eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie napraw instalacji domofonowych oraz przeglądów i napraw monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowaniaZP-15 /WZŻ/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Wrocław: Usługi w zakresie napraw instalacji domofonowych oraz przeglądów i napraw monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-15 /WZŻ/2016
Numer ogłoszenia: 24760 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków , ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl/www.bip.wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw instalacji domofonowych oraz przeglądów i napraw monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-15 /WZŻ/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie napraw instalacji domofonowych oraz przeglądów i napraw monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu 1.1. napraw instalacji domofonowych w obiektach Zamawiającego. Wykaz urządzeń systemu domofonowego został opisany poniżej w punkcie 3 (jednocześnie załącznik nr 2 do umowy, 1.2. przeglądu oraz napraw monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiektach Zamawiającego. a) Przegląd ma na celu wykrycie wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń oraz zapobieżeniu powstawaniu tego typu usterek w przyszłości. Ilość przeglądów i napraw został opisany poniżej w punkcie 4 - 7 (jednocześnie załącznik nr 4 do umowy) b) Szczegółowy zakres czynności wchodzących w skład przeglądu został także opisany w punkcie 4 - 7 poniżej (jednocześnie załącznik nr 4 do umowy) c) Terminarz przeglądów będzie każdorazowo uzgadniany z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego - dane kontaktowe zawiera załącznik nr 3 do umowy d) Efektem przeglądu ma być raport końcowy który będzie zawierał wszystkie wykryte usterki. 2. Wykaz obiektów w których będzie realizowany przedmiot umowy oraz dane kontaktowe stanowi załącznik nr 3 do umowy. 3. Wykaz urządzeń systemu domofonowego LP Adres obiektu Telefon kontaktowy System domofonowy 1 Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław 71/ 361-53-31 CYFRAL TD6, MIFON 2 Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław 71/ 357-74-15 MIFON 6p 3 Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław 71/ 355-16-77 FIM PRO 4p 4 Żłobka nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław 71/ 351-86-42 FIM PRO 4p 5 Żłobek nr 5 - u. Dokerska 5, Wrocław 71/ 373-84-01 FIM PRO 5p 6 Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław 71/ 344-61-15 COMMAX 7 Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław 71/ 367-23-45 FIM PRO 8 Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław 71/ 343-56-44 Platan Proxima 9 Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 71/ 328-30-58 CODI 10 Żłobek nr 10 - ul. Brodatego 17, Wrocław 71/ 329-68-65 Slican 11 Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław 71/ 367-62-70 FIM PRO 6p 12 Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 71/ 325-97-99 MIFON 4NP 13 Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław 71/ 336-19-31 CODI 14 Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław 71/ 345-66-15 MATIBUS SE 15 Żłobek 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław 71/ 356-07-77 Slican 16 Budynek Administracji WZZ ul. Fabryczna 15 Wrocław 71/ 358-46-48 ---------- 4. Szczegółowy zakres czynności wchodzących w skład przeglądu CCTV 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przeglądu wraz z naprawami monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłóbków (WZŻ). Przegląd ma na celu wykrycie wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń, naprawy oraz zapobieżeniu powstawaniu tego typu usterek w przyszłości. W zależności od obiektu podjęte mają zostać różne czynności np. tylko przegląd wraz listą stwierdzonych usterek lub przegląd wraz podjęciem czynności naprawczych. 2) Obiekty oraz typy zainstalowanych systemów CCTV objęte przeglądem bądź naprawą są wyszczególnione w punkcie 5 poniżej. 3) Szczegółowy zakres czynności wchodzących w skład przeglądu wymieniony jest w punkcie 7 poniżej. 4) Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić usługę dla wszystkich obiektów w terminie do 2016-11-20. Szczegółowy terminarz będzie każdorazowo uzgadniany z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. 5) Efektem przeglądu ma być raport końcowy który będzie zawierał wszystkie wykryte usterki. Wzór raportu stanowi załącznik nr 5 do umowy. 5.Opis systemów monitoringu CCTV w obiektach WZŻ 5.1. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław. Dwa oddzielne systemy monitoringu od różnych wykonawców 5.1.1. Monitoring zewnętrzny analogowy - brak gwarancji. Zakres działań: przegląd i naprawa Elementy systemu Ilość sztuk Rejestrator z dyskiem 500 GB 1 Monitor 1 Kamera czarno biała w obudowie zewnętrznej 4 Kamera kolorowa dzień/noc w obudowie zewnętrznej 2 Kamera kopułowa kolorowa 1 UPS 1 5.1.2. Monitoring wewnętrzny analogowy - na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera wewnętrzna kopułowa 16 Monitor 1 Rejestrator z dyskiem 2 TB 1 UPS 1 5.2. Żłobek nr 4 - ul. Białowieska 27, Wrocław. Jeden system, od jednego wykonawcy, zbudowany o technologię CCTV-IP. System na gwarancji. Zakres działań: przegląd 5.3. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. System na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 15 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 5.4. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław. Dwa oddzielne systemy monitoringu od różnych wykonawców 5.4.1. Monitoring zewnętrzny analogowy - brak gwarancji. Zakres działań: przegląd i naprawa Elementy systemu Ilość sztuk Rejestrator z dyskiem 500 GB 1 Monitor 1 Kamera czarno biała w obudowie zewnętrznej 4 UPS 1 5.4.2. Monitoring wewnętrzny - na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 16 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 5.5. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. System na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 12 Kamera zewnętrzna 2 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 5.6. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. System na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 12 Kamera zewnętrzna 2 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 5.7. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław. System monitoringu wewnętrznego - na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 10 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 5.8. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. System na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 15 Kamera zewnętrzna 2 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 5.9. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 13 Kamera zewnętrzna 8 Rejestrator z dyskami 2 x 3TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 5.10. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 34 Kamera zewnętrzna 12 Rejestrator z dyskami 4 x 3TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 5.11. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. Jeden zintegrowany system analogowy od jednego wykonawcy - brak gwarancji. Zakres działań: przegląd i naprawa Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 32 Rejestrator 1 UPS 1 Monitor 1 6. Ilości przeglądów i napraw w zależności od lokalizacji systemu CCTV 6.1. Zestawienie ilości przeglądów oraz napraw w zależności od obiektu (żłobka) Obiekt Ilość zaplanowanych przeglądów w 2015r. Opcja naprawy Żłobek nr 2 Jeden dla systemu wewnętrznego Tylko dla systemu zewnętrznego Żłobek nr 3 Jeden dla całego systemu Nie Żłobek nr 4 Jeden dla całego systemu Nie Żłobek nr 6 Jeden dla systemu wewnętrznego Tylko dla systemu zewnętrznego Żłobek nr 7 Jeden dla całego systemu Nie Żłobek nr 8 Jeden dla całego systemu Nie Żłobek nr 9 Jeden dla systemu wewnętrznego Nie Żłobek nr 11 Jeden dla całego systemu Nie Żłobek nr 13 Trzy dla całego systemu Nie Żłobek nr 14 Trzy dla całego systemu Nie Żłobek nr 15 Jeden dla całego systemu Dla systemu zewnętrznego i wewnętrznego 6.2. Zestawienie proponowanych dat przeglądów w zależności od obiektu Obiekt Przegląd I Przegląd II Przegląd III Żłobek nr 2 maj - - Żłobek nr 3 marzec - czerwiec - - Żłobek nr 4 maj - - Żłobek nr 6 maj - - Żłobek nr 7 maj - - Żłobek nr 8 maj - - Żłobek nr 9 maj - - Żłobek nr 11 maj - - Żłobek nr 13 maj lipiec Listopad Żłobek nr 14 maj lipiec Listopad Żłobek nr 15 maj - - 6.3. Podsumowanie: 6.3.1. Całkowita ilość zaplanowanych przeglądów systemów CCTV wynosi 15. 6.3.2. Ilość systemów CCTV z opcją naprawy wynosi 3. Pozostałe systemy CCTV są na gwarancji. 7. Wykaz czynności związanych z przeglądem 7.1. Rejestrator 7.1.1. Sprawdzenie jakości rejestrowanego obrazu ze wszystkich kamer 7.1.2. Sprawdzenie instalacji kablowej (zasilającej, transmisyjnej) 7.1.3. Sprawdzenie systemu odtwarzania zarejestrowanych na dysku obrazów 7.1.4. Sprawdzanie stopnia zakurzenia wentylatorów 7.2. Kamery 7.2.1. Sprawdzenie czy działają kamery 7.2.2. Sprawdzenie zamocowania kamer 7.2.3. Sprawdzenie i ewentualna korekta ustawień kamer względem obserwowanego terenu (kąt i ostrość) 7.2.4. Sprawdzenie kamer pod względem czystości (kurz, pajęczyny, itp.), uszkodzeń (np. spowodowanych czynnikami zewnętrznymi jak warunki atmosferyczne, wilgoć) 7.2.5. Sprawdzenie okablowania zasilającego i transmisyjnego w tym złączek/wtyczek/gniazd 7.2.6. Sporządzenie protokołu przeglądu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 32.55.26.00 - Domofony 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200,00 zł (dwieście złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum: 1) 1 osobą z ważnymi uprawnieniami tj. świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI E1 w zakresie obsługi, konserwacji, montażu GRUPA 1: Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1KV,zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2012 r. poz. 1059 z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami) a) wskaże podstawę do dysponowania tą osobą, b) oświadczy, że wykazana osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia . Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. Inne dokumenty. a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. c) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane przez Zamawiającego, wskazane w rozdziale V niniejszej SIWZ d) Dowód wniesionego wadium, złożonego zgodnie z zapisami rozdziału VII niniejszej SIWZ. e) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. g) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. h) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia (uczestnictwo polegające na podwykonawstwie lub uczestnictwo o innym charakterze, sposobie i zasadach). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. i) Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. j) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 PZP: - należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, - dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja na wykonane naprawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie w trakcie trwania umowy obiektu do zarządzania innemu podmiotowi gminnemu, b) gdy w trakcie trwania umowy zmianie ulegać będzie zasób obiektów Zamawiającego zatem zmiana ta może dotyczyć wskazania innych adresów obiektów w miejsce wskazanych przy zawarciu umowy, c) zmiany w przepisach obejmujące również przepisy prawa miejscowego d) W razie niewyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na zakup materiałów do konserwacji i części zamiennych strony dopuszczają możliwość zwiększenia ilości roboczogodzin przy zachowaniu ceny za jedną roboczogodzinę w ramach limitu na zakup materiałów i części zamiennych. e) W razie niewyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na zrealizowanie ilości roboczogodzin Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia limitu na materiały do konserwacji i części zamienne w ramach limitu na roboczogodziny. 3. Zmiana osób przewidzianych do współpracy nie wymaga aneksu lecz pisemnego powiadomienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl/ www.bip.wzz.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław w Sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.