eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Roboty budowlane w leśniczówce Łysomice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Toruń: Roboty budowlane w leśniczówce Łysomice
Numer ogłoszenia: 247556 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Toruń , ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń, tel. 056 6233031, faks 056 6238814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.torun.torun.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w leśniczówce Łysomice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynków gospodarczych, budowa nowego budynku gospodarczego z kancelarią leśnictwa oraz przebudowa ogrodzenia leśniczówki Łysomice Zakres robót obejmuje: 1.Rozbiórka budynków gospodarczych: 1.1 Budynek gospodarczy nr 1 Powierzchnia zabudowy 46 m2 Budynek jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, murowany o konstrukcji dachu drewnianej z deskowaniem pełnym, pokrycie z papy dachowej. Dach jednospadowy o kącie nachylenia 10o. Budynek jest dobudowany do budynków gospodarczych o konstrukcji drewnianej. 1.2 Budynek gospodarczy nr 2 Powierzchnia zabudowy 30 m2 Budynek jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o konstrukcji drewnianej, z poszyciem ścian drewnianym w części występują ściany murowane- przy połączeniu z budynkiem nr 1. Konstrukcja dachu drewniana z deskowaniem pełnym, pokrycie z płyty eternitowej. Dach jednospadowy o kącie nachylenia 5o. 1.3 Budynek gospodarczy nr 3 Powierzchnia zabudowy 40 m2 Budynek jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o konstrukcji drewnianej, z poszyciem ścian drewnianym. Konstrukcja dachu drewniana z deskowaniem pełnym, pokrycie z płyty eternitowej. Dach jednospadowy o kącie nachylenia 5o. Budynek stanowi funkcjonalną całość z częścią oznaczoną na mapie jako nr 2. 1.4 Budynek gospodarczy nr 4 Powierzchnia zabudowy 25 m2 Budynek jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o konstrukcji drewnianej, z poszyciem ścian drewnianym. Konstrukcja dachu drewniana z deskowaniem pełnym, pokrycie z płyty eternitowej. Dach jednospadowy o kącie nachylenia 9o. Budynek dobudowany jest od południowej strony budynku gospodarczego nr 3. 1.5 Budynek gospodarczy nr 5 Powierzchnia zabudowy 62 m2 Budynek jest jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony (połowa budynku), o konstrukcji murowanej z cegły, 25x12 cm, strop żelbetowy nad piwnicą, zbrojony siatką zbrojeniową o gr. 8 cm, wsparty na kształtownikach stalowych 6x10 cm. Zejście do piwnic od strony wschodniej. Konstrukcja dachu drewniana z deskowaniem pełnym, pokrycie z płyty eternitowej. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia 2o. Budynek jest wolnostojący. 1.6 Rozbiórka fundamentów. Dokonać rozbiórki ścian fundamentowych budynku oraz fundamentów. Należy je odkopać, następnie rozbić za pomocą sprzętu wyburzeniowego. Uzyskany gruz załadować i wywieźć. 2. Budowa budynku gospodarczego z garażem i częścią magazynową, inwentarską, drewutnią i administracyjną: 2.1 Podstawowe dane techniczne: - Powierzchnia zabudowy 166,43 m2 - Powierzchnia użytkowa 142,5 m2 - Kubatura budynku 650,34 m3 - Wysokość 5,30 m - Szerokość elewacji frontowej 18,24 m 2.2 Program funkcjonalny - Funkcja budynku: Na program funkcjonalny budynku składają się: dwa garaże na samochody osobowe, pomieszczenia magazynowe na potrzeby leśniczego, pomieszczenie inwentarskie (kurnik - na potrzeby prywatne leśniczego), drewutnia oraz pomieszczenie administracyjne składające się z: pomieszczenia kancelarii leśniczego, toalety oraz korytarza. - Wiatrołap - 5,8m2 - Kancelaria - 19,4m2 - Toaleta - 4,0m2 - Garaż - 23,4m2 - Magazyn - 18,0m2 - Kurnik - 10,0m2 - Magazyn - 25,6m2 - Garaż - 16,9m2 - Drewutnia - 19,4m2 3.INSTALACJE W BUDYNKU Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: 3.1. Instalacja wodna - z istniejącej instalacji wodociągowej w budynku mieszkalnym 3.2. Instalacja kanalizacyjna- odprowadzenie do istniejącej przydomowej oczyszczalni ścieków 3.3. Instalacja centralnego ogrzewania - ogrzewanie grzejnikowe, źródło ciepła: z istniejącej kotłowni w budynku mieszkalnym 3.4. Instalacja elektryczna - z istniejącego przyłącza 4. ZAGOSPODAROWANIE TERENU 4.1 Teren - rozbiórki. - rozebranie podłoża z betonu, - rozebranie istniejącego ogrodzenia 255m2- panele sztachetowe na słupkach betonowych prefabrykowanych z cokołem betonowym, furtki i bramy, - usunięcie gruzu z rozbiórki 4.2 Nawierzchnie i ogrodzenia. - ogrodzenia z paneli 3D - 198mb - wysokość paneli 175 cm, - panele przetłaczane 3D, druty min. fi 4mm, typ słupka prostokątny, zamykany od góry daszkami mrozoodpornego tworzywa sztucznego, - wymiary oczka paneli kratowych nie większe jak 200x50 mm, - furtki systemowe ogrodzenia sztachetowe - 1 szt - Przęsła płotu wys. 150cm, powinny być wykonane z drewna iglastego, suchego drewna, pozbawionego wad - 31.95m2 - Każde przęsło składa się z rzędu płaskich sztachet, o szer. 10-12cm, zakończonych łukiem od góry. - Brama wjazdowa 2-skrzydłowa - konstrukcja bramy skrzydłowej bez wypełnienia zawiera szkielet wykonany z profila 60x40x2, dwa słupki podtrzymujące 80x80x2, wraz z zaślepkami oraz zawiasami, zasuwami. - Wypełnienie wykonane z drewna iglastego zabezpieczonego impregnatem do drewna. Światło bramy wynosi 400 cm. - Nawierzchnia z kostki betonowej pol-bruk - 310m2 Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej oraz wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. Przy demontażu wyrobów zawierających azbest wykonawca prac jest zobowiązany do zachowania wszelkich przepisów prawa budowlanego, bhp oraz postępowania z wyrobami zawierającymi azbest. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ (przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt techniczny). Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: rękojmia co najmniej 36 miesięcy, termin wykonania zamówienia - I etap Rozbiórka budynków gospodarczych oraz budowa budynku gospodarczego do 30.11.2014r. - II etap Budowa ogrodzenia i zagospodarowanie terenu do 31.05.2015r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - 5000,00 zł 2)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej z zastrzeżeniem, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. nr 69 1020 5011 0000 9802 0197 0383 z dopiskiem na blankiecie przelewu Roboty budowlane w leśniczówce Łysomice 3)Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 4) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 11.08.2014 r., do godz. 9:00 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego, tj. do dnia 11.08.2014 r., do godz. 9:00 7)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8)Zamawiający zwraca wadium: a)wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)Na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12)Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów odnośnie sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, że robota została wykonana należycie np. końcowe protokoły odbioru robót, referencje) polegające na robotach budowlanych tj. rozbiórka, remont i przebudowa budynków gospodarczych o wartości nie mniejszej niż 150 tys. złotych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje obowiązku wykazania spełnienia tego warunku w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, którymi dysponuje do realizacji zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia - warunek minimalny: posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych o specjalności ogólnobudowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150 000,00 zł Wykonawca, który z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentu wymienionego w pkt. 1.d, a dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w sposób wystarczający potwierdzać będzie spełnienie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy, Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_torun/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Toruń, ul. Polna 34/38 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Toruń, ul. Polna 34/38 87-100 Toruń pokój nr 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.