wykonanie zamówienia udokumentowaną poprzez przedstawienie informacji z banku o ilości posiadanych środków lub zdolności kredytowej Wykonawcy na kwotę co najmniej 150.000 zł. posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/ nie spełnia (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

C. Pozostałe elementy oferty 1.Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez Zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty - przykład stanowi załącznik nr 3 (tylko wtedy, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana w dokumentach rejestrowych lub gdy wykonawcy ubiegają wspólnie o udzielenie zamówienia) 3.Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć prac podwykonawcom. 4.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz. 5.Dowód uiszczenia wadium. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. B. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia załączą do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale X, pkt. A SIWZ, a zawarte w nich informacje będą potwierdzały, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie A. pkt. 1-7 SIWZ. Ponadto zgodnie z art. 26 ust 2b Wykonawca powinien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: (zamiast odpisu z właściwego rejestru - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy) - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji, zgodnie z art. 26 ust 2b Wykonawca powinien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Dokumenty, o których mowa w Rozdziale X SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których polega wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp. dopuszcza istotne zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego; - wystąpienie urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, tj. obniżeniu lub podwyższeniu ceny wskutek zmiany przez władzę ustawodawczą stawki podatku VAT; - odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki lub za zaliczeniem pocztowym obejmującym koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 29.11.2013 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.